*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2993464 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
https://www.alfavita.gr/arthron/oromisthioi-ekpaideytikoi-sde-kataggelia-kritirion-kai-diadikasia-epilogis-ekpaideyton   

Καταγγελία κριτηρίων και διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών ενηλίκων στα ΣΔΕ
Ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί ΣΔΕ


Με την παρούσα επιστολή καταγγέλλουμε την πρόσφατη απόφαση υπ’ αρ. πρ. Κ1/161890 της 13/10/2015 με θέμα «Κριτήρια και διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) για το σχολικό έτος 2015-2016" για τους παρακάτω λόγους:

1.Κατ’ αρχάς, η απόφαση για την κατά απόλυτη προτεραιότητα επιλογή εκπαιδευτών οι οποίοι είναι εγγεγραμένοι στα μητρώα εκπαιδευτών ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ, οδηγεί ουσιαστικά σε αποκλεισμό από τη δυνατότητα απασχόλησης στα ΣΔΕ κα­τά το τρέχον εκπαιδευτικό έτος, υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων οι οποίοι διαθέτουν μακροχρόνια προϋπηρε­σία στον συγκεκριμένο φορέα και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης ενηλίκων, ουσια­στική και πιστοποιημένη επιμόρφωση και πρακτική εμπειρία στις αρχές και τις τε­χνικές της εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως και ανώτατους τίτλους σπουδών, μετα­πτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου, στο γνωστικό τους αντικείμενο. Το συγκεκριμένο μέτρο δημιουργεί έναν κάθετο και αδιαβάθμητο διαχωρισμό στην επιλογή των ωρομίσθιων εκπαιδευτών στα ΣΔΕ, ο οποίος καταργεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και αντικειμενικής και σταθμισμένης αξιολόγησης του συνόλου των προσόντων των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Συγχρόνως είναι αιφνιδιαστικό, υπερβολικό και άδικο για τους εξής λόγους: κατ’αρχήν απαιτείται από τους υποψήφιους διδάσκοντες στα ΣΔΕ ένας τίτλος πιστοποίησης ο οποίος αναφέρεται σαφώς στις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων (βλ. την επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΠΠΕΠ http://www.eoppep.gr/index.php/el/trainers_certification_exams/thesmiko_plaisio), ενώ τα ΣΔΕ σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία υπάγονται στην τυπική εκπαίδευση ενηλίκων (βλ. Παράρτημα). Οι περισσότεροι λοιπόν από τους υποψήφιους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς στα ΣΔΕ δε θεώρησαν σκόπιμο να συμμετάσχουν στις τελευταίες εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ (Ιούλιος 2015) καθώς εύλογα έκριναν ότι δεν τους αφορά, εφόσον τα ΣΔΕ δεν καλύπτονται από έναν τίτλο ο οποίος ρητά πιστοποιεί την επάρκεια των εκπαιδευτικών στις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων. Από την άλλη, η διαδικασία ένταξης στα μητρώα πιστοποιημένων εκπαιδευτών ενηλίκων μέσω εξετάσεων ενεργοποιήθηκε έπειτα από μακροχρόνιο λήθαργο μόλις το περασμένο καλοκαίρι, με τις εξετάσεις οι οποίες διενεργήθηκαν από τον αρμόδιο φορέα, τον ΕΟΠΠΕΠ, κατά τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο του 2015. Συνεπώς, οι εκπαιδευτές οι οποίοι είτε δε θεώρησαν απαραίτητο, είτε δεν κατόρθωσαν, για οποιοδήποτε λόγο, να εκμεταλλευτούν τη μία και μοναδική ευκαιρία συμμετοχής τους στην πρόσφατη διαδικασία της πιστοποίησης, στερούνται ουσιαστικά οποιασδήποτε ευκαιρίας απασχόλησής τους στις δομές της εκπαίδευσης ενηλίκων, τουλάχιστον μέχρι τη χρονικά ακαθόριστη διεξαγωγή των επόμενων εξετάσεων από τον ΕΟΠΠΕΠ.

