*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15  (Αναγνώστηκε 406944 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1414 στις: Ιούνιος 24, 2015, 12:00:27 μμ »
Στο παράδειγμά σου κάνεις ένα λάθος, το συμβατικό αυτοκίνητο δεν είναι η ειδική αλλά η γενική.
Τεσπα με τα παπάκια και τις νταλίκες  ;D, μαζί σου για τον ασεπ μακάρι να ίσχυε παντού, είμαι ξεκάθαρα υπέρ του γραπτού ασεπ, επιτυχών του ΄08 και παρά το ότι με συμφέρει δε θέλω να καταργηθεί. Έχω κάνει και την προσφυγούλα μου  ;).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:36:09 »

Αποσυνδεδεμένος kleos02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1415 στις: Ιούνιος 24, 2015, 04:25:17 μμ »
Ωραίος ο αγώνας λόγων!
Να υπενθυμίσω ότι στη γενική τα αντιμετωπίζεις όλα με εξαίρεση τις βαριές περιπτώσεις. Προσωπικά, έχω κάθε χρόνο μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν περάσει μαθητές με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, σχοιζοφρένεια,  Asperger  κτλ...
Κακώς τους έχουν στα τμήματα γενικής, όμως εκεί βρίσκονται.

Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. Δε μπορει ένας που διαθέτει προσόντα για εργασία στην ειδική να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του , ενώ ένας της ειδικής να μπορεί.




Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1416 στις: Ιούνιος 24, 2015, 05:51:18 μμ »
Ωραίος ο αγώνας λόγων!
Να υπενθυμίσω ότι στη γενική τα αντιμετωπίζεις όλα με εξαίρεση τις βαριές περιπτώσεις. Προσωπικά, έχω κάθε χρόνο μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν περάσει μαθητές με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, σχοιζοφρένεια,  Asperger  κτλ...
Κακώς τους έχουν στα τμήματα γενικής, όμως εκεί βρίσκονται.

Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. Δε μπορει ένας που διαθέτει προσόντα για εργασία στην ειδική να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του , ενώ ένας της ειδικής να μπορεί.
Πολύ σωστά τα λεγομενά σου +++++++++++

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1417 στις: Ιούνιος 24, 2015, 11:48:07 μμ »
Άρχισαν τα ανέκδοτα. Το ίδιο είχα ακούσει και εγώ όταν ήμουν αναπληρωτής, μια συνάδελφος γενικής έλεγε ότι θα έπρεπε και αυτή να πάρει το επίδομα ειδικής αφού τα παιδιά που ήταν στο τμήμα ένταξης τα είχε και αυτή στην τάξη.
Βέβαια στην τάξη της τα παιδιά αυτά δεν είχαν κάποια ειδική υποστήριξη ανάλογη των δυσκολιών τους, μάλιστα είχε σε ορισμένα από αυτά άκρως αρνητική και απαξιωτική συμπεριφορά. Ανέκδοτα είπαμε.

Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε η ειδική είναι εξειδίκευση και η Γενική είναι υποσύνολο της, αλλά αυτό δεν θα σας το πει εύκολα κάποιος της γενικής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:36:09 »

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1418 στις: Ιούνιος 25, 2015, 12:29:11 πμ »
Ρε συναδελφοι για σταθειτε Τα μορια των .50 σε περιπτωση μονιμου διορισμου μετρανε κανονικα Αν καποιος επιλεξει να εργαστει με βασει τα ειδικα και εξειδικευμενα προσοντα του στην ειδικη αγωγη γιατι αυτα να μετρανε και στην γενικη Αφου στοχος του ειναι η ειδικη Ως μονιμος μετα ας επιλεξει οτι θελει Δεν του στερει κανεις το δικαιωμα διορισμου ουτε του διαγραφει την προυπηρεσια Αλλα δεν μπορει να παιζει σε διπλο ταμπλω Εδω πριν μερικα χρονια επελεγε και που να δουλεψει μια και τον καλουσαν και στην ειδικη και στην γενικη Ε οχι πια ελεος
Συνάδελφε, δεν παίζουμε σε διπλό ταμπλό. Στην ειδική θέλω να δουλέψω. Και μόνο στην ειδική. Στην οποία όμως δεν ανοίγουν οργανικές θέσεις για τη Δευτεροβάθμια. Είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι διορίστηκαν στη Γενική Αγωγή και αμέσως ζήτησαν τοποθέτηση στην Ειδική. Έφαγε τη θέση κανενός; Κενή συνέχισε να είναι.

