*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις 2011  (Αναγνώστηκε 227302 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #280 στις: Ιούλιος 27, 2011, 04:14:41 μμ »
Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει αλλά ρε παιδιά πως είναι δυνατόν υπεράριθμοι  αν και υπεράριθμοι να μην τοποθετούνται.

Ξέρω μια τέτοια περίπτωση .
Βγήκε υπεράριθμος και δεν υπήρχε στην ειδικότητά της οργανική σε κενό που να την ενδιαφέρει .

Υ.Γ. αν κατάλαβα την ερώτηση σου έδωσα μια πιθανή απάντηση .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:40:24 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #281 στις: Ιούλιος 28, 2011, 01:32:49 μμ »
'' κάλυψη, μέρους των λειτουργικών κενών με αποσπάσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, που θα πραγματοποιηθούν φέτος για πρώτη φορά μετά τους διορισμούς ''

'' διορισμοί 600 ''
'' συνταξιοδοτήσεις  πάνω από 11.500 ''

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63257063

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #282 στις: Ιούλιος 28, 2011, 01:51:49 μμ »
Μια ενδιαφέρουσα άποψη ενός αιρετού:

"...Σε κανένα ΠΥΣΠΕ (τουλάχιστον από όσο γνωρίζω) δεν έχουν κάνει αίτηση τοποθέτησης οι περυσινοί νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο λόγος είναι ότι το υπουργείο ετοιμάζει εγκύκλιο που θα υποχρεώνει τους νεοδιόριστους να παραμείνουν στις ίδιες θέσεις, εάν και εφόσον υπάρχουν κενά στα σχολεία τους.


Πάντως οι νεοδιόριστοι στο ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων κάναμε κανονικά αίτηση τοποθέτησης μαζί με όσους άλλους παρέμειναν στη διάθεση.

Αποσυνδεδεμένος casperini

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #283 στις: Ιούλιος 28, 2011, 01:58:56 μμ »
Το ίδιο και στο ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:40:24 »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #284 στις: Ιούλιος 28, 2011, 02:05:40 μμ »
Βέβαια, να προσθέσω ότι από όσο ξέρω έχουν έρθει ήδη οδηγίες στα ΠΥΣΔΕ να τοποθετηθούν οι νεοδιόριστοι στο ίδιο λειτουργικό κένο που υπηρέτησαν την πρώτη χρονιά, εφόσον αυτό το λειτουργικό κενό συνεχίζει να υφίσταται. Μάλλον δηλαδή-αλλά δε το λέω και με σιγουριά- αν το λειτουργικό κενό που υπηρέτησες συνεχίζει να υφίσταται, ανεξάρτητα από την αίτηση τοποθέτησης και τα σχολεία που επέλεξες, τοποθετείσαι εκ νέου εκεί.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3378
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #285 στις: Ιούλιος 28, 2011, 02:34:59 μμ »
Παράθεση
εν ξέρω αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει αλλά ρε παιδιά πως είναι δυνατόν υπεράριθμοι ειδικά πχ στην Γ Πειραιά αν και υπεράριθμοι να μην τοποθετούνται. Από την στιγμή που έχουν το πλεονέκτημα να τοποθετηθούν πρώτες από όλους. Λέτε να το αγνόησαν?

 Αν υπάρχουν διαθέσιμες οργανικές και αυτές δεν ζήτησαν να τοποθετηθούν δείχνει ότι θέλουν να αποφύγουν τις συγκεκριμένες οργανικές ή ότι προτιμούν να μείνουν στην διάθεση και να μετακινηθούν σε άλλη περιοχή του Πειραιά (το πιθανότερο).

