*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου  (Αναγνώστηκε 501966 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2072 στις: Απρίλιος 21, 2013, 08:18:12 πμ »
εννοεί ότι τα παλιά λεγόμενα βασικά μαθηματα καλύπτουν πολλές ώρες την εβδομάδα και πρέπει να αναθεωρηθεί αυτό με την παραχώρηση ωρών σε άλλες ειδικότητες,"πιο σύγχρονες".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:02:07 »

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2073 στις: Απρίλιος 21, 2013, 08:58:10 πμ »
Οι συνδικαλιστές που ήρθαν στο σχολείο είπαν πως το ωράριο θα αυξηθεί μόνο γι' αυτούς που έχουν 16 ώρες ,θα έχουν 18.Εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2074 στις: Απρίλιος 21, 2013, 09:51:08 πμ »
ο καθένας λέει ό,τι του έρθει στο κεφάλι,σιγά μη δεχτούν να αναλάβουν ωράριο οι βολεμένοι του συστήματος.Ουδέποτε ίδρωσαν να μπουν στη δουλειά,τους ήρθε η κλήρωση στα 30 και νωρίτερα,δεν είχαν μειώσεις μισθών-ορισμένοι δεν ξέρουν καν τι συνέβη στους νεότερους,εκλέγουν τη σειρά τους στα συνδικαλιστικά όργανα και υπέρ αυτών γίνονται οι όποιες προσπάθειες.
Το θέμα είναι ότι γίνονται μόνο σπέκουλες:ο δ/ντης δ/θμιας της περιοχής όπου εργάζομαι είπε να μη δίνουμε σημασία στις εξαγγελίες περί αύξησης με το σκεπτικό ότι είναι παντελώς απροετοίμαστοι για κάθε τέτοιο ενδεχόμενο.Τους έχουν απογυμνώσει,λέει,από προσωπικό,ποιος θα οργανώσει τι;Δουλεύουν ολημερίς και πάλι δεν τους βγαίνουν τα κουκιά.Να δώσουμε βάση;Όχι,κι αυτός τη γνώμη του λέει.Οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι κάνουν τη δουλειά τους κι οι υπόλοιποι πετάν πυροτεχνήματα,αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2075 στις: Απρίλιος 21, 2013, 10:56:30 πμ »
Landau, Eugenia,

Είναι γνωστό ότι το Υπ. Παιδειας τώρα ψάχνει πως θα βρεί τρόπο για να ΜΗΝ προσλάβει εκπαιδευτικούς. Και για αυτό προσανατολίζεται στην αύξηση των διδακτικών ωρών. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι καθόλου δεν το απασχολούσε  (το Υπ. Παιδείας) η ποιότητα και ποσότητα της εκπαίδευσης, πολυ περισσοτερο τωρα  που νομιμοποιούνται  οι απολύσεις!!

