*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016  (Αναγνώστηκε 60638 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #154 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 06:52:16 μμ »
Τους ρώτησα γιατί θεωρούν το θέμα "μεσογειακή διατροφή και φυσική" πιο σημαντικό από το θέμα "αναπληρωτές καθηγητές φυσικής" και μου το βάζουν πρώτη μούρη στο site τους ... και μου απάντησε η γραμματέας με την οποία μίλαγα ότι αυτό το θέμα αφορά πάρα πολύ κόσμο!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:35 »

Αποσυνδεδεμένος ran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #155 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 07:04:05 μμ »
Σημερα ρωτησα τον γραμματεα του πυσδε , ποσα κενα απο καθε ειδικοτητα έστειλαν και ειπε οτι δεν ξερει και να ρωτησω τον προιστάμενο...... αυτες οι πληροφοριες ειναι μυστικες;;;;; πρεπει να κάνω επισημο έγγραφο;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #156 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 07:16:03 μμ »
Καλά αν αρχίσουμε πάλι να μιλάμε για συνεργασία με τους Βιολόγους και για συνεννόηση μαζί τους, ακόμη χειρότερη θα γίνει η κατάσταση για τη Φυσική. Αν ήταν σωστοί οι τύποι δε θα περίμεναν τη δική μας αδράνεια για να πέσουν σαν τα κοράκια να ΦΑΝΕ τις ώρες μας!!! Με αυτούς εγώ να συνεργαστώ και μετά να μου το παίζουν 40 καρδινάλιοι; ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΕΦΑΓΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 3 ΑΣΕΠ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΕΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ "ΤΟΙΧΩΝ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΒΙΟΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Ας μας επιστραφούν οι ώρες μας, ας πάνε οι πιτσιρικάδες βιολόγοι να δώσουν και κανέναν διαγωνισμό, που θεωρούν τσιφλίκι τους το αναπληρωτηλήκι χωρίς ζόρι, μην κρυώσει ο κ@@@ς τους, ας πάνε σε κανένα φροντιστήριο να καταλάβουν τι εστί βύσσινο, που μόνο κόκκινο χαλί να τους στρώσουμε δε ζήτησαν ακόμη και θέλουν και να πάρουν τις ώρες Φυσικής και Χημείας σε Γυμνάσια και Λύκεια, μη χ@@ω, και μετά τα λέμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 07:44:50 μμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος p75

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #157 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 07:50:22 μμ »
Κάθομαι και διαβάζω από εχθές και μου κάνουν εντύπωση κυρίως 2 πράγματα:

1. Πώς προκύπτει κάποιος πιτσιρικάς επειδή μπορεί να μην έχει προϋπηρεσία στη Δημόσια Εκπαίδευση. Αν κάνετε τον κόπο να κοιτάξετε την ημερομηνία λήψης πτυχίου του τελευταίου Βιολόγου από τον πίνακα μηδενικής, το έχει πάρει προ 12ετίας!!! Δεν τον λες και νιάνιαρο..

2. Οι υπόλοιποι ΠΕ04 γεννηθήκατε με προϋπηρεσία; Ή μήπως μαζί με το πτυχίο σας επισυνάπτεται και διδακτική εμπειρία; Και εγώ έχω δώσει 3 ΑΣΕΠ και ήμουν επιτυχούσα και όχι διοριστέα, έκανα αιτήσεις για αναπληρώτρια χρόνια και δεν με πέρνανε. Κάποια στιγμή με πήρανε. Τί σημαίνει αυτό ότι επειδή με πήρανε πρώτη φορά στην εκπαίδευση "μεγαλούλα" σημαίνει ότι δεν με ενδιαφέρει; Ή ότι δεν είμαι ικανή να διδάξω;

Και κάτι τελευταίο.. Σε όσα σχολεία ήμουν δεν είδα Βιολόγο να κάνει Φυσική. Επίσης η μοιρασιά για τα μαθήματα όταν σκάνε μύτη οι αναπληρωτές έχει ήδη γίνει.. Ποτέ δεν με ρώτησαν τί θέλω να πάρω για να διδάξω. Εκτός και εάν θα έπρεπε να αρχίζω της διαπραγματεύσεις από την επόμενη φορά!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 07:55:27 μμ από p75 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:35 »

Αποσυνδεδεμένος Redessence

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #158 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 07:51:06 μμ »
Επειδή εσείς δεν έχετε καμία σχέση με τη Φυσική μη θεωρείς το ίδιο και για τη σχέση Φυσικής-Χημείας

Μην κρίνεις εξ΄ ιδίων τα αλλότρια!