Επίσης, η συγκεκριμένη απόφαση δημιουργεί καθεστώς διακριτικής μεταχείρι­σης ως προς τους όρους εργασίας των εργαζόμενων εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ, διότι το κριτήριο της απόλυτης προτεραιότητας των εγγεγραμένων στα μητρώα του ΕΟΠΠΕΠ δεν εφαρμόστηκε στην περίπτωση της επιλογής των μόνιμων καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι αποσπάστηκαν στα ΣΔΕ για το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016 (υπ΄αρ. πρωτ. Κ1/113736/15-07-2015 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος) και οι οποίοι καλούνται ωστόσο να ασκήσουν ακριβώς τα ίδια εκπαιδευτικά καθήκοντα με τους ωρομίσθιους υποψήφιους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων για τα ΣΔΕ. Θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη απόφαση παραβιάζει την συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ίσης μεταχείρισης στους όρους της απασχόλησης και επιπλέον υποβαθμίζει και απαξιώνει το θεσμό των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, διατηρώντας τη θεσμική σύγχυση και το καθεστώς δύο ταχυτήτων στην επιλογή και στελέχωση των εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ, ενάντια σε κάθε εκπαιδευτική αρχή, παιδαγωγική σκοπιμότητα και ορθολογική τεκμηρίωση.

Επιπλέον, σε μία περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, το κόστος συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ είναι τουλάχιστον 120 ευρώ, τη στιγμή που η διοίκηση των ΣΔΕ δεν είχε καταβάλει καμία αμοιβή στους ωρομισθίους εκπαιδευτικούς για το σχολικό έτος 2014-2015 έως και  την ημερομηνία της διεξαγωγής των εξετάσεων του ΕΟΠΠΕΠ (Ιούλιος 2015) και εξακολουθεί να οφείλει τα δεδουλευμένα του 2015, ενώ από την άλλη, οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπάγονται στην χαμηλότερη ασφαλιστική κλίμακα του ΟΑΕΕ υποχρεώνονται να καταβάλουν 225 ευρώ μηνιαίως. Ως εκ τούτου η απόφαση του υπουργείου συνιστά στην πράξη πολιτική διάκρισης και οικονομικού αποκλεισμού εναντίον όσων αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο κόστος συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ. Παράλληλα, αναπαράγει και ενισχύει τις πρακτικές εμπορευματοποίησης στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της οικονομικής εκμετάλλευσης των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών ενηλίκων, τόσο από τον ΕΟΠΠΕΠ, όσο και από εκείνους τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς και οργανισμούς οι οποίοι εκμεταλλεύονται, με όρους μάλιστα ολιγοπωλιακής κερδοσκοπίας, την τεχνητή ανάγκη προετοιμασίας για τις εξετάσεις της πιστοποίησης, σε ένα καθεστώς σχεδόν απόλυτης απουσίας αντίστοιχης πρόβλεψης για δωρεάν επιμόρφωση, από τους πλέον αρμόδιους φορείς του υπουργείου Παιδείας, όπως π.χ. η ΓΓΔΒΜ και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

Για όλους τους ανωτέρω λόγους ζητούμε να αρθεί άμεσα το συγκεκριμένο μέτρο της κατά προτεραιότητας επιλογής εκπαιδευτών εγγεγραμένων στο μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ στη διαδικασία στελέχωσης των ΣΔΕ με ωρομίσθιους καθηγητές, του­λάχιστον έως ότου εξασφαλιστούν συνθήκες οι οποίες να επιτρέπουν μια περισσό­τερο δίκαιη, διαφανή και ευρεία συμμετοχή στη διαδικασία των εξετάσεων πιστο­ποίησης, δημιουργώντας ταυτόχρονα ισότιμους όρους επιλογής εκπαιδευτικών για τη στελέχωση των ΣΔΕ.

