Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - troula

Σελίδες: 12
15
Καλημέρα. Συνάδελφοι φιλόλογοι έχω μία μικρή απορία συντακτικού.Ξέρουμε πως λέξεις όπως πας ,άπας, όλος έρημος(χωρίς άρθρο)κ.τ.λ. δίπλα σε ουσιαστικά(με άρθρο) είναι κατηγορηματικοί προσδιορισμοί. Αν αυτές οι λέξεις έχουν άρθρο, τότε είναι επιθετικοί. Σε κάποιες περιπτώσεις είδα μια από αυτές τις λέξεις (χωρίς άρθρο) και ένα ουσιαστικό(χωρίς άρθρο) να τις ονομάζουν επιθετικούς, π.χ. νήσω ερήμη, όπου το ερήμη το λένε επιθετικο. Μήπως είναι επειδή και τα δύο δεν έχουν άρθρο και αν ήταν:τη νήσω ερήμη, τότε θα ήταν κατηγορηματικός?Δεν ξέρω γιατί αλλά κόλλησα, ευχαριστώ για την βοήθεια

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 05, 2012, 12:24:53 μμ »
σας ευχαριστώ πολύ, οκ μου λύθηκαν οι απορίες μου(μέχρι την επόμενη που θα μου γεννηθεί  ;D )

17
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 05, 2012, 11:51:54 πμ »
π.χ στο κεφάλαιο ''Σημειώσεις'' έχει θέματα τη λακωνικότητα, τον ελεύθερο χρόνο, αρκτικόλεξα και τα συναφή.Εδώ γράφει μία έκθεση για λακωνικότητα, μία για ελεύθερο χρόνο κ.τ.λ. ή συζητιούνται όλα τα θέματα και διαλέγουμε ένα για να γράψει μία έκθεση σε αυτό?Το ίδιο μετά στο κεφάλαιο ''περίληψη'' έχει πληροφορηση, παραπληροφόρηση , τύπος και ένα σωρό άλλα, πόσες εκθέσεις γράφει σε αυτο το κεφάλαιο ?Αυτή είναι η απορία μου.Πήρα ένα βοήθημα σύγχρονο και έχει αρκετά θέματα αναλυμένα και αρκετά κριτήρια αξιολόγησης αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να τα γράψει το παιδί όλα αυτά.Για παράδειγμα ένα παιδί της β Λυκείου πόσες εκθέσεις θα πρεπει να γράψει περίπου τη χρονιά για να είναι καλή η προετοιμασία του?Συγνώμη αν σας ''έπρηξα'' και σας ευχαριστώ για την κατανόηση

18
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 05, 2012, 10:55:49 πμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αλλά στην πορεία μου γεννήθηκε και μια άλλη απορία.Έστω οτι τελειώνει η ανάλυση του κεφαλαίου του βιβλίου και πηγαίνουμε στα θέματα για συζήτηση και όλα τα παρεμφερή τους. Το παιδί πρέπει να γράφει μία έκθεση(εκτός από τις περιλήψεις και τις λεξιλογικές ασκήσεις) ή παραπάνω για κάθε κεφάλαιο του βιβλίου?Δηλαδή για τα έξι κεφάλαια του βιβλίου πρέπει να γράψει έξι εκθέσεις σχετικές ή παραπάνω?Συγνώμη αν γίνομαι φορτική  :-[  αλλά οι απαντήσεις σας με βοήθησαν αρκετά και μου έδιωξαν λιγάκι το άγχος  :D

19
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 04, 2012, 03:29:53 μμ »
σε ευχαριστώ Lucinda,αλλά μήπως θα μπορούσες να με διαφωτίσεις εσύ ή όποιος μπορεί για το εάν μπορώ να χρησιμοποιήσω θέματα και βιβλία δοκιμίων από τα δικά μου μαθητικά χρόνια παρ' όλου που το σύστημα των δεσμών έχει αλλάξει?

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 04, 2012, 02:53:26 μμ »
Γεια σας. Είμαι φιλόλογος και για πρώτη φορά φέτος ασχολούμαι με την έκθεση β Λυκείου( σε ιδιαίτερα) και έχω κάποιες απορίες(καθώς έχω αγχωθεί ιδιαιτέρως).Θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να μου τις λύσετε. Έχω οργανώσει κάπως στο μυαλό μου τον τρόπο διδασκαλίας: αρχικά εξηγώ τη θεωρία του κεφαλαίου(σε 1 ή 2 δίωρα, ανάλογα με το παιδί), έπειτα κάνω κάποιες ασκήσεις περίληψης, αναγνώρισης του είδους της παραγράφου, συνωνύμων -αντιθέτων και τέτοια, αλλά και δίνω κάποιες ασκήσεις για το σπίτι. Στο επόμενο μάθημα αφού εξεταστεί το προηγούμενο (η θεωρία δηλαδή) κάνω κάποια θέματα ανάλυση σχετικά με το κεφάλαιο του σχολικού, π.χ. σχεδιαγράμματα με βασικα σημεία του κάθε θέματος(αίτια, επιπτώσεις , τρόποι αντιμετώπισης και τέτοια).Δίνω φωτοτυπίες με δοκίμια γύρω πάλι από το θέμα αυτό τις οποίες θα πρέπει να διαβάσει στο σπίτι, να ασχοληθεί και να κάνει πάνω τους κάποιες ασκήσεις ή κριτήρια αξιολόγησης. Πρώτον ο τρόπος που έχω στο μυαλό μου είναι σωστός?Δεύτερον:από τα θέματα που αναλύονται το παιδί τι πρέπει να μαθαίνει στο σπίτι(π.χ. τα σχεδιαγράμματα με τις βασικές έννοιες ?)Τρίτον: το δεύτερο μέρος με την ανάλυση θεμάτων σε πόσα δίωρα πρέπει να το καλύψω? Τέταρτον: επειδή έδωσα πανελληνιες με τις δέσμες και έχω από τότε σχεδιαγράμματα θεμάτων από εφημερίδες αλλά και αρκετά βιβλία με δοκίμια, θεωρείτε οτι μπορώ να δίνω υλικό και από αυτά?Μπορεί να θεωρηθούν υπερβολικές οι απορίες μου, αλλά το άγχος και η διάθεση να είμαστε όσο μπορούμε πιο σωστοί σε αυτό που κάνουμε γεννά τόσες απορίες.Συγνώμη αν σας κούρασα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας :)

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160701
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 418

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.