0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aπ οσο θυμαμαι στη σχολη καναμε μεμονομενες δραστηριοτητες όπως στον οδηγο της νηπιαγωγου ..Ωστοσο οταν συγκρινα οδηγο και το βιβλιο της Τζεκακη που ειχαμε παρει στα μαθηματικα ειχαν διαφορες...Λογικα δεν πρεπει να ζητησουν μια δραστηριοτητα ξεκομμενη αλλα μια διαθεματικη διδασκαλια, ετσι δεν ειναι;;Νομιζω πως τα χω χασει απο τα πολλα βιβλια-σημειωσεις και εχει κολλησει το μυαλο μου!
Δεν το 'χω ψάξει αυτό που λες. Θα το δω και θα σου πω σε μερικές μέρες.
Στη δραστηριότητα για τη βροχή νομίζω ότι θα έπρεπε κανείς να γράψει τη δραστηριότητα απλά ακολουθώντας ένα απλό σχεδιάγραμμα π.χ. :- τίτλος- στόχοι (άμεσοι, έμμεσοι, προσωπικοί)- υλικά - αφόρμηση- περιγραφή της δραστηριότητας- περαιτέρω εμπέδωση- καινούριες λέξεις- αξιολόγησηΕπίσης Rinaki νομίζω ότι τη δραστηριότητα με το γκαζάκι θα μπορούσες να τη γράψεις, αφού έτσι θα μπορούσες να περιγράψεις στα παιδιά πως δημιουργείται η βροχή.