0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρώτη κίνηση, επικοινωνείς με το/τη σχολικό σύμβουλο για να δείτε από κοινού πώς θα αντιμετωπίσετε παιδαγωγικά το πρόβλημα.Πέραν του παιδαγωγικού, υπάρχει και το τυπικό/νομικό θέμα, δηλαδή ότι χωρίς βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου το παιδί ΔΕΝ μπορεί να γραφεί στο Δημοτικό. Εκτός εάν βγει πάλι εγκύκλιος (όπως έχει ξαναγίνει) που να αναιρεί το νόμο και να επιτρέπει την εγγραφή στο Δημοτικό χωρίς βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου. Διαφορετικά, το παιδί θα πρέπει να ξαναγραφεί του χρόνου και να επαναλάβει τα νήπια.
Συνάδελφοι θέλω τη γνώμη σας ή την εμπειρία σας πάνω στο θέμα:Έχω ένα νήπιο που από την αρχή της χρονιάς έχει έρθει πολύ αραιά, μια μέρα εδώ, μια μέρα εκεί, συνολικά περίπου 3 εβδομάδες (ναι, 3 εβδομάδες, καλά διαβάσατε), χωρίς παρόλα αυτά να έχει συνεχόμενη απουσία 2 μηνών. Αυτό, μέχρι τα Χριστουγγενα. Από το Γενάρη όμως που ανοίξαμε έχει έρθει μόνο 2 μέρες, με αποκορύφωμα το ότι έχει να φανεί από τις 21 Ιανουαρίου! Όσες φορές έχω μιλήσει με την μητέρα (αυτές τις λίγες που ήρθε και αρκετές ακόμα από το τηλέφωνο) μου λέει ότι το παιδί είναι κρυωμένο, ή έχει βήχα, ή μου λέει ότι θα το στείλει και δεν το στέλνει. Τον τελευταίο καιρό δεν λειτουργεί ούτε το σταθερό τους τηλέφωνο. Το κινητό απλά δεν το σηκώνουν. Τώρα; Τί κάνουμε εφόσον δεν υπάρχει τρόπος να τους μιλήσουμε; Βρίσκομαι σε ελαφρώς δυσκολη θέση για πολλούς λόγους:α) όσους συναδέλφους έχω ρωτήσει μου λένε "άστο μωρέ, τι μπλέκεσαι τώρα, ας μην έρχεται, δεν σου φτάνουν τόσα παιδιά που έχεις θες και ενα ακομα".β) όλοι επίσης οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικά αρνητικοί στο να ενημερώσω τη σύμβουλο να μου δώσει μια λύση. Γιατί είμαστε μια γειτονιά και για να μη δημιουργήσουμε αρνητική/αυστηρή εικόνα για το σχολείο και προστριβές με τους γονείς επειδή θα εμπλέξουμε τον "μπαμπούλα" (βλ. οποιονδήποτε ανώτερο σε δικοικητική/συμβουλευτική κλίμακα).εγώ όμως σκέφτομαι ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να παρακολουθήσει νηπιαγωγείο αλλιώς :α) θα παραμείνει κολλημένο στα φουστάνια της μαμάς του, μέσα στη προστατευτική γυάλα που του έχει φτιάξει (το παιδί έχει πρόβλημα άρθρωσης σε σημείο που δεν καταλαβαίνει κανείς τα μισά που λέει - επαναλαμβάνω είναι μεγάλο νήπιο) και θα πάθει μεγάλο σοκ στο σχολείο από την πλευρά της κοινωνικής επαφής και της προσαρμογής στστη σχολική ζωή. (σκεφτείτε ότι την μοναδικη φορά που ήρθαν το Γενάρη, περάσαμε στιγμές προσαρμογής Σεπτεμβρίου, με τον μικρό να κλαίει, να ανοίγει την πόρτα να φύγει, να μην ξεκολλάει από τη μαμά του, όλο το πακέτο)β)το παιδί θα πάει στο Δημοτικό χωρίς να έχει περάσει την εκπαίδευση του νηπιαγωγείου! Δεν συζητάω το ΚΡΑΞΙΜΟ που θα ακούσουμε (και θα έχουν 1000 δίκια) από τους Δασκάλους, ούτε καν με νοιάζει, αλλά αυτό το παιδί τί φταίει να ξεκινήσει υπολειπόμενο σε γνώσεις σε σχέση με τα άλλα παιδιά;γ) οι ίδιοι συνάδελφοι που θα είναι και του χρόνου στο σχολείο (εγώ τον Ιουνιο φεύγω), οι ίδιοι που μου λένε να μην ασχοληθώ με το θέμα είναι αρνητικοί 100% με το ενδεχόμενο επαναφοίτησης του παιδιού του χρόνου αν καταλήξουμε σε τέτοια πρόταση από τους γονείς.ΟΥΦ! Τα είπα. Και τώρα; Τί θα κάνατε εσείς στη θέση μου;
