Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - efelenia

Σελίδες: 12
15
βρε παιδια εγω εχω μια αλλη απορια.....σχετικη με το θεμα,,,, πολυ καιρο τωρα αναρωτιεμαι ποσα δινουν οι γονεις στα φροντιστηρια?
πχ. ενα junioraki ποσο δινει? ενα senior ποσο? για lower ποσο κτλ????? ενδιαφερομαι για φροντηστιριια επαρχιακα.

Εγώ τόσα χρόνια δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη με αυτό το ερώτημα. Βέβαια, ελεύθερη αγορά είμαστε, λογικό είναι να υπάρχουν διαφορές, αλλά ειδικά στην επαρχία, οι τιμές είναι κραυγαλέα χαμηλές σε σχέση με την Αθήνα.  Η JA είναι συνήθως μεταξύ 40-50 ευρώ στην επαρχία, αλλά έχω ακούσει και φθηνότερα.

Όσο και αν ακούγεται παράδοξο πάντως, πολύ χαμηλές τιμές έχουν συνήθως τα πολύ μικρά φροντιστήρια. Παρατηρημένο, αν ο Μάιος δεν έχει πάει καλά από επιτυχίες, οι τιμές παίρνουν την κατιούσα. Φέτος βέβαια, όλοι θα κάνουν μειώσεις γιατί πιέζουν πολύ οι γονείς.


http://app.gge.gov.gr/

αυτό που δεν καταλαβαίνω με τη σελίδα είναι γιατί δεν έχει όλα τα φροντιστήρια. Το μεγαλύτερο πχ. φροντιστήριο στην δική μου πόλη δεν υπάρχει.

16
Φροντιστήρια / Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« στις: Αύγουστος 30, 2012, 02:01:17 πμ »
Ετσι ειναι ακριβως!!! Απλα δηλωνεις αυτον τον χωρο ως εδρα σου και δε μπορεις να βγαλεις εξω ταμπελα φροντιστηριου. Επισης υπαρχει ενας περιορισμος στους μαθητες ανα ταξη σε σχεση με τα φορντιστηρια. Νομιζω επιτρεπεται μεχρι 8 ή 10 (που ειναι μια χαρα).

8 έως 10; Σούπερ. Βουρ στον πατσά. Απορώ γιατί ανοίγει ο κόσμος φροντιστήρια όταν μπορείς τόσο εύκολα και ανέξοδα να στριμώξεις  10 παιδιά σε μια τάξη και να κονομάς αβέρτα χωρίς ελέγχους και εφορίες.

17
Φροντιστήρια / Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« στις: Αύγουστος 28, 2012, 03:03:15 μμ »
Η οικοδιδασκαλία είναι τα ιδιαίτερα. Δεν έχει καμμία σχέση με φροντιστήριο. Είναι άδεια για να κάνεις αποκλειστικά το μάθημά σου.
Ο νόμος υποθέτει πως τα κάνεις σπίτι σου χωρίς περαιτέρω έλεγχο και άδεια για τον χώρο σου.
Εννοείται πως τα κάνεις όπου θέλεις και στο σπίτι του μαθητή.

Άρα μπορείς να νοικιάσεις ένα χώρο π.χ. δίπλα στο σπίτι σου, να κάνεις κανονικά τα μαθήματά σου με όσα παιδιά θέλεις και να το λες οικοδιδασκαλία. Ούτως ή άλλως τα περισσότερα ιδιαίτερα έχουν πλέον του ενός μαθητή. Ούτε ελέγχους και αυστηρές προδιαγραφές κτιρίου, ούτε πυροσβεστήρες, ψύκτες νερού και πόρτες που ανοίγουν προς τα έξω, ούτε μαθητολόγια και ελέγχους από Δευτεροβάθμιες και  ΣΔΟΕ, ούτε παράβολα για ανανέωση άδειας. 

Απορώ πως δεν το είχα σκεφτεί τόσο καιρό.

18
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 28, 2012, 04:01:32 πμ »
αν με βρουν κάπου λάθος ας έρθουν να μου το πουν....να δεις  εγώ τι έχω να πω για καθέναν τους τότε...και μετά να δούμε ποιός θα πάει για απόλυση... άκου να δεις Πάνο , δε σκοπεύω να δώσω σε κανέναν την χαρά να μπορέσει να πει το τόσο για την επαγγελματική μου ευσυνειδησία, γνώση  και συνέπεια.  Μπορεί - φυσικά - να μην τα ξέρω όλα αλλά αυτό μου δίνει και κίνητρο να συνεχίζω να μαθαίνω. Αυτά όμως που ξερω τα ξέρω καλά!! Εξ ου και δεν με φοβίζει ο κάθε τυχαίος ή όχι που θα έρθει να με αξιολογήσει.... καλώς να έρθει!


