*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 485769 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος enas1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
                     Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει
                  πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες.
                     Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη.   
                    Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........
                    Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν.....
                   
                   Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης  όλων των προσόντων ειδικής αγωγής

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος LEONT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 12:51:47 μμ »
                       Συμφωνω  με τη μοριοδοτηση προσοντων. Εξαλλου με αυτόν τον τροπο γινονται σε αλλους τομεις προσληψεις.
                       Προυποθεση βεβαια να υπαρξει ενα αντικειμενικο και αξιοκρατικο συστημα

Αποσυνδεδεμένος demi44

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:01:00 μμ »
                     Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει
                  πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες.
                     Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη.   
                    Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........
                    Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν.....
                   
                   Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης  όλων των προσόντων ειδικής αγωγής

Συμφωνώ και επαυξάνω. Άλλη μια αδικία που δεν είδα να αναφέρεται ειναι τα σεμινάρια. Μπορεί να είναι άδικο να προηγείται κάποιος με μεταπτυχιακό άνευ προυπηρεσίας. Ομως οι έχοντες προυπηρεσία είναι κάτοχοι σεμιναρίων τα οποία είναι επίσης άδικο που εφαρμόστηκαν και για τους μαθητές αλλα και για τους εκπαιδευτικους. Γι αυτό το λόγο και τα σταμάτησαν. Δε πιστεύω οτι με ενα σεμινάριο ειναι σωστο να καλείσαι ειδικος παιδαγωγός για το λόγο οτι δεν παρεχει τις απαραιτητες γνωσεις σε όλους. Τι εννοω; Υπαρχουν αρκετοι συνάδελφοι οι οποίοι το απέκτησαν χωρίς να είναι παρόντες στον τοπο διεξαγωγης. Εχοντας πάρει ένα χαρτι απλα με αυτον τον τρόπο δε πίστευω οτι είναι ικανός καποιος. Από την  άλλη ομως δεν θα αρνηθω οτι υπάρχουν και συναδελφοι με σεμινάριο οι οποιοι είναι εξαιρετικοι.

Για να πω και για τα μεταπτυχικά θα πρεπει να γίνει και εκεί ενας έλεγχος.

Επομένως ειναι καλη μια μοριοδότηση αλλα να υπάρχει μια διαφορα μεταξύ μεταπτυχιακών και σεμιναρίων. Γιατι καλώς ή κακώς οι συνάδελφοι με σεμινάριο εχουν δουλεψει και 2 και 3 χρόνια.
Δηλαδη δεν θα είναι αδικο και κρίμα να δουμε περιπτώσεις οπου θα προηγούνται σεμινάρια έναντι μεταπτυχιακών;


Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:28:12 μμ »
H μεγαλύτερη αδικία τπυ συστήματος είναι το να προηγούνται όλοι οι κάτοχοι σεμιναρίων του 2009 ή 2010 και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε να πνιγούνε. Σε καμία χώρα δεν εφαρμόζεται ένα τόσο προνομιακό και άδικο σύστημα, όπου άτομα στα οποία καταργούνται προνόμια εξακολουθούν να τα έχον=υν και μάλιστα δεν δίνεται η δυνατότητα σε κανένα να αποκτήσει πλέον αυτά τα προνόμια. Το θέμα είναι άξιο να φτάσει μέχρι τη βουλή μιας και είναι η μεγαλύτερη απάτη στην καταπάτηση δικαιωμάτων πτυχιούχων που έχει καταγραφεί στην ιστορία.

Ο νόμος λεέι: εσείς όλοι οι νέοι ή τελος πάντων όσοι ήσασταν άτυχοι και δεν είχατε σεμινάριο μέχρι 2009, πρέπει οποσδήποτε master εσείς όμως που τα είχατε παραμένετε. Ε νομίζω παραπάει πάρα πολύ αυτό. Η τα καταργείς και βάζεις άλλα κριτήρια ή φροντίζεις ώστε και οι άλλοι που θέλουν να μπουν στο πίνακα θα επιμορφωθούν με κάποιο τρόπο και όχι αποκλειστικά από master.

Συμφωνώ όμως αυτός που έχει master να προηγείται έναντι όλων ακόμα και προυπηρεσίας για το λόγο ότι το σύστημα με τα σεμινάρια είναι άδικο και ηλίθιο. Αυτός ίδρωσε να πάρει ένα master oι άλλοι δεν ίδρωσαν καθόλου πέρα από τη τσέπη. Μάλιστα μετο υπυργείο που μίλησα μου είπαν ότι αυτός είναι ο λόγος που δίνουν τόσα προνόμια σε έναν με master και διότι αναβαθμίζει την ειδική αγωγή σε όποιον το έχει άλλα και παρακάμπτεται η αδικία με τα σεμινάρια που όλοι γνωρίζουν στο Υπουργείο πως τα έπαιρναν
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:32:37 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:38:49 μμ »
                     Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει
                  πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες.
                     Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη.   
                    Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........
                    Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν.....
                   
