Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - troula

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« στις: Αύγουστος 26, 2016, 01:43:34 μμ »
γεια σας συναδελφοι. Κανοντας κατάχρηση της καλοσύνης σας και της συναδελφικής αλληλεγγύης θα ήθελα να με ενημερώσει καποιος για ποιους επιτυχοντες μιλάμε , ποιανού ΑΣΕΠ , του 2007 ή του 2009; Και τι ακριβώς κάνουν; Εγω΄είμαι επιτυχουσα του 2007 (του ετους 2007 εννοώ) αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται με αυτό το θεμα. Η προσφυγή αφορά όλους τους επιτυχοντες, όλους όσοι πέρασαν τη βάση και θεωρούνται επιτυχόντες μη διοριστέοι; Οπως καταλάβατε έχω χάσει κάποια επεισόδια :)  Ευχαριστώ εκ των προτέρων

2
Με συγχωρείτε συνάδελφοι. Θα ήθελα να κάνω κατάχρηση της καλοσύνης σας. Εάν μπορεί κάποιος να με ενημερώσει γιατί δεν έβγαλα άκρη με αυτά που διάβασα: ο ΑΣΕΠ 2008 ποιος είναι ακριβώς; Δηλαδή δόθηκε ενας το 2007 και το 2009, στους οποιους ελαβα μερος. Ο 2008 ποιος θεωρείται; Εγώ είμαι επιτυχουσα στον ΑΣΕΠ του 2007(το ετος 2007). Ποιον ακριβως εννοείτε; Επίσης πως γνωρίζει ο καθένας εαν ειναι μεσα στους διοριστέους; Και ποια η εξελιξη του θέματος αυτή τη στιγμή; Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 26, 2013, 12:03:10 μμ »
Λοιπόν, troula. Όντως είναι πολλά τα ερωτήματά σου. Αρχικά, νομίζω ότι ένα 2ωρο την εβδομάδα είναι αρκετό. Μην ξεχνάς ότι θα κάνει και σε άλλα μαθήματα φροντιστήριο. Αν όμως δεις ότι είναι αδύναμος μαθητής, τότε μπορείς να του το αυξήσεις. Όσον αφορά τη θεωρία. Καλύτερα να ξεκινήσεις από την περίληψη και τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου (πράγματα που έχει ξανακούσει) και έπειτα να πας στους συλλογισμούς, στους τρόπους πειθούς και στο δοκίμιο. Εγώ δούλευα πολύ το βοήθημα έκφραση-έκθεση Γ λυκείου (Μπατζίνας, Λούλος) εκδ.Ζήτη (είναι πράσινο εξωτερικά). Έχει δύσκολα κείμενα αλλά πολύ ωραίες ασκήσεις και θέματα έκθεσης. Συνδυαστικά, είναι πολύ καλογραμμένο (όσον αφορά τη θεωρία, τα σχεδιαγράμματα και τα κείμενα) το βοήθημα της έκφρασης έκθεσης Γ΄ λυκείου (ελληνοεκδοτική) (είναι μπλε εξωτερικά και έχει ένα βοήθημα και ξεχωριστό λυσάρι). Παράλληλα, πολύ βοηθητικά είναι και τα προτεινόμενα θέματα του Πουκαμισά που θα τα βρεις στην ιστοσελίδα του. Τέλος, πολλοί μαθητές μου έβρισκαν βοηθητικούς τους δύο τόμους του Πειστικού Λόγου του Κούτρα, για να παίρνουν ιδέες. Τουλάχιστον ένα από τα δύο πρώτα βοηθήματα είναι καλό να το αγοράσει ο μαθητής. Και τα υπόλοιπα θα τα φωτοτυπείς. Αν έχει όμως την οικονομική δυνατότητα, τότε ας τα αγοράσει όλα. Θα σου πω εγώ πώς δούλευα. Είχαμε ας πούμε ως θεματική ενότητα την εργασία. Ανάλογα με το επίπεδο του κάθε μαθητή είτε διαβάζαμε μαζί το σχεδιάγραμμα από το μπλε βοήθημα συζητώντας το παράλληλα, είτε κάναμε αρχικά συζήτηση για την εργασία και έπειτα του το έβαζα να το διαβάσει στο σπίτι για να πάρει ιδέες. Όχι για να το μάθει απέξω. Έπειτα, του έβαζα για το σπίτι την περίληψη του κειμένου και το θέμα της έκθεσης από το μπλε βοήθημα. Κατόπιν, ασχολούμασταν με το πράσινο που έχει ωραίες ασκήσεις και του έβαζα να κάνει κάποιες στη διάρκεια του μαθήματος. Αναλόγως, πού εντόπιζα κάθε φορά αδυναμία όταν του πήγαινα τα διορθωμένα γραπτά του. Αν για παράδειγμα, έβλεπα ότι δυσκολευόταν στην περίληψη, κάναμε περίληψη κοκ. Η έκθεση είναι ένα μάθημα πολύ ωραίο που πρέπει να δουλεύεται συνδυαστικά. Και η περίληψη και η θεωρία και η ανάπτυξη παραγράφου (Β2) και η έκθεση με τη δομή και το επικοινωνιακό της πλαίσιο και τα λεξιλογικά. Το πού θα ρίξεις το βάρος κάθε φορά, εξαρτάται από τον μαθητή. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Αν και λίγο καθυστερημένα, δεν την είχα δει την απάντηση, σ' ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου. Όντως βοήθησες.

