Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kinegiros

Σελίδες: 1 ... 253254255
3557
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω ορισμένους από εσάς που διαμαρτύρεστε για τα σεμινάρια στη δευτεροβάθμια
πιστεύω ότι οι λόγοι σας είναι καθαρά συμφεροντολογικοί
και εξηγούμε

1) ή θα έχετε κάποιο άλλο τίτλο π.χ. μεταπτυχιακό και δεν θέλετε να σας φάει κάποιος την θέση σας (λες και σας ανήκει)

2) ή έχετε/κάνετε σεμινάριο και δεν θέλετε να πάρουν και άλλοι για να μην σας πάρουν την θέση (λες και σας ανήκει)

3) ή έχετε κάποια προϋπηρεσία ή ανήκετε σε κάποια ειδική κατηγορία (π.χ. γονιός παιδιού 67%) και θέλεται να εξαλήψεται τον ανταγωνισμό για μια θέση (λες και σας ανήκει)

Είμαι μόνιμος μαθηματικός και δουλεύω 7 χρόνια στην ειδική αγωγή δ/θμιας (4 ως ωρομίσθιος/αναπληρωτής και 3 ως μόνιμος) και
ΘΕΛΩ αυτοί που έρχονται (ωρομίσθιοι/αναπληρωτές αλλά αύριο και μόνιμοι) να δουλέψουν στην ειδική να έχουν το ΛΙΓΟΤΕΡΟ ένα σεμινάριο ! το θέλω αυτό γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχουν και ένα θεωρητικό υπόβαθρο και όχι απλά γιατί τους έκατσε και πήραν κάποια προϋπηρεσία (την οποία θεωρώ πολύ σημαντική) ή γιατί έχουν ένα παιδί με αναπηρία (έλεος).
Εκτός από φιλολόγους οι υπόλοιπες ειδικότητες στην δ/θμια δεν έχουν και δεν μπορούν να μπουν σε μεταπτυχιακό ειδικής.
Τι πρέπει δηλαδή να γίνει να περιμένουμε πότε θα ξυπνήσουν τα πανεπιστήμια να φτιάξουν ή πότε το υπουργείο να φτιάξει διδασκαλείο ειδικής για δευτεροβάθμια ? και μέχρι τότε ?
Τα σεμινάρια είναι ότι καλύτερο μπορούμε να έχουμε τώρα. Το αν και πόσα από αυτά είναι ποιοτικά είναι άλλο κεφάλαιο. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.

αυτά

3558

Αυτό το είπε στην ΔΟΕ, μάλλον εννοεί την Α/θμια, κάποιος πρέπει ρωτήσει την υφυπουργό πως θα καλύψει τα κενά στην δευτεροβάθμια σε ένα σωρό ειδικότητες που το σεμινάριο είναι ότι καλύτερο μπορούν να αποκτήσουν (και δεν το έχουν οι περισσότεροι), αφού τα μεταπτυχιακά είναι ελάχιστα και παίρνουν συνήθως Α/θμια και φιλολόγους.
Θα ενεργοποιήσει την μετεκπαίδευση (διδασκαλείο) ? αν ναι, μέχρι να βγουν από εκεί οι πρώτοι θέλει 2 χρόνια. Να είμαστε σοβαροί.

Για τους δασκάλους ειδικής ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ότι μπορούν να πάνε να δουλέψουν στο ΕΕΕΕΚ και καλά κάνει και προβλέπεται, όσο τουλάχιστον υπάρχουν τόσο μεγάλες ελλείψεις.

Όσο για το άλλο που είπε η aelia ας κρατήσουμε ένα επίπεδο σοβαρότητας, όχι επειδή ψάχνουμε να διοριστούμε να λέμε ότι και ότι

Δεν πρόκειται κανένα δάσκαλος ειδικής να μπει στην δευτεροβάθμια (εξαίρεση το ΕΕΕΕΚ) άλλωστε είναι τόσα πολλά τα κενά που έχουν στην Α/θμια που αμφιβάλω αν κάποιος δάσκαλος ειδικής θα προτιμήσει να πάει στο ΕΕΕΕΚ αντί για Τ.Ε. ή Ειδικό Δημοτικό ή ΚΕΔΔΥ.