Ενώ τώρα θέλετε εσείς να γίνετε οι νταβατζήδες. Όσο για τις ώρες που λες να πάρουμε, για πες μας και σε εμάς τους αδαείς πως το κάνατε εσείς οι Βιολόγοι και πήρατε τις δικές μας ώρες; Αλήθεια, πως το μονόωρο της Φυσικής Γ.Π. στη Γ΄ Λυκείου εξαφανίστηκε ενώ η αντίστοιχη Βιολογία από μονόωρη έγινε δίωρη; ΘΑΥΜΑ-ΘΑΥΜΑ!

Να σου υπενθυμίσω ότι μέχρι το 2004 η Φυσική Γ.Π. ήταν πανελλαδικώς εξαταζόμενο και ήταν μονόωρο μάθημα; Ή μήπως είσαι τόσο νέος που δεν τα έχεις προλάβει αυτά;

Άντε ντε, εκδηλώθηκες! Αυτό είναι το πρόβλημά σου! Κι εσείς ως τριμέγιστοι φωστήρες βρήκατε τον τρόπο να δώσετε τις ώρες στη Βιολογία κλέβοντας τες από τη Φυσική! Για πες μου λοιπόν, τώρα, η Βιολογία λόγω τίνος έχει γίνει της μόδας; Λόγω της Γερμανίας; Αυτά τσαμπουνάτε για να γίνετε αρεστοί και να σας κάνουν πρώτο μάθημα; Αχ βρε Αριστοτέλη, θα τρίζουν τα κόκκαλά σου!! Ανιστόρητοι να το πω, άσχετοι να το πω, πάντως κάπως πρέπει να το πω γα@@το, αλλά καλύτερα να μην το πω... Σημεία των καιρών και αυτά. Πολύ ψηλά τον πήρατε τον αμανέ οι Βιολόγοι και αρχίζετε να λέτε ότι θέλετε... Κάτι σε Δαίδαλο και Ίκαρο μου φέρνει...

Μου έλειψε! Είπα κι εγώ γιατί το αργείτε τόσο πολύ; Το γνωστό τροπάρι της μόνιμης κλάψας! Μας κουράσατε πια. ΦΤΑΝΕΙ!

Μάλλον εσύ κοιμάσαι! Η Αστρονομία δεν υπάρχει πια... την πάτησε το τρένο... Ήταν φαίνεται δύσκολη για εσάς και με το μένος που σας διακατέχει εναντίον της Φυσικής δε βλέπετε μπροστά σας!

Ενώ τώρα θα ξέρουν το σώμα τους (λες και όσοι δεν το έκαναν στη Βιολογία δεν το έμαθαν το σώμα τους...) αλλά θα κοιμούνται με ένα κινητό κάτω από το μαξιλάρι τους μη γνωρίζοντας τι προκαλεί αυτό στο σώμα τους! Ή ίσως να θεωρούν ότι τα κινητά εκπέμπουν ραδιενέργεια!! 

Ωραίο κλείσιμο. Και η μπάλα στην εξέδρα για να μην ασχολούμαστε και πολύ με τα δικά μας...

Λοιπόν ξεκινώ να απαντώ τελευταία φορά γιατί προφανώς η εμπάθεια είναι μεγάλη.
1. Πρώτον δεν έχω δηλώσει την ιδιότητά μου, αλλά η γυναίκα μου η οποία είναι χημικός απλά διαφωνεί με αυτά που λες. Οι φυσικοί δεν διδάσκεστε χημεία στο πανεπιστήμιο και μέχρι πρόσφατα οι περισσότεροι ούτε στην 3η Λυκείου και όπου την έχετε επιλογή, στο λύκειο ή στο πανεπιστήμιο την αποφεύγετε. Οι χημικοί αντιθέτως ξέρουν φυσική μια χαρούλα αν εννοείς αυτό, ειδικά αυτοί που ασχολούνται με ατομικά, μοριακά ή κρυσταλλικά μοντέλα (εξισώσεις Schrodinger για κυματοσυναρτήσεις κτλ). Οι Βιολόγοι αντιθέτως τα κάνουν όλα θέλοντας και μη. Παρόλα αυτά, είπα πως όποιος θέλει μπορεί να διδάξει... Εμένα κάποτε στο σχολείο φυσικός μου έκανε τη Βιολογία, όταν άλλοι δεν ήξεραν πως είναι το μικροσκόπιο, και την έκανε μια χαρά γιατί το είχε χόμπι. Όλοι πρέπει να διαβάζουμε ακόμα και για αυτά που ξέρουμε και για αυτά που δεν ξέρουμε και να αγαπάμε όλες τις φυσικές επιστήμες και να τις αλληλοσυνδέουμε, γιατί αυτό επιτάσσει η σύγχρονη πραγματικότητα στο εξωτερικό και σε πολύ υψηλό ερευνητικό επίπεδο. Και ξέρω τι λέω, απλά δεν θέλω να περιαυτολογήσω.

