Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - loulou

Σελίδες: 12
15
Σχολική ζώνη / Δημιουργία "safe space" μέσα στην τάξη
« στις: Μάρτιος 12, 2017, 08:44:50 μμ »
Έχει ασχοληθεί κάποιος συνάδερφος -είτε θεωρητικά είτε σε πρόγραμμα- σχετικά με τη τάξη ως "safe space" (δεν ξέρω αν έχει μεταφραστεί ο όρος αλλά έχει την έννοια της δημιουργίας του σχολικού περιβάλλοντος ως ασφαλούς χώρου όπου οι μαθητές που ανήκουν σε μειονότητες αισθάνονται ασφαλείς να εκφράσουν τις απόψεις και την ταυτότητά τους). Υπάρχουν οργανωμένες ομάδες εκπαιδευτικών στο εξωτερικό.

16
Σχολική ζώνη / σχολικές εκδρομές
« στις: Δεκέμβριος 18, 2016, 09:26:07 πμ »
Όταν αποφασίζεται σχολική εκδρομή δεν είναι εργάσιμη ημέρα για τους καθηγητές; Παρατηρείται στο σχολείο μου το φαινόμενο να κάθονται οι μισοί στα σπίτια τους επειδή είναι από μακριά.

Αποφάσισα να μην ξαναβάλω υπογραφή στο πρακτικό αν παρατηρηθεί το ίδιο φαινόμενο. Το ίδιο και στις γιορτές. Έγω τις αναλαμβάνω και είναι εκεί απίκο και λείπουν πάλι με τη δικαιολογία ότι έρχονται με αυτοκίνητο. Και γω από μακριά είμαι και νοικιάζω αλλά δεν σημαίνει ότι είμαι και ο φυλακισμένος μαλάκας από το χωριό.

17
Σχολική ζώνη / Πετρέλαιο Θέρμανση σχολείου.
« στις: Δεκέμβριος 10, 2016, 12:03:46 πμ »
Ποιος ειναι υπεύθυνος για τη θέρμανση του σχολείου- ο διευθυντής, η δημοτική αρχή ή κάποιος άλλος. Τελειώνει το πετρέλαιο και κάνουν οικονομία με αποτέλεσμα οι τάξεις να είναι πάγος. Έχω ήδη αρρωστήσει και τα προηγούμενα Χριστούγεννα τα πέρασε άρρωστη. Στο Λύκειο δεν υπάρχει σχολική επιτροπή. Σε ποιον να απευθυνθώ;

18
Άδειες / Άδεια για επιμορφωτικούς λόγους
« στις: Δεκέμβριος 09, 2016, 04:39:34 πμ »
Έχω κάνει αίτηση για άδεια για επιμορφωτικούς λόγους προκειμένου να παρακολουθήσω μια παρουσίαση για φιλολογικά μαθήματα. Δεν μπόρεσα όμως να διασταυρώσω αν θα δώσουν βεβαίωση παρακολούθησης αν και τη διοργανώνη η Περιφερειακή Διεύθυνση. Πώς μπορώ να βεβαιώσω ότι έχω πάει;

19
Αναθέσεις/Ωράριο / Μείωση ωραρίου λόγω προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 03:11:07 μμ »
Κανονικά, αλλάζω ωράριο τέλη Φεβρουαρίου.
Θα πρέπει να ειδοποιήσω τη Διεύθυνση Δ/βάθμιας και να τους ξαναστείλω όλα τα δικαιολογητικά για την αναγνώριση προυπηρεσίας, τα οποία ήδη τα έχουν στο φάκελό μου ή πρέπει απλά να το πω στο σχολείο και στον υπεύθυνο του myschool?
ευχαριστώ

20
Θα ήθελα τη γνώμη σας και τη βοήθειά σας σχετικά με τις εξετάσεις IELTS.

