0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
interstellar αυτή είναι απλά η δική μου άποψη...κάπου το είχα διαβάσει για τον τόπο αλλά δεν θυμάμαι, το βρήκα λογικό και το εφαρμόζω.Ναι τους λέω να γράφουν πάνω δεξιά μόνο ημερομηνία! Ίσως να υπερβάλλω και να θεωρηθεί πλην στην βαθμολόγηση της δομής, αλλά όπως σε μια ομιλία δεν γράφουμε π.χ ως εκπρόσωπος του 1ου Λυκείου Καβάλας δηλαδή δεν πρέπει να δηλώσουμε τοπικό προσδιορισμό με την ίδια λογική δεν τους λέω να γράφουν τόπο στις εκθέσεις τους εξαρχής γιατί μπορεί από συνήθεια στις πανελλήνιες να βάλουν. Όπως επίσης τους βάζω να υπογράφουν στην επιστολή από τις πρώτες εκθέσεις όχι ονομαστικά αλλά ένας μαθητής/ μία μαθήτρια της Γ' Λυκείου. Αυτά από μένα, αν κάποιος βαθμολογητής δει το μήνυμα σου ίσως σου δώσει μια πιο ξεκάθαρη απάντηση.
Δεν έχω να σου πω κάτι παραπάνω από αυτό που σου έγραψα!Μόνο θα σου στείλω το λινκ γιατί θυμήθηκα από που είχα αντλήσει υλικό http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/nea_elliniki_glossa/chrisimo_yliko_lykeio.html . Είναι σελίδα του υπουργείου Παιδείας της Κύπρου με πραγματικά πολύ καλό υλικό. Ρίξε μια ματιά και για άλλα μαθήματα. Στην 6η σελίδα για την επιστολή ανέφερε : " Στις Παγκύπριες Εισαγωγικές εξετάσεις δεν επιτρέπεται οι μαθητές να σημειώνουν όνομα, ψευδώνυμο, τόπο ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο που μπορεί να φανερώνει την ταυτότητά τους." Με βάση αυτό κινήθηκα!
Καλησπέρα συνάδελφοι. Θα ξεκινήσω ένα ιδιαίτερο στην Έκθεση με έναν κύριο γύρω στα 40 που θέλει να δώσει πανελλήνιες. Από που να ξεκινήσω; Τι λέτε; Όσον αφορά το οικονομικό να πάρω όσο παίρνω και στους κανονικούς μαθητές;
Συνάδελφοι έχω τρεις σχεδόν άριστους μαθητές στη γ΄ λυκείου στην έκθεση, με προοπτικές να γράψουν πολύ καλά στις πανελλήνιες. Θα ήθελα τη γνώμη σας, σχετικά με το ποια θέματα να διδάξω για να θεωρηθώ καλυμμένος στο θέμα της ύλης, έτσι ώστε να ασχοληθούμε με όλα τα πεδία.