*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 718783 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #560 στις: Αύγουστος 22, 2012, 12:40:38 πμ »
Ο Ασεπ δεν ειναι αξιολογιση δηλαδη? Οι εξετασεις που δωσαμε στη σχολη μας δεν ειναι αξιολογιση?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:47:32 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #561 στις: Αύγουστος 22, 2012, 12:43:10 πμ »
θα έλεγα ούτε αυτος να σε φοβιζει... είπαμε, η αξιολόγηση ( παντού στον κόσμο ) είναι απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος. Πχ όταν εσύ ( οχι εσύ προσωπικά, ο οποιοσδήποτε ) βάζεις στο τετράμηνο 19 και ο μαθητής πανελλαδικές παει και γράφει 2.6 είναι κάτι που μπορεί να φαντάστηκε ο "νεκροθάφτης" ή πραγματι δεν ξέρεις τι σου γίνεται;

αν η αξιολόγηση ζητάει να αναγράψεις τον αριθμό των προγραμάτων στα οποία έχεις συμμετάσχει και συ γράφεις μηδέν,αυτό προκυπτει απο την φαντασία του νεκροθάφτη;

όταν σου ζητούν να φέρεις βεβαιώσεις απο σεμινάρια που παρακολούθησες και συ δεν έχεις  κάτι να φέρεις φταίει ο νεκροθάφτης;

όταν ερωτηθούν τα παιδιά και αποφανθούν άχρηστος θα φταίει ο νεκροθάφτης;
 
όταν ζητήσουν τις μέρες που έλειψες και είναι πάρα πολλές ή βολικά κολλημένες σε τριήμερα θα φταιει α αξιολογητής για την εντυπωση που θα δώσεις;

οκ, σιγουρα ( στατιστικά να το πάρεις ) καποιες περιπτώσεις θα καλυφθούν με εντολές άνωθεν. Αλλά στις υπόλοιπες περιπτώσεις ισχύει αξιωματικά το  καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται.


και όσο για τον ΑΣΕΠ όχι δεν είναι αξιολογηση! ειναι μια μορφή αξιολόγησης που αποδεικνύει ως ένα σημείο αν γνωρίζεις το γνωστικό σου αντικείμενο. Αν όμως θα καταφέρεις να το περάσεις απέναντι ή να κανεις καλά 28 θηρια δεν αποδεικνύεται απο τον ΑΣΕΠ. Δυστυχώς ή ευτυχώς.

Ούτε οι Πανελλαδικές που έδωσες στα 18 και οι προπτυχιακές που έδινες ως τα 22 αποδεικνύουν πως έχοντας φτάσει άνω των 30 είσαι σε θέση να υποστηρίξεις εκπαιδευτικό έργο.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #562 στις: Αύγουστος 22, 2012, 12:47:45 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 04:45:06 μμ από kmos »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #563 στις: Αύγουστος 22, 2012, 01:06:43 πμ »
Ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό: Ποιος θα είναι ο στόχος της αξιολόγησης? ΟΚ ο στόχος της θα έπρεπε να είναι η βελτίωση της Παιδείας. Όμως αν ο πραγματικός της στόχος είναι να απολυθούν μερικοί και να εξοικονομηθούν χρήματα...πως  μπορεί να είναι σωστό ένα μέτρο που από την αρχή έχει λάθος στόχο? Δεν μπορεί...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:47:32 »

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #564 στις: Αύγουστος 22, 2012, 01:26:04 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2012, 01:37:03 μμ από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #565 στις: Αύγουστος 22, 2012, 07:42:21 πμ »
Ας ξεκινήσουν από τους 4.700 εκπαιδευτικούς που δηλώνουν ψυχολογικά προβλήματα και μαζί με τους επίορκους να πέσει ξεκαθάρισμα.
Κατά τα λοιπά, ναι στην αξιολόγηση.
Σωκράτης