Πρίν  ελεγα οτι μπορουμε να εχουμε τα ίδια αποτελέσματα (Μη προσληψεις) αν μειωθεί η διδακτέα ύλη χωρίς να αυξηθούν οι διδακτικές ώρες. Και αυτο οχι γιατι θεωρω οτι δεν πρεπει να γινουν προσληψεις αλλα γιατι πιστευω οτι η υλη πρεπει να μειωθει.
Προσωπική΄μου χοντρικη προσεγγιση  είναι οτι, η ύλη που διδάσκεται σε μαθητές πχ γυμνασίου είναι για το λύκειο και του λυκείου για το πανεπιστήμιο.
Με την  Ευγενία θα συμφωνήσω στο γεγονός ότι σε σχολεια αλλων χωρων τα παιδια  τελειώνουν στις 3-4 το απόγευμα , παρακαλω ομωςπροσεξε  τα παρακατω:
1. Κάνε μια σύγκριση πχ, της ύλης φυσικής΄της Γ λυκειου στην Ιταλια και της αντιστοιχης εδω.Επίσης δώσε σε έναν αποφοιτο  λυκείου ολόκληρη τη Φυσική που διδάσκεται σε αμερικανικο Λυκειο και πες του να τη μαθει. Δωσε του Και ζητησε το ιδιο με  αυτη που διδαχτηκε εδω.  Κάνε μα σύγκριση και δες ποια θα κατανοησεικαλυτερα απο τις δυο  και ποσος χρονος θα χρειαστει ..
2. Οταν τελειωνουν στις 4μμ, μήπως σταματαν το μεσημέρι για φαγητο, στην Ευρωπη που λες??
3. Μήπως το 4 μμ, δεν είναι καθε μέρα αλλά διαμορφώνεται μετα απο εισήγηση του σχολειου και στη συνεχεια αποφασίζουν οι γονείς και αν δεν έχουν απογευματα , τότε τα σχολεια λειτουργουν και τα σαββατα?
4.Μήπως οι μαθητές αποφασίζουν εθελοντικά (από την αρχή΄του έτους) να συμμετάσχουν στην εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας ή΄να συμμετέχουν σε φιτνες, τα οποία όμως παρεχονται μετα το μεσημερι?
5. Μήπως ολοι οι εκπαιδευτικοί ειναι καθε μερα απο τις 8 το πρωί?
6. Μήπως οι εκπαιδευτικοί στις χωρες που αναφερεσαι πανε για μαθημα με το αγχος οτι οι μαθητες θα πρεπει να τα μαθουν στο σχολειο ( και αξιολογουνται για αυτο) και δεν πανε με τον αερα της ελληνικης πατεντας οτι θα τα μαθουν τα παιδια στο φροντιστηριο?
Εδω ποιος εκπαιδευτικος εχει αγχος για το αν μαθουν η οχι τα παιδια αφου δεν αξιολογειται? Επισης γιατι να τον νοιαξει η ποιοτητα και η εκταση της υλης,  τη στιγμη που οση και οποια να ειναι αυτη, θεωρει δεδομενο οτι ο απο μηχανης θεος -το φροντιστηριο- θα φροντισει να καλυψει αυτο που δεν μπορει να προσφερει η δωρεαν-υποτιθεται - Παιδεια?
7. Τελος παντων, η αποψη μου εστιαζεται στο  οτι δεν ειναι η αυξηση των ωρων εως και το απογευμα που θα φερει τη δουλεια στα σχολεια, ειδικα με μια ανεπιτρεπτη ποιοτητα και ποσοτητα υλης , κατα τη γνωμη μου, για μαθητη.
8. Ποια είναι η κουλτουρα των παιδιων στις χωρες που ανεφερες σε συγκριση με τα παιδια στην ελλαδα? Λες μια αυξηση ωραριου εως και το απογευμα να τα φερει στα ισα?Ποια ειναι των γονιων η συμπεριφορα σε ενα παιδι η΄στον καθηγητη οταν ρωτα πληροφοριες για το παιδι του σε σχεση με αυτη του αμερικανου , καναδου κλπ? Μηπως πρωτα πρεπει να αλλαξουμε τροπο σκεψης  ολοι μαζι σαν κοινωνια και μετα να πραξουμε ο,τι ο (αλλαγμενος) τροπο σκεψης μας μας επιτρεψει???κλπ. κλπ. κλπ. κλπ......

* Αυτό που έλεγα και συνεχιζω να λέω είναι οτι ο μαθητης εχει αναγκη για λιγωτερη και ποιοτικοτερη υλη, συγκρισιμη αν θες με αυτες που διδασκονται στις χωρες που ανεφερες και οχι με την  αυξηση των ωρων διδασκαλιας μιας τρεχαγυρευε υλης, ελληνικης πατεντας και ποιοτητας φυσικα. Εκτος πια και αν η διδακτεα υλη που εχει καθοριστει απο το Υπ. ΠΑιδείας αποτελει τη φωτεινη εξαιρεση, είναι υποδειγμα προς μιμηση  και δεν ακολουθησε το γενικό ελληνικο κανόνα και τεχνικη του arpacola.

** Οταν πηγα τελευταια να παρω βαθμους για την κορη μου Δ' Δημοτικου, μια φιλη της με ρωτησε  αν ειναι αληθεια οτι η κορη μου δεν πηγαινει σε φροντιστηριο αγγλικων. Οταν της απαντησα οτι δεν πηγαινει , με ξαναρωτησε  εκπληκτη "μα πως γινεται να μην πηγαινει , οπως ολοι μας  εδω και να παιρνει Α?"
Λοιπόν, αν απεναντι σε αυτη την ηδη διαμορφωμενη κουλτουρα των παιδιων ηλικιας 9 μονο χρονων, θεωρεις οτι η λειτουργια και μονο των σχολειων τα απογευματα, ετσι για να μοιασουν με τα αμερικανικα, θα προαγει απο μονη της την Παιδεια , θα διαφωνησω . Και τουτο γιατι πισω απο καθε κινηση, απο καθε αλλαγη, απο την παραμικρη τροποποιηση  προγραμματος των αμερικανικων, γερμανικων και αλλων σχολειων, υπαρχει ολοκληρος ογκος  διεργασιας και εισηγησεις για τη ληψη της καλυτερης αποφασης και οχι απλες ατεκμηριωτες αντιγραφες αλλων σχολειων σε αλλες χωρες.
ΣΥμπερασμα: Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι και τούτο το συνοθύλευμα πολιτικών αδιαφορεί για την Παιδεία.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:02:07 »