Παιδιά καθίστε και διαβάστε για ΑΣΕΠ και αφήστε την φημολογία και το πανικό. Το σύστημα διορίζει πια μόνο με ΑΣΕΠ, παίξτε μπάλα. Όσοι είναι να διοριστούν με προϋπηρεσία θα το μάθουν σύντομα, οι άλλοι διάβασμα...τέλος

3559
Για ποιο λειτουργική εμφάνιση τα έβαλα σε ένα pdf εδώ

http://users.sch.gr/christinakis/sinigoros.pdf

αν lang θέλεις το κατεβάζω

3560
Διάβασα σχεδόν όλα τα μηνύματα

είμαι μόνιμος στη δευτεροβάθμια, μαθηματικός με εξειδίκευση στις Μ.Δ. από Π.Θεσσαλίας (τα πρώτα για δ/θμια με επεαεκ)
μόνο στην ειδική έχω δουλέψει

7 χρόνιες δουλεύω στην ειδική αγωγή, πάντα σε τμήμα ένταξης εκτός από μια χρονιά σε ΚΕΔΔΥ

1 χρόνο ωρομίσθιος, 3 χρόνια αναπληρωτής και τώρα 3η χρονιά μόνιμος σε Τ.Ε.

ήμουν εκεί που είστε, καταλαβαίνω την αγωνία σας, την βιώνω καθημερινά με συναδέλφους αναπληρωτές και ωρομισθίους που
είναι στο Τ.Ε. μου.

Μερικές παρατηρήσεις

1. δεν είναι ακόμα τίποτα σίγουρο, ο πανικός που διακρίνω και η υιοθέτηση της φημολογίας μόνο καλό δεν κάνει.

2. αυτή την στιγμή δεν υπάρχει διορισμός στην ειδική αγωγή δ/θμιας (ούτε και α/θμιας) και δεν προβλέπεται να γίνει κανένας
ΑΣΕΠ ειδικής στην δ/θμια.

3. Πρώτα πρέπει να διοριστείτε στην γενική και μετά αν τα καταφέρεται να πάτε ειδική. Λέω αν τα καταφέρετε γιατί όταν διοριστείτε και σας στείλουν π.χ Β' Κυκλάδες τον πρώτο χρόνο κατά 90% θα πάτε σε κανονικό σχολείο, μόνο αν είστε υπεράριθμοι και μπορέσετε να πείσετε την διεύθυνση να σας τοποθετήσει σε κάποια ΣΜΕΑΕ ή Τ.Ε..
Την δεύτερη χρονιά θα έχετε δικαίωμα μετάθεσης ή απόσπασης. Μόνο τότε μπορείτε να πάτε σε ΣΜΕΑΕ (πλην ΕΕΕΕΚ), ΚΕΔΔΥ με μετάθεση ή με απόσπαση σε ΣΜΕΑΕ,Τ.Ε.,ΕΕΕΕΚ. Φυσικά οι οργανικές στις ΣΜΕΑΕ αρχίζουν και είναι ΣΠΑΝΙΕΣ !! Ο λόγος είναι ότι έχουν πολλαπλασιαστεί οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ(πρώην αναπληρωτές όπως εγώ) και οι θέσεις είναι λίγες.

4. Αυτή τη στιγμή αν θέλετε να διοριστείτε ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Αν ποτέ γίνει αυτός και είναι ξεχωριστός τότε οι θέσεις που θα καλύψει δεν φτάνουν για να σας απορροφήσει. Μόνο αν ενεργοποιηθούν όλα τα ιδρυμένα Τ.Ε. και δοθούν οργανικές σε αυτά και στα ΕΕΕΕΚ.

5. Αν ήταν στο χέρι μου θα έβαζα όσους θέλουν να πάρουν οργανικές στην ειδική να δώσουν κανονικά τον ΑΣΕΠ συν μια ακόμα μέρα με εξέταση για την ειδική αγωγή. Φυσικά θα μπορούσε κάποιος να επιλέξει μετά αν θέλει γενική ή ειδική.