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #286 στις: Ιούλιος 28, 2011, 04:57:21 μμ »
Βέβαια, να προσθέσω ότι από όσο ξέρω έχουν έρθει ήδη οδηγίες στα ΠΥΣΔΕ να τοποθετηθούν οι νεοδιόριστοι στο ίδιο λειτουργικό κένο που υπηρέτησαν την πρώτη χρονιά, εφόσον αυτό το λειτουργικό κενό συνεχίζει να υφίσταται. Μάλλον δηλαδή-αλλά δε το λέω και με σιγουριά- αν το λειτουργικό κενό που υπηρέτησες συνεχίζει να υφίσταται, ανεξάρτητα από την αίτηση τοποθέτησης και τα σχολεία που επέλεξες, τοποθετείσαι εκ νέου εκεί.

και μεις το ίδιο ξέρουμε και προς το παρόν με αυτό πορευόμαστε. Ωστόσο έχουμε στείλει σχετικό ερώτημα στο υπουργείο και είμαστε εν αναμονή της απάντησής του. Αν έρθει κάτι ως αύριο θα σας ενημερώσω σχετικά. (μετά θα φύγω για διακοπέεεεεεεεεες)  :) :) :)

Πάντως, ήδη διάφορες διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας έχουν δράσει διαφορετικά (πχ στην Κρήτη η Α/θμια δεν ζητησε αίτηση τοποθέτησης για λειτουργικά κενά, στη Στερεά Ελλάδα πάλι η β/θμια ζήτησε κανονικά...).
Θα πρέπει το ζήτημα να ξεκαθαριστεί κεντρικά σε κάθε περίπτωση ώστε να ισχύουν τα ίδια για όλους.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος @G

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • so and so ...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #287 στις: Αύγουστος 01, 2011, 05:36:17 μμ »
παρα το γεγονος οτι καποια ΠΥΣΔΕ λειτουργουν με οποιο τροπο βολευονται, κανονικα οι καθε ειδους αποσπασμενοι στις προσωρινες τοποθετησεις του Σεπτεμβριου επονται οσων ειναι στη διαθεση ανεξαρτητως μοριων.
α) αριθμ. 58044/Δ2/22-06-2004 απόφαση του ΥΠΕΠΘ &
β) την αριθμ  Δ2/58044α/14-07-2004 διευκρινι-στική της,
 

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #288 στις: Αύγουστος 01, 2011, 07:54:27 μμ »
Στη χθεσινη εγκυκλιο για τις τοποθετησεις των εκπαιδευτικων με αρ. πρωτ. Φ.361.1/261/102472/Δ1/19-8-2010, το υπουργειο επιτελους λαμβανει θεση σε ο,τι αφορα τις προτεραιοτητες των διαφορων κατηγοριων εκπαιδευτικων κατα τις τοποθετησεις στις σχολικες μοναδες. Συγκεκριμενα, σε σχετικη επισημανση οριζεται οτι προτασσονται οι μετατιθεμενοι, στη συνεχεια επονται οι νεοδιοριστοι και τελευταιοι τοποθετουνται οι αποσπασμενοι.



και τον σεπτέμβρη να γινουν οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά και πάλι προηγούνται οι οντες στην διάθεση. Αυτό το έψαξα σήμερα - και με το υπουργείο για επαλήθευση -  και προκύπτουν τα εξής;
αυτοί που ανήκουν σε ένα συγκεκριμένο πυσδε αλλά δεν έχουν οργανική  βγαίνουν υπεράριθμοι στο πυσδε αυτό. Εφόσον λοιπόν θεωρουνται υπεράριθμοι τότε τους διαχειριζόμαστε και με τον αυτό τρόπο - δηλαδή τοποθετούνται πρώτα από όλους τους άλλους.
 αυτό προκυπει απο τα πδ50/96 και πδ100/97 και πιο συγκεκριμένα από αυτή την διάταξη του πδ50/96
12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.    

πράγμα που σημαίνει ότι εφόσον είναι υπεράριθμοι λογω μη τοποθέτησής τους σε οργανικό κενό εννοείται ότι προτάσσονται έναντι όλων των υπολοιπων.

