0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν νομίζω ότι οι βαθμοί μπορούν να αξιολογηθούν παιδαγωγικά. Εγώ ποτέ δεν το είδα έτσι. Ο κακός μαθητής έχει χίλιους δυο λόγους (εξωσχολικούς) που είναι κακός μαθητής. Μαθησιακές Δυσκολίες, οριακή νοημοσύνη, πρόβλημα στο οικογενειακό περιβάλλον, εξάρτηση από το διαδίκτυο. Μέσα σε όλα αυτά διαπιστώσαμε ότι κάποιοι γονείς των οποίων τα παιδιά είναι οι γνωστοί κακοί μαθητές ή κάνουν κοπάνες συνεχώς, προτίμησαν να μην τα στείλουν, για να τα προστατέψουν από το να μείνουν. Εγώ τουλάχιστον αυτό διαπίστωσα.[...]
harac δεν διαφωνώ. Απλώς σου λέω τι διαπίστωσα και ως υπεύθυνη τμήματος.Έσπερος, εννοώ ότι είχα μαθητές με 110 απουσίες οι οποίοι δεν ξαναπάτησαν απλώς. Αν έρχονταν, ίσως θα ξεπερνούσαν τις 114.
Συνάδελφοι αναρωτιέμαι, γιατί δεν πρέπει να μείνουν μαθητές φέτος. Μαθητές, για παράδειγμα, οι οποίοι είχαν 9 στο πρώτο τετράμηνο, που ήταν παντελώς αδιάφοροι και αδιαβαστοι μέχρι τις 10 Μαρτίου και εντελώς εξαφανισμένοι κατά την σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Νομίζω ότι δε δικαιούνται να περάσουν το συγκεκριμένο μάθημα...
Θα ελειπαν επίτηδες ενώ ήξεραν ότι έχουν τόσες απουσίες; Τι σχολείο είστε και δεν τους νοιάζει;