0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτή τη φορά οι θεατρολόγοι ήταν από τους περισσότερο αδικημένους, από κάποιους που θεωρούν ότι οι τέχνες είναι περιττές στο σχολείο.https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/386919_ypoyrgeio-paideias-systasi-3000-theseon-gia-iereis-1-mono-gia-ekpaideytikoys
υπάρχει κάπου πρόταση για σύσταση οργανικών στην αβάθμια με αριθμούς ανά κλάδο; Εδώ και καιρό οργανώνονται οι κλάδοι ειδικοτήτων γι αυτό το θέμα αλλά πχ για τους πε86 που ανήκω δεν έχω δει κάπου προτάσεις με αριθμούς; Αν έχουν αναρτηθεί και δεν τους είδα ζητώ συγγνώμη..Πάντως πρέπει να ξέρουμε και για τι πιέζουμε, θα είμαστε ευχαριστημένοι οι ΠΕ86 με τη δημιουργία 100 νέων οργανικών ; (προφανώς και όχι)
Σε μας οι απαιτούμενες ώρες σε κάθε σχολείο ισούνται με τη λειτουργικότητα του. 12θέσιο σχολείο = 12 ώρες ΤΠΕ, 6θέσιο = 6 ώρες κλπ. Έστειλα πριν από μήνες σε όλους τους συλλόγους πρωτοβάθμιας mail. Αυτούς τους συλλόγους που βγάζουν ανακοίνωση για το κάθε τι κάθε 3 και λίγο (και πολύ καλά κάνουν), ζητώντας τους να μου στείλουν ένα πινακάκι με τις οργανικότητες και τις λειτουργικότητες των σχολείων της περιοχής αρμοδιότητας τους. Μου απάντησαν 2 από τους 136 συλλόγους. Ο ένας ήταν ο σύλλογος που ανήκω κι εγώ, οπότε θα μου απαντούσαν, δε μπορεί. Με άλλα λόγια, ΔΕΝ έχουμε τα απαραίτητα δεδομένα ώστε να ξέρουμε με τι είμαστε ικανοποιημένοι και με τι όχι. Τα δεδομένα αυτά τα ξέρει σίγουρα το υπουργείο (από το myschool) και πολύ πιθανόν οι σύλλογοι (κι αν δεν τα ξέρουν, μπορούν να τα ζητήσουν από τις διευθύνσεις τους).
προσεγγιστικά βάσει των προσλήψεων των ΑΠΩ α και β φάσης δεν θα μπορούσαμε να έχουμε έναν στρογγυλό αριθμό;Πχ. αν α και β φάση προσλαμβάνονται 400 ΑΠΩ ΠΕ 86 σε λειτουργικά κενα, δεν έχουμε ένα στόχο των 200-250 οργανικών κενών; πολύ χοντρικά αλλά είναι μια βάση. Ίσως να είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου αλλά στο περίπου έτσι το αντιλαμβάνομαι.. Στη περιοχή μου πχ είναι τυπικά όπως περιέγραψες θα ήταν 3 τα οργανικά κενά και 5 ΑΠΩ πήραν α και β φάση για όλα τα κενά λειτουργικά και οργανικά.
Οι ΠΕ86 έχουν ακριβώς τις ίδιες ώρες με τους μουσικούς στην α/θμια.Ένας απλός τρόπος να μάθει κάποιος περίπου πόσα οργανικά υπολείπονται στους πληροφορικους είναι να δει πόσα έχουν οι μουσικοί.Ακούγεται λίγο μπακαλιστικο αλλά η αλήθεια είναι πολύ κοντά.
Ούτε οι μουσικοί έχουν τις απαιτούμενες οργανικές θέσεις.
Προφανώς και στους μουσικούς χρειάζεται σύσταση νέων θέσεων αλλά τουλάχιστον αυτοί επειδή είναι παλιότερος κλάδος στην α/θμια από εμάς έχουν ένα ικανοποιητικό αριθμό οργανικών. Ακόμη κι από αυτόν τον αριθμό, τον μη αναθεωρημένο, απέχουμε πολύ. Μια μικρή έρευνα θα έπειθε τον καθένα. Αρκεί να αναζητήσει κάποιος τις υπάρχουσες οργανικές θέσεις σε κάμποσες περιοχές για αυτούς τους δύο κλάδους. Θυμίζω ότι αναφέρω τους μουσικούς σαν παράδειγμα επειδή έχουν ακριβώς το ίδιο ωράριο με τους πληροφορικούς στην α/θμια. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δηλαδή.
Δυστυχώς, ούτε αυτές μπορώ να βρω...
Σου παραθέτω ένα τυχαίο παράδειγμα.https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345791_pinakas-kinisis-didaktikoy-prosopikoy-2021-organika-kena-stin-athinasΕίναι περσινά στοιχεία. Πριν την περσινή σύσταση θέσεων. Νομίζω δεν έγινε εκεί καμία σύσταση.Οργανικές θέσεις ΠΕ79: 122Οργανικές θέσεις ΠΕ86: 83Με ίδιο ωράριο δεν θα έπρεπε να έχουμε άραγε ακόμη 39 θέσεις σε αυτή την α/θμια εκπαίδευση;Στις περισσότερες αν όχι και σε όλες τις διευθύνσεις συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Ίσως όχι τόση διαφορά αλλά υπαρκτή.Υ.Γ. Όπως και να έχει, συμφωνώ μαζί σου ότι η σύσταση θέσεων θέλει αγώνα και πίεση και αν δεν γίνει μέχρι το Νοέμβρη, θα είναι πάλι επίφοβη.