παρα το γεγονος οτι καποια ΠΥΣΔΕ λειτουργουν με οποιο τροπο βολευονται, κανονικα οι καθε ειδους αποσπασμενοι στις προσωρινες τοποθετησεις του Σεπτεμβριου επονται οσων ειναι στη διαθεση ανεξαρτητως μοριων.
α) αριθμ. 58044/Δ2/22-06-2004 απόφαση του ΥΠΕΠΘ &
β) την αριθμ  Δ2/58044α/14-07-2004 διευκρινι-στική της,

Έτσι μπράβο .  Να μαζεύουμε υλικό . 
Που ξέρεις , μπορεί να μας αναγκάσουν να κάνουμε καμία ένσταση το Σεπτέμβρη .    ;)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #289 στις: Αύγουστος 03, 2011, 10:38:33 πμ »
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ 2011 ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ OPENGOV Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 5.2 ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ

ΑΠΟΣΠΑΣ Ε ΙΣ - ΜΕΤΑΘ Ε Σ Ε Ι Σ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π ΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑ Ι
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α΄ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ
1.Όργανα και Κατηγορίες αποσπάσεων
1.1. Αρμόδια όργανα για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών της
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι τα κεντρικά,
τα ανώτερα περιφερειακά και τα περιφερειακά υπηρεσιακά
συμβούλια των εκπαιδευτικών.
1.1.1. Τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ) είναι
αρμόδια για:
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία και στις ανεξάρτητες ή σε
αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού
έργου.
β. Αποσπάσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου,
που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου
γ. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
1.1.2. Τα ανώτερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΑΠΥΣΠΕ
/ΑΠΥΣΔΕ)είναι αρμόδια για:
α. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις
και στα γραφεία εκπαίδευσης, για άσκηση διοικητικού έργου
β. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των λοιπών σχολείων
και σε ΚΕΔΔΥ
γ. Αποσπάσεις σε καλλιτεχνικά σχολεία
δ. Αποσπάσεις σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
ε. Αποσπάσεις σε μουσικά σχολεία
Οι αποσπάσεις των περιπτώσεων β έως και ε αφορούν τους
εκπαιδευτικούς του ίδιου ΑΠΥΣΠΕ/ΔΕ
1
1.1.3. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ)
είναι αρμόδια για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του
ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
2. Εκτέλεση αποσπάσεων
Οι προτάσεις των κεντρικών, των ανώτερων περιφερειακών και των
περιφερειακών ΥΣ εκτελούνται με απόφαση του Υπουργού ΠΔΒΜΘ, του
Περιφερειακού Διευθυντή εκπαίδευσης και του Διευθυντή
εκπαίδευσης, αντίστοιχα, εκτός από τις αποσπάσεις του εδαφίου α
της παραγράφου 1.1.2. που εκτελούνται με απόφαση του Υπουργού
ΠΔΒΜΘ
3. Κριτήρια για τις αποσπάσεις
3.1.Για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε
αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου
ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και
στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα
γραφεία εκπαίδευσης τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν
υπόψη τα εξής κριτήρια:
α. τις μεταπτυχιακές σπουδές στη δημόσια διοίκηση ή στη
διοίκηση της εκπαίδευσης
β. το δεύτερο πτυχίο που είναι σχετικό με τη διοίκηση, τη
νομική ή άλλη επιστήμη
γ. την τεκμηριωμένη γνώση του αντικειμένου της θέσης που
πρόκειται να καλυφθεί
δ. τη γνώση των νέων τεχνολογιών, η οποία αποδεικνύεται με
πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο ή πιστοποίηση επιπέδου Α΄ ή Β΄
ε. την αξιόλογη διοικητική εμπειρία, κατά προτίμηση στις
υπηρεσίες ή σε νομικά πρόσωπα του ΥΠΔΒΜΘ
2
στ. την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών, η οποία
αποδεικνύεται με πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο ή πιστοποιητικό
επιπέδου Β2 και άνω
Για το σκοπό αυτό στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
γίνεται συνοπτική περιγραφή του αντικειμένου της θέσης που
πρόκειται να καλυφθεί με απόσπαση και αναφέρονται τα
συγκεκριμένα προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι
ενδιαφερόμενοι, καθώς και η αριθμητική αποτύπωσή τους.
3.2.1. Κατά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
αποσπώνται, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, οι εκπαιδευτικοί
που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες, κατά σειρά
