Σύνολο ψηφοφόρων: 311
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αλλά όπως είπε ο Λαζόπουλος πριν από λίγες εβδομάδες "φτιάξαμε ένα σύστημα που μπορούν να κλέψουν όλοι αντί να μην μπορεί να κλέψει κανείς"
Δεν καταλαβαίνω καθόλου το σκεπτικό σου. Ποιος είπε να μην υπάρχει ΑΣΕΠ, αξιολόγηση, ή φοβάται τις εξετάσεις και τη σύγκριση με το νέο υποψήφιο. Αυτό που λέω, εγώ τουλάχιστον, είναι ότι δεν έχει λογική να εξετάζεις διαρκώς άτομα τα οποία έχεις εξετάσει επανειλημμένα και έχουν επιτύχει. Είναι σαν να βάζεις τους μαθητές της Γ Λυκείου να δίνουν ξανά και ξανά Πανελλαδικές. Επιπλέον, δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με τους νέους υποψηφίους, γιατί μιλάμε για ανόμοια πράγματα από άποψη συνθηκών και χρόνου. Κανείς παλιός ή επιτυχών δε φοβάται τον ΑΣΕΠ, απλώς ΑΠΗΥΔΗΣΕ να δίνει εξετάσεις. Βρίσκεις εσύ λογικό ο 3 και 4 φορές επιτυχών να ξαναδίνει; Για να πετύχει τι; Να πληροί την προϋπόθεση της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ... που ήδη πληροί; Άλλωστε, γνωρίζεις πολύ καλά, αφού και εσύ κινείσαι στον ιδιωτικό χώρο, ότι όποιος έχει δουλέψει σε αυτόν δε φοβάται ούτε τη δουλειά ούτε την αξιολόγηση.
Τι δήλωσε η Άννα Διαμαντοπούλου σε συνέντευξή της στην Ημερήσια . Aλλαγές προωθείτε και στο σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών, ώστε να γίνονται μόνο μέσω AΣEΠ. Tο μεταβατικό στάδιο θα είναι ικανό, ώστε να μην υπάρξουν κοινωνικές αδικίες; Eίναι εύλογο ότι θα υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο, ώστε να μην αδικηθούν άνθρωποι που ακολούθησαν μία διαδικασία που είχε ορισθεί από πριν, και επένδυσαν σε αυτήν χρόνο και προσπάθεια. Kοινωνική όμως αδικία συντελείται σε βάρος των χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών που δεν βρίσκονται σήμερα στους ειδικούς πίνακες, καθώς με την υφιστάμενη κατάσταση μόλις το 38% των διορισμών γίνεται μέσω AΣEΠ και το υπόλοιπο 62% μέσω πινάκων.Γι' αυτό έχει μεγάλη άξια ότι θέτουμε μια γενική αρχή για όλους. Aπό εκεί και πέρα έχουμε ξεκαθαρίσει πως θα ληφθούν υπόψη η προϋπηρεσία, τα ειδικά προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια.Πηγή :http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_3_10_0620.phpΘΑ ΤΗ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΗ ΧΟΝΤΡΗ
Τι δήλωσε η Άννα Διαμαντοπούλου σε συνέντευξή της στην Ημερήσια . Aλλαγές προωθείτε και στο σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών, ώστε να γίνονται μόνο μέσω AΣEΠ. Tο μεταβατικό στάδιο θα είναι ικανό, ώστε να μην υπάρξουν κοινωνικές αδικίες; Eίναι εύλογο ότι θα υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο, ώστε να μην αδικηθούν άνθρωποι που ακολούθησαν μία διαδικασία που είχε ορισθεί από πριν, και επένδυσαν σε αυτήν χρόνο και προσπάθεια. Kοινωνική όμως αδικία συντελείται σε βάρος των χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών που δεν βρίσκονται σήμερα στους ειδικούς πίνακες, καθώς με την υφιστάμενη κατάσταση μόλις το 38% των διορισμών γίνεται μέσω AΣEΠ και το υπόλοιπο 62% μέσω πινάκων.Γι' αυτό έχει μεγάλη άξια ότι θέτουμε μια γενική αρχή για όλους. Aπό εκεί και πέρα έχουμε ξεκαθαρίσει πως θα ληφθούν υπόψη η προϋπηρεσία, τα ειδικά προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια.Πηγή :http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_3_10_0620.php
θα, θα, θα, ..., η επίσημη ανακοίνωση / ψήφιση, του νομοσχεδίου μήπως θα πρέπει, κάποτε, να πραγματωθεί ...;;;
Παράθεση από: aristos2 στις Μάρτιος 20, 2010, 07:55:31 μμθα, θα, θα, ..., η επίσημη ανακοίνωση / ψήφιση, του νομοσχεδίου μήπως θα πρέπει, κάποτε, να πραγματωθεί ...;;;Έχεις δίκιο . Απόλυτα σεβαστή η αγωνία σου . Είναι πράγματι πολύ σημαντικό να μην αργήσει το νομοσχέδιο . Βέβαια ακόμα πιο σημαντικό είναι να προκύψει δικαιότερο ( αξιοκρατικό ) σύστημα διορισμών ( χωρίς παράθυρα ρουσφετιού ) . Και ας αργήσει ένα μήνα η ψήφισή του .
καλημερα....πραγματικα απορω...πως ειναι δυνατον να εχει τετοιο ποσοστο το τωρινο συστημα....?πραγματικα θεωρειτε καλυτερο το τωρινο συστημα...?