2. Δηλαδή επειδή η Βιολογία Γενικής έγινε δίωρο οι Βιολόγοι έγιναν νταβατζήδες; Και για το χαμό της φυσικής γενικής παιδείας φταίνε οι Βιολόγοι; Δηλαδή λες η ΠΕΒ να είπε κόψτε τη φυσική και τους ακούσανε; Και οι δικοί σας τι έκαναν; Η φυσική γενικής ήταν πανελληνιώς εξεταζόμενη όταν οι μαθητές έδιναν τα 9 μαθήματα, δηλαδή σχεδόν όλα. Παρόλα αυτά αν θες τη γνώμη μου συμφωνώ μαζί σου. Καλό θα ήταν και η φυσική γενικής της Γ λυκείου να ήταν δίωρη. Έχει τύχει να τη διδάξω και εγώ επειδή δεν την ήθελε ο παλιός φυσικός του σχολείου και τη φόρτωσε σε μένα... επειδή ναι είμαι νέος... και δεν ήθελε το ΜΟΝΟΩΡΟ. Γι' αυτό ακριβώς ανέφερα τη φυσική, γιατί ήταν αδικία για ΟΛΟΥΣ τους ΠΕ04 που αναγκαζόντουσαν να πάρουν αυτό το μάθημα. Αλλά τα τελευταία χρόνια μόνο η Βιολογία είχε την κατάντια του μονόωρου και Πανελληνίως εξεταζόμενου. Τέλος πάντων πρέπει να καταλάβεις ότι το λάθος είναι να κόβουν και να ράβουν τα ΠΕ04 για να κρατάνε όλες τις άλλες σαβούρες. Και μην μας πεις πάλι για μπάλες έξω από τα γήπεδα. Είναι καθαρό αυτό που λέω, αλλά τώρα έχεις τον πόνο σου και δε θες να καταλάβεις.

3. Σε τι εκδηλώθηκα φίλε Κώστα; Όταν είπα ότι η Φυσική έγινε περισσότερο της μόδας λόγω ΗΠΑ, δεν το είπα από φθόνο. Απλώς αναφερόμουν στο Αμερικάνικο PSSC project και μακάρι η φυσική, αλλά και οι λοιπές φυσικές επιστήμες να παρέμεναν της μόδας. Αλλά και πάλι τι καταλάβαμε; Στην Ελλάδα όλα λειτουργούν με βάση τις γνωριμίες και τις συντεχνείες... Δεν πιστεύω ότι οι Βιολόγοι σας έφαγαν τις ώρες, διότι είστε πιο ισχυροί σαν συντεχνία, αλλά αν το έκαναν είναι κατάπτυστοι. Διότι λιγότερες ώρες φυσικής, σημαίνει λιγοότερες ώρες για όλους μας. Έχω διδάξει από όλα στα σχολεία και ξέρω ότι αν οι φυσικοί που είστε και οι περισσότεροι χάσετε ώρες, τότε αναγκαστικά θα καλύψετε με βάση το νόμο ωράριο από τα άλλα, αφού προτεραιότητα έχει ο έχον την οργανική. Άρα λιγότεροι και φυσικοί και χημικοί και βιολόγοι θα διοριστούν.

4. Όσον αφορά τις κλάψες, το ποιος κλαίει φαίνεται... Εγώ δεν βγήκα να κλάψω, αλλά απορώ γιατί κλαίνε οι φυσικοί και αυτό λέω και αποδεικνύω. Σίγουρα συντεχνιακά δε σας άρεσε αυτό που έγινε τελευταία, αλλά δεν είστε και τόσο χάλια. Στην Α' λυκείου είναι όλα στα ίσα 2-2-2, στη Β' λυκείου η θετική έχει 3 ώρες φυσική, 0 χημεία, 0 βιολογία, ενώ στη γενική είναι πάλι 2-2-2, συνολικά 5-2-2 υπέρ τηε φυσικής και στη Γ λυκείου στη θετική η φυσική είναι 3ωρη η χημεία 3ωρη και η βιολογία 2ωρη. Μήπως στη γ λυκείου σας φταίνε και οι χημικοί που από 2ωρο, αν γινόταν κιόλας η κατεύθυνση, έγιναν τώρα υποχρεωτικό τρίωρο; Αυτοί δηλαδή από που βρήκαν τις ώρες; Είδες γιατί έχω δίκιο όταν λέω ότι τα ΠΕ04 μπορούν συνολικά να αυξηθούν; Δεν πρέπει να λοιπόν να πλάθουμε θεωρίες συνομωσίας για το ποιος πήρε μια ώρα και ποιος την έχασε. Και μπράβο στην νέα ηγεσία που αύξησε τα ΠΕ04 συνολικά. Να δω όμως πόσο θα κρατήσει αυτό ακόμα...