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 24, 2013, 08:19:43 μμ »
Παιδιά καλησπέρα. Επειδή και εγώ πρώτη φορά θα διδάξω Έκθεση Γ΄Λυκείου θα ήθελα τη βοήθειά σας. Αρχικά να πω ότι θα κάνω σε ένα παιδί ιδιαίτερα. Πόσες ώρες εβδομαδιαίως πρέπει να του κάνω έκθεση; Επίσης, τη θεωρία να τη διδάξω με τη σειρά που υπάρχει στο βιβλίο ή να αρχίσω πρώτα από το κεφάλαιο για τη παραγωγή παραγράφου και περίληψης και έπειτα να πάω από την αρχή στις μορφές πειθούς;Επίσης τα διάφορα βοηθήματα έχουν για κάθε θεματική ενότητα πολλά θέματα και κριτήρια αξιολόγησης.Αυτά τα κάνουμε και τα αναλύουμε όλα ή διαλέγουμε τα πιο σημαντικά θέματα για ανάλυση και έκθεση και τα υπόλοιπα τα βάζουμε για διάβασμα στο σπίτι; Και μία τελευταία ερώτηση: Προτείνουμε στα παιδιά να αγοράσουν κάποιο βιβλίο με δοκίμια (έτσι ώστε να διαβάζουν από εκεί) ή εκτυπώνουμε εμείς ότι θεωρούμε καλό από τα δικά μας βιβλία και τους τα δίνουμε;Αν πρέπει να τους προτείνω κάποιο βιβλίο με δοκίμια για αγορά, ποιο θα ήταν καλό; Συγνώμη για το βομβαρδισμό των ερωτήσεων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας

6
Γεια σας συνάδελφοι, μόλις πληροφορήθηκα την ύπαρξη αυτού του μεταπτυχιακού.Μπορείτε να μου στείλετε τη διεύθυνση στο διαδίκτυο, στην οποία μπορώ να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες γιατί ψάχνοντας μόνη δεν κατάφερα κάτι.Επίσης γνωρίζετε μέχρι πότε είναι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

7
γεια σας .Να σας ρωτήσω κάτι άσχετο με το προηγούμενο θέμα.Στην β Λυκείου στην γραμματική διδάσκονται τα ανώμαλα ουσιαστικά;Έψαχνα να βρω στο ιντερνετ τη διδακτέα ύλη και δεν τη βρήκα.

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Γραμματική
« στις: Νοέμβριος 19, 2012, 03:10:50 μμ »
αν έχουν το -ι- βραχύ γιατί ο νεανίας δεν παίρνει περισπωμένη  στην ονομαστική ενικού;(αφού το -ας- στην κατάληξη είναι μακρό, άρα το -ι- σαν βραχύ θέλει περισπωμένη).Αυτό ομως παίρνει οξεία, άρα στην ονομαστική ενικου και το -ι- και το -α- στην κατάληξη είναι μακρά.Στην ονομαστική όμως πληθυντικού το -ι- γίνεται βραχυ.Ας πούμε ότι είναι μακρό στον ενικο και βραχύ στον πληθυντικό, πώς θα ξέρουμε εμείς πότε το δίχρονο αλλάζει ''διάθεση'';

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Γραμματική
« στις: Νοέμβριος 18, 2012, 12:58:05 μμ »
γεια σας συνάδελφοι.Ξαφνικά κοιτώντας την Α΄κλίση ουσιαστικών μου γεννήθηκε μία απορία.Αν μπορεί κάποιος να μου τη λύσει.Στο όνομα ο νεανίας, στην ονομαστικη Ενικού παίρνει οξεία, γιατί το -α- στην κατάληξη -ας- είναι μακρό, άρα και το δίχρονο-ι- για να τονίζεται είναι μακρό.Όμως στην ονομαστική πληθυντικού οι νεανίαι, το -ι- παίρνει πάλι οξεία.Δεν θα έπρεπε αφού παραπάνω το είπαμε μακρό και αφού το -αι- στο τέλος λέξης γίνεται βραχύ, να πάρει το -ι- περισπωμένη?