Αποσυνδεδεμένος dimg

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1419 στις: Ιούνιος 25, 2015, 09:47:16 πμ »
Ωραίος ο αγώνας λόγων!
Να υπενθυμίσω ότι στη γενική τα αντιμετωπίζεις όλα με εξαίρεση τις βαριές περιπτώσεις. Προσωπικά, έχω κάθε χρόνο μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν περάσει μαθητές με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, σχοιζοφρένεια,  Asperger  κτλ...
Κακώς τους έχουν στα τμήματα γενικής, όμως εκεί βρίσκονται.

Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. Δε μπορει ένας που διαθέτει προσόντα για εργασία στην ειδική να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του , ενώ ένας της ειδικής να μπορεί.

Διαφωνώ πλήρως με τον kleos02.
Μήπως εμείς δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τις καταστάσεις με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι και κρίνουμε εύκολα ότι φταίνε τα παιδιά που βρίσκονται στη γενική τάξη; Αντί να απαιτούμε να μας επιμορφώσουν ΑΜΕΣΑ, καταλήγουμε να διώχνουμε ότι δεν μας βολεύει;  Για όλα αυτά τα παιδιά είναι καλύτερο να βρίσκονται σε ένα σχολείο ειδικής αγωγής; Ή μήπως για εμάς είναι καλύτερο;
Εάν πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για τα παιδιά (όχι μόνο γνωστικά αλλά και συναισθηματικά και κοινωνικά) τότε είμαι μαζί σου. Να σκεφτούμε όμως και την περίπτωση να χρειαζόμαστε εμείς επιμόρφωση για να διαχειριστούμε τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών μας.

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1420 στις: Ιούνιος 25, 2015, 09:53:17 πμ »
Συνάδελφε, δεν παίζουμε σε διπλό ταμπλό. Στην ειδική θέλω να δουλέψω. Και μόνο στην ειδική. Στην οποία όμως δεν ανοίγουν οργανικές θέσεις για τη Δευτεροβάθμια. Είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι διορίστηκαν στη Γενική Αγωγή και αμέσως ζήτησαν τοποθέτηση στην Ειδική. Έφαγε τη θέση κανενός; Κενή συνέχισε να είναι.

Πες τα Χρυσόστομε!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1421 στις: Ιούνιος 25, 2015, 10:01:16 πμ »
Άρχισαν τα ανέκδοτα. Το ίδιο είχα ακούσει και εγώ όταν ήμουν αναπληρωτής, μια συνάδελφος γενικής έλεγε ότι θα έπρεπε και αυτή να πάρει το επίδομα ειδικής αφού τα παιδιά που ήταν στο τμήμα ένταξης τα είχε και αυτή στην τάξη.
Βέβαια στην τάξη της τα παιδιά αυτά δεν είχαν κάποια ειδική υποστήριξη ανάλογη των δυσκολιών τους, μάλιστα είχε σε ορισμένα από αυτά άκρως αρνητική και απαξιωτική συμπεριφορά. Ανέκδοτα είπαμε.

Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε η ειδική είναι εξειδίκευση και η Γενική είναι υποσύνολο της, αλλά αυτό δεν θα σας το πει εύκολα κάποιος της γενικής.