                   Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης  όλων των προσόντων ειδικής αγωγής
Οι τριτεκνοι ειναι το 20% του (Α+Β) πίνακα ή του Β?
και άλλα πολλά...

Αποσυνδεδεμένος demi44

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:54:47 μμ »
H μεγαλύτερη αδικία τπυ συστήματος είναι το να προηγούνται όλοι οι κάτοχοι σεμιναρίων του 2009 ή 2010 και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε να πνιγούνε. Σε καμία χώρα δεν εφαρμόζεται ένα τόσο προνομιακό και άδικο σύστημα, όπου άτομα στα οποία καταργούνται προνόμια εξακολουθούν να τα έχον=υν και μάλιστα δεν δίνεται η δυνατότητα σε κανένα να αποκτήσει πλέον αυτά τα προνόμια. Το θέμα είναι άξιο να φτάσει μέχρι τη βουλή μιας και είναι η μεγαλύτερη απάτη στην καταπάτηση δικαιωμάτων πτυχιούχων που έχει καταγραφεί στην ιστορία.

Ο νόμος λεέι: εσείς όλοι οι νέοι ή τελος πάντων όσοι ήσασταν άτυχοι και δεν είχατε σεμινάριο μέχρι 2009, πρέπει οποσδήποτε master εσείς όμως που τα είχατε παραμένετε. Ε νομίζω παραπάει πάρα πολύ αυτό. Η τα καταργείς και βάζεις άλλα κριτήρια ή φροντίζεις ώστε και οι άλλοι που θέλουν να μπουν στο πίνακα θα επιμορφωθούν με κάποιο τρόπο και όχι αποκλειστικά από master.

Συμφωνώ όμως αυτός που έχει master να προηγείται έναντι όλων ακόμα και προυπηρεσίας για το λόγο ότι το σύστημα με τα σεμινάρια είναι άδικο και ηλίθιο. Αυτός ίδρωσε να πάρει ένα master oι άλλοι δεν ίδρωσαν καθόλου πέρα από τη τσέπη. Μάλιστα μετο υπυργείο που μίλησα μου είπαν ότι αυτός είναι ο λόγος που δίνουν τόσα προνόμια σε έναν με master και διότι αναβαθμίζει την ειδική αγωγή σε όποιον το έχει άλλα και παρακάμπτεται η αδικία με τα σεμινάρια που όλοι γνωρίζουν στο Υπουργείο πως τα έπαιρναν

Συμφωνώ!!! Ξέχασα να αναφερθω στο θέμα της μη αποδοχής των σεμιναρίων από το 2010-2011. Είναι παρατράγουδο από μόνο του.

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 03:39:47 μμ »
..όπως επίσης και το ότι οι πολύτεκνοι-ανεξαρτήτως προσόντων- προηγούνται ακόμη και από διδακτορικά!!! ΠΕ02
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 04:44:46 μμ »

Συμφωνώ όμως αυτός που έχει master να προηγείται έναντι όλων ακόμα και προυπηρεσίας για το λόγο ότι το σύστημα με τα σεμινάρια είναι άδικο και ηλίθιο. Αυτός ίδρωσε να πάρει ένα master oι άλλοι δεν ίδρωσαν καθόλου πέρα από τη τσέπη. Μάλιστα μετο υπυργείο που μίλησα μου είπαν ότι αυτός είναι ο λόγος που δίνουν τόσα προνόμια σε έναν με master και διότι αναβαθμίζει την ειδική αγωγή σε όποιον το έχει άλλα και παρακάμπτεται η αδικία με τα σεμινάρια που όλοι γνωρίζουν στο Υπουργείο πως τα έπαιρναν

Kαλά...μην είσαι και τόσο σίγουρος πως ίδρωσαν όλοι για να πάρουν ένα master....πολλά master αγοράστηκαν κι αυτά....

Σ'αυτή την χώρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα....και η αγοραπωλησία προσόντων θα είναι από δω και πέρα η νέα μόδα...δεν βλέπω τίποτα σχεδόν να παραμένει δωρεάν... :o
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος enas1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 09:29:40 μμ »
H μεγαλύτερη αδικία τπυ συστήματος είναι το να προηγούνται όλοι οι κάτοχοι σεμιναρίων του 2009 ή 2010 και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε να πνιγούνε. Σε καμία χώρα δεν εφαρμόζεται ένα τόσο προνομιακό και άδικο σύστημα, όπου άτομα στα οποία καταργούνται προνόμια εξακολουθούν να τα έχον=υν και μάλιστα δεν δίνεται η δυνατότητα σε κανένα να αποκτήσει πλέον αυτά τα προνόμια. Το θέμα είναι άξιο να φτάσει μέχρι τη βουλή μιας και είναι η μεγαλύτερη απάτη στην καταπάτηση δικαιωμάτων πτυχιούχων που έχει καταγραφεί στην ιστορία.