Παράθεση από: selas στις Μάρτιος 16, 2011, 02:54:47 μμΣυνάδελφοι θέλω τη γνώμη σας ή την εμπειρία σας πάνω στο θέμα:Έχω ένα νήπιο που από την αρχή της χρονιάς έχει έρθει πολύ αραιά, μια μέρα εδώ, μια μέρα εκεί, συνολικά περίπου 3 εβδομάδες (ναι, 3 εβδομάδες, καλά διαβάσατε), χωρίς παρόλα αυτά να έχει συνεχόμενη απουσία 2 μηνών. Αυτό, μέχρι τα Χριστουγγενα. Από το Γενάρη όμως που ανοίξαμε έχει έρθει μόνο 2 μέρες, με αποκορύφωμα το ότι έχει να φανεί από τις 21 Ιανουαρίου! Όσες φορές έχω μιλήσει με την μητέρα (αυτές τις λίγες που ήρθε και αρκετές ακόμα από το τηλέφωνο) μου λέει ότι το παιδί είναι κρυωμένο, ή έχει βήχα, ή μου λέει ότι θα το στείλει και δεν το στέλνει. Τον τελευταίο καιρό δεν λειτουργεί ούτε το σταθερό τους τηλέφωνο. Το κινητό απλά δεν το σηκώνουν. Τώρα; Τί κάνουμε εφόσον δεν υπάρχει τρόπος να τους μιλήσουμε; Βρίσκομαι σε ελαφρώς δυσκολη θέση για πολλούς λόγους:α) όσους συναδέλφους έχω ρωτήσει μου λένε "άστο μωρέ, τι μπλέκεσαι τώρα, ας μην έρχεται, δεν σου φτάνουν τόσα παιδιά που έχεις θες και ενα ακομα".β) όλοι επίσης οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικά αρνητικοί στο να ενημερώσω τη σύμβουλο να μου δώσει μια λύση. Γιατί είμαστε μια γειτονιά και για να μη δημιουργήσουμε αρνητική/αυστηρή εικόνα για το σχολείο και προστριβές με τους γονείς επειδή θα εμπλέξουμε τον "μπαμπούλα" (βλ. οποιονδήποτε ανώτερο σε δικοικητική/συμβουλευτική κλίμακα).εγώ όμως σκέφτομαι ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να παρακολουθήσει νηπιαγωγείο αλλιώς :α) θα παραμείνει κολλημένο στα φουστάνια της μαμάς του, μέσα στη προστατευτική γυάλα που του έχει φτιάξει (το παιδί έχει πρόβλημα άρθρωσης σε σημείο που δεν καταλαβαίνει κανείς τα μισά που λέει - επαναλαμβάνω είναι μεγάλο νήπιο) και θα πάθει μεγάλο σοκ στο σχολείο από την πλευρά της κοινωνικής επαφής και της προσαρμογής στστη σχολική ζωή. (σκεφτείτε ότι την μοναδικη φορά που ήρθαν το Γενάρη, περάσαμε στιγμές προσαρμογής Σεπτεμβρίου, με τον μικρό να κλαίει, να ανοίγει την πόρτα να φύγει, να μην ξεκολλάει από τη μαμά του, όλο το πακέτο)β)το παιδί θα πάει στο Δημοτικό χωρίς να έχει περάσει την εκπαίδευση του νηπιαγωγείου! Δεν συζητάω το ΚΡΑΞΙΜΟ που θα ακούσουμε (και θα έχουν 1000 δίκια) από τους Δασκάλους, ούτε καν με νοιάζει, αλλά αυτό το παιδί τί φταίει να ξεκινήσει υπολειπόμενο σε γνώσεις σε σχέση με τα άλλα παιδιά;γ) οι ίδιοι συνάδελφοι που θα είναι και του χρόνου στο σχολείο (εγώ τον Ιουνιο φεύγω), οι ίδιοι που μου λένε να μην ασχοληθώ με το θέμα είναι αρνητικοί 100% με το ενδεχόμενο επαναφοίτησης του παιδιού του χρόνου αν καταλήξουμε σε τέτοια πρόταση από τους γονείς.ΟΥΦ! Τα είπα. Και τώρα; Τί θα κάνατε εσείς στη θέση μου; Κ μεις -ολοήμερο-μια παρόμοια κατάσταση αντιμετωπίζουμε με ένα παιδί..με τη μόνη διαφορά ότι η μαμά γέννησε τα Χριστούγεννα κ λόγω των ιώσεων (είχαμε κ κρούσμα ιογενούς πνευμονίας)μας ενημέρωσε ότι θα αργήσει να τη φέρει ..αλλά έχουν περάσει σχεδόν 3μήνες από τότε ..η επιστολή νομίζω είναι μια πολύ καλή λύση κ για μας κ για σένα!!