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #566 στις: Αύγουστος 22, 2012, 08:16:29 πμ »
Ο Ασεπ δεν ειναι αξιολογιση δηλαδη? Οι εξετασεις που δωσαμε στη σχολη μας δεν ειναι αξιολογιση?
οχι δεν ειναι.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #567 στις: Αύγουστος 22, 2012, 08:26:01 πμ »
Ο Ασεπ δεν ειναι αξιολογιση δηλαδη? Οι εξετασεις που δωσαμε στη σχολη μας δεν ειναι αξιολογιση?
Αξιολογήσεις είναι και με το παραπάνω αλλά οι κυβερνώντες δε θέλουν να το δεχτούν!!!!!!! Με αυτά που κάνουν όμως υποβιβάζουν και το πτυχίο αλλά και τον ίδιο τον ΑΣΕΠ!!!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #568 στις: Αύγουστος 22, 2012, 08:54:02 πμ »
Ένα πτυχίο από μόνο του δεν διασφαλίζει την επαγγελματική επάρκεια για τα επόμενα 40 χρόνια του επαγγλματικού βίου κάποιου. Δεν είναι όλοι οι απόφοιτοι της ιατρικής καλοί γιατροί, ούτε της νομικής καλοί δικηγόροι κλπ. Δεν αξιολογούνται λοιπόν όλοι οι πτυχιούχοι αυτομάτως και ως καλοί επαγγελματίες. Είναι διαφορετικά πράγματα.
Ο ΑΣΕΠ είναι ένας πιο αντικειμενικός και μετρήσιμος τρόπος διορισμού, ένα πιο μετρήσιμο ξεσκαρτράρισμα, δεν πιστοποιεί την επαγγλματική καταλληλότητα κάποιου. Ο εκπαιδευτικός κρίνεται μόνο από το τι κάνει στην τάξη.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #569 στις: Αύγουστος 22, 2012, 09:03:37 πμ »
Είμαι κι εγώ της άποψης ότι ούτε ο ΑΣΕΠ, ούτε οι προπτυχιακές εξετάσεις είναι αξιολόγηση. Άλλωστε η αξιολόγηση δεν είναι κάτι που γίνεται μια φορά και μετά πάει τελείωσες, δεν είναι αυτός ο πραγματικός σκοπός της.  Η αξιολόγηση (θα πρέπει να) είναι μια συνεχής διαδικασία που έχει σαν στόχο τη βελτίωση αυτού που αξιολογείται. Ως τέτοια διαδικασία όμως σημαίνει ότι δίνεις τη δυνατότητα στους ανθρώπους που αξιολογείς, να βελτιωθούν.
Έχω λοιπόν δυο-τρεις παρατηρήσεις στα μετρήσιμα που αναφέρει η bitch.
.....
αν η αξιολόγηση ζητάει να αναγράψεις τον αριθμό των προγραμάτων στα οποία έχεις συμμετάσχει και συ γράφεις μηδέν,αυτό προκυπτει απο την φαντασία του νεκροθάφτη;

όταν σου ζητούν να φέρεις βεβαιώσεις απο σεμινάρια που παρακολούθησες και συ δεν έχεις  κάτι να φέρεις φταίει ο νεκροθάφτης;