Πολύ σωστή η κίνηση διακοπής του επιδόματος της ειδικής αγωγής. Θυμάμαι όταν διεκόπη ήμουν σε ΤΕΕ Ε.Α. και οι περισσότεροι μόνιμοι με οργανική ήθελαν να κάνουν αίτηση μετάθεσης ή απόσπασης σε γενικά σχολεία. Κατα τα αλλά, αγαπούσαν τα παιδιά...
Η ειδική αγωγή ειναι ένας ξεχωριστός κλάδος εκπαίδευσης που θα έπρεπε ήδη να διαχωρίζεται απο την γενική και όχι να ειναι το μέσο για μόνιμο διορισμό στη γενική. Πολλοί που εχω συναντήσει (δυστυχώς) θέλουν να μπουν στην ειδική (ιδίως παλιότερα που οι πίνακες δεν ασφυκτιούσαν), να κάνουν λίγο υπομονή και να διοριστούν μετά σε γενικό σχολείο. Αυτο το καραγκιοζιλίκι πρεπει να σταματήσει. Δυο πίνακες λοιπόν και καθένας ανάλογα με την εμπειρία, τα προσόντα και την αγάπη να διαλέξει που πραγματικά ανήκει...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1422 στις: Ιούνιος 25, 2015, 02:57:46 μμ »
Πολύ σωστή η κίνηση διακοπής του επιδόματος της ειδικής αγωγής. Θυμάμαι όταν διεκόπη ήμουν σε ΤΕΕ Ε.Α. και οι περισσότεροι μόνιμοι με οργανική ήθελαν να κάνουν αίτηση μετάθεσης ή απόσπασης σε γενικά σχολεία. Κατα τα αλλά, αγαπούσαν τα παιδιά...
Η ειδική αγωγή ειναι ένας ξεχωριστός κλάδος εκπαίδευσης που θα έπρεπε ήδη να διαχωρίζεται απο την γενική και όχι να ειναι το μέσο για μόνιμο διορισμό στη γενική. Πολλοί που εχω συναντήσει (δυστυχώς) θέλουν να μπουν στην ειδική (ιδίως παλιότερα που οι πίνακες δεν ασφυκτιούσαν), να κάνουν λίγο υπομονή και να διοριστούν μετά σε γενικό σχολείο. Αυτο το καραγκιοζιλίκι πρεπει να σταματήσει. Δυο πίνακες λοιπόν και καθένας ανάλογα με την εμπειρία, τα προσόντα και την αγάπη να διαλέξει που πραγματικά ανήκει...

Συναδέλφισα να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα με τα συμπεράσματα που βγάζεις από την συμπεριφορά ορισμένων μόνιμων που παρατήρησες και ερμήνευσες.

Ήμουν αναπληρωτής ειδικής έγινα μόνιμος συνεχίζω μόνιμος ειδικής με πολλά χρόνια στην ειδική, αν μετράει η γνώμη μου άκου την.

Όχι δεν ήμαστε ξεχωριστός κλάδος, ήμαστε εξειδίκευση. Κλάδος είναι ο βασικός σου τίτλος ΠΕ02 φιλολόγων ΠΕ03 μαθηματικών ΠΕ04 φυσικών επιστημών. Από εκεί και πέρα υπάρχουν οι ειδικότητες π.χ.  ΠΕ04.01 φυσικός κλπ οι οποίες ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04. Η διαφορά του .01 φυσικού με τον 01.50 φυσικό ειδικής αγωγής είναι μόνο στην εξειδίκευση που έχει σε σχέση με τον πρώτο. Προσοχή δεν έχει βασικό πτυχίο ειδικής, δεν είναι όπως στην α/θμια με το πανεπιστήμιο βόλου και μακεδονίας που δίνει ΠΕ71 ΠΕ61 εκεί ναι είναι άλλος κλάδος από τον ΠΕ70 ΠΕ60.
Άρα για να το συνηψήσουμε δεν είμαστε άλλος κλάδος, ήμαστε ΠΡΩΤΑ εκπαιδευτικοί γενικής και μετά ειδικής ως εξειδίκευση.
Το ότι εσύ θέλεις να σπάσουν οι πίνακες ή δεν ξέρω τι άλλο το βασίζεις καθαρά σε θέματα που έχουν να κάνουν με τον διορισμό σου, αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τον κλάδο και δεν νομιμοποίητε η θέση σου γιαυτό τον λόγο.