Έδωσα αυτό το Σάββατο εξετάσεις IELTS γιατί χρειάζομαι το πτυχίο για αίτηση σε μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Παρόλο που έχω proficiency με Β μου φάνηκαν πάρα πολύ δύσκολες στο να πιάσω το 7.5 μέσω όρο και 7 σε κάθε ενότητα. Βασικά απογοητεύτηκα γιατί δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτή τόσο υψηλή βαθμολογία. Επίσης μου έκανε εντύπωση ότι δεν σκεπάζονταν με μαύρη ταινία τα ονόματα μετά την εξέταση. Και γενικά το όλο θέμα μου φάνηκε πολύ στημένη μπίζνα από το Βρετανικό.
Προτείνετε να ξαναδώσω και πόσο καλή προετοιμασία χρειάζεται;
Ευχαριστώ

21
 Σκάνδαλο στη Φιλοσοφική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με λίστα ευνοουμένων από τη ΔΑΠ και την ΠΑΣΠ φοιτητών
Μεταπτυχιακά με κομματικό βιογραφικό
Ενώ οι υποψήφιοι κυνηγούν μια περιζήτητη θέση, οι παρατάξεις καθορίζουν τα αποτελέσματα με ελεγχόμενους καθηγητές
ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ | Κυριακή 12 Ιουλίου 2009
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=278154&dt=12/07/2009
http://www.alfavita.gr/typos/t12_7_9_908.php
Τα εφόδια σπουδαία: «Δημοσιογράφος στην ΕΤ3 και στη ΝΕΤ στο δελτίο ειδήσεων και σε εκπομπές». «Διετέλεσε ειδικός σύμβουλος του νομάρχη Θεσσαλονίκης το 2004». «Προσωρινή γραμματέας υπουργού και γραμματέας της φοιτητικής παράταξης της ΠΑΣΠ (ΠαΣοΚ)». «Εκπρόσωπος του Συλλόγου φοιτητών, γιος βουλευτή της Β' Περιφέρειας Θεσσαλονίκης». «Μέλος της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ (Νέα Δημοκρατία) και προσωπικός φίλος του καθηγητή Π...».

Αυτά είναι τα αδιαφιλονίκητα προσόντα που αναφέρονται σε λίστα υποψηφίων για μεγάλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η οποία βρίσκεται στη διάθεση του «Βήματος». Τη λίστα συνέταξαν από κοινού φοιτητές και εκπρόσωποι των δύο μεγάλων- και αντίπαλων σε όλα τα άλλα- φοιτητικών παρατάξεων, της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ. Και την υπέβαλαν στον αρμόδιο καθηγητή για τη λειτουργία του μεταπτυχιακού προγράμματος, για να ξέρει ποιους πρέπει να επιλέξει! Θα προηγούνταν βέβαια, για τα μάτια του κόσμου, οι τυπικές διαδικασίες (εξετάσεις, προσωπική συνέντευξη κ.λπ.) για την επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών του επόμενου έτους στο πανεπιστήμιο, αλλά όπως είναι σαφές τα αποτελέσματά τους δεν αποτελούν το πρώτο κριτήριο επιλογής για τον εκπρόσωπο του ιδρύματος.


Οι υποψήφιοι για τα «ακριβοθώρητα» μεταπτυχιακά προγράμματα, όπως προκύπτει από το έγγραφο που αποκαλύπτει «Το Βήμα», στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης- όπως άλλωστε και σε άλλα ιδρύματα της χώρας- δεν επιλέγονται με βάση τα προσόντα τους αλλά με βάση τις πολιτικές σχέσεις τους και την κοινωνική τους θέση. Το νέο σκάνδαλο πελατειακών σχέσεων σε πανεπιστημιακά ιδρύματα υποτίθεται κύρους, που όμως δεν επιλέγουν τους «καλύτερους» αλλά τους «χρησιμότερους», αποκαλύπτεται σε περίοδο όπου τα πανεπιστήμια- και πάλι υποτίθεται- ανασυντάσσονται αναζητώντας τον κοινωνικό και επιστημονικό τους ρόλο και το υπουργείο Παιδείας υπόσχεται εκσυγχρονισμό και διαφάνεια στην ανώτατη εκπαίδευση.