προτεραιότητας:
α) Ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης
β) Είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων (παρ. 1 του
άρθρου 21 ν. 2946/2001)
γ)Είναι εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, δημοτικοί
σύμβουλοι, πρόεδροι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή
εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων (άρθρα 93 παρ. 7 και 182 παρ. 10
του ν. 3852/2010)
δ) Είναι σύζυγοι δικαστικών λειτουργών (παρ.3, άρθρου 47 ν.
2304/95)
Αν δεν υπάρχουν λειτουργικά κενά στην περιοχή όπου θεμελιώνουν
δικαίωμα απόσπασης,σύμφωνα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν,
η απόσπαση πραγματοποιείται σε όμορη αυτής περιοχή(ν.3852,
άρθρο 93)
3.2.2. Κατά τις αποσπάσεις εντός του ιδίου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
αποσπώνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που είναι μέλη
των διοικητικών συμβουλίων των ενώσεων λειτουργών μέσης
εκπαίδευσης ή των συλλόγων των δασκάλων ή αιρετοί εκπρόσωποι
στα υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών και ζητούν απόσπαση
σε σχολεία της έδρας αυτών (παρ. άρθρου 16, παρ.Γ8, ν.
1566/85).
3
3.2.3. Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ στα
λειτουργικά κενά που απομένουν μετά τη διαδικασία των
προηγούμενων παραγράφων 3.2.1. και 3.2.2. αυτού του άρθρου,
καθώς και για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του ίδιου
ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, λαμβάνονται υπόψη:
α) από τα κριτήρια για τις μεταθέσεις:
i) η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται με μια (1)μονάδα ανά
έτος
ii) η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10)μονάδες
iii) η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες
iv) οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες
Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν έξι (6) μονάδες αν έχουν
παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις
(4) μονάδες
Οι εκπαιδευτικοί με μονογονεϊκή οικογένεια, λόγω απόκτησης
παιδιών χωρίς να έχει προηγηθεί γάμος, λαμβάνουν έξι(6)
μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει
Οι εκπαιδευτικοί που είναι έγγαμοι, σε διάσταση, σε διάζευξη ή
χηρεία ή με μονογονεϊκή οικογένεια λαμβάνουν πέντε (5) μονάδες
για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο
παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο), εφόσον αυτά είναι άγαμα
ανήλικα ή σπουδάζουν.
β)Οι βαριές και δυσίατες ασθένειες:
i. των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους
(μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό
67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω)
ii. των γονέων τους που είναι δημότες από διετίας δήμου της
περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, εφόσον αποδεδειγμένα έχουν
την επιμέλειά τους (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και
μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω)
4
iii. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον
έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (μονάδες 5).
Το ποσοστό αναπηρίας αποδεικνύεται με γνωμάτευση πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής, που εκδίδεται βάσει του
Ενιαίου Κανονισμού Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας, όπως
ισχύει κάθε φορά (άρθρο 7 ν. 3863/2010)
γ) η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3)
δ) Οι σπουδές του εκπαιδευτικού (μεταπτυχιακές ή για απόκτηση
άλλου τίτλου) σε σχολή που εδρεύει σε διαφορετική περιοχή από
αυτήν όπου ανήκει οργανικά (μονάδες 2)
3.2.3. Τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια είναι δυνατό, με ομόφωνη
και πλήρως αιτιολογημένη απόφασή τους, να αποσπούν
εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν έκτακτα και ειδικά
προβλήματα, ανεξάρτητα από τις μονάδες απόσπασης που
συγκεντρώνουν.
4.Για τις αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των λοιπών
σχολείων, σε ΚΕΔΔΥ, σε καλλιτεχνικά, μουσικά σχολεία και σε
σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης τα υπηρεσιακά συμβούλια
λαμβάνουν υπόψη τα αντίστοιχα κριτήρια για τις μεταθέσεις.
4. Κωλύματα αποσπάσεων
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για απόσπαση οι παρακάτω
κατηγορίες εκπαιδευτικών:
α. Οι νεοδιόριστοι που διανύουν την υποχρεωτική υπηρεσία στην