2. Επιπλέον, σχετικά με τη μοριοδότηση των προσόντων των υποψήφιων εκπαιδευτών για τα ΣΔΕ θα θέλαμε να επισημάνουμε το εξής:

Πέρα από την καθιέρωση της πιστοποίησης, η απόφαση του υπουργείου έρχεται, εξίσου αιφνιδιαστικά και αντιπαιδαγωγικά, χωρίς καμία πρότερη διαβούλευση με τους φορείς της εκπαίδευσης στα ΣΔΕ (εκπαιδευτικούς, διευθυντές και εκπαιδευόμενους), να ανατρέψει τα μέχρι τώρα ισχύοντα κριτήρια μοριοδότησης των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών των ΣΔΕ. Τα νέα κριτήρια μοριοδότητης που θεσπίζονται καθιερώνουν μια ξεκάθαρα αντι-αξιοκρατική και αντι-εκπαιδευτική λογική, η οποία, μακράν του να εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες και απαιτήσεις των ΣΔΕ, υποβαθμίζει τα απαιτούμενα προσόντα του εκπαιδευτικού τους προσωπικού, απαξιώνοντας το υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό έργο που συντελούνταν στα ΣΔΕ σταθερά μεχρι και σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα (σε σύγκριση με τις προηγούμενες σχετικές προκηρύξεις) στα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. ανεργία) των υποψηφίων ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε σχέση με τα ουσιαστικά ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά τους προσόντα (προϋπηρεσία στα ΣΔΕ και στην εκπαίδευση ενηλίκων εν γένει, μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και επιμορφώσεις), παραβιάζοντας οποιαδήποτε έννοια αξιοκρατίας και παιδαγωγικής ηθικής και καθιστώντας το Υπουργείο Παιδείας παράρτημα του Υπουργείου Εργασίας. Για παράδειγμα, ένας υποψήφιος εκπαιδευτικός με δύο χρόνια ανεργίας, το πτυχίο της ειδικότητάς του και  χωρίς καμιά προϋπηρεσία, είτε στην εκπαίδευση ενηλίκων είτε στα ΣΔΕ, συγκεντρώνει σύμφωνα με τα νέα κριτήρια μοριοδότησης περισσότερα μόρια από κάποιον ο οποίος διαθέτει, εκτός του πτυχίου του, μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο σπουδών στο αντικείμενο της ειδικότητάς του καθώς και τον ανώτατο μοριοδοτούμενο αριθμό ωρών προϋπηρεσίας και επιμόρφωσης στα ΣΔΕ. Με αυτόν τον τρόπο τα ουσιαστικά προσόντα των εκπαιδευτικών οι οποίοι καλούνται να στελεχώσουν τα ΣΔΕ υποβαθμίζονται και απαξιώνονται, συμπαρασύροντας στην απαξίωση και τον υποβιβασμό τα ίδια τα ΣΔΕ, τα οποία αντιμετωπίζονται από το σημερινό Υπουργείο Παιδείας ως ευκαιριακό εργαλείο ‘ανακύκλωσης’ ανέργων, με συνέπεια να διαταράσσεται η ομαλή τους συνέχεια, η σταθερότητα και η εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία τους. Ας σημειωθεί ότι τα συγκεκριμένα σχολεία στηρίζουν την επίτευξη των εκπαιδευτικών τους στόχων στη βιωματική μάθηση και στην αξιοποίηση ευαίσθητων διαδραστικών και μαθητοκεντρικών μεθόδων διαδασκαλίας καθώς και σε εκπαιδευτικές τεχνικές και διδακτικό υλικό τα οποία συγκροτούνται αποκλειστικά από τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Είναι λοιπόν προφανές ότι οι συγκεκριμένοι στόχοι είναι αδύνατον να ικανοποιηθούν με στοιχειώδη σταθερότητα και επάρκεια, χωρίς την αξιοποίηση εκπαιδευτικών οι οποίοι διαθέτουν δοκιμασμένη γνώση, τριβή και εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και ιδίως στα ΣΔΕ, όπως και ουσιαστική γνώση τόσο του αντικειμένου της διδασκαλίας τους όσο και των αρχών και τεχνικών της βιωματικής εκπαίδευσης ενηλίκων, χωρίς αυτούς δηλαδή τους εκπαιδευτικούς τους οποίους θέτει στο περιθώριο η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας.

