0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικά και λειτουργικά κενάΟδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεωνhttp://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/1936136/topothetisis-ekpedeftikon-se-organika-ke-litourgika-kenaΜέρος Πρώτο - Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΜέρος Δεύτερο - Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα , συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
Εντελώς το αντίθετο συμβαίνει από αυτά που λές.Ως απόδειξη διάβασε εδώ:Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/05/syzitithike-gia-tin-eidiki-agogi-schetika-organikes-theseis-pinakes-diorismous-apospaseis-metatakseis-orario-metatheseis/ Και αλλού:Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7#ixzz4jQwVIKORFollow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on FacebookΕίναι κρίμα να παραπληροφορείς με αυτό τον τρόπο τους συναδέλφους.
Όντως κρίμα.1) Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της συγκρότησης των οργανικών θέσεων στην Α/θμια και Β/θμια εκπ/ση παραθέτεις ένα άσχετο ενημερωτικό σημείωμα που αφορά αποκλειστικά τη σύσταση οργανικών στην Ειδική Αγωγή και αναφέρει το ίδιο χαρακτηριστικά:"Επίσης επισημάνθηκε η διαφοροποίηση που διαπιστώνεται ως προς την σύσταση των οργανικών θέσεων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. σε σχέση με τις άλλες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής...Η διαδικασία που ακολουθείται για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. θεωρούμε ότι δεν προκύπτει από συγκεκριμένη νομοθεσία..."Ας σοβαρευτούμε...2) Ενώ υπογράμμισα ότι: α) η σύσταση οργανικών θέσεων διαφοροποιείται από βαθμίδα σε βαθμίδα εκπ/σης και β) πως τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν την εκ του νόμου δυνατότητα να συγκροτήσουν οργανικές θέσεις σε επίπεδο ομάδας σχολείων στη Β/θμια, εσύ παραθέτεις άτυπη ενημέρωση του τότε αιρετού της Α/θμιας η οποία αναφέρεται τοις πράγμασι στα διαδικαστικά της Α/θμιας.Ας σοβαρευτούμε έτι δε πλέον.3) Για να το κλείσουμε το θέμα διότι δεν συνδέεται άμεσα με το εν λόγω νήμα, αν δεν προβλεπόταν η δυνατότητα οριστικής τοποθέτησης σε οργανική θέση συγκροτούμενη σε επίπεδο σχολικής ομάδας στη Β/θμια (άρθρο 4, παρ. 2, υποπερ. εε των ΠΔ 50/96 και 100/97), τότε ειδικότητες διδάσκουσες μονόωρα μαθημάτα όπως οικιακής οικονομίας, μουσικής, καλλιτεχνικών, γαλλικών κτλ δεν θα μπορούσαν ποτέ να τοποθετηθούν οριστικά σε σχολικές μονάδες των πολυάριθμων ΠΥΣΔΕ μικρομεσαίου μαθητικού δυναμικού ανά την ελληνική επικράτεια.
Να πω κάτι άσχετο με την ουσία του θέματος;Τα "πλάκα έχεις" και "λες μπουρδολογίες" να τα αποφεύγεις. Δεν είμαστε στο σχολιασμό του αλφαβήτα. Ακόμη και αν έχεις δίκιο, δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, δεν ταιριάζει σε φόρουμ εκπαιδευτικών.
Όταν είμαι χρόνια στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ με μονόωρο μάθημα και έχω ζήσει στο πετσί μου το να μην έχω οργανική, και έρχεται ο άλλος και υποστηρίζει ότι υπάρχει δυνατότητα να πάρω οργανική σε πολλά σχολεία,
Δεν παίρνει οργανική ο εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία και εξηγώ για να τελειώνουμε.Η οργανική θέση δεν συστήνεται σε επίπεδο ομάδας σχολείων αλλά σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υπολογίζοντας όμως τις ώρες σε επίπεδο ομάδας σχολείων προκειμένου να συγκροτηθεί η εν λόγω οργανική θέση. Μάλιστα η συγκεκριμένη πρακτική της Β/θμιας έχει περάσει ενίοτε και στην Α/θμια, στην οποία ορισμένα υπηρεσιακά συμβούλια, κάνοντας διασταλτική εφαρμογή του νόμου, προβαίνουν σε σύσταση οργανικών θέσεων και οριστική τοποθέτηση ειδικοτήτων (ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16) σε τετραθέσια δημοτικά σχολεία, όπου αντικειμενικά δεν δύναται να συμπληρώσει ωράριο καμία ειδικότητα.
