0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην οποία θα συμμετέχουν 200 άτομα πανελλαδικά όπως έγινε προχτές; Η μηδαμινή συμμετοχή ίσως οδήγησε στο αποψινό αποτέλεσμα. Μετά το φιάσκο της Τετάρτης ποιος θα ζητήσει την προκήρυξη απεργίας; Πάλι θα αρχίσουμε να κλαψουρίζουμε, αλλά θα πηγαίνουμε για μάθημα αλά BigBrother. Μετά από αυτό και μια αυξησούλα ωραρίου θα έρθει κουτί, αλλά έστω η αύξηση των παιδιών στην τάξη θα μειώσει τις οργανικές, οπότε όλα καλά για το Υπουργείο μας.
Και πες μου τώρα πως δεν είναι στρατηγικό λάθος η προχθεσινή προκηρυξη απεργίας όταν ακόμα τα σχολεία ΔΕΝ έχουν ανοίξει. Η απεργία θέλει στρατηγική εισόδου και εξόδου, μελέτη και οργάνωση. Δυστυχώς απ αυτά το συνδικαλιστικο κίνημα στην Ελλάδα πάσχει χρόνια.
Με χρονική σειρά, χαμός για τη την ασύγχρονη, χαμός για τη σύγχρονη, χαμός για την επιστροφή, αλλά κ χαμός για την αναμετάδοση με την οποία θα έχουμε λιγότερους μέσα στην τάξη.
Τότε οι αποφάσεις της επιστημονικής κοινότητας ήταν ορθές.
Τώρα είναι φερέφωνα δεν ξέρω κι εγώ ποιού.
ενώ η προηγμένη Σουηδία δεν τα έχει κλείσει καθόλου!!
Θα συμμορφωθούμε με τις υποδείξεις των ειδικών.
Ωστόσο, σαν γονείς, σαν μαθητές, δεν θα επιθυμούσατε το παιδί σας που είναι άρρωστο να μη χάνει τα μαθήματά του; Να έχει ίσες ευκαιρίες με όλα τα άλλα; Και δεν θα ήταν πολύ καλή λύση για περιπτώσεις που μαθητές χρειάζεται να μείνουν βδομάδες ή μήνες στο σπίτι ή στο νοσοκομείο;
Για μισή ώρα...αξίζει να κάνουμε μάθημα. Για ένα λεπτό.
Κι αν όντως πονούν τη μάθηση κάποιοι έστω και αδειούχοι θα βρουν τον τρόπο να προσφέρουν το μάθημά τους στα παιδιά.
Δεν χρειάζεται να αργήσουν να καλέσουν αναπληρωτές, γιατί δεν χρειάζεται να καλέσουν. Όπου δεν έχει καθηγητή, θα παρακολουθούν μια άλλη τάξη ενός άλλου σχολείου. Γιατί να παίρνεις μόνιμους, γιατί να παίρνεις αναπληρωτές. Λίγο στο τέλος μπορεί να μπει καθηγητής και έτοιμοι!
Δεν θα παρακολουθεί τάξη άλλου σχολείου. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι με υπάρχει ένας καθηγητής μόνος σε μια αίθουσα κάπου στην Αθήνα και να κάνει μάθημα σε μαθητές από 5-6 δυσπρόσιτα. Όλα αυτά σύγχρονα εννοείται. Και δεν τίθεται θέμα προσωπικών δεδομένων, γιατί ο καθηγητής θα έχει προσληφθεί για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Απαντώ στον JURE: Τότε δεν άκουσα καμιά επιστημονική διαφωνία περί εσφαλμένου μέτρου. Δεν το έχει πει ευθέως αυτό κάποιος. Αλλά η Λινού που μιλάει στην Καθημερινή δεν είναι έγκριτος επιστήμονας, ενώ έχει υπάρξει και καθηγήτρια του Τσιόδρα; Δηλαδή ο μαθητής είναι σωστός και η καθηγήτρια λάθος; Προτείνω να πας στην Σουηδία λοιπόν, εγώ διστάζω ακόμη. Αν και ο Σουηδός Τσιόδρας, λέει πως καλώς έπραξαν. Εϊναι μια άλλη κοινωνία, με άλλη κουλτούρα, ακατανόητη για τους μεσογειακούς λαούς. Η έννοια της συμμορφώσεως μού θύμισε συνειρμικά τον Γεώργιο Παπαδόπουλο. Οι ειδικοί να εισηγηθούν να σταλεί και κανά θερμόμετρο στα σχολεία.Σε αυτό συμφωνώ, αλλά: με αφορμή τον κορωνοϊό, βρήκαν την ευκαιρία για κατάλυση δημοκρατικών δικαιωμάτων. Και κάμερες παντού. Υπάρχει κάποια χώρα στο εξωτερικό που το εφαρμόζει; Δεν το γνωρίζω, θα ήθελα να το μάθω, η Ιταλία, π.χ.; Μήπως αυτές που το εφαρμόζουν επιτρέπουν και τα κινητά στο σχολείο; Ωστόσο, δεν είδα στην τροπολογία να αναφέρεται σε παιδιά ασθενή, αλλά σε φυσικές καταστροφές.Απλώς υπερβολές. Με αυτό επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Παίρνεις άδεια ειδικού σκοπού για να προσέχεις το παιδί σου, υποτίθεται, όχι για να κάνεις ασύγχρονη.
Ειδικά στα δυσπρόσιτα, αυτό το βλέπω να εφαρμόζεται στο άμεσο μέλλον!!!! Είναι μια περίπτωση στην οποία θα δεχόμουν την σύγχρονη εξ αποστάσεως.