Όπως βλέπεις malioni, η αίσθησή σου είναι απολύτως σωστή.

Όχι μόνο θα πέσουν ντομάτες, αλλά θα είναι και απολύτως δικαιολογημένες αν σκάσει κανείς άνεργος (ή ακόμη χειρότερα εργαζόμενος στην ιδιωτική εκπαίδευση που περνάει όχι απλά αξιολόγηση, αλλά του Ταντάλου τα πάθη καθημερινά) και διαβάσει τα παραληρήματα κρίσης μεγαλείου όπως αυτό που παραθέτω. Η Bitch θεωρεί πως δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο από την αξιολόγηση αλλά παράλληλα υποβιβάζει στο επίπεδο του τυχάρπαστου όποιον επιχειρήσει να το κάνει (άρα και ανίκανο να κρίνει μια καθηγητάρα του δικού της βεληνεκούς.)

Δεν φοβάται μεν την αξιολόγηση, αλλά κρατά και μια πισινή για το ποιόν του αξιολογητή σε περίπτωση που της πουν άντε σπίτι σου κυρά μου να φτιάξεις φακές.

Μας πρήξατε ποιος και ποιος θα κάνει αξιολόγηση. Όποιος το κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο, Μαρίες Αντουανέτες. Οι προϊστάμενοί σας, δηλ. το κράτος, και στη χειρότερη οι πελάτες σας, δηλ. οι γονείς.  Ότι ισχύει για όλους μας στον σκληρό κόσμο, έξω από τη θαλπωρή του δημοσίου.  Όσο δεν το δέχεστε, μη περιμένετε κανέναν να σας λυπηθεί για τα επόμενα 100 ευρώ που θα σας κόψουν.




19
Καλησπέρα. Είμαι καινούργια στο forum. Γνωρίζει κάποιος αν μέσα σε ένα μήνα, είναι εφικτό να γίνουν όλες οι ενέργειες που απαιτούνται για να ανοίξεις ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών στην επαρχία ? Και φυσικά να είσαι έτοιμος για τις εγγραφές του Σεπτέμβρη? Και μιλάμε για τον Αύγουστο που όλα υπολειτουργούν? Τι αρχικό κεφάλαιο πρέπει να διαθέτω για την επίπλωση κ.λ.π. Και κάτι τελευταίο. Σε ένα χωριό που ήδη λειτουργούν 3 φροντιστήρια ( τα 2 μάλλον ως οικοδιδασκαλία) βρήκα ένα κτίριο κατάλληλο για ν'ανοίξω και εγώ ένα. Απλά με αγχώνει το γεγονός του κατά πόσο μπορεί να δουλέψει κάτι τέτοιο εφόσον υπάρχουν ήδη τόσα? Να συμπληρώσω όμως ότι οι γονείς μου κατάγονται από αυτό το χωριό και τα τελευταία 2 χρόνια μετά την σύνταξη ζουν εκεί και η ίδια πηγαίνω από πολύ μικρή. Σκεφτόμουν μήπως να το νοίκιαζα για όλη την σεζόν απλά για να το καπαρώσω, γιατί πρόκειτο για πολύ ευρύχωρο οίκισμα, και να ξεκινήσω εργασία τον Σεπτέμβρη του 2013. Είμαι πολύ μπερδεμένη. Οποιαδήποτε συμβουλή είναι καλοδεχούμενη.


Μήπως να κάνεις μια μικρή έρευνα αγοράς πριν προχωρήσεις;  Φροντιστήριο θες να ανοίξεις στην τελική, όχι ψιλικατζίδικο.

Για παράδειγμα, λες 3 φροντιστήρια, αλλά για πόσα παιδιά; Για πόσα σχολεία; Υπάρχουν σχολεία στο χωριό ή τα παιδιά μετακινούνται στη γειτονική κωμόπολη ή πόλη για να πάνε πχ γυμνάσιο;  Αν ναι, τότε ανταγωνίζεσαι και τα εκεί φροντιστήρια.

Ιδιαιτεραντζούδες παίζουν;  Ποιο είναι το επίπεδο των εκεί φροντιστηρίων, έχουν υψηλά ποσοστά επιτυχίες στις εξετάσεις;  Σε τι τιμές παίζουν;  Θα μπορείς να είσαι ανταγωνιστική στις τιμές σου και να βγάζεις ταυτόχρονα τα έξοδά σου;

Έχεις κάποια οικογένεια εκεί (θείες, ξαδέλφια) να σε στηρίξει με λίγα παιδάκια για αρχή;

Τέλος, εσύ είσαι σίγουρη ότι μπορείς να ζήσεις στο χωριό των δικών σου το χειμώνα; Οι περισσότεροι βλέπουν τα χωριά τους Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι και δημιουργούν μια τελείως λανθασμένη εντύπωση για το πως όντως είναι.  Θα μπορείς να έχεις προσωπική ζωή;

Το κόστος για τον εξοπλισμό είναι σχετικό, μπορεί να ξεκινήσει από μερικές χιλιάδες ευρώ και να φτάσει στον Θεό, ανάλογα με το πόσο εξοπλισμένο, σύγχρονο και όμορφο θες να το κάνεις. Ίσως με τη βοήθεια ενός καλού λογιστή να μπορούν να γίνουν όλα όσα χρειάζονται μέσα σε ένα μήνα. Καλύτερα να μην ξεκινήσεις εγγραφές μισοέτοιμη, γιατί οι άλλες θα σε ταράξουν στην καταγγελία.