Η λίστα με τους υποψηφίους που «πρέπει» να επιλεγούν αφορά μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σε αυτή, για να μη γίνει κανένα λάθος, αναφέρεται ακόμη και το όνομα του «προτεινόμενου επόπτη» για τη λειτουργία του προγράμματος, που δεν είναι βέβαια άλλος από τον υπεύθυνο καθηγητή. Να σημειωθεί ότι στο πρόγραμμα αυτό, παρ΄ ότι ο «άγραφος κανόνας» αναφέρει ότι θα επιλέγονται λίγοι υποψήφιοι με υψηλή βαθμολογία, τελικά γίνεται δεκτός κάθε χρόνο μεγάλος αριθμός ατόμων, συνήθως με πολύ «ελαστικά» κριτήρια. Στη λίστα που αποκαλύπτει «Το Βήμα» περιέχονται υποψήφιοι με βαθμολογία 5,85 όταν απαιτείται το λιγότερο 6, ή άλλοι που έχουν συμπληρώσει το 50ό έτος της ηλικίας τους! Υπάρχουν και υποψήφιοι για τους οποίους σημειώνεται ότι δεν έχει γίνει καν η ορκωμοσία τους και δεν έχουν λάβει ακόμη το πρώτο πτυχίο τους. (Αυτό νομικά επιτρέπεται μόνο στις περιπτώσεις αποφοίτων ξένων πανεπιστημίων οι οποίοι απλώς δεν έχουν προλάβει να ορκιστούν.)

Στο κείμενο περιλαμβάνεται και υποκατηγορία με τους υποψηφίους που δεν υπάρχει λόγος, ούτε ενδιαφέρον, να επιλεγούν. Στην κατηγορία αυτή δεν αναφέρονται καν οι βαθμολογίες ή τα προσόντα τους. Απλώς δίπλα στο όνομά τους σημειώνονται δύο λέξεις: «απλή αίτηση».

Στο ίδιο ίδρυμα καθηγητές καταγγέλλουν σειρά αποφάσεων που «παρεκκλίνουν» των τυπικών διαδικασιών, όπως για παράδειγμα η σύγκληση επιτροπών σε περίοδο κατά την οποία δεν θα έπρεπε να λειτουργούν τα όργανα του πανεπιστημίου καθώς η πλειονότητα των καθηγητών απουσιάζει για επιστημονικούς λόγους, ή καλοκαιρινές εκκρεμότητες. Στις επιτροπές αυτές κρίνονται οι εξελίξεις μελών Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) και λύνονται ακαδημαϊκά θέματα που έμειναν σε εκκρεμότητα τους προηγούμενους μήνες. Ολα αυτά ενώ τα πανεπιστήμια της χώρας έχουν αναλάβει την πρωτοβουλία να ζητήσουν από τον υπουργό Παιδείας κ. Α. Σπηλιωτόπουλο σειρά αλλαγών στον νέο νόμο-πλαίσιο για τη λειτουργία τους και την πλήρη οικονομική και ακαδημαϊκή αυτονομία τους. Ο υπουργός Παιδείας προανήγγειλε ήδη νέο χωροταξικό σχεδιασμό για την ανώτατη εκπαίδευση. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος δεν απέκλεισε το κλείσιμο τμημάτων, μετονομασία ή αλλαγή του επιστημονικού τους αντικειμένου στις περιπτώσεις που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που απαιτούνται.

Ο υπουργός Παιδείας μίλησε κατά τη συνεδρίαση των αρμοδίων επιτροπών του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας για την ανάγκη αλλαγών και μεταρρυθμίσεων «χωρίς προκαταλήψεις και στενούς ορίζοντες, και χωρίς συντεχνιακά συμφέροντα και ξεπερασμένες θεωρίες». Και ζήτησε από τα πανεπιστήμια της χώρας να πάρουν τις αποφάσεις τους με «ακαδημαϊκά κριτήρια, να κατοχυρώσουν την αυτοτέλεια και την οικονομική στήριξη του συστήματος, αλλά και τους κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας των μονάδων του, να επαναπροσδιορίσουν τους κανόνες δεοντολογίας σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, ώστε να εγγυώνται την αξιοκρατία και την αποτελεσματικότητα, να εξασφαλίσουν την αποδεκτή ποιότητα για το σύνολο του συστήματος και τους κανόνες αξιολόγησης του επιτελούμενου έργου»... Διαβατήριο


