0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το θέμα είναι ότι έχει ψηφιστεί διάταξη, όπου αναφέρει ότι το υπουργείο θα μπορεί να κάνει προσλήψεις πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας των ενστάσεων. Πιστεύετε ότι το Α.Σ.Ε.Π. θα είναι σε θέση χρονικά, να ελέγξει όλες τις προϋπηρεσίες των υποψήφιων αναπληρωτών;
Η εποχή που πιστεύαμε ότι κάθε διάταξη που ψηφίζεται είναι οκ, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι προσφυγές να είναι καλά. Και δε ξέρουμε αν θα το αποδειχτεί αυτό ο ΑΣΕΠ. Δε ξέρω αν έχετε διαβάσει το άρθρο που επικαλείται για να δικαιολογήσει τις προσλήψεις πριν τις ενστάσεις. Εγώ θεωρώ ότι το τραβάει από τα μαλλιά. Αρκετά διασταλτική ερμηνεία του νόμου.
portokali εσύ μπορείς να συνεχίσεις τις αποσπασματικές παραθέσεις άρθρων του 3848 και εξώδικων που έστειλαν στον Υπουργό όσοι έχουν προϋπηρεσία, χωρίς να τα συσχετίζεις με τις αποφάσεις του ΣτΕ και το Σύνταγμα. Στο τέλος, όμως, θα γίνει αυτό που είναι να γίνει και όλα θα τελειώσουν σαν ένα κακό όνειρο μαζί με την μεταβατική!
portokali έχεις άλλη οπτική γωνία για να βλέπεις τα πράγματα. Έχεις ονομάσει τους διοριστέους ΑΣΕΠ που προσέφυγαν στεαδίτες και αναβάθμισες τους "επιτυχόντες" ΑΣΕΠ σε ασεπίτες! ’στο σου λέω...ό,τι είναι να συμβεί, θα συμβεί. Σύντομα θα ξέρουμε!
.8. Επειδή, σύμφωνα με την προσβαλλόμενη απόφαση, η οποία εκδόθηκε κατ επίκληση, μεταξύ άλλων, του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004 (Α΄ 138),οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων τους, το οποίο προκύπτει με τον ακόλουθο τρόπο: α) Ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού, εξαιρουμένων των σχολικών ετών 2010-2011 και 2011-2012. Η προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία υπολογίζεται στο διπλάσιο. β) Ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Και γ) μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Όσοι υποψήφιοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.9. Επειδή ο ισχύων ν. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού-καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 71/19.5.2010) εισήγαγε με το άρθρο 1 την αρχή ότι οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών και οι λειτουργικές ανάγκες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως καλύπτονται από όσους συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από τη βάση σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., όπως ειδικότερα ορίζεται στις επόμενες διατάξεις του ίδιου νόμου. Σε αρμονία προς την αρχή αυτήν προβλέφθηκε η ανά τριετία διεξαγωγή διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την κατάρτιση πίνακα κατατάξεως, με βάση την οποία (κατάταξη) θα γίνονται τόσο οι διορισμοί των μονίμων, όσο και οι προσλήψεις των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για ορισμένο χρόνο (άρθρα 2, 3, 4 και 5 ν. 3848/2010, όπως ισχύουν). Ειδικότερα, με το εισαχθέν πάγιο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών προβλέπεται ότι, αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν εκπαιδευτικοί από σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται με αίτησή τους προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου (άρθρο 5 παρ. 1 ν. 3848/2010). Οι προσλήψεις αυτές γίνονται με βάση πίνακες κατατάξεως συντασσομένους κατά κλάδο και ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, στους οποίους τηρείται η σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες που καταρτίζονται από το Α.Σ.Ε.