*

Αποστολέας Θέμα: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???  (Αναγνώστηκε 3133 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« στις: Δεκέμβριος 09, 2008, 05:54:54 μμ »
Υπαρχουν καπου οι απαντησεις για να μπουμε λιγο στο πνευμα του πως πρεπει να απανταμε στην ειδικη διδακτικη;
Μηπως οπως παρουσιαζεται το μαθημα στα βιβλια του καθηγητη; Ειμαι πολυ μπερδεμενος με αυτο το θεμα..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:16:26 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 09, 2008, 06:26:22 μμ »
προσπάθησε με σχέδια μαθήματος βασιζόμενος στα βιβλία του καθηγητή. κάποια σχέδια μαθήματος μπορείς να βρεις στο internet. δες και στο www.school.gr

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 09, 2008, 07:02:39 μμ »
προσπάθησε με σχέδια μαθήματος βασιζόμενος στα βιβλία του καθηγητή. κάποια σχέδια μαθήματος μπορείς να βρεις στο internet. δες και στο www.school.gr
Πού ακριβώς ; Μπορείς να βοηθήσεις λίγο περισσότερο ;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 09, 2008, 09:41:17 μμ »
στο school.gr πατάς το  e-yliko πηγαίνεις στο  εκπαιδευτικό υλικό και μετα στις προτάσεις διδασκαλίας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:16:26 »

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 10:08:17 πμ »
μου βγαζει κατι πινακες με τις διαφορες ενοτητες για τη Χημεια σε ολες τις ταξεις αλλα δε μπορω να δω αρχεια. Τι κανω λαθος;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 11:56:15 πμ »
 xhmikos23, πατάς γενικό λύκειο, μετά πατάς χημεία και κάνεις αναζητηση, μετά λήψη π.χ. θερμιδομετρια, νόμοι θερμοχημείας. ανοίγεις το οδηγιες προς τον καθηγητη και διαβάζεις το σχεδιο μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:35:34 μμ »
τιποτα, παταω το ληψη αλλα υπαρχει καποιο προβλημα και δεν ανοιγει τη σελιδα.Ολα νεκρα..

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 04:49:15 μμ »
τιποτα, παταω το ληψη αλλα υπαρχει καποιο προβλημα και δεν ανοιγει τη σελιδα.Ολα νεκρα..

ΦΟΡΜΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΛΥΚΕΙΟ: 1ο ΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ   ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΠΕΛΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΑΞΗ: Β ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ   ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/2/2002
ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ   ΕΝΟΤΗΣ: ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ

1.Διδακτικός στόχος:

Οι μαθητές πρέπει:
i.   Να μπορούν μελετούν διαγράμματα συγκέντρωσης-χρόνου, και ταχύτητας-χρόνου.
ii.   Να κατανοήσουν την έννοια της στιγμιαίας ταχύτητας αντίδρασης
iii.   Να ξέρουν πώς επηρεάζεται η ταχύτητα αντίδρασης από τη μεταβολή της συγκέντρωσης των αντιδρώντων.

2.Διδακτική προσέγγιση:

Δόθηκαν συγκεκριμένες οδηγίες χρήσης του προγράμματος προσομοίωσης, ώστε να περιοριστεί κατά το δυνατόν η συμμετοχή του δασκάλου στη διαδικασία. Η αλληλεπίδραση του μαθητή με τον υπολογιστή εξυπηρετούσε την επίτευξη των διδακτικών στόχων.

3.Μέσα διδασκαλίας-υλικά:

i.   Πρόγραμμα προσομοίωσης που σχεδιάζει αυτόματα το διάγραμμα συγκέντρωσης αντιδρώντος-χρόνου και ταχύτητας-χρόνου στο Modelus.
ii.   Φύλλο εργασίας με 3 ασκήσεις.

4.Σύντομη περιγραφή:

Σε πρώτη φάση οι μαθητές εξοικειώνονται με το διάγραμμα συγκέντρωσης-χρόνου
Στη συνέχεια καταγράφουν συγκεκριμένες μετρήσεις κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης και προχωρούν σε υπολογισμούς.

 5.Δομή μαθήματος:

•   Αναλυτική περιγραφή επιμέρους βημάτων διδασκαλίας
 Στην άσκηση 1 οι μαθητές εξοικειώνονται με τα διαγράμματα συγκέντρωσης-χρόνου και ταχύτητας-χρόνου. Από αυτά κατανοούν πώς μεταβάλλεται κάθε μέγεθος σε συνάρτηση με το χρόνο.
Στην άσκηση 2κάνουν γραφικό υπολογισμό της στιγμιαίας ταχύτητας και τη συγκρίνουν με την ταχύτητα που αναφέρεται στο διάγραμμα της προσομοίωσης.
Στην άσκηση 3 παίρνουν μετρήσεις συγκέντρωσης - ταχύτητας και εξάγουν το νόμο ταχύτητας.
•   Δραστηριότητες μαθητών
Στην πρώτη άσκηση οι μαθητές παρατηρούν τα διαγράμματα συγκέντρωσης-χρόνου και ταχύτητας-χρόνου και απαντούν σε ερωτήσεις .
Στη δεύτερη άσκηση υπολογίζουν γραφικά την τιμή της στιγμιαίας ταχύτητας και τη συγκρίνουν με την τιμή που αναφέρεται στην οθόνη του υπολογιστή.
Στη Τρίτη άσκηση καταγράφουν συγκεκριμένες μετρήσεις συγκέντρωσης και ταχύτητας και υπολογίζουν το λόγο V/[A] και από εκεί το νόμο ταχύτητας.

