0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εξαρταται απο τον εκπαιδευτικο. Υπάρχουν δάσκαλοι που δεν βάζουν ποτέ επαναληπτικο. Επισης οι δάσκαλοι ανάλογα με το ποια κετεύθυνση είχαν στη Γ λυκειου, έχουν δυνατά και αδύνατα σημεία σε κάποια μαθήματα. Το παιδί μου πχ είχε δάσκαλο που αγαπούσε τα μαθηματικά και είναι πολύ καλά δουλεμένος σε αυτό το μάθημα και στη φυσική, ενω έχει τεράστια κενα στη γλώσσα (στην Ε και στη Στ δεν έγραφαν κανενός είδος κείμενο, ως έκθεση) και η φιλόλογος στο γυμνάσιο τραβάει τα μαλλιά της. Στο άλλο τμήμα η δασκάλα έδωσε έμφαση στη γλώσσα και όχι στα μαθηματικά...
Αχ αυτά τα μικρά μέρη, που πρέπει να φαίνεσαι διαβασμένος κι ας μην καταλαβαίνεις τίποτα... ελληνική επαρχία, βιώματα μιας ζωής. Καλά, μην νομίζετε ότι και στην Αθήνα τα πράγματα είναι καλύτερα. Και εδώ η "επαρχιώτικη" τάση κυριαρχεί. Να φαίνονται τα παιδιά διαβασμένα, γι' αυτό οι γονείς πληρώνουν να τους γράφουν τις απαντήσεις και νομίζοντας ότι κοροϊδεύουν τον δάσκαλο.Ένα παράδειγμα: μαθητής της β΄ γυμνασίου μού έγραφε για τον εκλεκτικισμό (sic) της λατινικής εκκλησίας σχετικά με τον εκχριστιανισμό των Μοραβών!!!!!
Έχετε έρθει σε επαφή με τους γονείς των συγκεκριμένων παιδιών; Έχετε μιλήσει με τα ίδια τα παιδιά; Τους δίνετε "πάσα" κατά τη διάρκεια του μαθήματος να απαντούν σε παρόμοιες ερωτήσεις, ώστε να καταλάβουν το λάθος τους; Χωρίς καμία κριτική διάθεση, απλά σας κάνω ερωτήσεις που μου ήρθαν κατευθείαν στο μυαλό.
Φυσικά. Όταν όμως έρχεται ο άνθρωπος στο σπίτι κ ο γονιός περιμένει να είναι έτοιμα όλα γιατί πληρώνει, τι τον νοιάζει τι λέει ο καθηγητής; όταν λέμε όχι παπαγαλία κ η μαμα κρατάει το βιβλίο κ της τα λενε κ βάζεις εσυ άσκηση συνδυαστική κ σε παίρνει να ρωτήσει γιατί έγραψε μέτρια ενώ εκείνης της τα είπε σωστά, τι να κανεις; για όνομα του θεού, δεν ήρθαμε χτες στην εκπαίδευση, οι γονείς είναι μάστιγα για τα σχολεία, καταστρέφουν ο,τι προσπαθούμε να κάνουμε. Δεν ξέρω τι γίνεται σε αλλα σχολεία, εγω δεν μιλώ για εξαιρέσεις. Ας πούμε στα 25 παιδθα, οι 5 συνήθως δεν κάνουν τίποτα, οι δέκα ασχολούνται πού κ πού, άλλοτε μόνοι κ άλλοτε με βοήθεια, άλλοι πέντε απλώς αντιγράφουν ασκήσεις κ αν δεν τους δώσεις τον λόγο δεν σηκώνουν χέρι κ είναι άλλοι πέντε που τα καταφέρνουν άψογα είτε μόνοι είτε μαζί με λίγη βοήθεια. Οι μισοί μαθητες τουλάχιστον, έχουν κάποιον να τους λύνει ασκήσεις τουλάχιστον μια φορά την ενδομαδα. Δεν μιλώ για αντιγραφή από το ιντερνετ ή από λυσσαρι, μιλώ για φροντιστή. Ακόμα κ στην ενισχυτική τους λύνουν τις ασκήσεις. Γι αυτό εγω πλέον τις ασκήσεις που είναι σημαντικές κ θέλω να δουλέψουν μόνοι, τις βάζω στην τάξη, κ για το σπίτι βάζω άλλες πιο απλές, ίσα ίσα για να ασχοληθούν.