5. Όσον αφορά για το αν κοιμάμαι, πρέπει να σου πώ ότι ξέρω πολύ καλά την αστρονομία και την γεωλογία που υπήρξε μέχρι τότε που ήμουν εγώ μαθητής. Αυτό λέω λοιπόν συνάδελφε! Πολλά από τα μαθήματά μας τα πατά το τρένο, όταν σε λίγο μέχρι και οι αστρολόγοι θα γίνουν καθηγητές! Πάμε να δουλέψουμε στα φροντιστήρια και μας δίνουν 2 και 3 ευρώ, ή και τσάμπα για πρακτική. Στο δημόσιο ο κύριος υπουργός μας είπε ότι πρέπει να κάνουμε τσάμπα μάθημα για μια καλή αξιολόγηση στην ενισχυτική... Κατά τα άλλα τσακωνόμαστε για το ποιος από τους κλάδους μας πρέπει να είναι ο πιο απαξιωμένος και τους αφήνουμε να κόβουν και να ράβουν. Δώσαν ένα ψίχουλο στη Βιολογία και στη Χημεία, κόψαν κάτι από τους φυσικούς και τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά για το ποιος θα πρωτοδιοριστεί για το μισθό της πείνας.

6. Το πόσο άγνοια έχουμε σε σχέση με τις φυσικές επιστήμες φαίνεται από το ήθος μας, τον τρόπο που οδηγούμε, τον τρόπο που κάνουμε σεξ, τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε αθλητισμό, το είδος των σκουπιδιών που παράγουμε και πετάμε, τα προϊόντα τα οποία καταναλώνουμε κτλ. Γιατί ακόμα και στα πανεπιστήμια δεν μαθαίνουμε πολλά από αυτά που πρέπει να διδάσκουμε στους μαθητές μας ώστε να γίνουν σωστοί άνθρωποι και ποτέ δεν κάνουμε τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.

Για παράδειγμα ποιος από μας ας πούμε έμαθε στα σχολεία τι σημαίνει πρακτικά η αδράνεια; Με ποιον τρόπο η άνωση του αέρα μπορεί να εξηγήσει την έλλειψη πρόσφυσης στους τροχούς ενός αυτοκινήτου μέσα από τη σύνθεση των δυνάμεων και ποιες οι συνέπειες στην τριβή; Αν ρωτήσεις έναν οποιοδήποτε μαθητή να σου πει ποια δύναμη ωθεί το αυτοκίνητο, θα σου απαντήσει του κινητήρα. Κανείς δεν έχει καταλάβει ότι το αυτοκίνητο ωθείται από την τριβή, είτε την πεις στατική, είτε κύλισης και κανείς δεν καταλαβαίνει τι θα γίνει αν αυτή η τριβή μετατραπεί σε ολίσθησης και πώς μπορεί να γίνει αυτό. Διπλώματα λοιπόν παίρνουν κάτι κάγκουρες που πιστεύουν ότι αν πατήσουν το γκάζι, το φρένο, αν γυρίσουν το τιμόνι, είναι λογικό το αγωνιστικό τους να υπακούσει αμέσως και μετά πάνε και σκοτώνουν τα παιδιά μας και μας.

Το γιατί συμβαίνουν όλα αυτά πιστεύω το καταλαβαίνεις. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη αν και εγώ ξέφυγα, ακόμα και σε αυτό το μήνυμα, αλλά λατρεύω την εκπαίδευση και όλες τις φυσικές επιστήμες και δεν μπορώ να μας βλέπω να διαλυόμαστε. Έβγαλα και γω την κακία μου με όλα όσα γίνονται και ζητώ συγγνώμη.

