0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε μια άσκηση εύρεσης και σχολιασμού σχημάτων λόγου πως ζητάτε από τους μαθητές σας να δομήσουν την απάντηση τους; Σε παράγραφο ή θα ήταν λάθος η αρίθμηση μετά από μια μικρή εισαγωγή; π.χ 1. στίχος 29 μεταφορά "σέρνει την λαλιά του". Σχολιασμός , 2. στίχος 31 υπερβολή "καί ἀντιβουίζει ὀλονυχτίς". Σχολιασμός κ.ο.κ. Παρατηρώ μεγάλη δυσκολία από τους μαθητές στην απάντηση της συγκεκριμένης άσκησης όχι μόνο στο τι θα γράψουν αλλά και στο πως θα το γράψουν. Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο εύκολος γι' αυτούς και θα ήθελα να ξέρω αν στην βαθμολόγηση υπάρχει κάποιο πρόβλημα σχετικά με την παράθεση της απάντησης μ' αυτόν τον τρόπο.
Καλημέρα συνάδελφοι και χρόνια πολλά και καλά! Γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει πως λειτουργεί ο εγκιβωτισμός; Ποιος είναι δηλαδή ο σκοπός της λειτουργίας του;
Γενικότερα πως λειτουργεί ο εγκιβωτισμός;;