Τι να σας πω. Δουλεύω σε αυτόν τον χώρο 11 χρόνια και έχω έρθει σε επαφή με πολλούς γονείς και με ακόμα περισσότερα παιδιά. Προφανώς και δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση τις εμπειρίες σας. Προσωπικά όμως στους 10 γονείς ο ένας να μου έχει προκαλέσει πρόβλημα. Οι υπόλοιποι ήθελαν μόνο το καλό των παιδιών τους. Έτσι συνεργατικά καταφέρνουμε πολλά πράγματα. Ακόμα και στον χώρο της παραπαιδείας δεν αντιμετώπισα ποτέ γονείς που να μου είπαν σε πληρώνω για να λύσεις ασκήσεις. Αν το άκουγα θα έφευγα από μόνη μου.Σίγουρα βέβαια θα υπάρχουν και αυτά τα περιστατικά. Δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο σακούλι.
Ρε παιδιά κοροιδευομαστε τώρα;;όταν στον κλάδο μας η πλειοψηφία παίρνει πτυχία της πλάκας χωρίς να ενδιαφέρεται να κάνει σοβαρές σπουδές- οι οποίες απαιτούν κόπο που δεν έχουν τα επί πληρωμη- ώστε να μάθει και πέντε πράγματα μόνο και μόνο για να επωφεληθεί και είναι και ενήλικες μιας κάποιας ηλικίας -ενηλικες, γιατί αναρωτιεστε καποιοι γιατί δεν ενδιαφέρονται οι μαθητές που είναι και μικρότερης ηλικίας για την δύσκολη μάθηση από την εύκολη βαθμοθηρια μεσω παρεμβάσεων των γονέων πολλές φορές...είναι η νοοτροπία της χώρας στην πλειοψηφια....οι εξετάσεις όσο παροχημενες κι αν είναι ως διαδικασία αποτελεί δυστυχώς το μόνο κίνητρο κι είναι ζήτημα περισσότερο νοοτροπίας όπως προείπα παρά εκπαιδευτικού συστήματος...οι γονείς μας κι οι παππούδες μας μεγάλωσαν σε χωριά με σχολεία των 50μαθητων όλοι σε μια αίθουσα μονοθεσια σε άλλες πιο δύσκολες εποχές κι όμως οι γνώσεις τους δε συγκρίνονται ..που ρωτάς τα παιδιά τι γιορτάζουμε 25 Μαρτίου η 28 Οκτωβρίου και δεν ξέρουν να σου πουν ...ούτε από τα τραγούδια που λένε στις σχολικές γιορτές δεν υποψιάζονται τι γιορτάζουμε ..ακόμα και τα τραγούδια παπαγαλια τα λένε...τραγουδάνε το κορόιδο Μουσολίνι και σου λένε για τον τουρκικό ζυγό....μη μιλήσω για γεωγραφία κλπ κλπ...γιατί στα άλλα λίγο πολύ κάτι πιανουν...
..που ρωτάς τα παιδιά τι γιορτάζουμε 25 Μαρτίου η 28 Οκτωβρίου και δεν ξέρουν να σου πουν ...ούτε από τα τραγούδια που λένε στις σχολικές γιορτές δεν υποψιάζονται τι γιορτάζουμε ..ακόμα και τα τραγούδια παπαγαλια τα λένε...τραγουδάνε το κορόιδο Μουσολίνι και σου λένε για τον τουρκικό ζυγό....μη μιλήσω για γεωγραφία κλπ κλπ...γιατί στα άλλα λίγο πολύ κάτι πιανουν...