0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταλαβαίνω ότι για όλους μας η μοριοδότηση είναι σημαντική καθώς από αυτή εξαρτάται το αν θα εργαστούμε και τελικά η επιβίωσή μας. Πρέπει όμως να σκεφτούμε και τους μαθητές μας. Πιο αποδοτικός να διδάξει για παράδειγμα έναν ψυκτικό, είναι κάποιος που έχει εμπειρία κάποια χρόνια στις εγκαταστάσεις ή κάποιος που γνωρίζει ελάχιστα την πρακτική εφαρμογή; Μην ξεχνάμε ότι οι σχολές είναι μαθητείας. Προσωπικά θεωρώ ότι η μοριοδότηση των ΕΠΑΣ, που πριμοδοτεί επαγγελματική εμπειρία, μεταπτυχιακό και σεμινάρια, αν και έχει αρκετές ελλείψεις και δημιουργεί μεγάλες αδικίες, είναι ασύγκριτα πιο αξιοκρατική από αυτή των αναπληρωτών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που μοριοδοτεί μόνο την διδακτική εμπειρία. Σε κάθε περίπτωση, έχω πολύ μικρή εμπειρία (1 έτος) στις ΕΠΑΣ και βλέπω ότι τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς μας έχουν λίγο πολύ του χεριού τους. Να τρέχουμε για λίγες ώρες, να πληρωνόμαστε όταν περισσεύει κανά φράγκο, να μην πληρωνόμαστε για αργίες (ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ) και να τρέμουμε για το τι αλλαγές και κόλπα θα κάνουν οι από πάνω για να βολέψουν τους δικούς τους. Και είδα και κάτι άλλο από τους παλαιότερους συναδέλφους. Πολύ γκρίνια και καθόλου ουσιαστική διεκδίκηση. Έτσι δε θα πάμε δυστυχώς ούτε εμείς, ούτε το επίπεδο της εκπαίδευσης που παρέχουμε πουθενά.
Πως ειναι δυνατόν να βγει η προκήρυξη πριν ακόμα απολυθούμε και βγουν οι προϋπηρεσίες μας. Πάλι θα γίνει μπέρδεμα. Αυτο με την αναπλήρωση και τη δήλωση ολόκληρης περιφέρειας δ ξέρω αν ειναι και πολυ καλό, διότι προβλέπονται μετακινήσεις και ανακατατάξεις. Πολλές αλλαγές, πολλά παραθυράκια, για να προλάβουν απο οτι φαίνεται να βολευτούν ....όσοι προλάβουν....πάλι....