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #159 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 08:24:39 μμ »
Τι να σου πρωτοαπαντήσω... Ένα μόνο: Με ξέρεις και λες ότι έχω τον πόνο μου; Αρχίσαμε και τις ειρωνίες; Θέλεις να σου απαντήσω εδώ και τώρα; Τα προσωπικά δεν έχουν χώρο εδώ. Απαξιώ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 08:34:01 μμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος Anginara

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #160 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 09:03:58 μμ »
Τι να σου πρωτοαπαντήσω... Ένα μόνο: Με ξέρεις και λες ότι έχω τον πόνο μου; Αρχίσαμε και τις ειρωνίες; Θέλεις να σου απαντήσω εδώ και τώρα; Τα προσωπικά δεν έχουν χώρο εδώ. Απαξιώ
Καλά αν αρχίσουμε πάλι να μιλάμε για συνεργασία με τους Βιολόγους και για συνεννόηση μαζί τους, ακόμη χειρότερη θα γίνει η κατάσταση για τη Φυσική. Αν ήταν σωστοί οι τύποι δε θα περίμεναν τη δική μας αδράνεια για να πέσουν σαν τα κοράκια να ΦΑΝΕ τις ώρες μας!!! Με αυτούς εγώ να συνεργαστώ και μετά να μου το παίζουν 40 καρδινάλιοι; ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΕΦΑΓΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 3 ΑΣΕΠ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΕΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ "ΤΟΙΧΩΝ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΒΙΟΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Ας μας επιστραφούν οι ώρες μας, ας πάνε οι πιτσιρικάδες βιολόγοι να δώσουν και κανέναν διαγωνισμό, που θεωρούν τσιφλίκι τους το αναπληρωτηλήκι χωρίς ζόρι, μην κρυώσει ο κ@@@ς τους, ας πάνε σε κανένα φροντιστήριο να καταλάβουν τι εστί βύσσινο, που μόνο κόκκινο χαλί να τους στρώσουμε δε ζήτησαν ακόμη και θέλουν και να πάρουν τις ώρες Φυσικής και Χημείας σε Γυμνάσια και Λύκεια, μη χ@@ω, και μετά τα λέμε...

Για κατσε ρε φιλε τελικα γιατι πολλα μας τα πες τελευταια. Εσυ μας ξερεις δηλαδη? Μεσα σε ενα μονο μυνημα μας ειπες κορακια, 40 καρδιναλιους,πιτσιρικαδες, τσαμπα μαγκες, δεν ξερουμε τι μας γινεται κοκ! Καταλαβαινω την πικρα και την ελλειψη καθαρης σκεψης αλλα ως ενα σημειο! Το οποιο ξεπερασες!
Οποτε θα προτεινα να σταματησεις να ασχολεισαι με την υγεια του κ@@@υ μας, και με τα επιχειρηματα του κ@@@υ γενικοτερα!!

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #161 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 09:08:46 μμ »
ισχυει ομως αυτο ρε παιδια; πως παιρνουν αναπληρωτες βιολογους χωρις να εχουν δωσει ουτε εναν γραπτο διαγωνισμο ΑΣΕΠ  ή μηπως ειναι σπασμενο τηλεφωνο και τζαμπα μαλωνετε;

edit ωπ βλεπω ξεφυγε λιγο η συζητηση
ειρηνη υμιν  :D ψυχραιμια

edit2 και ξαναλεω σας μειωσαν 2 ωρες την γενικη παιδεια στο γενικο λυκειο,ξηλωσαν και το μαθημα αστρονομιας,στην κατευθυνση δεν σας αυξησαν την ωρα καθως τους χημικους και η υλη σας ειναι πολυ περιορισμενη συγκριτικα με οτι θα πρεπε
σας μειωσαν και τις ωρες στα ΕΠΑΛ οπως σωστα σημειωνουν συναδελφοι σας παραπανω

ε λοιπον ποιος φταιει για ολα αυτα; οι χημικοι; οι βιολογοι;
δεν φταινε  για την υποβαθμιση της φυσικης,αυτο ειναι αποτελεσμα αδρανειας ρε παιδια,αν υπηρχε μια δυναμικη  δραση/αντιδραση που ακομα και τωρα λειπει ολα αυτα θα αποτρεπονταν και οι βιολογοι,οι χημικοι θα αυξαναν τις ωρες τους χωρις καμια αρνητικη επιρροη στις ωρες της φυσικης οι οποιες θα παρεμειναν ιδιες
τελος παντων ποτε δεν ειναι αργα,μπορειτε να πιεσετε,αλλα δεν πρεπει να συνδεετε το θεμα με αυτο των βιολογων,των χημικων δεν ειναι δεοντολογικα σωστο
εχετε μπολικα επιχειρηματα να στηριξετε τις δικες σας θεσεις,για ενα θεμελιωδες μαθημα που διδασκετε
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 10:36:03 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #162 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 01:02:46 πμ »