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2076 στις: Απρίλιος 21, 2013, 11:28:25 πμ »
Ωραίες οι φιλολογικές συζητήσεις αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αρμόζουν στο τόπικ της αύξησης ωραρίου και μάλιστα εν καιρώ πολέμου.
Όταν έχουν βγει διαταγές να μετρηθούν τα τετραγωνικά των αιθουσών δεν το κάνουν για να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Όταν διαπομπεύουν εκπαιδευτικούς με πρόσχημα δικαστικές διαμάχες για αυθαίρετη κατασκευή στο μπαλκόνι τους  με στόχο τις απολύσεις στο εγγύς ή απώτερο μέλλον ο στόχος δεν είναι η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Όταν βάζουν καθηγητές να διδάσκουν μαθήματα άλλων ειδικοτήτων ο στόχος δεν είναι η ανόρθωση του επιπέδου της μαθητιώσας  νεολαίας.
Έχουμε πόλεμο σε βάρος του εκπαιδευτικού, εν προκειμένω του νεοδιόριστου που δεν του αναγνωρίζουν την προϋπηρεσία, του αναπληρωτή που εμπαίζουν και τον πετάν σαν άχρηστο ανταλλακτικό, τον υπό αξιολόγηση δάσκαλο από εγκάθετα κομματικά στελέχη που δεν ξέρουν τι εστί αξιολόγηση.
Τα εκπαιδευτικά μοντέλα της Φινλανδίας και της Δανίας μας τα παρουσίαζε ο Παπανδρέου για στάχτη στα μάτια. Ας μην αναπαράγουμε τις προφάσεις εν αμαρτίαις των κατεξοχήν αμαρτωλών.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2077 στις: Απρίλιος 21, 2013, 11:39:29 πμ »
evants, έχεις δίκιο σε όλα,
όσο κουμάντο στον κλάδο κάνουν οι βολεμένοι συνάδελφοι μας (με τη δική μας ανοχή) δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, ο κλάδος πάντα θα ...μένει έκπληκτος όταν του πέσει η κεραμίδα στο κεφάλι (άσε που δεν τη νιώθουν και όλοι αυτή την κεραμίδα, αφού όλες οι μνημονιακές αποφάσεις που αφορούν το χώρο της εκπαίδευσης στοχοποιούν αποκλειστικά τα νεούρια της εκπαίδευσης, δηλαδή τους έχοντες τα λιγότερα χρόνια υπηρεσίας όχι όμως και τα λιγότερα χρόνια εργασίας, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις).
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2078 στις: Απρίλιος 21, 2013, 11:41:29 πμ »
evants, έχεις δίκιο σε όλα,
όσο κουμάντο στον κλάδο κάνουν οι βολεμένοι συνάδελφοι μας (με τη δική μας ανοχή) δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, ο κλάδος πάντα θα ...μένει έκπληκτος όταν του πέσει η κεραμίδα στο κεφάλι (άσε που δεν τη νιώθουν και όλοι αυτή την κεραμίδα, αφού όλες οι μνημονιακές αποφάσεις που αφορούν το χώρο της εκπαίδευσης στοχοποιούν αποκλειστικά τα νεούρια της εκπαίδευσης, δηλαδή τους έχοντες τα λιγότερα χρόνια υπηρεσίας όχι όμως και τα λιγότερα χρόνια εργασίας, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις).
Σωστα......!

Αποσυνδεδεμένος katerina_s

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2079 στις: Απρίλιος 21, 2013, 12:16:37 μμ »
αυτό που επείγει φίλτατε είναι να αυξηθούν οι ώρες που οι μαθητές θα περνούν στο σχολείο ώστε η δουλειά να γίνεται σε αυτό.
όπως γίνεται στην Αμερική, Καναδά, Ευρώπη.
το σχολείο σε όλο τον κόσμο κρατάει μέχρι τις 4 το απόγευμα και χωρίς τόσες αργίες, εκδρομές και χάσιμο χρόνου...