περιοχή ή στο σχολείο του πρώτου διορισμού τους, με εξαίρεση
τους ανήκοντες σε ειδική κατηγορία.
β. Όσοι είναι στελέχη της εκπ/σης (σχολικοί σύμβουλοι, δ/ντές
δ/σεων, προϊστάμενοι γραφείων, προϊστάμενοι εκπαιδευτικών
θεμάτων, διευθυντές και υποδ/ντές σχολείων), με εξαίρεση τις
αποσπάσεις σε θέσεις αυξημένης ευθύνης.
5
γ. Όσοι ανήκουν οργανικά σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, μουσικά, καλλιτεχνικά
σχολεία και σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, προκειμένου
για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε
αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου
ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και
στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα
γραφεία εκπαίδευσης, εφόσον δεν έχουν εξαντλήσει τον
προβλεπόμενο χρόνο υποχρεωτικής παραμονής σε αυτά.
5. Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων
5.1. Οι αποσπάσεις διενεργούνται με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ
β. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις
και στα γραφεία εκπαίδευσης
γ. Αποσπάσεις σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ
δ. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των λοιπών σχολείων
και σε ΚΕΔΔΥ, σε καλλιτεχνικά σχολεία,σε σχολεία
διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σε μουσικά σχολεία.
ε. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
στ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
5.2. Ειδικότερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, αποσπούν ή
τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του ΥΣ
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας
του συμβουλίου και τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές
δ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων
στ. Τοποθετήσεις αναπληρωτών
6
5.3. Όταν ικανοποιείται το αίτημα εκπαιδευτικού για μια
κατηγορία απόσπασης, δεν εξετάζονται οι αιτήσεις που τυχόν έχει
υποβάλει για άλλες κατηγορίες απόσπασης.
Οι κάθε είδους υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών
ολοκληρώνονται μέχρι το τέλος Ιουνίου. Οι αιτήσεις αποσπάσεων
εξετάζονται μετά την ανακοίνωση των μόνιμων διορισμών και των
μετατάξεων, που έπονται των μεταθέσεων.
7
Β΄ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
1. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί
που ζητούν μετάθεση σε σχολεία που λειτουργούν στην περιοχή του
δήμου της έδρας τους.
Έδρα του εκπαιδευτικού αποτελεί ο δήμος όπου υπάγεται η μόνιμη
κατοικία του. Αλλαγή έδρας γίνεται με γραπτή δήλωση του
εκπαιδευτικού μέχρι το τέλος Μαρτίου κάθε έτους και ισχύει από
το μεθεπόμενο σχολικό έτος. Η δήλωση συνοδεύεται από
αποδεικτικά στοιχεία.
2. Τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δώδεκα (12) κατηγορίες, τις Α, Β,
Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ και ΙΒ, με απόφαση του Υπουργού
Παιδείας ΔΒΜΘ, ύστερα από πρόταση των αρμόδιων κεντρικών
υπηρεσιακών συμβουλίων, τα οποία λαμβάνουν υπόψη εισηγήσεις των
ανώτερων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και γνώμη των
δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών,
που διαμορφώνονται σε συνεργασία με τα αρμόδια περιφερειακά
συμβούλια και τα πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα των
εκπαιδευτικών, αντίστοιχα, με βάση τα παρακάτω κριτήρια:
α) τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων
β) τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών
γ) την οργανικότητα (μόνο για τα σχολεία πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης)
δ) την απόστασή των σχολείων από την έδρα της περιφερειακής
ενότητας (νομού)
ε) τις συγκοινωνιακές συνθήκες και
στ) το υψόμετρο.
Για τη διατύπωση γνώμης από τις δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές
οργανώσεις ο Υπουργός τάσσει εύλογη προθεσμία. Μετά την
8
παρέλευση άπρακτης της παραπάνω προθεσμίας η κατάταξη των
σχολείων σε κατηγορίες γίνεται ύστερα από πρόταση των κεντρικών
υπηρεσιακών συμβουλίων, που λαμβάνουν υπόψη τις εισηγήσεις των
ανώτερων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων.
3. Για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολεία Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η,
Θ, Ι, ΙΑ και ΙΒ κατηγορίες υπολογίζονται 1, 2, 3, 4, 5, 6,
7,8,9,10,11 και 12 μονάδες μετάθεσης, αντίστοιχα.
Με την απόφαση της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να ορίζονται