6) Όσο για τα πιτσιρίκια που χλευάζετε, πιστέψτε με μπορεί να είναι ψαρωμένα και να προσπαθούν να βρουν το ρυθμό τους, αλλά δε σημαίνει ότι υστερούν σε προσόντα. Και ίσως αυτό είναι το μυστικό ανάδειξης και αναβάθμισης της Βιολογίας μέσα στο σχολείο πρακτικά, γιατί επιτέλους μπήκαν να δουλέψουν νέα παιδιά με όνειρα κ όρεξη.



1. Πώς προκύπτει κάποιος πιτσιρικάς επειδή μπορεί να μην έχει προϋπηρεσία στη Δημόσια Εκπαίδευση. Αν κάνετε τον κόπο να κοιτάξετε την ημερομηνία λήψης πτυχίου του τελευταίου Βιολόγου από τον πίνακα μηδενικής, το έχει πάρει προ 12ετίας!!! Δεν τον λες και νιάνιαρο..



Πραγματικά όλοι οι βιολόγοι που δουλεύουν φέτος δεν είναι πιτσιρίκια με όραμα, όρεξη, προσόντα είναι και άτομα πάνω από 50 που είδαν (μετά τα περσινά) φως και μπήκαν, π.χ Η Βιολόγος στο νούμερο 3 του πίνακα Γ που με «μηδενική» προϋπηρεσία θα διδάξει φέτος για πρώτη φορά όντας τουλάχιστον στο 53ο έτος. Σε λίγο θα βρει και το ρυθμό της ενώ αν διδάξει  (νόμιμα) φυσική και χημεία είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει :).


2. Οι υπόλοιποι ΠΕ04 γεννηθήκατε με προϋπηρεσία; Ή μήπως μαζί με το πτυχίο σας επισυνάπτεται και διδακτική εμπειρία; Και εγώ έχω δώσει 3 ΑΣΕΠ και ήμουν επιτυχούσα και όχι διοριστέα, έκανα αιτήσεις για αναπληρώτρια χρόνια και δεν με πέρνανε. Κάποια στιγμή με πήρανε. Τί σημαίνει αυτό ότι επειδή με πήρανε πρώτη φορά στην εκπαίδευση "μεγαλούλα" σημαίνει ότι δεν με ενδιαφέρει; Ή ότι δεν είμαι ικανή να διδάξω;



Συμφωνώ απόλυτα , έδωσες ΑΣΕΠ , εξετάστηκες και σε αντικείμενα παρεμφερή με τις σπουδές σου που ίσως εν μέρει τα διδάχθηκες. Το "μεγαλούλα" γιατί το αναφέρεις; "Μεγαλούλης" είμαι και εγώ (πολύ θα έλεγα μάλλον) αλλά προφανώς πριν κάνω αίτηση ως αναπληρωτής με αξιώσεις κάπου σχετικά δούλευα. Φυσικά όπου πάω είμαι ο "νέος" συνάδελφος άσχετα αν ηλικιακά είμαι μεγαλύτερος από τους "παλιούς" . Θεωρώ ότι μας υποτιμάς όταν μιλάς για ηλικίες στη Δευτεροβάθμια όταν το θέμα μας στη πραγματικότητα είναι αυτοί που απλώς βρήκαν την ευκαιρία και με απλά παλιά πτυχία διδάσκουν και το μάθημά μου (χημεία ή φυσική). Το παλιά πτυχία φυσικά είναι σχετικό αν δούμε τα πτυχία των χημικών ή φυσικών.



Και κάτι τελευταίο.. Σε όσα σχολεία ήμουν δεν είδα Βιολόγο να κάνει Φυσική. Επίσης η μοιρασιά για τα μαθήματα όταν σκάνε μύτη οι αναπληρωτές έχει ήδη γίνει.. Ποτέ δεν με ρώτησαν τί θέλω να πάρω για να διδάξω. Εκτός και εάν θα έπρεπε να αρχίζω της διαπραγματεύσεις από την επόμενη φορά!!