6. Αυτοί που λένε να καταργηθούν τα σεμινάρια είναι το λιγότερο εκτός πραγματικότητας και εξηγούμε

α) η ΔΟΕ το λέει γιατί στην Α/θμια υπάρχουν άτομα κυρίως με μετεκπαίδευση που κάνουν κουμάντο και δεν θέλουν τα σεμινάρια. Στην Α/θμια υπάρχει όμως η δυνατότητα για ένα δάσκαλο/νηπιαγωγό να επιμορφωθεί (μεταπτυχιακά/διδασκαλεία) και φυσικά υπάρχει και ολόκληρος κλάδος (παν.Θεσσαλίας κλπ) οπότε μια κατάργηση δεν θα άλλαζε σχεδόν τίποτα...όμως....
β) στην Δ/θμια τα πράγματα είναι διαφορετικά, όσοι ζητάνε κατάργηση των σεμιναρίων ή θα μιλάνε εκ του ασφαλούς κοιτώντας μόνο την πάρτι τους μια και έχουν μεταπτυχιακό τίτλο ή γιατί δεν έχουν ιδέα γενικά για την δ/θμια και πως λειτουργεί, και εξηγούμε.
Σε αντίθεση με την Α/θμια δεν έχουμε ούτε διδασκαλείο (αν και προβλέπεται) αλλά το ποιο σημαντικό έχουμε ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ειδικότητες που πολύ δύσκολα μπαίνουν σε κάποιο μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής και μιλάω εκ πείρας.
Τα περισσότερα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα είναι δομημένα έτσι ώστε να απευθύνονται σε συγκεκριμένες ειδικότητες (Α/θμια και φιλόλογοι) για ειδικότητες όπως μαθηματικοί, φυσικοί κλπ για να μην πω τεχνικές είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο. Μόνο στο εξωτερικό υπάρχει λύση αλλά πόσοι μπορούν ? Αν λοιπόν δεν ανοίξουν σχολές μετεκπαίδευσης δ/θμιας ε.α. και μεταπτυχιακά με αντικείμενο εξειδικευμένο (π.χ. δυσαριθμισία) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ είναι το λιγότερο ανεύθυνο.

7. Συνάδελφοι συνεχίζετε να πιέζεται για το καλύτερο ΑΛΛΑ μην ξεχνιέστε αυτή τη στιγμή όπως πάνε τα πράγματα για ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ υπάρχει μονόδρομος και λέγεται ΑΣΕΠ. Ξεκινήστε να διαβάζετε. Εγώ αυτό λέω στους συναδέλφους στο Τ.Ε. και το λέω γιατί θέλω να διοριστούν ΜΟΝΙΜΟΙ και να μπουν μετά στην ειδική.

8. Πριν από κανένα μήνα είχα πάρει τηλέφωνο στο υπουργείο για να ρωτήσω σχετικά με τις μεταθέσεις μήπως και άνοιξαν οργανικές σε Τ.Ε. και τζίφος. Στη συζήτηση όμως που άνοιξα μου είπαν ότι είναι στους στόχους τους να δώσουν. Μακάρι....

9. Στα ΕΕΕΕΚ μπορούν να πάνε δάσκαλοι ειδικής τελεία και παύλα!  ΕΛΕΟΣ με το επιχείρημα "αυτοί είναι πρωτοβάθμιοι να πάνε από εκεί που ήρθαν" κλπ.
Θέλω να σκεφτείτε το εξής. Έστω ότι είστε Δ/θντης σε ένα ΕΕΕΕΚ και δεν έχεις προσωπικό ελπίζεις να έρθει αναπληρωτής ωρομίσθιος όχι φυσικά..... μιλάς με Δ/νση και λές στείλτε μου εκπαιδευτικό ειδικής ΧΤΕΣ, υπάρχει ποτέ περίπτωση να πεις όχι σε δάσκαλο ειδικής ? Τα ΕΕΕΕΚ μπορεί να είναι δ/θμια αλλά δεν έχουν βιβλία, είναι οι πιο δύσκολες περιπτώσεις και ο δάσκαλος ειδικής μια χαρά μπορεί να κάνει την δουλειά του.