Π., μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του εκάστοτε διενεργουμένου διαγωνισμού, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του ν. 3848/2010 (άρθρο 5 παρ. 2 ν. 3848/2010). Στους εν λόγω τελικούς πίνακες του άρθρου 3 εντάσσονται όσοι συγκεντρώνουν τη βαθμολογική βάση στο διαγωνισμό ή σε έναν τουλάχιστον από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών για προσωρινούς αναπληρωτές, ο νόμος παρέχει τη δυνατότητα να γίνονται προσλήψεις και από συμπληρωματικούς πίνακες, ετησίως συντασσομένους, στους οποίους κατατάσσονται εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν την προαναφερθείσα βαθμολογική βάση (άρθρο 5 παρ. 3 ν. 3848/2010).10. Επειδή, παραλλήλως με το ανωτέρω πάγιο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών και έως ότου αυτό εφαρμοσθεί, πράγμα που προϋποθέτει τη διεξαγωγή διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά το ν. 3848/2010, θεσπίσθηκαν με το άρθρο 9 του ίδιου νόμου μεταβατικές διατάξεις. Με τις διατάξεις αυτές (άρθρο 9 παρ. 2 και 3 ν. 3848/2010) προβλέφθηκε ότι κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών θα γίνονταν από τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών οι οποίοι ίσχυαν κατά τη δημοσίευση του ως άνω νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (19.5.2010). Οι πίνακες αυτοί θα έπαυαν να τροφοδοτούνται με στοιχεία νέας προϋπηρεσίας από 1.7.2010 και θα ίσχυαν έως την κατάρτιση των τελικών πινάκων, κατόπιν διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., του άρθρου 3 του ν. 3848/2010. Κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων, οι προσλήψεις αναπληρωτών από τους προαναφερθέντες πίνακες θα γίνονταν καθ όλη τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου (σχολ. έτη 2010-11, 2011-12), συμπεριλαμβανομένων των τυχόν παρατάσεών της δυνάμει υπουργικών αποφάσεων εκδιδομένων κατά το άρθρο 9 παρ. 1, εδ. δεύτερο του ν. 3848/2010 (τέτοιες παρατάσεις χορηγήθηκαν ήδη έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016 με Υ.Α. Φ.Ε.Κ. Β΄ 615/2012, 1017/2013, 1435/2014, 1765/2015). Δεν αποκλειόταν δε, κατά την έννοια των ίδιων διατάξεων, ακόμη και η κατάρτιση νέων ετησίων πινάκων αναπληρωτών κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, κατ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004, ώστε -σύμφωνα και με τις αρχές που απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, και 5 παρ. 1 του Συντάγματος- να μην περιορίζεται το δικαίωμα προσβάσεως σε θέσεις αναπληρωτών μόνο στους εκπαιδευτικούς που περιλαμβάνονταν στους ισχύοντες κατά τη δημοσίευση του ν. 3848/2010 πίνακες. Εν όψει, μάλιστα, του ότι η μεταβατική αυτή περίοδος παρατάθηκε και πέραν της αρχικώς προβλεφθείσης διαρκείας της (σχολ. έτη 2010-11, 2011-12), ο νομοθέτης προέβλεψε με την παρ. 4 του άρθρου 5Α του ν. 3848/2010, όπως προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν. 4283/2014 (Α΄ 189), ότι η από 1.9.2012 διανυθείσα υπηρεσία αναπληρωτών θα προσμετράται εκ νέου για τις σχετικές προσλήψεις, από δε το σχολικό έτος 2015-2016 οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών θα τροφοδοτούνται με στοιχεία προϋπηρεσίας από τον ανωτέρω χρόνο (1.9.2012) και εφεξής. Κατά τη διάρκεια, εξ άλλου, της προαναφερθείσης μεταβατικής περιόδου (αρχικής και παρατάσεων) ισχύουν νομοθετικές ρυθμίσεις με τις οποίες επιβλήθηκαν σημαντικότατοι περιορισμοί στον αριθμό των ετησίων διορισμών στο σύνολο των φορέων του Δημοσίου λόγω των εξόχως δυσμενών δημοσιονομικών συνθηκών υπό τις οποίες τελεί η Χώρα. Από τις ρυθμίσεις αυτές δεν εξαιρέθηκε το εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των βαθμίδων της εκπαιδεύσεως (βλ. ΣΕ 1175/2014 επτ.). Ειδικότερα, με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3833/2010 (Α΄ 40), όπως ίσχυσαν αρχικώς, προβλέφθηκε ως προς το εκπαιδευτικό προσωπικό ότι κατά την περίοδο από 1.1.2011 έως 31.12.2013 ο λόγος του αριθμού των ετησίων διορισμών προς τον αριθμό των ετησίων αποχωρήσεων δεν μπορούσε να είναι μεγαλύτερος από ένα προς ένα (1:1), ακολούθως