Το ίδιο και εγώ, σε κανένα σχολείο που ήμουν δεν είδα βιολόγο να κάνει φυσική. Είδα βιολόγο να κάνει χημεία, γεωλόγο να κάνει φυσική και χημεία, χημικό να κάνει βιολογία και φυσική. Μπορώ να αναφέρω και άλλους πιο extreme συνδυασμούς.  Φέτος μετά τα κατορθώματα του my school, πολλοί βιολόγοι και μάλιστα νέοι (με προσόντα , όρεξη κτλ) αναγκαστικά κάνουν και φυσική (που όπως είναι λογικό είναι μακριά από τα ενδιαφέροντά τους) και χημεία (που φυσικά τα καταφέρνουν καλύτερα). Αν λοιπόν σηκώσεις το τηλέφωνο και μιλήσεις με 10 συναδέλφους σου μας λες ποια είναι η πραγματικότητα.
οι δικές μου πληροφορίες λένε πάντως ότι οι βιολόγοι προσπαθούν να αποφύγουν τη φυσική του λυκείου με νύχια και με δόντια και προσπαθούν να συμπληρώσουν με χημεία. Αν εσύ γνωρίζεις κάτι άλλο (με ικανό δείγμα) να το αναφέρεις.

Για κατσε ρε φιλε τελικα γιατι πολλα μας τα πες τελευταια. Εσυ μας ξερεις δηλαδη? Μεσα σε ενα μονο μυνημα μας ειπες κορακια, 40 καρδιναλιους,πιτσιρικαδες, τσαμπα μαγκες, δεν ξερουμε τι μας γινεται κοκ! Καταλαβαινω την πικρα και την ελλειψη καθαρης σκεψης αλλα ως ενα σημειο! Το οποιο ξεπερασες!
Οποτε θα προτεινα να σταματησεις να ασχολεισαι με την υγεια του κ@@@υ μας, και με τα επιχειρηματα του κ@@@υ γενικοτερα!!

Το σίγουρο είναι ότι εσένα δε ξέρουμε και περιμένουμε να ακούσουμε τις απόψεις σου.


1. Πρώτον δεν έχω δηλώσει την ιδιότητά μου, αλλά η γυναίκα μου η οποία είναι χημικός απλά διαφωνεί με αυτά που λες. Οι φυσικοί δεν διδάσκεστε χημεία στο πανεπιστήμιο και μέχρι πρόσφατα οι περισσότεροι ούτε στην 3η Λυκείου και όπου την έχετε επιλογή, στο λύκειο ή στο πανεπιστήμιο την αποφεύγετε. Οι χημικοί αντιθέτως ξέρουν φυσική μια χαρούλα αν εννοείς αυτό, ειδικά αυτοί που ασχολούνται με ατομικά, μοριακά ή κρυσταλλικά μοντέλα (εξισώσεις Schrodinger για κυματοσυναρτήσεις κτλ). Οι Βιολόγοι αντιθέτως τα κάνουν όλα θέλοντας και μη. Παρόλα αυτά, είπα πως όποιος θέλει μπορεί να διδάξει... Εμένα κάποτε στο σχολείο φυσικός μου έκανε τη Βιολογία, όταν άλλοι δεν ήξεραν πως είναι το μικροσκόπιο, και την έκανε μια χαρά γιατί το είχε χόμπι. Όλοι πρέπει να διαβάζουμε ακόμα και για αυτά που ξέρουμε και για αυτά που δεν ξέρουμε και να αγαπάμε όλες τις φυσικές επιστήμες και να τις αλληλοσυνδέουμε, γιατί αυτό επιτάσσει η σύγχρονη πραγματικότητα στο εξωτερικό και σε πολύ υψηλό ερευνητικό επίπεδο. Και ξέρω τι λέω, απλά δεν θέλω να περιαυτολογήσω.



Εγώ είμαι Χημικός και συμφωνώ με τα λεγόμενα το Kostas90. Δεν ασχολήθηκα ποτέ σε βάθος με όλα αυτά «ατομικά, μοριακά ή κρυσταλλικά μοντέλα (εξισώσεις Schrodinger για κυματοσυναρτήσεις κτλ)» αλλά στο μάθημα της  φυσικής για το επίπεδο του σχολείου αλλά και των πανελληνίων είμαι μια χαρά. Αλήθεια πιστεύεις ότι αν κάποιος ασχολείται με αυτά θα είναι καλός στο μάθημα της φυσικής στο ελληνικό σχολείο; Οι βιολόγοι σίγουρα δε μπορούν να ανταπεξέλθουν(στη συντριπτική πλειοψηφία τους ) στη φυσική του λυκείου. Από πού προκύπτει ότι τα κάνουν όλα αναγκαστικά; Στα υπόλοιπα συμφωνώ εκτός φυσικά από το «Και ξέρω τι λέω, απλά δεν θέλω να περιαυτολογήσω.» . Ανατρίχιασα :)