ήθελα να πω και άλλα, κουράστηκα όμως

όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι εδώ είμαι

3561
Υπάρχει ήδη γνωμοδότηση του Συνηγόρου του Πολίτη υπέρ των Ειδικών Παιδαγωγών για την αυθαίρετη προσμέτρηση του ΑΣΕΠ Γενικής Αγωγής στους πίνακες Αναπληρωτών. Μέλη της επιτροπής θα έρθουν σε επαφή με τον φορέα και θα μεταφέρουν τις προθέσεις του Υπουργείου για ισοπέδωση του χώρου ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Δεν θα περιμένουμε επίσημη απάντηση από το Υπουργείο για να κινηθούμε, τότε ίσως να είναι και αργά. Το θέμα θα φτάσει πάντως και σε ευρωπαϊκό δικαστήριο με την συνδρομή και των γονεών ΑμΕΑ.

μπορείς να μου δώσεις τον σύνδεσμο για αυτή την γνωμοδότηση ?

3562
Ειδική Αγωγή / Απ: Επίδομα ειδικής αγωγής
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 06:42:30 μμ »
Συναδελφοι αν καποιος εργαστει σε τμημα ενταξης βθμιας εκπαιδευσης δικαιουτε το επιδομα ειδικης αγωγης? Θα ηθελα να μου πει καποιος που εργαστηκε περυσι

Δικαιούσαι κανονικά όλο το επίδομα αν δουλεύεις αποκλειστικά εκεί.
Αν έχεις μέρος του ωραρίου σου εκεί και το υπόλοιπο συμπληρώνεις σε σχολείο Γενικής αγωγής δικαιούσαι το αντίστοιχο κλάσμα του επιδόματος.

3563
Αχ..., δεν καταλαβαίνεις; Εσύ standard ξέρεις περισσότερα από αυτήν που σηκώνει τα τηλέφωνα!!
Πήρα πριν μέρες, μου είπαν ότι είναι πολύ νωρίς να βγεί από τώρα, αλλά όταν τους ρώτησα αν έχει εξετάσεις,
μου απάντησαν το κλασσικό... "Δεν ξέρουμε τίποτα ακόμη".
Να ρωτήσω και κάτι ακόμη, γενικά στο ΠΜΣ για να μπείς παίζει μέσο;


Από ότι θυμάμαι έχει εξετάσεις. Επίσης πρέπει να έχεις γνώσεις νοηματικής. Δες και εδώ http://www.deaf.elemedu.upatras.gr/index.php.
Μπορείς να της ζητήσεις την προηγούμενη προκήρυξη. Λεπτομέρειες για μέσο και τι παίζει δεν γνωρίζω.

3564
Σ' ευχαριστώ!!
Έχει το ΦΕΚ  Μεταπτυχιακού 2003, αυτό σημαίνει ότι δεν έχει βγάλει για φέτος;
Ξέρεις πότε περίπου θα βγάλει;
Γιατί, αν θέλει εξετάσεις, πότε θα πάρω τη βιβλιογραφία, πότε θα διαβάσω;


Αυτό έχει το site τους αν πας στην αρχική τους σελίδα και ψάξεις αυτό το αρχείο δίνει για http://www.elemedu.upatras.gr/?section=581 μεταπτυχιακό 2005-2007, είχε πάντως εξετάσεις. Πάρε τους ένα τηλ.