Το τελευταίο που λες για να καπαρώσεις το κτίριο και να ξεκινήσεις από...του χρόνου το αφήνω εντελώς ασχολίαστο.
Δεν τα τρως στραγάλια καλύτερα; Με την κρίση που παίζει, το κτίριο πιθανότατα θα είναι εκεί και θα σε περιμένει και του χρόνου αν το αποφασίσεις,  κανείς δεν πάει τώρα να εγκλωβίσει τα λεφτά του σε ευρύχωρα ντουβάρια και δη μη χρησιμοποιήσιμα.

Πάντως μου φαίνεται ξεκινάς λίγο ανάποδα, συνήθως πρώτα αποφασίζουμε τι θέλουμε να κάνουμε, ζυγίζουμε κατάσταση,  και μετά βρίσκουμε το κτίριο.








20
morgan, εμένα τουλάχιστον σε αυτή τη φάση μου χρωστάνε περισσότερα χρήματα από το αρχικό κεφάλαιο που είχα διαθέσει. Ξέρεις, δοκιμάζεσαι από ένα γλυκόπικρο συναίσθημα, όταν η δουλειά πάει μεν καλά, έχεις πολλούς μαθητές, πολλές επιτυχίες, αλλά εσύ δυσκολεύεσαι να πληρώσεις το νοίκι σου.  Μπορεί να ακούγομαι κυνική που εστιάζω στο οικονομικό, αλλά για μένα καμία αμειβόμενη εργασία δεν είναι λειτούργημα. Θεωρώ πως η ξενόγλωσση εκπαίδευση είναι ένα προϊόν που σου δίνει σημαντικά επιπλέον προσόντα στο βιογραφικό και πρέπει να πληρώνεται αδρά.

Πολλά χρόνια δεν είμαι στο κουρμπέτι, αλλά είμαι έξυπνο παιδί και τα παίρνω εύκολα.  ::)
Όταν επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό, φαινόταν καλή επιλογή, και περπάτησε.  Τώρα, αν είχα λεφτά στην άκρη δεν θα τα επένδυα σε κάτι τέτοιο, δεδομένου ότι δεν έχει απομακρυνθεί και πολύ το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας.

Για όσους είναι ήδη στο χορό, όπως εγώ, αναλογίζομαι πως μια επιχείρηση θέλει να τη στηρίζεις στα δύσκολα, όπως σε στήριξε και αυτή στις καλές εποχές. Οπότε μένεις ουσιαστικά εγκλωβισμένος στο φροντιστήριο σου, και περιμένεις καλύτερες μέρες.

Ελπίζω, εν ολίγοις, να μην νικά μόνον ο τολμών, αλλά και ο επιμένων.



21
Κοιτάξτε, η αρχική μου ένσταση έγκειται στο ότι δεν βρίσκω συνεπές να θέλουμε να λέμε ότι είμαστε καθηγητές i.e. επιστήμονες, και να αντιμετωπίζουμε την έναρξη μιας επιχείρησης με μανιχαϊστικού τύπου αντιλήψεις περί καλού και κακού.

Ούτε είναι σωστό για τους ιδιοκτήτες που αυτή τη στιγμή μοχθούν να λάβουν δεδουλευμένα φετινά ή περσινά ή προπέρσινα και είναι έτοιμοι να κλείσουν, να αντιμετωπίζονται απλοϊκά ως κακοί επαγγελματίες.

Θεωρώ πως οποιοσδήποτε θέλει να ανοίξει φροντιστήριο, θα πρέπει να λάβει ως δεδομένο ότι θα περνάει όλη του τη μέρα εκεί, θα δουλεύει και ΣΚ, θα αφιερώνει σημαντικό κομμάτι της σκέψης του στα public relations και τον ανταγωνισμό, θα αναλώνεται σε γραμματειακή υποστήριξη, λογιστικά, εξωτερικές εργασίες, καθημερινό καθάρισμα και ένα σωρό άλλα πράγματα που δεν άπτονται της ουσιαστικής του ιδιότητας.

