3557
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 10:42:32 μμ »
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω ορισμένους από εσάς που διαμαρτύρεστε για τα σεμινάρια στη δευτεροβάθμια
πιστεύω ότι οι λόγοι σας είναι καθαρά συμφεροντολογικοί
και εξηγούμε
1) ή θα έχετε κάποιο άλλο τίτλο π.χ. μεταπτυχιακό και δεν θέλετε να σας φάει κάποιος την θέση σας (λες και σας ανήκει)
2) ή έχετε/κάνετε σεμινάριο και δεν θέλετε να πάρουν και άλλοι για να μην σας πάρουν την θέση (λες και σας ανήκει)
3) ή έχετε κάποια προϋπηρεσία ή ανήκετε σε κάποια ειδική κατηγορία (π.χ. γονιός παιδιού 67%) και θέλεται να εξαλήψεται τον ανταγωνισμό για μια θέση (λες και σας ανήκει)
Είμαι μόνιμος μαθηματικός και δουλεύω 7 χρόνια στην ειδική αγωγή δ/θμιας (4 ως ωρομίσθιος/αναπληρωτής και 3 ως μόνιμος) και
ΘΕΛΩ αυτοί που έρχονται (ωρομίσθιοι/αναπληρωτές αλλά αύριο και μόνιμοι) να δουλέψουν στην ειδική να έχουν το ΛΙΓΟΤΕΡΟ ένα σεμινάριο ! το θέλω αυτό γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχουν και ένα θεωρητικό υπόβαθρο και όχι απλά γιατί τους έκατσε και πήραν κάποια προϋπηρεσία (την οποία θεωρώ πολύ σημαντική) ή γιατί έχουν ένα παιδί με αναπηρία (έλεος).
Εκτός από φιλολόγους οι υπόλοιπες ειδικότητες στην δ/θμια δεν έχουν και δεν μπορούν να μπουν σε μεταπτυχιακό ειδικής.
Τι πρέπει δηλαδή να γίνει να περιμένουμε πότε θα ξυπνήσουν τα πανεπιστήμια να φτιάξουν ή πότε το υπουργείο να φτιάξει διδασκαλείο ειδικής για δευτεροβάθμια ? και μέχρι τότε ?
Τα σεμινάρια είναι ότι καλύτερο μπορούμε να έχουμε τώρα. Το αν και πόσα από αυτά είναι ποιοτικά είναι άλλο κεφάλαιο. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.
αυτά
πιστεύω ότι οι λόγοι σας είναι καθαρά συμφεροντολογικοί
και εξηγούμε
1) ή θα έχετε κάποιο άλλο τίτλο π.χ. μεταπτυχιακό και δεν θέλετε να σας φάει κάποιος την θέση σας (λες και σας ανήκει)
2) ή έχετε/κάνετε σεμινάριο και δεν θέλετε να πάρουν και άλλοι για να μην σας πάρουν την θέση (λες και σας ανήκει)
3) ή έχετε κάποια προϋπηρεσία ή ανήκετε σε κάποια ειδική κατηγορία (π.χ. γονιός παιδιού 67%) και θέλεται να εξαλήψεται τον ανταγωνισμό για μια θέση (λες και σας ανήκει)
Είμαι μόνιμος μαθηματικός και δουλεύω 7 χρόνια στην ειδική αγωγή δ/θμιας (4 ως ωρομίσθιος/αναπληρωτής και 3 ως μόνιμος) και
ΘΕΛΩ αυτοί που έρχονται (ωρομίσθιοι/αναπληρωτές αλλά αύριο και μόνιμοι) να δουλέψουν στην ειδική να έχουν το ΛΙΓΟΤΕΡΟ ένα σεμινάριο ! το θέλω αυτό γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχουν και ένα θεωρητικό υπόβαθρο και όχι απλά γιατί τους έκατσε και πήραν κάποια προϋπηρεσία (την οποία θεωρώ πολύ σημαντική) ή γιατί έχουν ένα παιδί με αναπηρία (έλεος).
Εκτός από φιλολόγους οι υπόλοιπες ειδικότητες στην δ/θμια δεν έχουν και δεν μπορούν να μπουν σε μεταπτυχιακό ειδικής.
Τι πρέπει δηλαδή να γίνει να περιμένουμε πότε θα ξυπνήσουν τα πανεπιστήμια να φτιάξουν ή πότε το υπουργείο να φτιάξει διδασκαλείο ειδικής για δευτεροβάθμια ? και μέχρι τότε ?
Τα σεμινάρια είναι ότι καλύτερο μπορούμε να έχουμε τώρα. Το αν και πόσα από αυτά είναι ποιοτικά είναι άλλο κεφάλαιο. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.
αυτά