3565
Αν καποιος προσληφθει σε τμήμα ενταξης προσλαμβάνεται ως αναπληρωτης ή ως ωρομισθιος. Ο xls πινακας που υπαρχει στο φορουμ αφορα τους αναπληρωτες ή αναπληρωτες και ωρομισθιους. Αν καποιος γνωριζει ας με διαφωτισει

Ευχαριστω εκ των προτερων

Ανάλογα με τις ανάγκες και τις πιστώσεις μπορείς να προσληφθείς είτε ως αναπληρωτής είτε ως ωρομίσθιος και να πας να
δουλέψεις σε Τμ. ένταξης


3566
Για κάποιον φίλο που ήθελε πίνακα πριν από τις τελευταίες αλλάγές καθώς και κάποιος άλλος φίλος που ζητούσε
λίστα με μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής υπάρχουν εδώ

super.education.googlepages.com/info.htm


3567

Για όσους δεν τα πήραν υπάρχουν εδώ

http://supereducation.gr/downloads/pms/pms.htm

3568
Στα τμήματα ένταξης δευτεροβάθμιας παίρνουν συνήθως φιλόλογους και μαθηματικούς, ίσως και κανένα φυσικό αν δεν υπάρχει μαθηματικός.

Στα Σμέα τύπου ΤΕΕ ειδικής αγωγής και ΕΕΕΕΚ παίρνουν πάλι φιλόλογους μαθηματικούς γυμναστές και ανάλογα με το σχολείο και την διεύθυνση και τις πιστώσεις
και άλλες κλασικές ειδικότητες φυσικούς καλλιτεχνικών. Φυσικά παίρνουν και τις αντίστοιχες Τεχνικές ειδικότητες ανάλογα πάντα με τους τομείς του σχολείου. Γεωπόνοι, υδραυλικοί, πληροφορικής κλπ κλπ

3569
1ον Η εγκύκλιος δεν λέει πουθενά για 400 ώρες.
Λέει μόνο
Είναι κάτοχοι  τίτλου εξειδίκευσης ή επιμόρφωσης  στην ειδική αγωγή, τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας που πραγματοποιήθηκε  από  Πανεπιστήμιο της ημεδαπής.
και το λέω αυτό γιατί υπάρχουν και ετήσια σεμινάρια με λιγότερο από 400 ώρες.

2ον Τώρα για λιγότερη από 10 μήνες προϋπηρεσία αν υπάρξει διαμαρτυρία και πίεση προς τα πάνω θα βγάλουν συμπληρωματική εγκύκλιο αλλιώς αν δεν έχουν οι ειδικοί πίνακες όπου χρειάζονται κανένα ωρομίσθιο θα πάρουν από τον γενικό πίνακα όποιος έχει εκείνη την στιγμή σειρά και θα βρεθούμε στο παράδοξο να παίρνουν άτομα χωρίς καμία εμπειρία και να μην παίρνουν άτομα με εμπειρία.


3570
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« στις: Απρίλιος 14, 2007, 11:48:04 πμ »
Από την προκήρυξη για αναπληρωτές ΓΕΝΙΚΗΣ αγωγής. Πλήρες κείμενο

11. Από τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ.8 του Ν.3194/2003 και τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/17-10-2005 τ.Α΄) ορίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία και δρεπανο-μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία.

Από την προκήρυξη για αναπληρωτές ΕΙΔΙΚΗΣ αγωγής.

Ι    Για τον πίνακα Α΄ οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων, που είναι τυφλοί, κωφοί και γενικά άτομα με ποσοστό αναπηρίας 67 % και άνω και έχουν τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα  για συμμετοχή στο διαγωνισμό πρόσληψης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών υποβάλλουν πιστοποιητικό Α/θμιας και όπου απαιτείται  Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής από το οποίο προκύπτει η κατηγορία της ειδικής ανάγκης και το ποσοστό αναπηρίας (67% και άνω).


Όπως βλέπεται στην Ειδική αγωγή είναι μια μεγαλύτερη κατηγορία ατόμων. 67% αναπηρία μπορεί να έχει κανείς για διαφόρους λόγους.
Τα άτομα με αναπηρία της ΓΕΝΙΚΗΣ δεν είναι παρά ένα μικρό υποσύνολο αυτών της ΕΙΔΙΚΗΣ.

Η πλήρης προκήρυξη είναι εδώ.

Site που ασχολείται με ειδική αγωγή και έχει τους νόμου είναι το Super Education

Σελίδες: 1 ... 253254255

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 665
Σύνολο: 673

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.