Για τους παραπάνω λόγους αιτούμαστε

την αναθεώρηση της μοριοδότησης των προαναφερθέντων κριτηρίων με έναν τρόπο που να εξυπηρετεί το δίκαιο, την αξιοκρατία αλλά και τις ουσιαστικές εκπαιδευτικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων και την αποτελεματικότερη δυνατή λειτουργία των ΣΔΕ.

Αναμένοντας τις ενέργειές σας ώστε να διασφαλιστεί η νομιμότητα, η ισοτιμία και η ορθή αξιολόγηση των ωρομισθίων.

Με εκτίμηση,

Ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί Σ.Δ.Ε

Παράρτημα:

Τα ΣΔΕ είναι δημόσια σχολεία (παρ. 1 της αρ.2373/2003 Υπουργικής Απόφασης) και απονέμουν πτυχίο γυμνασίου ισότιμο της τυπικής εκπαίδευσης (Υπ.Αρ. Πρωτ. 5953 Απόφαση του Υπ.Παιδείας). Επίσης, η προϋπηρεσία των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ αναγνωρίζεται για τη μισθολογική εξέλιξή τους (παρ. 1 του άρθρου 15 του Ν.3205/03) και μοριοδοτείται στους πίνακες ωρομίσθιων και αναπληρωτών της τυπικής β/βάθμιας εκπαίδευσης και μάλιστα με τρόπο ο οποίος συναρτάται προς το ωράριο των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Υπ.Αριθμ. Πρωτ.119392/Ε2/24-07-2015 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ). Στο Νόμο 3879/2010 άρθρο 19 παρ. 1 γίνεται σαφής διαχωρισμός «των εκπαιδευτών και των στελεχών της μη τυπικής εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών των Σ.Δ.Ε.». Οι εργαζόμενοι στα ΣΔΕ δεν αναφέρονται ως εκπαιδευτές αλλά ως εκπαιδευτικοί δηλ. ως φορείς τυπικής εκπαίδευσης. Επίσης στις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης, όπως εξειδικεύονται στον νόμο 4186/2013 (Α 193), δεν περιλαμβάνονται τα ΣΔΕ. Επιπλέον στην ίδια την τράπεζα θεμάτων του ΕΟΠΠΕΠ, η οποία αποτελεί τη θεωρητική ύλη στην οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι για την εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης, και συγκεκριμένα στην 4η θεματική ενότητα  με τίτλο ‘Ιστορική εξέλιξη-Εκπαιδευτική Πολιτική’, σελ.114, ερώτηση 22, αναφέρεται ρητά ότι ‘τυπική εκπαίδευση ενηλίκων παρέχεται από τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας’ (http://www.eoppep.gr/images/Anakoinwseis/Trapeza_thematon_2014.pdf). Τέλος, στην επίσημη ιστοσελίδα της ΓΓΔΒΜ, στην ενότητα Γενική Εκπαίδευση Ενηλίκων, αναφέρεται ότι ‘η τυπική εκπαίδευση ενηλίκων παρέχεται από τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)’ (http://www.gsae.edu.gr/el/geniki-ekpaidefsi-enilikon/mathe-gia-tin-geniki-ekpaidefsi-enilikon).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2015, 11:10:57 πμ από rainbowman »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
Έντελώς άκυρη η πρώτη καταγγελία.
Πολύ δίκαιη και σωστή η δεύτερη.
Εξαιτίας του άκυρου πρώτου κομματιού της καταγγελίας δυστυχώς χάνουμε το δίκιο μας.
Αν διαβάσετε και τα σχόλια που ακολουθούν κάτω από τη καταγγελία στο άρθρο θα καταλάβαιτε τι εννοώ.
Δυστυχώς έχουν όλοι δίκιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2015, 11:23:27 πμ από rainbowman »