δε, με διαδοχικές τροποποιήσεις των ανωτέρω διατάξεων (άρ. 3 παρ. 4 περ. β΄ ν. 3899/2010, Α΄ 212, άρ. 37 παρ. 2 ν. 3986/2011, Α΄ 152, άρ. πρώτο, παρ. Ζ, υποπαρ. Ζ.5, περ. 1 ν. 4093/2012, Α΄ 222), ο λόγος αυτός διαμορφώθηκε σε ένα προς δέκα (1:10) για το έτος 2011 και τελικώς σε ένα προς πέντε (1:5) για την περίοδο μέχρι την 31.12.2016.11. Επειδή με τις μνημονευθείσες στη σκέψη 9 διατάξεις του ν. 3848/2010 θεσπίσθηκε πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεμελιώδη προϋπόθεση λειτουργίας του οποίου αποτελεί η συμμετοχή των υποψηφίων τόσο για διορισμό σε μόνιμες θέσεις, όσο και για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων, στον κατά τα άρθρα 1-3 του ως άνω νόμου διενεργούμενο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., καθώς και η κατάταξή τους στους οικείους τελικούς πίνακες, βάσει της οποίας διενεργούνται οι εν λόγω διορισμοί και προσλήψεις. Το ως άνω πάγιο σύστημα εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, οι οποίες, όσον αφορά τη σύσταση των συναφών υπηρεσιακών σχέσεων, απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, 5 παρ. 1 και 103 του Συντάγματος, κατά τις ειδικότερες διακρίσεις του προσωπικού του δημοσίου τομέως σύμφωνα με το τελευταίο αυτό άρθρο (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 195/2013 ολομ., 2718/2010 επτ., 3593/2008 ολομ., 1259/2006 επτ., ΠΕ 85/2012 ολομ.).12. Επειδή, εν όψει των ανωτέρω, η θέσπιση, με τις μνημονευθείσες διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, του κατά τα προεκτεθέντα μεταβατικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι συνταγματικώς ανεκτή, εφ όσον συντρέχουν οι κατωτέρω προϋποθέσεις: (α) Η λειτουργία του μεταβατικού αυτού συστήματος περιορίζεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα έως την εφαρμογή του παγίου συστήματος. Με δεδομένο, ειδικότερα, ότι καθ όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του εν λόγω μεταβατικού συστήματος ίσχυσαν και εξακολουθούν να ισχύουν (έως 31.12.2016), σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, σημαντικότατοι περιορισμοί στους διορισμούς μονίμου προσωπικού του Δημοσίου, η εφαρμογή του ανωτέρω μεταβατικού συστήματος για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016, δεν υπερβαίνει, με βάση τα υφιστάμενα κατά την έκδοση της προσβαλλομένης αποφάσεως δεδομένα, τα όρια του ευλόγου χρόνου, πέραν του οποίου η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη, σύμφωνα με την αρχή του κράτους δικαίου (πρβλ. ΣΕ 3578/2010 ολομ.), να εφαρμόσει το πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών του ν. 3848/2010 με τη διεξαγωγή νέου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. (β) Το εφαρμοζόμενο μεταβατικό σύστημα στηρίζεται σε προκαθορισμένα και αντικειμενικά ουσιαστικά κριτήρια επιλογής των προσλαμβανομένων, τα οποία συνάδουν, κατ αρχήν, προς τις προαναφερθείσες συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, όπως τα κριτήρια της προϋπηρεσίας (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 3593/2008 ολομ.) και της λήψεως της βαθμολογικής βάσεως σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., με αθροιστικό μάλιστα υπολογισμό μορίων σε περίπτωση σωρευτικής συνδρομής των κριτηρίων τούτων (άρ. 6 παρ. 5 ν. 3255/2004). Και (γ) η εφαρμογή του εν λόγω μεταβατικού συστήματος δεν αφορά διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών -κατ αντίθεση προς την περίπτωση του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών που κρίθηκε με την 527/2015 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας- αλλά προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου, η σύσταση των οποίων παρίσταται απολύτως αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος επείγοντος χαρακτήρα. Οι