Όλα αυτά είναι απλά feature του επαγγέλματος και καθημερινότητα για το 80% των ιδιοκτητών, δεν αποτελούν συνταγή επιτυχίας.  Ούτε η τόλμη από μόνη της είναι ικανή να «θρέψει» αυτόν τον όγκο δουλειάς, ούτε άλλα υπερβατικά στοιχεία.

Ειλικρινά, οι παραπάνω καθηγητές του δημοσίου που μιλάνε για απωθημένα φροντιστηρίων  και ελευθερία κινήσεων στην κατάρτιση διδακτικού πλάνου και μεθόδων, μου φαντάζουν σαν άλλες Μαρίες Αντουανέτες.

Αν πάρουμε ως δεδομένο ότι οι περισσότεροι εδώ ενδιαφέρονται για φροντιστήριο σε μικρές επαρχιακές πόλεις στο πλαίσιο επαναπατρισμού, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι και εκεί ο ανταγωνισμός είναι έντονος, ιδίως από ιδιαιτεραντζούδες που συνέχεια χαμηλώνουν τις τιμές. 

Μπορούν να το κάνουν, γιατί έχουν μηδαμινό κόστος εργασίας, και ας μη γελιόμαστε, για ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές στην επαρχία, ο μισθός τους λειτουργεί επικουρικά στα οικογενειακά έσοδα.

Η πελατειακή μάζα είναι εξ ορισμού μικρή, μιας και μιλάμε συνήθως για 2 με 3 σχολεία και ελάχιστα παιδιά από γειτονικά χωριά.  Όσον αφορά στο εύρος του πελατολόγιου, δεν καθορίζεται πάντα από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και όποιος αμφιβάλλει, θα πρέπει να λάβει υπόψη του τις ανελαστικές σχέσεις που διαμορφώνονται σε ιδιότυπα κοινωνικά μορφώματα της ελληνικής επαρχίας, also known as σόι.

22
Απορώ πως ορισμένοι τα παρουσιάζουν όλα τόσο ονειρικά με τα κξγ, ειδικά πλέον που τα περισσότερα ψυχορραγούν.

Καλύτερα να ρωτήσετε κανέναν πραγματικό ιδιοκτήτη και όχι τη Μάγια τη Μέλισσα, μήπως και σας πει τι παίζει φέτος με τα φέσια στην αγορά και τι ωραία που περνάνε και οι φροντιστηριάδες και οι καθηγητές τους.  Στον ιδιωτικό τομέα ζούμε ήδη στάση πληρωμών.

5 χιλιάρικα δεν φτάνουν επ'ουδενί να ανοίξεις σύγχρονο ανταγωνιστικό φροντιστήριο, εκτός αν ανοίξεις καμιά τρύπα σε κανά χωριό και παίζεις μόνος σου.  Και εκεί όμως παίζει μεγάλο ρίσκο γιατί στα χωριά οι περισσότεροι στέλνουν τα παιδιά στη γειτονοπούλα με το proficiency ή στην ξαδέλφη τους.

Αν είσαι ΕΣΥ η γειτονοπούλα-ξαδέλφη με το proficiency, παίζει να συμφέρει περισσότερο να κάνεις μαθήματα σπίτι σου, από το να πληρώνεις νοίκι-τηλέφωνο-ΔΕΗ-internet- ΟΑΕΕ-δάνειο- θέρμανση- ΙΚΑ- καθηγητές-λογιστή -καθαρίστρια-διαφήμιση- διαδραστικούς- εφορία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο (ή μάλλον ξέρω, αλλά anyway).

Το "να είσαι καλός και να κάνεις ότι μπορείς " και άλλα τέτοια λουλουδοπαραμυθένια είναι μόνο για βιβλία εκλαϊκευμένης ψυχολογίας, στον πραγματικό κόσμο χρειάζονται πολύ περισσότερες ικανότητες από αυτό, ειδικά σε έναν χώρο τόσο ανταγωνιστικό.



23
Ευχαριστώ!

Συμφωνώ, και μένα μου άρεσε περισσότερο το παλιό format. Νομίζω έχει δυσκολέψει αρκετά.

24
Είχα μαθητές σε 3 levels, B1, B2 και Γ1.  Είχαμε δουλέψει τα practise tests από Betsis, το skills του Longman για το κάθε επίπεδο και τα past papers από το ίντερνετ. Τα παιδιά το βρήκαν σχετικά εύκολο, με εξαίρεση το 3ο part listening του Β1, όπου γκρίνιαξαν ότι δεν καταλάβαιναν τι άκουγαν.  Πάντως αρκετοί μαθητές στο εξεταστικό κέντρο που ήμασταν έβγαιναν κλαίγοντας.

Τελευταία έχω αρχίσει να αναθεωρώ ως προς την ευκολία του pte πάντως και στρέφομαι προς FCE for schools...

Πως τα πήγαν οι δικοί σου μαθητές;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160822
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 955
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 794
Σύνολο: 812

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.