συγκεκριμένα σχολεία της ΙΒ κατηγορίας για τα οποία
υπολογίζονται 15 μονάδες μετάθεσης αντί 12, λόγω των ιδιαίτερα
δυσμενών συνθηκών διαβίωσης σε αυτά.
4. Για το χρόνο που αφορά σε εκπαιδευτικές άδειες, άδειες χωρίς
αποδοχές και άδειες ανατροφής τέκνου δεν υπολογίζονται
περισσότερες της μιας (01) μονάδες μετάθεσης λόγω δυσμενών
συνθηκών.
5. Για τις μεταθέσεις στις ΣΜΕΑΕ, στα τμήματα ένταξης και στα
ΚΕΔΔΥ τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη, τα εξής
κριτήρια:
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην
ειδική φυσική αγωγή, αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς του κλάδου
ΠΕ11 (μονάδες 8)
β) Τίτλος μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ, ή στη σχολική
ψυχολογία ή στην Ειδική Φυσική Αγωγή, αν πρόκειται για
εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ11 (μονάδες 6)
γ) Τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα διδασκαλεία της
ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής
(μονάδες 4)
δ) Πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος ΕΑΕ, δηλαδή πτυχίο παιδαγωγικών
τμημάτων των πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως
αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με αντικείμενο την
9
ειδική προσχολική αγωγή ή παιδαγωγικών τμημάτων ειδικής αγωγής
με κατεύθυνση νηπιαγωγών και πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων
δημοτικής εκπαίδευσης ειδικής αγωγής ή παιδαγωγικών τμημάτων
ειδικής αγωγής με κατεύθυνση δασκάλων ή τμημάτων εκπαιδευτικής
και κοινωνικής πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με
αναπηρία. Επιπλέον στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται οι
κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ των πανεπιστημίων της ημεδαπής ή
αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου πτυχίου της
αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την ΕΑΕ ή την ειδική φυσική αγωγή
ή την ειδική φυσική αγωγή-θεραπευτική γυμναστική» ή την
«Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική
Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία» (μονάδες
4)
ε) Μόνιμη αναπηρία του ίδιου του εκπαιδευτικού 67% και άνω, που
πιστοποιείται από πρωτοβάθμια ή από δευτεροβάθμια υγειονομική
επιτροπή. Η υγειονομική επιτροπή γνωματεύει επίσης ότι ο
εκπαιδευτικός κρίνεται ικανός για την εκτέλεση των καθηκόντων
του και ότι η αναπηρία του δεν οφείλεται σε θέματα ψυχικής
υγείας (μονάδες 3).
στ) Μόνιμη αναπηρία παιδιού του εκπαιδευτικού, σε ποσοστό
εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, που πιστοποιείται είτε
από πρωτοβάθμια είτε από δευτεροβάθμια υγειονομική επιτροπή
(μονάδες 2,5).
ζ) Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης σεμιναρίου ετήσιας
επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από
αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το
Υπουργείο ΠΔΒΜΘ, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον
τετρακοσίων (400) ωρών και προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών
σε δομές ΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην
ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος
νόμου, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς
που εποπτεύονται από το Υπουργείο ΠΔΒΜΘ,, αναγνωρίζονται ως
10
ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών (μονάδες
2,5).
η) Η διδακτική εμπειρία του εκπαιδευτικού σε ΣΜΕΑΕ ή τμήματα
ένταξης καθώς και η θητεία του σε ΚΕΔΔΥ με οποιαδήποτε σχέση
(οργανική θέση ή απόσπαση μονάδες 0,50 για κάθε έτος μέχρι 2)
Θ)Άλλα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα σχετικά με την
ειδική αγωγή και εκπαίδευση, τα οποία προκύπτουν από το
βιογραφικό σημείωμα του εκπαιδευτικού και τα συνημμένα στην
αίτησή του στοιχεία, τα οποία μπορεί να διαπιστώνονται και με
προφορική συνέντευξη ενώπιον του υπηρεσιακού συμβουλίου
(μονάδες μέχρι 3)
6. Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας στα
μουσικά σχολεία τα αρμόδια συμβούλια λαμβάνουν υπόψη:
α. Πτυχίο ή δίπλωμα μουσικής (μονάδες 6)
β. Διδακτική εμπειρία σε μουσικά σχολεία (μονάδες 0,5 για κάθε
έτος και μέχρι 4)
γ. Αποδεδειγμένη σχέση του εκπαιδευτικού με τις τέχνες και τη
μουσική ειδικότερα, που προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα
και τα συνημμένα στην αίτηση στοιχεία και μπορεί να
διαπιστώνεται και με προφορική συνέντευξη ενώπιον του