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Έντελώς άκυτη η πρώτη καταγγελία.
Πολύ δίκαιη και σωστή η δεύτερη.
Εξαιτίας του άκυρου πρώτου κομματιού της καταγγελίας δυστυχώς χάνουμε το δίκιο μας.
Συνάδελφε να σου πω και το άλλο βλέπουμε ότι οι μη πιστοποιημενοι έχουν κινήσει γη και ουρανο να μην εφαρμοστεί ή πιστοποίηση και το πέτυχαν, εμείς ως πιστοποιημενοι εκπαιδευτές τι καναμε? Τίποτα τρωγομασταν ένα καλοκαίρι στο forum ενώ οι αποφάσεις είχαν ήδη προμελετηθει και εμείς πιστεύαμε οτι θα εφαρμοστεί ο νόμος. Και από χτες το βράδυ όλα έγιναν μια χαρά. Καλύτερα να τα έδινα σε φιλανθρωπία τα 120€ παρά στους απατεώνες.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Eπειδή η κοροιδια εχει και όριο -ότι όλοι εχουν δίκιο κι επειδή η καταγγελία κάνει αναφορές στην ύλη που κάποιοι ποτέ δεν έκαναν τον κόπο να ανοίξουν αλλά καταγγέλλλουν, να ενημερώσω ότι υπάρχει και άλλο υλικό/νόμος που κάνει την πιστοποίηση απαραίτητη και για ΣΔΕ και φυσικά ήρθε η ώρα να αναφερθεί. Λοιπόν ετοιμάζω επιστολή  για ευρωπαική ενωση την οποία μπορώ να δώσω σε όποιον ενδιαφέρεται να τη στείλει και αυτός -αφού μου δώσει τα στοιχεία του και τσεκάρω ότι έχει πιστοποιηθεί. Στην επιστολή πλέον θα μπει στο παιχνίδι και ο ΕΟΠΠΕΠ ο οποίος πρέπει να κάνει τη δουλειά του σωστά ως φορέας διασφάλισης ποιότητας που έχει χρηστεί από την ευρωπαική ένωση που το ελληνικό κράτος κοροιδεύει μοιράζοντας τα χρήματά της σε άτομα που δεν πληρούν τις προυποθέσεις που αυτή θετει για τα προγράμματα που χρηματοδοτεί. Let the part begin! Περιμένω προσωπικά μηνύματα για το θέμα.

Συμπέρασμα: θα εφαρμόσετε το νόμο βάσει ευρωπαικής οδηγίας ή θα σας πάρουμε μαζί μας στην ανεργία όλα τα πιστοποιημένα κορόιδα και θα χάσουν τη δουλει ατους και οι κολλητοί σας. Αν δε μπορεί ο ΕΟΠΠΕΠ να διασφαλίσει την ποιότητα όπως του έχει ανατεθεί από την ευρωπαική ένωση να κλείσει τώρα. Η επάρκεια πρέπει να είναι προαπαιτούμενο και μέχρι να εφαρμοστεί πλήρως αυτό πρέπει να προηγείται. Τέλος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2015, 11:43:41 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Eπειδή η κοροιδια εχει και όριο -ότι όλοι εχουν δίκιο κι επειδή η καταγγελία κάνει αναφορές στην ύλη που κάποιοι ποτέ δεν έκαναν τον κόπο να ανοίξουν αλλά καταγγέλλλουν, να ενημερώσω ότι υπάρχει και άλλο υλικό/νόμος που κάνει την πιστοποίηση απαραίτητη και για ΣΔΕ και φυσικά ήρθε η ώρα να αναφερθεί. Λοιπόν ετοιμάζω επιστολή  για ευρωπαική ενωση την οποία μπορώ να δώσω σε όποιον ενδιαφέρεται να τη στείλει και αυτός -αφού μου δώσει τα στοιχεία του και τσεκάρω ότι έχει πιστοποιηθεί. Στην επιστολή πλέον θα μπει στο παιχνίδι και ο ΕΟΠΠΕΠ ο οποίος πρέπει να κάνει τη δουλειά του σωστά ως φορέας διασφάλισης ποιότητας που έχει χρηστεί από την ευρωπαική ένωση που το ελληνικό κράτος κοροιδεύει μοιράζοντας τα χρήματά της σε άτομα που δεν πληρούν τις προυποθέσεις που αυτή θετει για τα προγράμματα που χρηματοδοτεί. Let the part begin! Περιμένω προσωπικά μηνύματα για το θέμα.

