0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παλια εμπαιναν στην ΑΣΠΑΙΤΕ οσοι ειχαν μορια απο πινακες αναπληρωτων. Μιας και ηταν μελη της εκπαιδευσης τους εδιναν προβαδισμα στην επιμορφωση και τους βοηθουσαν ενα βημα πιο κοντα στον διορισμο...Μετα πριμοδοτουσαν τα πτυχια νεα κυριως παιδια μεταπτυχιακα και γλωσσες...και τωρα κληρωση...Ποτε θα φωναξουμε για δωρεαν επιμορφωση ολων, για να σταματησει το εμποριο κλπ; και οι σημερινοι ευνοουμενοι να γινονται αυριο αδικημενοι;Μιας και δινουμε ΑΣΕΠ παιδαγωγικα αυτο ισως να ηταν αρκετο...και αν δεν ειναι δωρεαν επιμορφωση σε ολους...και αν και αυτο δεν βολευει επιμορφωση μονο οσων διοριζονται...απο τα 3 αυτα γιατι διαλεγουν το χειροτερο; Αυτο να σκεφτειτε ολοι σαςΔεν εχει νοημα να χεις παιδαγωγικο και αυριο να σου ειναι αχρειαστο...ειναι γελοιο το συστημα αυτο...Μεχρι να γινει αυτο αλλος θα μαζευει μορια και περιμενει να μπει ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλος θα μαθαινει γαλλικα για να διδαξει την ειδικοτητα του και αλλος θα αναβει κερι για να ειναι στην κληρωση!Και η κληρωση θα γινει για να μπορουν ολοι να εχουν ελπιδες μιας και η καθε κατηγορια εχει το δικιο και το αδικο κατα αυτους επισημα και ανεπισημα για το 50 ευρω...Ή ολοι δωρεαν επιμορφωση ή να αρκεί η εξεταση στα παιδαγωγικα του ΑΣΕΠ ή μονο οσοι διοριζονται να επιμορφώνονται στην ΑΣΠΑΙΤΕ! Και κατι αλλο: Να κοβεται και κανενας εκει που επιμορφωνεται...
Ή ολοι δωρεαν επιμορφωση ή να αρκεί η εξεταση στα παιδαγωγικα του ΑΣΕΠ ή μονο οσοι διοριζονται να επιμορφώνονται στην ΑΣΠΑΙΤΕ! Και κατι αλλο: Να κοβεται και κανενας εκει που επιμορφωνεται...
Πολύ σωστή τοποθέτηση, αν και το 1ο το βλέπω κάπως "χλωμό"! Πιστεύω οτι μία από τις δύο άλλες επιλογές θα ήταν προτιμότερη!
Μιας και δινουμε ΑΣΕΠ παιδαγωγικα αυτο ισως να ηταν αρκετο...
το προβλημα της εκπαιδευσης ειναι αλλο..γενικοτερο...ειναι οτι εξεφτελυσαν τα πτυχια των σχολων σε πρωτη φαση...σου λενε δεν μετρανε και μας οδηγησαν στα μεταπτυχιακα...οταν και εκει το πηραν πολλοι μας οδηγησαν στο παιδαγωγικο..οταν κατι το χουν λιγοι το μετρανε,οταν αποκταται απο πολλους σε πανε αλλου...και οχι μονο αυτο αλλαζουν τις προκυρηξεις σε καθετι επιτηδες...και στο κατω κατω τι συστημα ειναι αυτο που κανει ισο 1 μαθηματικο διορισμενο σε σχολειο με 1 οικονομολογο με 2 γλωσσες παιδαγωγικο και μεταπτυχιακο;ειναι δικαιοσυνη αυτο;αλλα να δουλευει το εμποριο πτυχιων γενικα!
Τα μεταπτυχιακα ειναι ακριβως για να κανεις πιο αποτελεσματικα τη δουλεια σου στον χωρο και στο αντικειμενο στο οποιο εξειδικευεσαι κ οχι για να προσληφθεις σε γυραδικο επειδη έχεις 10 μεταπτυχιακα. Αλλα στη χωρα του τιποτα και της υπερβολης καταντησαμε να θεωρουμε οτι ο πλεον καταλληλος για μια δουλεια ειναι οποιος εχει και 10 ασχετα μεταπτυχιακα. Το γεγονος οτι ειναι σπαταλη χρηματος για κατι που δεν χρησιμοποιειται πουθενα από κανεναν δεν αναγνωριζεται. Ημαρτον.
Συγγνώμη για το off topic.Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς αδυνατούμε να καταλάβουμε αναφορικά με τον εκπαιδευτικό πληθωρισμό (ή "εμπόριο πτυχίων") δεν είναι καμία ευρεσιτεχνία της χώρας μας ή των κυβερνώντων της, αλλά μία παγκόσμια τάση, η οποία επικρατεί τα τελευταία τουλάχιστον 50 χρόνια, καθώς η εκπαίδευση εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας, επιβάλλοντας τη διαρκή άνοδο του εκπαιδευτικού επιπέδου σε όλες τις κοινωνίες (βιομηχανικές ή μη).Για παράδειγμα, στη Γαλλία τη δεκαπενταετία 1960-1975 ο φοιτητικός πληθυσμός τετραπλασιάστηκε - από 200.000 σε 800.000, ενώ στην Κίνα σήμερα η αναλογία προπτυχιακών-μεταπτυχιακών φοιτητών είναι 1:0,51. Το τι αναγνωρίζεται στο χώρο εργασίας μας είναι αποκλειστικά δική μας (το "μας" με τη γενικότερη έννοια) ευθύνη.ΥΓ.: Δεν αντιλέγω πως σε κάποιες περιπτώσεις έχει χαθεί το μέτρο, αλλά πιστεύω πως το πόσα πτυχία "χρειάζεται η εκπαίδευση" είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας με βάση τις απαιτήσεις που έχει από τον εαυτό του και τον επαγγελματισμό που τον διακρίνει.