Καταρχήν δεν υπάρχει καμιά τέτοια πρακτική στην Βθμια. Οργανική για κάποιον που είναι στην διάθεση δίνεται μόνο για πάνω από 12 ώρες, και μόνο σε ένα σχολείο. Δεν έχω ακούσει ποτέ να δεσμεύεται το γειτονικό σχολείο με τις 6 ώρες, από κάποιον που έχει οργανική. Στην συμπλήρωση ωραρίου υπάρχει πάντα υπολογισμός και συγκριση μορίων μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που διεκδικούν το σχολείο αυτό. Και ας βγει κάποιος εδώ μέσα και ας μας πει μια περίπτωση, για οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ, που δεσμεύτηκε (με νόμιμο πάντα τρόπο) το διπλανό σχολείο με τις λίγες ώρες από κάποιον με οργανική και εις βάρος κάποιου (με περισσότερα μόρια) που είναι στην διάθεση. Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος με οργανική είναι να ζητήσει να βγει υπεράριθμος, οπότε σε αυτή την περίπτωση προηγείται στην φάση τοποθέτησης από τους διαθεσίτες, και έτσι προλαβαίνει να πάρει τα σχολεία που επιθυμεί. Πάντα όμως συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους υπεράριθμους για την συγκεκριμένη ομάδα σχολείων (δεν μπορεί δηλαδή να δεσμεύσει κάποιο σχολείο, άρα δεν έχει οργανική σε αυτό αφού οργανική σημαίνει ακριβώς αυτό, η δέσμευση ενός σχολείου από κάποιον εκπαιδευτικό).Επίσης όσον αφορά τα 4θέσια δημοτικά, και εκεί λάθος κάνεις.Φυσικά και συμπλήρωναν ωράριο στα ΕΑΕΠ οι εν λόγω ειδικότητες, γιαυτό και τους έδωσαν (αν τους έδωσαν) οργανική.Σε τετραθέσια ΕΑΕΠ 16 ώρες συμπλήρωναν οι ΠΕ11/ΠΕ06, και 13 ώρες οι ΠΕ16. Στα δε παλαιά ολοήμερα, αν ήταν τετραθέσια, πάλι συμπλήρωναν πάνω από 12 ώρες οι εν λόγω ειδικότητες γιατί υπήρχαν δεσμευμένες-καθορισμένες ώρες για τις ειδικότητες αυτές στο πρόγραμμα του ολοήμερου. Σε αντίθεση με τα τωρινά ολοήμερα (τα ΕΤΟΔΣ) που το τι ακριβώς μάθημα ειδικότητας θα μπει στο πρόγραμμα του ολοήμερου το αποφασίζει κάθε χρόνο (το σεπτέμβρη) ο σύλλογος. Έτσι λοιπόν, ακόμα και αν δοθηκαν παλιά οργανικές σε 4θέσια για τις ειδικότητες Π11,ΠΕ06,ΠΕ16 , με τα σημερινά δημοτικά ΕΤΟΔΣ δεν μπορούν πια να δοθούν οργανικές για τις εν λόγω ειδικότητες, αφού δεν μπορούν πια να βρεθούν στα τετραθέσια για αυτές τις ειδικότητες πάνω από 12 διδακτικές ώρες.
Δεν υπήρξαν ποτέ 4θέσια ΕΑΕΠ. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν 6θέσια.
@ niwekewΑπό αλλού ξεκίνησες και αλλού κατέληξες. Οι ειδικότητες με οργανικές ή χωρίς θα διατίθενται σε 4 και 5 σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο.
Καταρχήν δεν υπάρχει καμιά τέτοια πρακτική στην Βθμια. Οργανική για κάποιον που είναι στην διάθεση δίνεται μόνο για πάνω από 12 ώρες, και μόνο σε ένα σχολείο. Δεν έχω ακούσει ποτέ να δεσμεύεται το γειτονικό σχολείο με τις 6 ώρες, από κάποιον που έχει οργανική. Στην συμπλήρωση ωραρίου υπάρχει πάντα υπολογισμός και συγκριση μορίων μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που διεκδικούν το σχολείο αυτό. Και ας βγει κάποιος εδώ μέσα και ας μας πει μια περίπτωση, για οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ, που δεσμεύτηκε (με νόμιμο πάντα τρόπο) το διπλανό σχολείο με τις λίγες ώρες από κάποιον με οργανική και εις βάρος κάποιου (με περισσότερα μόρια) που είναι στην διάθεση. Στους ξενόγλωσσους (γαλλικά, γερμανικά) το συστεγαζόμενους λύκειο πάει παντα πακέτο με το γυμνάσιο που βγάζει την οργανικη σε όλα τα μέρη που υπηρέτησα. Κάθε χρόνο ήξερες ότι θα είσαι και στα δυο σχολεια