Επειδή πολύ ακούγεται αυτό αλλά τελικά δεν αληθεύει, ρίξτε μια ματιά στα εξής:

http://www.holidaylettings.co.uk/resources/owner-advice/successful-marketing/uk-school-holidays-dates-for-2013-2014/a-1-31-2055/
για τη Βρετανία. Όπως θα δείτε εκτός από τις διακοπές Πάσχα και Χριστούγεννα που είναι σαν τις δικές μας, μπορεί οι καλοκαιρινές να είναι μικρότερες αλλά υπάρχουν άλλες 3 βδομάδες εκτός μέσα στο χρόνο, για να ξεκουράζονται τα παιδιά: February, summer και October half term ενώ υπάρχουν και άλλες ημερήσιες αργίες, όπως με ενημερώνει η κουνιάδα μου που ζει στο Λονδίνο. Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχουν και παρεκκλίσεις στο συγκεκριμένο πρόγραμμα από ιδιωτικά ίσως σχολεία γιατί αυτό το Πάσχα για παράδειγμα ο ανιψιός μου που πηγαίνει σε ιδιωτικό (δημοτικό) είχε 3 βδομάδες διακοπές.  ::)

Στην Γαλλία δε, όπως θα δείτε τα σχολεία μπορεί να είναι μέχρι τις 4 αλλά λειτουργούν επίσης 4 μέρες τη βδομάδα. Την Τετάρτη είναι κλειστά, γιατί αλλιώς λέει οι μαθητές κουράζονται μέχρι την Παρασκευή και δεν αποδίδουν. Σχετικά: http://www.csmonitor.com/The-Culture/Family/2012/1016/French-lessons-in-France-35-hour-school-week-for-kids

Άντε γιατί μας έχουν πείσει ότι είμαστε τεμπέληδες.
Εγώ πάντως συνάδελφοι δεν αισθάνομαι ότι δουλεύω λίγο.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2080 στις: Απρίλιος 21, 2013, 01:11:03 μμ »
@katerina_s

Επίσης ας καταλάβουν μερικοί ότι το χάσιμο χρόνου μπορεί να σημαίνει συμμετοχή σε αιμοδοσίες, σε διαλέξεις (π.χ. διατροφή, οδική συμπεριφορά κ.α.) που μια ώρα ενασχόλησης μπορεί να σημαίνει πολλαπλάσια αποτελέσματα από 1 ώρα μαθήματος.
Λυπούμαστε πραγματικά που δεν παράγουμε ρομποτάκια ή άλογα κούρσας για να αποδίδουν σε στείρα τεστ.
Είμαστε δε τόσο ανίκανοι που πολλές φορές τα παιδιά που αποφοιτούν από τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπάιδευσης στην Ελλάδα όχι μόνο δεν τα παρατάνε στα ξένα Πανεπιστήμια αλλά πολλές φορές διαπρέπουν κιόλας (σαφώς και παίζουν και άλλοι παράγοντες λόγο, αλλά αν δεν έχεις πάρει τα πρώτα σωστά ερεθίσματα από την υποχρεωτική εκαπίδευση + Λύκειο πόσο εύκολο είναι να ανταπεξέρθεις στις απαιτήσεις της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οποιασδήποτε χώρας;;; ).

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2081 στις: Απρίλιος 21, 2013, 01:31:15 μμ »
evants
Πόσο δίκιο έχεις σε όσα λες...Πραγματικός πόλεμος κι εμείς αναλύουμε το Δανέζικο ή Φιλανδικό πρότυπο σχολείου. Η αδερφή μου εργάζεται σε Σουηδικό σχολείο και όσο κι αν το αναλύουμε...αφήστε το....δεν μας βγαίνει.... :'(