•   Αξιολόγηση μαθητών
Χρησιμοποιήθηκαν οι απαντήσεις των μαθητών στα φύλλα εργασίας και οι ερωτήσεις που διατύπωναν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 04:54:24 μμ »
ΛΥΚΕΙΟ: 1ο ΕΛ Παλαιού Φαλήρου
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Καπελώνης Γεώργιος
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/2/2002
ΤΑΞΗ: Βθετ

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΗ: Μελέτη της επίδρασης της συγκέντρωσης των αντιδρώντων στην ταχύτητα αντίδρασης.
Εκπαιδευτικό λογισμικό: Modelus, ratec1.mdl


Ονοματεπώνυμο μαθητή: ..................................................................


Η άσκηση που θα κάνετε αναφέρεται στην απλή αντίδραση:

 

Θα μελετήσετε την επίδραση που έχει στην ταχύτητα της αντίδρασης η μεταβολή της συγκέντρωσης του αντιδρώντος Α.


Άσκηση 1: Παρατήρηση

Από το χειριστήριο ελέγχου πιέστε το πλήκτρο 

Στο παράθυρο προσομοίωσης θα δείτε να σχεδιάζονται οι γραφικές παραστάσεις:

1.   της συγκέντρωσης του Α σε συνάρτηση με το χρόνο.
2.   της ταχύτητας της αντίδρασης σε συνάρτηση με το χρόνο.

Επίσης στη γραφική παράσταση Α = f(t) σχεδιάζεται με κόκκινο χρώμα η εφαπτομένη στην καμπύλη σε κάθε χρονική στιγμή. Η κλίση της εφαπτομένης είναι ίση με τη στιγμιαία ταχύτητα της αντίδρασης στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Απαντήστε στις ερωτήσεις:

1.   Πώς μεταβάλλεται η συγκέντρωση του Α σε συνάρτηση με το χρόνο;
...
2.   Πώς μεταβάλλεται η κλίση της καμπύλης στο διάγραμμα Α-t;
...
3.   Πώς μεταβάλλεται η ταχύτητα της αντίδρασης;
...


Άσκηση 2: Υπολογισμός της στιγμιαίας ταχύτητας σε ορισμένη χρονική στιγμή.

Από το χειριστήριο ελέγχου πιέστε το πλήκτρο  (επιστρέφετε στη χρονική στιγμή 0) και μετά πιέστε το πλήκτρο .

Σε  κάποια χρονική στιγμή (μεταξύ 20 και 30 s) πατήστε το πλήκτρο  για να σταματήσετε την προσομοίωση.

Συμπληρώστε  το παρακάτω διάγραμμα με την εφαπτόμενη ευθεία στην καμπύλη Α-t για τη χρονική στιγμή που επιλέξατε και υπολογίστε γραφικά η τιμή της στιγμιαίας ταχύτητας.









t = ....................


v = ....................









Άσκηση 3: Προσδιορισμός του νόμου ταχύτητας.

Από το χειριστήριο ελέγχου πιέστε το πλήκτρο  (επιστρέφετε στη χρονική στιγμή 0) και μετά πιέστε το πλήκτρο .

Σε  κάποια χρονική στιγμή πατήστε το πλήκτρο  για να σταματήσετε την προσομοίωση και σημειώστε (στον πίνακα Ι) τις τιμές για τη συγκέντρωση του Α και την τιμή της ταχύτητας. Για να συνεχιστεί η προσομοίωση πατήστε ξανά το πλήκτρο . Να επαναλάβετε τη διαδικασία αυτή άλλες 2 ή 3 φορές.

Υπολογίστε σε κάθε περίπτωση το λόγο   και συμπληρώστε τον πίνακα.Ι.

t
(s)   [Α]
(molL-1)   v
(molL-1s-1)   

         
         
         
         
         

Γράψτε τη μορφή της συνάρτησης v = f([A]):

..............................

Μπορείτε να δείτε τη γραφική παράσταση της συνάρτησης αυτής αν από το menu Window επιλέξετε το παράθυρο Animation 2.



ελπίζω να τα καταφέρεις να μπεις στο e-yliko. εν τω μεταξύ δες αυτό το σχέδιο μαθήματος και καλή τύχη.

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 08:57:17 μμ »
αυτη θα επρεπε να ειναι η απαντηση στην ειδικη διδακτικη στον προηγουμενο ΑΣΕΠ;;;;;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 09:53:40 μμ »
αυτη θα επρεπε να ειναι η απαντηση στην ειδικη διδακτικη στον προηγουμενο ΑΣΕΠ;;;;;
ένας τρόπος δόμησης και παρουσίασης του μαθήματος είναι αυτός. σαφέστατα δεν είναι ο μοναδικός. τα κατάφερες τελικά να μπεις στο school.gr ; πάντως αν ψάξεις στο internet θα βρεις κι άλλα σχέδια μαθημάτων όπως και applets για βοήθημα.

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Απαντησεις στην ειδικη διδακτικη των Χημικων???
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 11:15:36 μμ »
ειχα μπει αλλα καποιο προβλημα ειχαν τα αρχεια και δεν κατεβαιναν..με πιεζει κ ο χρονος, καταλαβαινεις..  :D
σε μια βδομαδουλα τετοια ωρα θα εχει φυγει η πρωτη ενοτητα και θα κοντευει και η δευτερη...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160836
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 955
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 612

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.