0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αρκεί το ένα από τα δύο, τουλάχιστον εγώ αυτό διδάσκω στα παιδιά και με αυτό το κριτήριο διορθώνω τις ασκήσεις.
(...) ότι ο εθελοντισμός δε μπορεί να βοηθήσει από μόνος του κ ότι χρειάζεται η αρωγή της ανθρωπιστικής παιδείας και του κράτους.
Κάπως έτσι το αναπτύξαμε κ μεις το θέμα με τη μαθήτρία μου αλλά η καθηγήτρια στο σχολείο δεν ήθελε αυτό. Ήθελε να γράψουν στο κυρίως θέμα για το 2ο ζητούμενο, ότι ο εθελοντισμός δε μπορεί να βοηθήσει από μόνος του κ ότι χρειάζεται η αρωγή της ανθρωπιστικής παιδείας και του κράτους. Και της το πήρε λάθος, με την έννοια ότι βγήκε εκτός θέματος. Σε περίπτωση που έγραφε αυτά στις Πανελλήνιες τι θα γινόταν δηλαδή?
" o χρόνος συμβίωσης στο σπίτι περιορίζεται και πολλοί αναζητούν την ξεκούραση και την ψυχαγωγία εξω απο την οικογενειακή εστία"Μπορείτε να βοηθήσετε με την αλλαγή της σύνταξης ειδικά στο μαυρισμένο τμήμα της περιόδου; Ευχαριστώ!!!
το σπίτι περιορίζει το χρόνο συμβίωσης...........
ουπς!πραγματικα ήταν μια πολύ βιαστική προσέγγιση χωρίς καν να σκεφτώ πως πρόκειται για εμπρόθετο.Επιπόλαιη,βιαστική,ανεπίτρεπτη..σ ευχαριστω πάντως για την επισήμανση..