Συμπέρασμα: θα εφαρμόσετε το νόμο βάσει ευρωπαικής οδηγίας ή θα σας πάρουμε μαζί μας στην ανεργία όλα τα πιστοποιημένα κορόιδα και θα χάσουν τη δουλει ατους και οι κολλητοί σας. Αν δε μπορεί ο ΕΟΠΠΕΠ να διασφαλίσει την ποιότητα όπως του έχει ανατεθεί από την ευρωπαική ένωση να κλείσει τώρα. Η επάρκεια πρέπει να είναι προαπαιτούμενο και μέχρι να εφαρμοστεί πλήρως αυτό πρέπει να προηγείται. Τέλος.

Μαζί σου.
Κοροϊδευόμαστε σε αυτό το κράτος.

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ

Παιδιά βγήκε η προκήρυξη για τα ΣΔΕ;

Αποσυνδεδεμένος yellaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μαζί σου.
Κοροϊδευόμαστε σε αυτό το κράτος.
Θέλω να συμμετέχω κι εγώ...Τέρμα η κοροιδία πήγα και έδωσα εξετάσεις όντας έγγυος με χίλια ζόρια δεν με νοιάζει τπτ θα κινηθούμε νομικά!Πείτε να μαζευτούμε πολλοί!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος sonata

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Κι εγώ μαζί ! Πρέπει τουλάχιστον να κατοχυρώσουμε  την προτεραιότητα στους πίνακες .Δεν είμαστε λίγοι...3800 το 2015  900 το 2014 ...

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
εγώ αναρωτιέμαι αν αυτός  που καθόρισε την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ , ήξερε τι πάει να πει τυπική και μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων. Η ύλη της τράπεζας θεμάτων, την οποία διαβάσαμε όλοι μας που δώσαμε,  ο καθένας με τα δικά του τα ζόρια, αφορά στην εκπαίδευση ενηλίκων. Τυπική και μη τυπική.
Για την καταγγελία, δεν έχω λόγια. Αυτοί που την δημοσίευσαν είναι επίσης άσχετοι και επιπλέον ούτε τα ίδια τους τα συμφέροντα δεν βλέπουν.   Δεν περιμένω φυσικά να κόπτονται για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης αλλά να μην βλέπουν ότι με αυτή την κίνηση ανοίγουν την πόρτα στον οποιονδήποτε ;;
20 μόρια ανεργία και  ένα πτυχίο και όλα οκ.   Για να μην αναφέρω τους μόνιμους που όποτε θέλουν ζητούν απόσπαση χωρίς να κουράζονται με πιστοποιήσεις και επιμορφώσεις.
   

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
εγώ αναρωτιέμαι αν αυτός  που καθόρισε την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ , ήξερε τι πάει να πει τυπική και μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων. Η ύλη της τράπεζας θεμάτων, την οποία διαβάσαμε όλοι μας που δώσαμε,  ο καθένας με τα δικά του τα ζόρια, αφορά στην εκπαίδευση ενηλίκων. Τυπική και μη τυπική.
Για την καταγγελία, δεν έχω λόγια. Αυτοί που την δημοσίευσαν είναι επίσης άσχετοι και επιπλέον ούτε τα ίδια τους τα συμφέροντα δεν βλέπουν.   Δεν περιμένω φυσικά να κόπτονται για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης αλλά να μην βλέπουν ότι με αυτή την κίνηση ανοίγουν την πόρτα στον οποιονδήποτε ;;
20 μόρια ανεργία και  ένα πτυχίο και όλα οκ.   Για να μην αναφέρω τους μόνιμους που όποτε θέλουν ζητούν απόσπαση χωρίς να κουράζονται με πιστοποιήσεις και επιμορφώσεις.
   

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα μαζί σου

Αποσυνδεδεμένος κοροιδοκαθηγητη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
  • Κακομοίρη εκπαιδευτικέ
    • Προφίλ
Παιδιά προσέξτε λίγο τι λέτε..


Αν τα ΣΔΕ είναι μη τυπική εκπαίδευση, τότε πρέπει να πάρουμε πιστοποίηση όλοι!!
Τότε όμως τα μόρια δε θα μετρούν για τους πίνακες αναπληρωτών, ούτε και για μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών..
Τέλος δε θα μπορούν να απονείμουν απολυτήριο Γυμνασίου..
[/size]
Πώς λέγεται αυτός που συνεχίζει να μιλάει ακόμα κι όταν κανείς δεν ενδιαφέρεται???
Απ. Καθηγητής!!