Παράθεση από: mogli στις Μάρτιος 16, 2011, 05:30:13 μμΠαράθεση από: selas στις Μάρτιος 16, 2011, 02:54:47 μμΣυνάδελφοι θέλω τη γνώμη σας ή την εμπειρία σας πάνω στο θέμα:Έχω ένα νήπιο που από την αρχή της χρονιάς έχει έρθει πολύ αραιά, μια μέρα εδώ, μια μέρα εκεί, συνολικά περίπου 3 εβδομάδες (ναι, 3 εβδομάδες, καλά διαβάσατε), χωρίς παρόλα αυτά να έχει συνεχόμενη απουσία 2 μηνών. Αυτό, μέχρι τα Χριστουγγενα. Από το Γενάρη όμως που ανοίξαμε έχει έρθει μόνο 2 μέρες, με αποκορύφωμα το ότι έχει να φανεί από τις 21 Ιανουαρίου! Όσες φορές έχω μιλήσει με την μητέρα (αυτές τις λίγες που ήρθε και αρκετές ακόμα από το τηλέφωνο) μου λέει ότι το παιδί είναι κρυωμένο, ή έχει βήχα, ή μου λέει ότι θα το στείλει και δεν το στέλνει. Τον τελευταίο καιρό δεν λειτουργεί ούτε το σταθερό τους τηλέφωνο. Το κινητό απλά δεν το σηκώνουν. Τώρα; Τί κάνουμε εφόσον δεν υπάρχει τρόπος να τους μιλήσουμε; Βρίσκομαι σε ελαφρώς δυσκολη θέση για πολλούς λόγους:α) όσους συναδέλφους έχω ρωτήσει μου λένε "άστο μωρέ, τι μπλέκεσαι τώρα, ας μην έρχεται, δεν σου φτάνουν τόσα παιδιά που έχεις θες και ενα ακομα".β) όλοι επίσης οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικά αρνητικοί στο να ενημερώσω τη σύμβουλο να μου δώσει μια λύση. Γιατί είμαστε μια γειτονιά και για να μη δημιουργήσουμε αρνητική/αυστηρή εικόνα για το σχολείο και προστριβές με τους γονείς επειδή θα εμπλέξουμε τον "μπαμπούλα" (βλ. οποιονδήποτε ανώτερο σε δικοικητική/συμβουλευτική κλίμακα).εγώ όμως σκέφτομαι ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να παρακολουθήσει νηπιαγωγείο αλλιώς :α) θα παραμείνει κολλημένο στα φουστάνια της μαμάς του, μέσα στη προστατευτική γυάλα που του έχει φτιάξει (το παιδί έχει πρόβλημα άρθρωσης σε σημείο που δεν καταλαβαίνει κανείς τα μισά που λέει - επαναλαμβάνω είναι μεγάλο νήπιο) και θα πάθει μεγάλο σοκ στο σχολείο από την πλευρά της κοινωνικής επαφής και της προσαρμογής στστη σχολική ζωή. (σκεφτείτε ότι την μοναδικη φορά που ήρθαν το Γενάρη, περάσαμε στιγμές προσαρμογής Σεπτεμβρίου, με τον μικρό να κλαίει, να ανοίγει την πόρτα να φύγει, να μην ξεκολλάει από τη μαμά του, όλο το πακέτο)β)το παιδί θα πάει στο Δημοτικό χωρίς να έχει περάσει την εκπαίδευση του νηπιαγωγείου! Δεν συζητάω το ΚΡΑΞΙΜΟ που θα ακούσουμε (και θα έχουν 1000 δίκια) από τους Δασκάλους, ούτε καν με νοιάζει, αλλά αυτό το παιδί τί φταίει να ξεκινήσει υπολειπόμενο σε γνώσεις σε σχέση με τα άλλα παιδιά;γ) οι ίδιοι συνάδελφοι που θα είναι και του χρόνου στο σχολείο (εγώ τον Ιουνιο φεύγω), οι ίδιοι που μου λένε να μην ασχοληθώ με το θέμα είναι αρνητικοί 100% με το ενδεχόμενο επαναφοίτησης του παιδιού του χρόνου αν καταλήξουμε σε τέτοια πρόταση από τους γονείς.