Ο νόμος λεέι: εσείς όλοι οι νέοι ή τελος πάντων όσοι ήσασταν άτυχοι και δεν είχατε σεμινάριο μέχρι 2009, πρέπει οποσδήποτε master εσείς όμως που τα είχατε παραμένετε. Ε νομίζω παραπάει πάρα πολύ αυτό. Η τα καταργείς και βάζεις άλλα κριτήρια ή φροντίζεις ώστε και οι άλλοι που θέλουν να μπουν στο πίνακα θα επιμορφωθούν με κάποιο τρόπο και όχι αποκλειστικά από master.

Συμφωνώ όμως αυτός που έχει master να προηγείται έναντι όλων ακόμα και προυπηρεσίας για το λόγο ότι το σύστημα με τα σεμινάρια είναι άδικο και ηλίθιο. Αυτός ίδρωσε να πάρει ένα master oι άλλοι δεν ίδρωσαν καθόλου πέρα από τη τσέπη. Μάλιστα μετο υπυργείο που μίλησα μου είπαν ότι αυτός είναι ο λόγος που δίνουν τόσα προνόμια σε έναν με master και διότι αναβαθμίζει την ειδική αγωγή σε όποιον το έχει άλλα και παρακάμπτεται η αδικία με τα σεμινάρια που όλοι γνωρίζουν στο Υπουργείο πως τα έπαιρναν

Συμφωνώ!!! Ξέχασα να αναφερθω στο θέμα της μη αποδοχής των σεμιναρίων από το 2010-2011. Είναι παρατράγουδο από μόνο του.


             Μην τα ισοπεδώνουμε όλα έτσι εύκολα. Τα σεμινάρια διοργανώνονταν από ελληνικά πανεπιστήμια με επιμορφωτές Έλληνες καθηγητές, υπό την εποπτεία του υπουργείου.

Το ζητούμενο εδώ δεν είναι να κάνουμε ανταγωνισμούς και συγκρίσεις μεταπτυχιακών και σεμιναρίων.
Να ανταλλάξουμε απόψεις για ένα νέο σύστημα, όπου θα υπάρχει κλίμακα μοριοδότησης και αναλογία προσόντων _ μορίων. Ακόμα να ρυθμιστούν και κάποια άλλα αρνητικά που προαναφέρθηκαν εδώ από συναδέλφους...............

Αποσυνδεδεμένος naktia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 01:14:31 μμ »
                            και βεβαια πρεππει ν αλλαξει το συστημα καταταξης των πινακων Ε.Α  δευτεροβαθμιας
                         στην κατασταση που ειναι ουτε μονιμοι διορισμοι γινονται ουτε τιποτα,
                           ενας φαυλος κυκλος  ειναι
                             
                         
                             λοιπον συμφωνω με τη μοριοδοτηση βασικων προσοντων και βεβαια και της προυπηρεσιας
                          που ειναι και το βασικοτερο προσον να προστιθεται στις εξειδικευσεις
                              η εμπειρια στα ΣΜΕΑΕ δεν υποκαθισταται με τιποτα

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 09:17:58 μμ »
Μαζικοι μονιμοι διορισμοι θα πρεπει να σας ενδιαφερουν . οσο για τις αλλαγες που προτεινουν καποιοι να συμβουλευτουν πρωτα ενα νομικο γιατι το βλεπω το μπουμερανγκ..... (ο καθενας οτι τον συμφερει....)

Αποσυνδεδεμένος ealevrid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ Ο2.50
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 09:48:08 μμ »
..όπως επίσης και το ότι οι πολύτεκνοι-ανεξαρτήτως προσόντων- προηγούνται ακόμη και από διδακτορικά!!! ΠΕ02

πόσο πολύ συμφωνώωωωωωω

Αποσυνδεδεμένος naktia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 02:01:45 μμ »
                                    προτεινω για τον πινακα αναπληρωτων δευτεροβαθμιας Ε.Α.
                               μια κλιμακα μοριοδοτησης των βασικων προσοντων
                                                                                                                                         
                                                                                                                                   
                                                                                                                               Συνολο μοριων
                 
                 Διδακτορικο  Ε.Α     4 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα
               Μεταπτυχιακο  Ε.Α    3 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα
                     Σεμιναριο   Ε.Α    2 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα















Αποσυνδεδεμένος skepsis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 07:10:10 μμ »
                                    προτεινω για τον πινακα αναπληρωτων δευτεροβαθμιας Ε.Α.
                               μια κλιμακα μοριοδοτησης των βασικων προσοντων
                                                                                                                                         
                                                                                                                                   
                                                                                                                               Συνολο μοριων
                 
                 Διδακτορικο  Ε.Α     4 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα
               Μεταπτυχιακο  Ε.Α    3 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα
                     Σεμιναριο   Ε.Α    2 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα



             συμφωνω , ισως ειναι και η χρυση τομη που  χρειαζεται........τουλαχιστον δε θα υπαρχουν παρακαμψεις

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160545
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 761
Σύνολο: 762

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.