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2082 στις: Απρίλιος 21, 2013, 02:33:59 μμ »
Βασικά θα έπρεπε να γίνει γενικά μία αύξηση ωραρίου με κάποιον τρόπο, ώστε να διδάσκονται πιο ουσιωδώς τα βασικά μαθήματα που πρέπει να διδαχθούν πρώτα απ' όλα (γλώσσα, μαθηματικά, φυσική/χημεία/βιολογία και να επανέλθει επιτέλους και η γεωλογία!) και να μπουν υποχρεωτικές ώρες εργαστηριακής άσκησης των μαθητών σε όλα τα σχολεία, από το δημοτικό κιόλας. Κάτι που σε άλλες χώρες γίνεται εδώ και δεκαετίες, εδώ ακόμα το συζητάμε.. δεν μπορεί τα εργαστήρια να βασίζονται στην καλή θέληση του κάθε διδάσκοντα (αν βρει χρόνο κιόλας, γιατί πιέζει και η ύλη, που δεν είναι μεγάλη εν γένει, αλλά πρέπει να "βγει"), με αποτέλεσμα να τελειώνει κάποιος το λύκειο και να μην έχει δει ποτέ ούτε ένα πείραμα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2083 στις: Απρίλιος 21, 2013, 03:39:40 μμ »
...δεν μπορεί τα εργαστήρια να βασίζονται στην καλή θέληση του κάθε διδάσκοντα (αν βρει χρόνο κιόλας, γιατί πιέζει και η ύλη, που δεν είναι μεγάλη εν γένει, αλλά πρέπει να "βγει"), με αποτέλεσμα να τελειώνει κάποιος το λύκειο και να μην έχει δει ποτέ ούτε ένα πείραμα.

Να θυμήσω εδώ ότι δεν είναι μόνο θέμα χρόνου από πλευράς κάποιων συναδέλφων, αλλά και ευσυνειδησίας. Δυστυχώς, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις συναδέλφων ΠΕ4, υπεύθυνων εργαστηρίων φυσικών επιστημών, με μείωση του ωραρίου τους κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως που τα εργαστήριά τους έχουν πιάσει αράχνες. Έχουμε τέτοια περίπτωση στο σχολείο μας, όπου ο συνάδελφος δεν έχει κάνει ούτε ένα πείραμα στα παιδιά τα τελευταία 2 χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2084 στις: Απρίλιος 21, 2013, 03:45:43 μμ »
Τη διεξαγωγή πειραμάτων νομίζω την κάνει ο διδάσκοντας του μαθήματος. Ο υπεύθυνος των εργαστηρίων, φροντίζει να είναι καθαρά και λειτουργικά τα εργαστήρια κάθε φορά (και για να βοηθαεί αν χρειαστεί; δεν είμαι σίγουρος).
Αν, λοιπόν, θέσπιζαν επιπλέον ώρες υποχρεωτικά για διεξαγωγή πειραμάτων στο εργαστήριο (να είναι εξοπλισμένα κιόλας...), θα αναγκάζονταν τελικά να ασχοληθούν και οι.. λουφαδόροι της εκπαίδευσης.
Τέλος πάντων, δεν απασχολούν αυτά το υπουργείο έτσι κι αλλιώς. Λέμε τον πόνο μας απλά...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2085 στις: Απρίλιος 21, 2013, 04:43:22 μμ »
Τη διεξαγωγή πειραμάτων νομίζω την κάνει ο διδάσκοντας του μαθήματος. Ο υπεύθυνος των εργαστηρίων, φροντίζει να είναι καθαρά και λειτουργικά τα εργαστήρια κάθε φορά (και για να βοηθαεί αν χρειαστεί; δεν είμαι σίγουρος).
Αν, λοιπόν, θέσπιζαν επιπλέον ώρες υποχρεωτικά για διεξαγωγή πειραμάτων στο εργαστήριο (να είναι εξοπλισμένα κιόλας...), θα αναγκάζονταν τελικά να ασχοληθούν και οι.. λουφαδόροι της εκπαίδευσης.
Τέλος πάντων, δεν απασχολούν αυτά το υπουργείο έτσι κι αλλιώς. Λέμε τον πόνο μας απλά...

   Συμφωνω απολυτα να θέσπιζαν επιπλέον ώρες υποχρεωτικά για διεξαγωγή πειραμάτων στο εργαστήριο .Εμενα στην αρχη ο διευθυντης οντας κομπλεξικος και αλλοπαρμενος με τον τιτλο της Διευθυνσης δε μ αφηνε να μπαινω στο εργαστηριο χωρις την παρουσια του υπευθυνου εργαστηριου που δεν ηταν φυσικος γιατι φοβοταν ελεγε μη χαθουν πραγματα. Αφου οταν πρωτομπηκα στο εργαστηριο ειπε στον υπευθυνο να βαζει το συναγερμο απο δω και περα που θα μπαινω κι εγω μεσα. Αναγκαστηκα να τσακωθω αρκετα αργοτερα μαζι του οταν εβλεπα οτι με αμφισβητουσε και δεν μπορουσα να μπαινω ελευθερα για τα πειραματα προκειμενου να προλαβω να κανω τη δουλεια μου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160740
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 427

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.