Το ότι κάποιος έρχεται λοιπόν στην ειδική για τους Χ Ψ Ζ Ω και μετά θέλει να πάει στην γενική για τους Κ Λ Μ Ν λόγους είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του και δεν μπορείς εσύ ή εγώ να το κρίνουμε. Δεν μπορείς να είσαι στο μυαλό του, δεν ξέρεις τις ανάγκες του, δεν ξέρεις τα θέλω του, δεν ξέρεις τους λόγους του, δεν ξέρεις, άρα με ποιο δικαίωμα μπορείς να κρίνεις, να ερμηνεύεις και να βγάζεις συμπεράσματα. Κάθε ένας μας είναι ξεχωριστή περίπτωση, ασκούμε επάγγελμα και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να κρίνω, πως το ασκούμε. Δεν μπορώ να κρίνω τους λόγους ή την ηθική τους. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά, είναι τελείως υποκειμενικά και αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή για τον καθένα. Το να είσαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνεις έχει σημασία, αν το κάνεις γιατί "αγαπάς τα παιδιά" ή "αγαπάς τον ευατό σου" ή το "επάγγελμα σου" ή έτσι είναι χαρακτήρας σου είναι αδιάφορο. Εγώ θέλω να έχω συναδέλφους επαγγελματίες .-

Τώρα θα μιλήσω για εμένα, εγώ λοιπόν δεν μπορώ να μου αποκλείσω κάποια στιγμή να πάω σε μια γενική τάξη, μπορεί να θέλω να αλλάξω παραστάσεις, να βαρεθώ, να δω μια όμορφη συνάδελφο ή όποιο άλλο λόγο σαχλό ή σοβαρό μπορείς να σκεφτείς. Το ίδιο ισχύει και ανάποδα συνάδελφος της γενικής με προσόντα για τοποθέτηση στην ειδική για τους δικούς του λόγους να θέλει να έρθει μια βόλτα και από εδώ. Όλα μπορούν να γίνουν και έτσι πρέπει να είναι γιατί έχουμε κάθε επαγγελματικό δικαίωμα από τα προσόντα μας σύμφωνα με τον νόμο. Δεν μπορείς λοιπόν να προτείνεις εσύ γιατί έτσι τα ερμηνεύεις να στερείς από τους υπόλοιπους που μπορεί να έχουμε διαφορετικό τρόπο σκέψης αλλά και όλα εκείνα τα προσόντα και να μας λες θα είσαι εκεί και τέλος, καταλαβαίνουμε τι θέλεις να πεις αλλά πίστεψε με δεν είναι αυτός ο τρόπος για να προωθήσεις τα συμφέροντα σου.

Επίσης θα διαφωνήσω για το επίδομα. Κακός κάκιστα το έκοψαν, ειδικά οι συνάδελφοι που υπηρετούν στα ειδικά σχολεία επιτελούν έργο βαρύτερο και δυσκολότερο από αυτό που θα έκαναν στο γενικό σχολείο, με αυτή την λογική υπήρχε το επίδομα, άλλαξε κάτι ? έγιναν τα ειδικά όπως τα γενικά στις συνθήκες? πιστεύω πως όχι. Η κατάργηση λοιπόν του επιδόματος μας έπληξε για πολλούς λόγους, οικονομικούς, ηθικούς, επαγγελματικούς. Το ότι υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και δεν είναι επαγγελματίες, αυτοί υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν είτε στο ειδικό είτε στο γενικό με ή χωρίς επίδομα. Προτιμώ λοιπόν για τους προηγούμενους λόγους να το παίρνει 1 συνάδελφος ειδικής που το αξίζει και 10 που δεν το αξίζουν, παρά κανένας.

Αυτά είχα να πω, αν αξίζουν ας το κρίνεις εσύ.

