0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ζόρικο...και ήταν το τελευταίο μου!!!!Δεν νομίζω ακριβώς....Είχε 3 θέματα και σε όλα δινόταν ένα απόσπασμα..Στο 1ο το απόσπασμα αναφερόταν στο εκπαιδευτικό υλικό που έχει εθνοκεντρικό χαρακτήρα και ζητούσε να σχολιάσουμε το κείμενο και μετά σε συγκεκριμένο πλαίσιο να αναφερθούμε σε διδακτικές πρακτικές ή μεθόδους διδασκαλιας (δε θυμάμαι) που να έχουν σαν στόχο την προώθηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.Στο 2ο το απόσπασμα αφορούσε το ποσοστό των μεταναστών στα ελληνικά σχολέια σύμφωνα με το ΙΠΟΔΕ και ήθελε να γράψουμε χρησιμοποιώντας το συγκριτικό επιχείρημα ή τις συγκριτικές πρακτικές ή μεθόδους ( δεν θυμάμαι ) να γράψουμε από ποιο συγκεκριμένο διαπολιτισμικό μοντέλο θα μπορούσε να πάρει στοιχεία το ελληνικό εκπαιδέυτικο σύστημα.Στο 3ο το απόσπασμα αναφερόταν στη Σουηδία που προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία της γλώσσας και του πολιτισμού των αλλοδαπών μαθητών και το γεγονός ότι κάποιοιο στην Ελλάδα το θεωρούν επικίνδυνο το να υιοθετήσει και η Ελλάδα αυτήν την πρακτική. Να γράψουμε μία επιστολή προς αυτήν την ομάδα ανθρώπων χρησιμοποιώντας το συγκριτικό επιχείρημα ή τις συγκριτικές πρακτικές ή μεθόδους ( δεν θυμάμαι το μπερδεύω σε ποιο θέμα ήταν) για να τους πείσουμε να αλλάξουν γνώμη .Αυτά. Εννοείται δεν είναι κατά λέξη γραμμένα....
Καλησπέρα παιδιά, μόλις γράφτηκα στο πρόγραμμα και προσπαθώ να επιλέξω μαθήματα. Θέλω να διαλέξω 2 γι αυτό το εξάμηνο. Το υποχρεωτικό 610: Μέτρηση κ αξιολόγηση στην Ειδ. Εκπαίδευση και από τα 510, 511 και 512 ποιο μου προτείνετε? Πιστεύετε πως η ποιοτική ή η ποσοτική έρευνα θα είναι πιο χρήσιμη για τα επόμενα μαθήματα?
Καλησπέρα και καλή αρχή!Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές αλλά παλαιότερα το 610 (Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίσευση, δεν είχε μπροστά το Ειδική) δεν ήταν υποχρεωτικό. Τα μαθήματα που αναφέρεις ανήκουν όλα στο Α τομέα (Έρευνα & Αξιολόγηση) και έπρεπε να διαλέξουμς 2 (όποια θέλαμε). Νομίζω ότι δεν μπορούμε να δηλώσουμε μαζί, στο ίδιο εξάμηνο, δυο μαθήματα του Α κύκλου. Καλύτερα, όμως, να κοιτάξεις τον οδηγό σπουδών για σιγουριά. Αν πάρεις το 610 εγώ θα πρότεινα να πάρεις και κάποιο από τον κύκλο της Ειδικής Εκπαίδευσης όπως το 521 "Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών". Τα Σεμινάρια σας τα έχουν αφαιρέσει πλέον, ε;
Εμένα το 511 δε μου φάνηκε τραγικό. Έκανες μια βιβλιογραφική ανασκόπηση 3000 λέξεων (συμπεριλαμβανομένης της βιβλιογραφίας) σε θέμα που επέλεγες εσύ, έπαιρνες συνέντευξη από κάποιον και την απομαγνητοφωνούσες και τέλος έκανες μια σύγκριση των δύο σε άλλες 3000 λέξεις. Ο δε χρόνος που είχες διαθέσιμος και για τα 3 ήταν άπλετος - θέμα επέλεγες μέσα Φλεβάρη κι η παράδοση ήταν 23/5 για όλα. Οι εξετάσεις όντως με κλειστά βιβλία και σημειώσεις αλλά τίποτα το τραγικό. Αυτά που ζητούσαν καλύπτονταν και από τις σημειώσεις, πιστεύω εγώ και εμπεριείχαν σος (διαφορές ποσοτικής ποιοτικής πχ) ή ερωτήσεις που "χάριζαν" μονάδες (να επισημάνεις το τι έκανες λάθος στην έρευνά σου). Όντως ζητούσαν 2-3 σελίδες ανά ερώτημα (κάθε ερώτημα 2 υποερωτήματα) αλλά όσοι πήγαν διαβασμένοι άνετα κάλυπταν την έκταση αυτή. Το συγκεκριμένο μάθημα για μένα θέλει απλά προσεκτική ανάγνωση οδηγιών και να μην αφήσεις τις εργασίες για τελευταία στιγμή. Κατά τα άλλα, μου φάνηκε απίστευτα βαρετό, αλλά αυτά είναι γούστα.
Στο 510 έχουμε όλο το βιβλίο στην ύλη, σωστα;;
Εχει δωσει κανενας το μαθημα 610? Είναι εύκολες οι ερωτησεις πολλαπλής επιλογής στην εξεταστικη??
Είχα το 510 στο προηγούμενο εξάμηνο και αν θυμάμαι καλά ένα κεφάλαιο είναι εκτός. Το 7 ή το 8... Ενά που δείχνει τον τρόπο ανάλυσης δεδομένων ποσοτικής έρευνας (δεν έχω μπορστά μου το βιβλίο). Τσέκαρε το διάγραμμα του μαθήματος![/qΕίδα την τηλεδιάσκεψη, εκτός του 8 & 13.ΕυχαριστωΏ!