Για ποια σεμινάρια επιμόρφωσης θα μου ζητήσουν βεβαιώσεις? για αυτά που δεν μου προσφέρουν ή αν θέλεις δεν μου δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσω? Γιατί πρέπει να ξέρετε πως όταν ένας εκπαιδευτικός βρίσκετε πάνω σε ένα νησί  της περιφέρειας δύσκολα μπορεί να μετακινηθεί με τα πλοία για να φθάσει στο "κέντρο" που συνήθως διοργανώνονται τα επιμορφωτικά σεμινάρια.
Για ποια προγράμματα μου μιλάτε όταν αυτά τα προγράμματα πρέπει να γίνονται σε ώρες εκτός μαθημάτων και εσύ έχεις όλη την καλή διάθεση και πρόθεση να κάνεις πρόγραμμα αλλά, δεν υπάρχει τρόπος να εξασφαλισθεί η μετακίνηση των μαθητών σου από και προς το σχολείο?
Και για να συνεχίσω τον αντίλογο (όχι κακοπροαίρετα) αν είναι να αξιολογηθώ για την αξιολόγηση των μαθητών μου τότε το θέμα είναι να ξαναδούμε το πως αξιολογούνται οι μαθητές στο σχολείο ή καλύτερα ποια αξιολόγηση μου επιβάλουν...
Κι όσο για την αξιολόγηση των μαθητών μου καμία αντίρρηση να ρωτηθούν αλλά με βάση ποια κριτήρια θα με βγάλουν "άχρηστο". Τα παιδιά, οι μαθητές έχουν αρκετά αλάνθαστα κριτήρια που από μόνα τους όμως δεν φθάνουν. Γιατί δεν παύει να είναι παιδιά που τους αρέσει να τα "χαϊδεύουν". Δεν έχω πράγματι αντίρρηση να με κρίνουν οι μαθητές μου γιατί χωρίς την κρίση τους δεν θα ξέρω τι μου γίνεται, δηλαδή αν αυτό που κάνω έχει αποτέλεσμα. Ωστόσο θεωρώ πως πρέπει να έχει εξασφαλισθεί ότι τα παιδιά μας (όπως και εμείς δηλαδή) έχουν έναν ελάχιστο βαθμό αυτοεκτίμησης.
(Σημ. Με τον όρο αυτοεκτίμηση εννοώ ότι κάποιος γνωρίζει ή τουλάχιστον αντιλαμβάνεται ως ένα βαθμό το ποιος είναι, τι μπορεί και τι δεν μπορεί, τι κάνει και τι δεν κάνει και αισθάνεται "καλά" με αυτό που είναι. Τώρα θα μου πείτε από αυτή τη κυρία δεν έχουν οι ενήλικες από τα παιδιά το ζητάς...)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #570 στις: Αύγουστος 22, 2012, 09:10:52 πμ »
Για να συμπληρώσω τον προηγούμενο προβληματισμό μου θα ήθελα να πω πως ναι συμφωνώ με την bitch που λέει να μη φοβόμαστε τις λέξεις. Συνήθως όμως αυτό που φοβόμαστε είναι η στρεβλή απόδοση του περιεχομένου των λέξεων που μας μαθαίνουν με πολύ αποτελεσματικό τρόπο.
Λέγοντας "αξιολόγηση" από μικρά παιδιά στο σχολείο αυτό που μαθαίνουμε ότι σημαίνει η λέξη είναι ότι αυτή η "κυρία" είναι ένας μηχανισμός φιλτραρίσματος για να αφήσει εκτός κάποιους. Έλα όμως που δεν σημαίνει αυτό....
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος nipiagwgos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 386
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #571 στις: Αύγουστος 22, 2012, 09:19:30 πμ »
πιστεύετε πραγματικά ότι έχουν σκοπό την αξιολόγηση με  διαμορφωτικό χαρακτήρα;μακάρι να τους είχα την εμπιστοσύνη που τους έχετε, ??? ???
στην Ελλάδα αιωνίως χίλιες φορές να έχεις γνωστούς παρά σεμινάρια και χαρτιά
και επειδή δουλεύω σε μικρό νησί,θα συμφωνήσω ότι η καλή πρόθεση για επιμόρφωση παραμένει πρόθεση
δεν δίνονται καλώς κακώς οι ίδιες ευκαιρίες σ αυτούς που είναι σε αστικά κέντρα , πχ έχω πιστοποίηση α επιπέδου κι όμως στο νησί μου δεν θα γίνει ποτέ β επίπεδο
αυτά θα τα λάβουν υπόψη;
και μια πρόταση γιατί να μην αξιολογούμε κ μεις πόσο ικανοί είναι να μας συμβουλεύουν οι σχολικοί σύμβουλοι και πόσο συνεργάσιμοι είναι οι διευθυντές;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2012, 09:24:52 πμ από nipiagwgos »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #572 στις: Αύγουστος 22, 2012, 09:22:07 πμ »
Ο Ασεπ δεν ειναι αξιολογιση δηλαδη? Οι εξετασεις που δωσαμε στη σχολη μας δεν ειναι αξιολογιση?
OXI δεν ειναι.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #573 στις: Αύγουστος 22, 2012, 09:28:23 πμ »
κανενας μου φαινεται δεν ξερει τι σημαινει αξιολογηση .. τα πραγματα ειναι απλα και ηδη εχουν δοθει οι βασικοι αξονες αυτης της περιβοητης αξιολογησης.
Παντως ολοι οι διορισμενοι να εχετε αυτο στο νου σας = οι καλυτεροι αξιολογητες σασ ειναι οι μαθητες , ξερουν πολυ καλα και με το ενστικτο να αξιολογουν εναν εκπαιδευτικο.
τους μαθητες σας πρεπει να νοιαζεστε και ολα θα ερθουν καλα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159929
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 676
Σύνολο: 689

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.