0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όση σχέση έχουν οι πε19-20 με την μαθηματική παιδεία τόση σχέση έχουν και η συντριπτική πλειονότητα των μηνυμάτων με το θέμα του νήματος.γιατί δεν πάτε να τα πείτε κάπου αλλού, εδώ είναι για τα μαθηματικά γυμνασίου....σοκ ε ?
Απαντάω μία μία στις δικές σου ανακρίβειες1. Στο τμήμα που σπούδασα εγώ, από το 1993 υπήρχαν τρία μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής (δύο υποχρεωτικά, ένα επιλογής) με μικροδιδασκαλίες σε σχολείο της Θεσσαλονίκης. 2. . Μέχρι και το 2000 επαναλαμβάνω ότι οι πτυχιούχοι Πληροφορικής ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ δικαίωμα να υποβάλλουν, ούτε αίτηση για αναπληρωτές (με εξαίρεση ένα σχολικό έτος στο ενδιάμεσο, όπου πρόλαβαν και διορίστηκαν κάποιοι πτυχιούχοι), αλλά εσύ γνωρίζεις ότι δεν ενδιαφέρονται. Όλες τις άλλες επιλογές τις έκαναν , ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΤΑΝ η δυνατότητα εργασίας στην εκπαίδευση.3. Ανήκω σε αυτή τη χρονολογική κατηγορία που αναφέρεις και υπηρετώ 11η σχολική χρονιά φέτος μακριά από το σπίτι μου, 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, ενώ οι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο έχουν καπαρώσει τις οργανικές στην περιοχή δοιρισμού μου. Έχω υποχρεωθεί 5 σχολικά έτη να υπηρετήσω σε διαφορετική περιοχή από αυτή του διορισμού μου για να συμπληρώσω το ωράριο μου. Σαν και μένα γνωρίζω δεκάδες πρώην συμφοιτητές μου και άλλες δεκάδες συναδέλφους στην περιοχή που υπηρετώ. Περιττό να αναφέρω ότι τουλάχιστον στην περιοχή μου, το 100% όσων μετατάχθηκαν στην πρωτοβάθμια είναι πτυχιούχοι πληροφορικής, γιατί δεν είχαν οργανική, ενώ όσοι δεν έχουν βασικό πτυχίο, είναι ήρεμοι και εργασιακά εξασφαλισμένοι στην οργανική τους4. Έχω γνωρίσει καμιά 20ρια μαθηματικούς που εργάζονται ως πληροφορικοί. Από αυτούς οι 4 έχουν μεταπτυχιακό και οι υπόλοιποι σεμινάρια. Από τους 4 και οι 4 έχουν κάνει μεταπτυχιακό στα πληροφοριακά συστήματα. Αλλά και οποιοδήποτε μεταπτυχιακό να είχαν κάνει ακόμα και στο ΜΙΤ δεν έχει σημασία, γιατί πολύ απλά το μεταπτυχιακό δεν δίνει τα δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος σε οποιαδήποτε επιστήμη. Προσωπικά μπορώ κάλλιστα με αυτό που ασχολούμαι αυτή τη στιγμή να ξεκινήσω του χρόνου διδακτορικό σε ένα τμήμα ψυχολογίας ή στο τμήμα του Βόλου για την ειδική αγωγή, αφού ασχολούμαι με κάτι που άπτεται της ειδικής αγωγής. Δε σημαίνει όμως και δικαίως ότι έχω οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα πάνω σε αυτές τις επιστήμες, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΕΧΩ. Το επαναλαμβάνω οι μεταπτυχιακές σπουδές δίνουν εμβάθυνση σε ένα πολύ περιορισμένο υποσύνολο μιας επιστήμης και σε καμία περίπτωση κάποιος δεν αποκτά συνολική γνώση μιας επιστήμης.