ΟΥΦ! Τα είπα. Και τώρα; Τί θα κάνατε εσείς στη θέση μου; Κ μεις -ολοήμερο-μια παρόμοια κατάσταση αντιμετωπίζουμε με ένα παιδί..με τη μόνη διαφορά ότι η μαμά γέννησε τα Χριστούγεννα κ λόγω των ιώσεων (είχαμε κ κρούσμα ιογενούς πνευμονίας)μας ενημέρωσε ότι θα αργήσει να τη φέρει ..αλλά έχουν περάσει σχεδόν 3μήνες από τότε ..η επιστολή νομίζω είναι μια πολύ καλή λύση κ για μας κ για σένα!!για μένα αυτό δεν είναι διακιολογία.Το νηπιαγωγείο είναι σχολέιο και όχι πάρκινγκ!Αν γεννούσε του χρόνου που το παιδί θα ήταν στην πρώτη δημοτικού, τι θα έκανε; δεν θα το έστελνε σχολέιο; Κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν κατανοητά από τους γονείς είτε με το καλό έιτε με το κακό...Η σειρά είναι τηλέφωνο-επιστολή-εισαγγελέας
Παράθεση από: teogan στις Μάρτιος 16, 2011, 03:07:37 μμΠρώτη κίνηση, επικοινωνείς με το/τη σχολικό σύμβουλο για να δείτε από κοινού πώς θα αντιμετωπίσετε παιδαγωγικά το πρόβλημα.Πέραν του παιδαγωγικού, υπάρχει και το τυπικό/νομικό θέμα, δηλαδή ότι χωρίς βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου το παιδί ΔΕΝ μπορεί να γραφεί στο Δημοτικό. Εκτός εάν βγει πάλι εγκύκλιος (όπως έχει ξαναγίνει) που να αναιρεί το νόμο και να επιτρέπει την εγγραφή στο Δημοτικό χωρίς βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου. Διαφορετικά, το παιδί θα πρέπει να ξαναγραφεί του χρόνου και να επαναλάβει τα νήπια.Συμφωνώ.Π΄ρωτα ενημέρωσε τη σύμβουλο, να δεις τι θα σου πει κα αυτή. Όσο για το τι λένε οι υπόλοιποι....στη θέση θα τους έγραφα κανονικά. Το σχολέιο είναι σχολέιο και τα παιδιά πρέπει να φοιτούν. Η δουλειά του νηπιαγωγού (και όλων των εκπαιδευτικών κατ' επέκτασιν) είναι να προσφέρουν γνώσεις στα παιδιά και όχι να δυσανασχετούν αν έρθει ένα ακόμα παιδί στην τάξη τους, το οποίο για κάποιο λόγο δεν έρχεται ενώ είναι γραμμένο. Και τι θα πει θα χαλάσουν οι σχέσεις με τη γειτονιά; Η δουλειά σου (μου/τους) είναι να κάνεις (κάνουμε/κάνουν) δημόσιες σχέσεις με τη γειτονιά ή να διδάσκεις;Επίσης, από τη στιγμή που δεν απαντούν στα τηλέφωνα, θα σου πρότεινα να στείλεις μια επιστολή στους γονείς, σε αυστηρό ύφος, όπου θα αναφέρεσαι στην υποχρεωτικότητα του νηπιαγωγείου (σύμφωνα με το νόμο), στις κυρώσεις που θα υποστούν αν το παιδί δεν φοιτά στο σχολέιο (αυτές λογικά κάπου θα υπάρχουν), στο γεγονός ότι αναγκαστικά θα επαναλάβει το παιδί το Ν/Γ γιατί η φοίτηση δεν είναι επαρκής κλπ. Μια καθαρά "υπαλληλική" επιστολή, και όχι συναισθηματική του στυλ "σας παρακαλώ, φέρτε το παιδί, είναι για το καλό του".
Α! Και κάτι καινούριο που έμαθα: για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τη φοίτηση νηπίων υπεύθυνος είναι ο Προϊστάμενος του Γραφείου, και ΟΧΙ η Σύμβουλος. Μου έκανε εντύπωση, αλλά έτσι φαίνεται πως είναι.