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1423 στις: Ιούνιος 25, 2015, 03:50:11 μμ »
Όλα σωστά όπως τα λες . Θα πρέπει όμως αν πάρω και εγώ το χαρτί των σεμιναρίων να μπω στον πίνακα ειδικής με την προϋπηρεσία μου γιατι απέκτησα τα προσόντα και για τους ίδιους λόγους αποφάσισα να έρθω στην ειδική αγωγή .

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1424 στις: Ιούνιος 25, 2015, 04:47:39 μμ »
Συμφωνώ και με τους δύο σας, απολύτως. Διάβασα μία ενδιαφέρουσα πρόταση στη διαβούλευση :

Αντί να διαχωριστούν οι πίνακες να ενωθούν. Ένας πίνακας ανά κλάδο.
Κατά την αίτηση στο τέλος συμπληρώνεις κουτάκι: διαθέτω προσόντα ένταξης στην ειδική αγωγή. (πχ μτπχ, προϋπηρεσία, κλπ)

Στις φάσεις γενικής τραβάει από όλους
Στις φάσεις ειδικής μόνο από το κουτάκι.

Βασικό κατάταξη κατά τα πρότυπα της γενικής (η εκπαίδευση είναι μία) ΑΣΕΠ όλος ο βαθμός + προϋπηρεσία (ανεξάρτητα από που προήλθε) αν θέλουν προσθέτουν και λοιπά κριτήρια.............

Πλεονεκτήματα :
Δεν διαχωρίζεται ειδική γενική και δεν διασπάται ο κλάδος
Δεν εγκλωβίζεται κάποιος μόνο σε μία δομή
Δεν αδικούνται οι της γενικής γιατί σε μερικές ειδικότητες η ειδική έγραφε μεγάλες προϋπηρεσίες σε αντίθεση με τη γενική με δοκιμασίες ασεπ και προσλήψεις με το σταγονόμετρο κλπ.
Δεν έρχεται σε αντίθεση με ΣΤΕ
Δεν ακυρώνεται η προϋπηρεσία της ειδική και όσων ασχολήθηκαν με αυτή
Προσφέρεται η δυνατότητα εναλλαγής εμπειριών
Περιορίζεται το φαινόμενο χρήσης ειδικής ως δούρειος ίππος
Αντίστοιχος πίνακας και για τους διορισμούς γιατί αυτό που προωθείται αφορά μόνο τους αναπληρωτές
Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς γενικής να αποκτήσουν εμπειρία μετά από εξειδίκευση

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1425 στις: Ιούνιος 25, 2015, 05:00:12 μμ »
Πραγματικά τέλειο! Αμβλύνει όλες τις στρεβλώσεις! Συγχαρητήρια που το σκέφτηκες! Μακάρι να μας διαβάζουν στο υπουργείο. Πιστεύω πως δε θα υπάρξει άνθρωπος να μη συμφωνήσει...

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1426 στις: Ιούνιος 25, 2015, 05:22:57 μμ »
Πραγματικά τέλειο! Αμβλύνει όλες τις στρεβλώσεις! Συγχαρητήρια που το σκέφτηκες! Μακάρι να μας διαβάζουν στο υπουργείο. Πιστεύω πως δε θα υπάρξει άνθρωπος να μη συμφωνήσει...

Το λες ειρωνικά ή όχι;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2015, 06:34:18 μμ από lenalacta »

Αποσυνδεδεμένος kleos02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1427 στις: Ιούνιος 25, 2015, 05:26:54 μμ »
Όλα σωστά όπως τα λες . Θα πρέπει όμως αν πάρω και εγώ το χαρτί των σεμιναρίων να μπω στον πίνακα ειδικής με την προϋπηρεσία μου γιατι απέκτησα τα προσόντα και για τους ίδιους λόγους αποφάσισα να έρθω στην ειδική αγωγή .

+++++++++++

κι όχι μόνο της ειδικής να καρπώνεται το πλεονέκτημα. Σωστος!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.