0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση?https://www.youtube.com/watch?time_continue=1535&v=PtxTIuJFsK8
Υ.Γ. Το δημόσιο σχολείο απλά απαξιώνεται μεθοδικά. Δεν έχει να κάνει με τα γνωστικά αντικείμενα.
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/Βάθμια εκπαίδευση καθώς δεν συστήθηκαν οργανικές παρά το γεγονός ότι προσλήφθηκαν αρκετοί αναπληρωτές. Όσον αφορά επικείμενους διορισμούς στη Γενική Αγωγή, με τα έως τώρα δεδομένα, οι κενές οργανικές θέσεις είναι ελάχιστες. Στην ουσία μιλάμε για καμιά 40ριά στην Α/Βάθμια και λιγότερες από 10 στην Β/Βάθμια (αν υπάρχουν κι αυτές). Αυτό σημαίνει ότι παρά το ότι από τον κλάδο μας προσλήφθηκαν περισσότεροι από 400 αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες (η σειρά έφτασε πολύ πιο κάτω αλλά πολλοί αρνήθηκαν, οπότε δεν γνωρίζω ακριβώς τον ακριβή αριθμό όσων προσλήφθηκαν και κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση, μπορεί να είναι και πολλοί περισσότεροι όσοι προσλήφθηκαν σαν αναπληρωτές), σε περίπτωση διορισμών θα πάρουμε στην ουσία ψίχουλα, και το μέλλον μας στην εκπαίδευση θα είναι στην καλύτερη το να είμαστε αιώνιοι αναπληρωτές, αν δεν μας παρακάμψουν τελικά οι δάσκαλοι με επιμόρφωση Β επιπέδου. Αυτό που βλέπω είναι ότι η ΔΟΕ δεν έχει καμία διάθεση να βοηθήσει, προφανώς για να πάρουν όλες τις πιστώσεις για μόνιμους διορισμούς οι δάσκαλοι. Δεν ξέρω τι άποψη έχετε εσείς επί του θέματος και αν θα μπορούσαμε να ασκήσουμε κάποιου είδους πίεση. Το γεγονός δυστυχώς ότι το μάθημά μας είναι μονόωρο στερεί τη δυνατότητα δημιουργίας οργανικών θέσεων σε σχολεία που δεν είναι τουλάχιστον 12/θέσια, δεν γνωρίζω αν προβλέπονται οργανικές για ομάδες σχολείων, με αποτέλεσμα παρά τα πολλά λειτουργικά κενά να μη φαίνεται φως στον ορίζοντα όσον αφορά μόνιμους διορισμούς. Ασχολούμαστε όλοι με το σύστημα διορισμού, μόρια κτλ και δεν βλέπουμε ότι για μας πρακτικά δεν υπάρχουν θέσεις... Αυτό θεωρώ ότι είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα.
Υπάρχουν οργανικές και σε κάτω από 12/θέσια σχολεία
To δημοσιο σχολειο απαξιωνεται αλλα οι λειτουργοι του οι εκπαιδευτικοι δεν κανουν απολυτως τιποτα...Ουτε μια μονοημερη απεργια...Τοσο σημαντικο ειναι τελικα το 50ευρω ? Η απαξιωση του κλαδου πλεον ειναι κατακλυσμικη...
Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/Βάθμια εκπαίδευση καθώς δεν συστήθηκαν οργανικές παρά το γεγονός ότι προσλήφθηκαν αρκετοί αναπληρωτές.
Πώς ορίζονται ακριβώς; Μπορεί να δημιουργηθεί καινούργια οργανική σε μικρότερο από 12/θεσιο σχολείο ή πρόκειται για σχολεία που υποβιβάστηκαν; Δεν μπόρεσα να βρω την ακριβή νομοθεσία για να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;