υπηρεσιακού συμβουλίου (μονάδες μέχρι 3)
7. Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ16 στα μουσικά
σχολεία τα αρμόδια συμβούλια λαμβάνουν υπόψη:
α. Για το μάθημα των θεωρητικών της μουσικής (μουσική θεωρία
και πράξη)
i. πτυχίο αντίστιξης ή φούγκας ή δίπλωμα σύνθεσης (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα (1
μονάδα για κάθε έτος)
iii. τεκμηριωμένη ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος
( μέχρι 3 μονάδες)
11
β. Για το μάθημα της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής
i. δίπλωμα βυζαντινής εκκλησιαστικής μουσικής (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα (1
μονάδα για κάθε έτος)
iii. γνώση του δημοτικού τραγουδιού ή τεκμηριωμένη ενασχόληση
με το αντικείμενο του μαθήματος ( μέχρι 3 μονάδες)
γ. Για το μάθημα της διεύθυνσης χορωδιακών και ορχηστρικών
συνόλων
i. αντίστοιχος τίτλος σπουδών (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα ή, σε
περίπτωση που δεν υπάρχουν αιτήσεις εκπαιδευτικών με τα τυπικά
προσόντα για το μάθημα αυτό, σχετική με το μάθημα της
διεύθυνσης χορωδιακών και ορχηστρικών συνόλων (1 μονάδα για
κάθε έτος)
iii. τεκμηριωμένη ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος
( μέχρι 3 μονάδες)
δ. Για το μάθημα των ευρωπαϊκών μουσικών οργάνων
i. δίπλωμα ή πτυχίο μουσικού οργάνου (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα (1
μονάδα για κάθε έτος)
iii. τεκμηριωμένη ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος
( μέχρι 3 μονάδες)
Οι μονάδες από την ενασχόληση του εκπαιδευτικού με το
αντικείμενο του μαθήματος περιπτώσεις α-δ) υπολογίζονται μόνον
εφόσον ο εκπαιδευτικός είναι κάτοχος του αντίστοιχου τίτλου ή
διπλώματος. Η ενασχόληση προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα
και τα συνημμένα στην αίτηση στοιχεία και μπορεί να
διαπιστώνεται και με προφορική συνέντευξη ενώπιον του
υπηρεσιακού συμβουλίου (μονάδες μέχρι 3)
12
8. Για τις μεταθέσεις στα σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τα παρακάτω
κριτήρια:
α. Ειδίκευση σε θέματα διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης ή
ξένης γλώσσας (μον. 8)
β. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα
διαπολιτισμικής αγωγής (μονάδες 6)
γ. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε επιστήμες της
αγωγής (μονάδες 4)
δ. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο
διδασκαλίας τους (μονάδες 3)
ε. Διδακτική εμπειρία σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
(μονάδες 0,5 για κάθε έτος μέχρι 2)
στ. Διδακτική εμπειρία σε τάξεις υποδοχής ή φροντιστηριακά
τμήματα (μονάδες 0,25 για κάθε έτος μέχρι 1)
ζ. Πιστοποιημένη γνώση της αγγλικής, της γαλλικής ή της
γερμανικής γλώσσας, επιπέδου Β2 τουλάχιστον (μονάδες 0.5 για
κάθε γλώσσα και μέχρι 1)
η. Η ενασχόληση του εκπαιδευτικού με τη διαπολιτισμική
εκπαίδευση, που προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα και τα
συνημμένα στην αίτηση στοιχεία και μπορεί να διαπιστώνεται και
με προφορική συνέντευξη ενώπιον των μελών του υπηρεσιακού
συμβουλίου (μονάδες μέχρι 3)
9. Για τις μεταθέσεις στα καλλιτεχνικά σχολεία τα αρμόδια
υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τα παρακάτω κριτήρια:
α. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα
καλλιτεχνικής εκπαίδευσης (μονάδες 6)
β. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε επιστήμες της
αγωγής (μονάδες 4)
γ. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο
διδασκαλίας τους (μονάδες 3)
13
δ. Διδακτική εμπειρία σε σχολεία καλλιτεχνικά σχολεία (μονάδες
0,5 για κάθε έτος μέχρι 2)
ε. Ενασχόληση με θέματα καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, που
προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα και τα συνημμένα στην
αίτηση στοιχεία και μπορεί να διαπιστώνεται και με προφορική
συνέντευξη ενώπιον των μελών του υπηρεσιακού συμβουλίου
(μονάδες μέχρι 3)
Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί των
παραγράφων 1-7 αυτού του άρθρου συγκεντρώνουν ίδιο αριθμό
μονάδων μετάθεσης μετατίθενται εκείνοι που υπερτερούν στα
επιμέρους κριτήρια, με τη σειρά που αυτά αναφέρονται.
14
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος INDI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #290 στις: Αύγουστος 04, 2011, 11:00:02 πμ »
εχουν γινει οι τοποθετησεις πθσπε σε ολους τους νομους???στο νομο αιτ/νιας ακομη περιμενουμε....