λόγοι αυτοί συνίστανται στην ανάγκη διασφαλίσεως, το ταχύτερο δυνατόν, της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων εντός του πλαισίου της κατά το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος βασικής αποστολής του Κράτους για την παροχή παιδείας ως δημόσιας υπηρεσίας, με την άμεση κάλυψη θέσεων απουσιαζόντων εκπαιδευτικών ή εκτάκτων λειτουργικών κενών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Η προσμέτρηση, εξ άλλου, της προϋπηρεσίας αναπληρωτών από 1.9.2012 με βάση τη διάταξη του άρθρου 5Α παρ. 4 του ν. 3848/2010 δεν προσκρούει, εν πάση περιπτώσει, στην αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης. Και τούτο, διότι η προσμέτρηση της εν λόγω προϋπηρεσίας δικαιολογείται εκ του ότι η μεταβατική περίοδος του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 παρατάθηκε και πέραν της αρχικώς προβλεφθείσης διετούς διαρκείας της (έως το σχολικό έτος 2011-12), ήρθη δηλαδή η αρχική πρόβλεψη της διαρκείας αυτής, εν όψει της οποίας ο νόμος (άρθρο 9 παρ. 2 ν. 3848/2010) όρισε ευλόγως ότι από 1.7.2010 οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών θα έπαυαν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας.13. Επειδή, με τα δεδομένα αυτά, οι λόγοι ακυρώσεως, με τους οποίους προβάλλεται ότι η προσβαλλόμενη πράξη προσκρούει στις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας, του κράτους δικαίου και της προστατευόμενης εμπιστοσύνης, καθ ο μέρος επιτρέπει να ενταχθούν στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικοί μόνο με βάση το κριτήριο της προϋπηρεσίας ή, τουλάχιστον, δεν προβλέπει την έναντι των ανωτέρω πρόταξη των υποψηφίων με προηγούμενη επιτυχή συμμετοχή σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., είναι απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Επίσης, απορριπτέος ως αβάσιμος είναι ο λόγος ακυρώσεως που προβάλλει παραβίαση «δεδικασμένου» από την 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, διότι η ύπαρξη δεδικασμένου προϋποθέτει ταυτότητα διαδίκων και κρινομένου ζητήματος διοικητικής φύσεως (άρθρο 50 παρ. 5 π.δ. 18/1989), προϋποθέσεις οι οποίες δεν συντρέχουν εν προκειμένω.
μιλάω συγκεκριμένα, δεν βλέπω να αντιπαραθέτεις κάτι συγκεκριμένο...ο 3848 προβλέπει τι πρέπεινα ισχύει όσο διαρκεί η μεταβατική περιόδος; μπορεί να κάνει ασεπ το κράτος ή δεν θέλει...η επίκληση του δημοσιονομικού περιορισμού είναι σοβαρός λόγος για να μην γίνει ασεπ και τον δέχθηκε το Στε; μην μιλάς ερήμην των νόμων (3848) και του κειμένου του 4303....
Κι εγώ συγκεκριμένα μιλάω, αλλά δεν τοποθετήθηκα πάνω στα άρθρα του 3848 και του εξώδικου που παρέθεσες.Το έχεις παραθέσει και ξαναπαραθέσει. Είναι φαύλος κύκλος, γιατί δε θες να δεις όλα όσα βλέπουμε οι υπόλοιποι.Βλέπω ότι αποφεύγεις να απαντήσεις στη διαστροφή της πραγματικότητας. Όσοι πέρασαν τη βάση, δεν είναι ασεπίτες!Εσύ γιατί ονομάζεις τον εαυτό σου ασεπίτη; Τόσο καιρό δεν το έκανες... Σου το ξαναείπα: Βαφτίζεις το κρέας, ψάρι!...και φυσικά συνεχίζεις τις παραθέσεις. Όταν θα εκτελεστούν οι δικαστικές αποφάσεις, θα δεις την πραγματικότητα!
Εντάξει portokali. Εγώ δεν βλέπω την πραγματικότητα κι εσύ είσαι ασεπίτης. Έλα να διοριστείς στη θέση μου!
Δεν έχει και για τους δυο μας θέσεις. Εγώ διορίστηκα ήδη. Μόνο για τους διοριστέους με ΦΕΚ του ΑΣΕΠ έχει θέσεις.Πάλι κατάφερες να συμπεριλάβεις και τον εαυτό σου μέσα στους ασεπίτες! Πώς το καταφέρνεις αυτό, δεν μπορώ να καταλάβω!!!Ξέρω το είπε ο Φίλης στην Καλλιθέα. Το έχω έχεις γράψει τόσες φορές που το έχω εμπεδώσει. Γιατί επαναλαμβάνεσαι;Από χθες προσπαθώ να διαβάσω τόσα μηνύματα που έχουν δημοσιευθεί, για να διαπιστώσω ότι είναι τα ίδια και τα ίδια!Δεν ξέρω πώς θα πάρει αναπληρωτές, γιατί ο Υπουργός μας είναι όλο εκπλήξεις. Αλλά και το ΣτΕ δε μας αφήνει να βαριόμαστε!