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 10:58:47 μμ »
σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια

11
σε ευχαριστώ pontiki

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 07:39:50 μμ »
όταν λες Λόγος Δοκιμιακός , αναφέρεσαι στου Αλέξη Τότσικα?Και σε ποιόν τόμο γιατί έχει πέντε αν δεν κάνω λάθος.Και αυτό το προτείνεις να το αγοράσουν για να διαβάζουν μόνοι τους στο σπίτι?

13
Καλημέρα σας.Βρήκα ένα παλιό μήνυμα από συνάδελφο που αναφέρει για το 2010-11 την ύλη των αρχαίων β Λυκείου ως εξής:
Στα Ημερήσια Λύκεια, στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας θα διδαχθούν:
α. Ρητορικά Κείμενα (από Σεπτέμβριο έως και Φεβρουάριο) επί δύο (2) ώρες την εβδομάδα:
 i. Από την Εισαγωγή του βιβλίου θα διδαχθούν αναλυτικά οι σελ. 9-13 και 15-20 (κεφ: Α΄, Β΄, Γ΄, Ε΄, ΣΤ΄). Από το κεφάλαιο Δ΄ θα διδαχθούν οι ρήτορες του κανόνος. Τα κεφάλαια Ζ΄, Η΄, Θ΄ θα διδαχθούν συνοπτικά.
ii. Λυσίας, Υπέρ Μαντιθέου: Εισαγωγή: σ. 79-80. Κείμενο: §§ 1-13, 18-21 (αναλυτικά) και  §§ 14-17 (περιληπτικά).
iii. Δημοσθένης, Υπέρ της Ροδίων ελευθερίας: Εισαγωγή: σ. 123-126. Κείμενο: §§ 1-20 αναλυτικά (εκ των οποίων οι §§ 1-4, 17-20 από το πρωτότυπο, ενώ οι §§ 5-16 από μετάφραση) και  §§ 21-35 περιληπτικά.
iv. Ισοκράτης, Περί ειρήνης: Εισαγωγή: σ. 269-272.. Κείμενο: §§ 1-2, 14-27 αναλυτικά (εκ των οποίων οι §§ 1-2, 14-16 από το πρωτότυπο και οι §§ 17-27 από μετάφραση) και §§ 63-145 περιληπτικά.

β. Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση (από Μάρτιο έως και Μάιο) επί δύο (2) ώρες την εβδομάδα:
     i. Από την Εισαγωγή του βιβλίου θα διδαχθούν αναλυτικά: α) Βασικές έννοιες: Οι απαρχές και οι πηγές της Λυρικής Ποίησης, σελ. 9-13 (εκτός από την Ενότητα «Επική αφήγηση και λυρική περιγραφή», σελ. 9-11), β) Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση. Το όνομα και το πράγμα, σελ.13-17 (εκτός από τη διαίρεση της λυρικής ποίησης κατά τα μέτρα σελ. 15), γ) Η Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση, 650-450 π.Χ., σελ. 18-20 (μέχρι: «Η λυρική ποίηση μετά το τέλος της αρχαϊκής εποχής»).
     ii. Κείμενα: Αρχίλοχος, (αποσπ. 3, 4, 6, 9), Μίμνερμος, (απόσπ. 11), Σαπφώ (αποσπ. 14, 17), Πίνδαρος, (Έβδομος Πυθιόνικος), Σιμωνίδης (απόσπ. 29).

Ήθελα να σας ρωτήσω αν ισχύει η ίδια ύλη και για τη νέα σχολική χρονιά 2012-13 και αν η παραπάνω ύλη έχει κάποιες ελλείψεις ή είναι πλήρης?

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 10:54:28 πμ »
undretow σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση, αλλά έχω μία ακόμη απορία.Εγώ στο παιδί είμαι ακόμη στην αρχή, στα είδη των παραγράφων.Στη συνέχεια έχει τα κειμενικά είδη κ.τ.λ. Σαν θεωρία υπάρχει αρκετή, αλλά το παιδί τι πρέπει να μαθαίνει απ'έξω?Όλη τη θεωρία ή απλά να αναγνωρίζει κάποια πράγματα? Επίσης πρέπει να έχει κάποιο βιβλίο με δοκίμια στο σπίτι του για να διαβάζει και το ίδιο και αν ναι ποιο να του προτείνω?Γιατί βέβαια δε μπορώ εγώ να το γεμίζω με φωτοτυπίες με δοκίμια για να εξασκείται και να τα διαβάζει.Έτσι δεν είναι?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 407

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.