Αποσυνδεδεμένος Farfallina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Π70 ƸӜƷ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #291 στις: Αύγουστος 08, 2011, 01:14:46 μμ »
Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Χανίων.


ΘΕΜΑ: «Υποβολή Αιτήσεων απόσπασης εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε. και Δηλώσεων προσωρινής τοποθέτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Χανίων»

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί,..........

Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί (όσοι διορίστηκαν το 2010), θα ενημερωθούν από την ιστοσελίδα της Δ/νσης μας, για το τι μέλλει γενέσθαι με τις τοποθετήσεις ή μετακινήσεις τους.

POTE????ELEOS....

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #292 στις: Αύγουστος 08, 2011, 02:23:13 μμ »
εχουν γινει οι τοποθετησεις πθσπε σε ολους τους νομους???στο νομο αιτ/νιας ακομη περιμενουμε....

Οι οργανικές τοποθετήσεις έχουν γίνει σίγουρα σε Β και Δ Αθήνας και στη Μεσσηνία, που γνωρίζω.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος Farfallina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Π70 ƸӜƷ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις 2011
« Απάντηση #293 στις: Αύγουστος 08, 2011, 03:03:38 μμ »
εχουν γινει οι τοποθετησεις πθσπε σε ολους τους νομους???στο νομο αιτ/νιας ακομη περιμενουμε....

Οι οργανικές τοποθετήσεις έχουν γίνει σίγουρα σε Β και Δ Αθήνας και στη Μεσσηνία, που γνωρίζω.


νεοδιοριστων 2010 πουθενα ??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160127
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 587
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 345

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.