Θέλω να μου απαντήσεις τα εξής:1. Πως γίνεται οι ικανότατοι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο, να προτιμούν σε συντριπτικό ποσοστό τα Γυμνάσια και να αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι τα ΕΠΑΛ και τα Γενικά Λύκεια;2. Γιατί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις Εφαρμογές Η/Υ όταν βρίσκονται σε ΕΠΑΛ και αποφεύγουν να αναλάβουν πχ τα Προγραμματιστικά Εργαλεία Διαδικτύου, τις Βάσεις Δεδομένων ή το Δομημένο Προγραμματισμό, αφού έκαναν τόσο φοβερά μεταπτυχιακά και την κατέχουν την επιστήμη πλήρως;Εγώ επαναλαμβάνω ότι ένα λάθος δε διορθώνεται με νέο λάθος (Β αναθέσεις) και οι απόψεις μου είναι ξεκάθαρες: Ο καθένας διδάσκει μόνο μαθήματα του βασικού του πτυχίου. Αυτό σημαίνει ότι καταργούνται οι Β αναθέσεις για όλους και ο καθένας γυρίζει στον κλάδο του. Να τεθεί μόνο ένα κριτήριο για πολύ μικρά σχολεία νησιών (πχ γυμνάσια με κάτω από 30 μαθητές σε απομακρυσμένα νησιά), όπου θα επιτρέπονται οι Β αναθέσεις γιατί είναι πραγματικά δυσβάσταχτο οικονομικά να υπάρχουν 30 διδάσκοντες.
όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?
Φυσική είχαμε αρκετά μαθήματα!
Γεωγραφία δεν είχαμε ! Με τους πε04 μας συνδέουν πολλά, έχουμε κοινό παρελθόν , μαζί περάσαμε όλες τις αλλαγές στην παιδεία και το αντικείμενο μας συνδέεται αρκετά οι φυσικοί ξέρουν και από άξονες συντεταγμένων (Oχ,y,z) παραγώγους, ολοκληρώματα, τριγωνομετρία, εξισώσεις, λογαρίθμους, κ.α εμείς κάνουμε πράξεις και σχήματα.
Με τους πε19 μας χωρίσουν πολλά όπως το 1+1=?
Ένα είναι το πρόβλημα και έχει να κάνει με τους διορισμούς, οι μαθηματικοί και οι πε04 ξεκίνησαν από επετηρίδα και βρήκαν την ευκαιρία να διοριστούν ως πε19 , μετά εμφανίστηκε ο ασεπ και τώρα το 2014 ανατράπηκαν όλα , μελετήστε τους πίνακες πε03-19 και θα διαπιστώσετε πως υπάρχει τεράστια διαφορά στην ημερομηνία πτυχίου και στο βαθμό ασεπ.Η ανεργία είναι το νούμερο ένα πρόβλημα πήραν μόνο 100 μαθηματικούς από τους 4500, υπάρχουν μαθηματικοί με 0 μόρια και πτυχίο το 1980! Σήμερα δουλεύουν νέοι πε19 και οι μαθηματικοί με επιτυχίες ασεπ και προϋπηρεσία δεν δουλεύουν ούτε ως αναπληρωτές
Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...
Είναι τόσο απλό. Προσφορά και ζήτηση λέγεται. Όταν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά το κενό καλύπτεται με άλλο τρόπο.Δεν θα το καταλάβεις ποτέ γιατί δεν θέλεις να το καταλάβεις.Κυνήγα ανεμόμυλους εσύ λοιπόν προσπαθώντας να διώξεις άλλους για να τους πάρεις τη θέση.Και αν θέλεις και τη δικιά μου, έλα να σου τη δώσω.Και για να μπούμε και εντός θέματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στους Μαθηματικούς υπάρχει υπερπροσφορά. Άρα δεν στέκει και η διδασκαλία μαθηματικών από ΠΕ19. Μπορεί να μας συμφέρει αλλά δεν το κατέχουμε όλοι.
επιτελους και ενας μαθηματικος να απορει με τα επιχειρηματα των μαθηματικων περι 3ωρου μειωσης για τα εργαστηρια πληροφορικης, περι φορτου για το ωρολογιο προγραμμα και αλλα παρομοια αστεια. όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?