Αποσυνδεδεμένος Sextos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν τα ΣΔΕ είναι μη τυπική εκπαίδευση, τότε πρέπει να πάρουμε πιστοποίηση όλοι!!
Τότε όμως τα μόρια δε θα μετρούν για τους πίνακες αναπληρωτών, ούτε και για μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών..
Τέλος δε θα μπορούν να απονείμουν απολυτήριο Γυμνασίου..[/b]

[/quote]


Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα. Δεν βλέπετε ότι πάνε να μετατρέψουν τα ΣΔΕ σε ΚΔΒΜ και όλους μας πλανόδιους εκπαιδευτές; Δεν βλέπετε ότι θα δουλέψουμε-όπως φαίνεται-λιγότερο από 5 μήνες; Δεν βλέπετε ότι με τις αποσπάσεις θα δουλέψουν το πολύ οι 2 πρώτοι του πίνακα σε κάθε περιφέρεια;
Ανθρωποφαγία και ανθρωποσφαγή για ψίχουλα...


Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Παιδιά προσέξτε λίγο τι λέτε..


Αν τα ΣΔΕ είναι μη τυπική εκπαίδευση, τότε πρέπει να πάρουμε πιστοποίηση όλοι!!
Τότε όμως τα μόρια δε θα μετρούν για τους πίνακες αναπληρωτών, ούτε και για μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών..
Τέλος δε θα μπορούν να απονείμουν απολυτήριο Γυμνασίου..
[/size]

Δεν είπε κανείς ότι τα ΣΔΕ είναι μη τυπική. Είναι τυπικότατη. Αλλά συνάμα είναι και εκπαίδευση ενηλίκων, η μοναδική δομή που είναι ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.  Η  εκπαίδευση ενηλίκων θεωρείται παγκοσμίως μια εξειδίκευση με ότι συνεπάγεται αυτό. Να μην τα ξαναγράψω. 
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε με το λάθος καθορισμό της ύλης απο τον ΕΟΠΠΕΠ. Η πιστοποίηση πρέπει να αφορά στην εκπαίδευση ενηλίκων (σκέτο).

α, και κάτι άλλο.  Τα μόρια από τα ΣΔΕ , έτσι κι αλλιώς δεν θα υπολογιστούν κάποτε  όταν θα βγει ΑΣΕΠ. Αν και ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΑΚΡΗ κανείς. Ούτε με το τι ισχύει ούτε με το τι θα γίνει. Σήμερα κάτι , αύριο ..έχει ο Θεός.
Αν ήξερα ότι θα βγει παράταση πάλι για την πιστοποίηση, πίστεψτε με , δεν θα είχα πάει να δώσω. Ζορίστηκα όσο δεν παει άλλο για να το κάνω. Απ όλες τις απόψεις.

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ

Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα. Δεν βλέπετε ότι πάνε να μετατρέψουν τα ΣΔΕ σε ΚΔΒΜ και όλους μας πλανόδιους εκπαιδευτές; Δεν βλέπετε ότι θα δουλέψουμε-όπως φαίνεται-λιγότερο από 5 μήνες; Δεν βλέπετε ότι με τις αποσπάσεις θα δουλέψουν το πολύ οι 2 πρώτοι του πίνακα σε κάθε περιφέρεια;
Ανθρωποφαγία και ανθρωποσφαγή για ψίχουλα...

Αυτό είναι το πρόβλημα πράγματι αλλά οι άλλοι έκαναν καταγγελία για την πιστοποίηση για να πάρουν τα ψίχουλα και όχι για το πραγματικό πρόβλημα των.
Από εκεί βλέπεις ότι κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του. Και υπογράφουν και σαν Ωρομίσθιοι των ΣΔΕ 2 άτομα που ανέβασαν την άκυρη καταγγελία που αν την ανέβαζαν επώνυμα θα τους παίρναν με τις ντομάτες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32303
  • Τελευταία: RISA
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160386
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 730
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.