Τμήμα της λίστας που συνέταξαν εκπρόσωποι της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ (τα ονόματα βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας)

ΠΗΡΕόλους τους συστημένους! «Το Βήμα» εξασφάλισε το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής και τον κατάλογο των φοιτητών που έγιναν τελικά αποδεκτοί στο περίφημο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Από τον κατάλογο προκύπτει ότι ο υπεύθυνος καθηγητής πήρε τελικά στο μεταπτυχιακό του πρόγραμμα όλους τους υποψηφίους που είχαν συμπεριλάβει στη λίστα τους οι εκπρόσωποι των φοιτητικών παρατάξεων. Ανάμεσά τους φυσικά οι δημοσιογράφοι, συγγενείς πολιτικών, γραμματείς τοπικών παραγόντων, φίλοι και μέλη των φοιτητικών παρατάξεων στο Ιδρυμα. Ενας από τους επιτυχόντες ο οποίος θα παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα δεν έχει ακόμη πάρει το πτυχίο του, καθώς ανήκει στην κατηγορία «εκκρεμεί ορκωμοσία». Τόσο η μια λίστα όσο και η άλλη βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας.



22
Προσφατα εκανα περιηγηση - τυχαια στην αρχη - σε ενα site μαθητων οπου - εκτος των αλλων (αταξιες, νυστα, αποβολες κτλ, κτλ) -γραφουν για το ποσο πολυ μισουν τους καθηγητες τους χωρις οι περισσοτεροι να γραφουν το γιατι. Τι πιστευετε για ολο αυτο το μισος που εκδηλωνουν ανωνυμα τις περισσοτερες φορες; Οντως οι καθηγητες τους ειναι τοσο μισητοι, μισουν τον καθηγητη ως ρολο, μισουν το σχολειο γενικα...
μερικες φορες τρομαζει ολο αυτη η εκδικητικοτητα που βγαζουν τα παιδια και θα ηθελα τις αποψεις σας.

23
Νησιά / Κεφαλλονιά
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2007, 11:56:11 πμ »
Διορίστηκα Κεφαλλονιά και είμαι μέσα στις ΑΠΟΡΙΕΣ. ??? ???

Καταρχήν; Πως θα φθάσω από Θεσσαλονίκη; Είναι καλύτερα από Ηγουμενίτσα να πάρω το πλοίο ή από Πάτρα.

δεύτερον. Πότε γίνονται οι τοποθετήσεις σε αυτή την διεύθυνση Αργούν; ποιό ειναι γενικά το κλίμα;

τρίτον Ποιά σχολεία να επιλέξω;

θα εκτιμούσα κάθε πληροφορία ??? ??? ???

24
Μακεδονία & Θράκη / Ξάνθη
« στις: Αύγουστος 19, 2007, 12:52:42 μμ »
Μήπως κάποιος έχει πληροφορίες για το δυσπρόσιτο στην ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ή για τον Νομό Ξάνθης;
Υπάρχουν σπίτια για ενοίκιο στις Πρέσπες ή πρέπει να πηγαινοέρχομαι 50 χιλιόμετρα από την πόλη της Φλώρινας;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε πληροφορία.

25
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Περιοχές διορισμού φιλολόγων
« στις: Αύγουστος 10, 2007, 05:25:31 μμ »
Δημιουργησα αυτή τη ψηφοφορία για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με τις περιοχές διορισμού.

26
Έχει κάποιος συνάδελφος ασχοληθεί σε προγραμματα ένταξης παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών:
Αν κάποιος έχει την καλοσύνη ας μας πει τις εμπειριες; ποιά ειναι η αμοιβή ως ωρομίσθμιος; αναγνωρίζεται η προυπηρεσία;
ευχαριστώ

27
Μήπως διάβασε κάποιος το άρθρο αυτό ??? περί τίνος πρόκειται; Αναφέρεται σε όσους έχουν λάβει ήδη μέρος σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ;

ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΑΣ >:(

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160681
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 403

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.