4. Όσον αφορά τις κλάψες, το ποιος κλαίει φαίνεται... Εγώ δεν βγήκα να κλάψω, αλλά απορώ γιατί κλαίνε οι φυσικοί και αυτό λέω και αποδεικνύω. Σίγουρα συντεχνιακά δε σας άρεσε αυτό που έγινε τελευταία, αλλά δεν είστε και τόσο χάλια. Στην Α' λυκείου είναι όλα στα ίσα 2-2-2, στη Β' λυκείου η θετική έχει 3 ώρες φυσική, 0 χημεία, 0 βιολογία, ενώ στη γενική είναι πάλι 2-2-2, συνολικά 5-2-2 υπέρ τηε φυσικής και στη Γ λυκείου στη θετική η φυσική είναι 3ωρη η χημεία 3ωρη και η βιολογία 2ωρη. Μήπως στη γ λυκείου σας φταίνε και οι χημικοί που από 2ωρο, αν γινόταν κιόλας η κατεύθυνση, έγιναν τώρα υποχρεωτικό τρίωρο; Αυτοί δηλαδή από που βρήκαν τις ώρες; Είδες γιατί έχω δίκιο όταν λέω ότι τα ΠΕ04 μπορούν συνολικά να αυξηθούν; Δεν πρέπει να λοιπόν να πλάθουμε θεωρίες συνομωσίας για το ποιος πήρε μια ώρα και ποιος την έχασε. Και μπράβο στην νέα ηγεσία που αύξησε τα ΠΕ04 συνολικά. Να δω όμως πόσο θα κρατήσει αυτό ακόμα...



Ξέχασες τις 2 ώρες Βιολογίας Γενικής ! Οι χημικοί άραγε από που βρήκαν την επιπλέον ώρα; Ντροπή τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 07:50:58 πμ από KERY12 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #163 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 09:29:24 πμ »
ΚΕΡΥ 12....++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #164 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 11:04:34 πμ »
kery12 έχω βγάλει το χαλάκι και υποκλίνομαι!!! +++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος p75

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #165 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 12:31:24 μμ »
Πραγματικά όλοι οι βιολόγοι που δουλεύουν φέτος δεν είναι πιτσιρίκια με όραμα, όρεξη, προσόντα είναι και άτομα πάνω από 50 που είδαν (μετά τα περσινά) φως και μπήκαν, π.χ Η Βιολόγος στο νούμερο 3 του πίνακα Γ που με «μηδενική» προϋπηρεσία θα διδάξει φέτος για πρώτη φορά όντας τουλάχιστον στο 53ο έτος. Σε λίγο θα βρει και το ρυθμό της ενώ αν διδάξει  (νόμιμα) φυσική και χημεία είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει :).

Συμφωνώ απόλυτα , έδωσες ΑΣΕΠ , εξετάστηκες και σε αντικείμενα παρεμφερή με τις σπουδές σου που ίσως εν μέρει τα διδάχθηκες. Το "μεγαλούλα" γιατί το αναφέρεις; "Μεγαλούλης" είμαι και εγώ (πολύ θα έλεγα μάλλον) αλλά προφανώς πριν κάνω αίτηση ως αναπληρωτής με αξιώσεις κάπου σχετικά δούλευα. Φυσικά όπου πάω είμαι ο "νέος" συνάδελφος άσχετα αν ηλικιακά είμαι μεγαλύτερος από τους "παλιούς" . Θεωρώ ότι μας υποτιμάς όταν μιλάς για ηλικίες στη Δευτεροβάθμια όταν το θέμα μας στη πραγματικότητα είναι αυτοί που απλώς βρήκαν την ευκαιρία και με απλά παλιά πτυχία διδάσκουν και το μάθημά μου (χημεία ή φυσική). Το παλιά πτυχία φυσικά είναι σχετικό αν δούμε τα πτυχία των χημικών ή φυσικών.

Το μεγαλούλα το αναφέρω γιατί παρατηρώ ότι η έμφαση των λεγομένων των περισσότέρων εδώ πέφτει στο ότι οι Βιολόγοι από τον πίνακα μηδενικής είναι πιτσιρίκια.. Για αυτό το αναφέρω. Ότι αυτό σαν επιχείρημα δεν στέκει. ΚΑι τη στιγμή που δεν έχει ο πίνακας δίπλα το τί δουλειά έκανε ο άλλος πριν τον πάρουν αναπληρωτή νομίζω είναι γενικολογίες όλα αυτά περί πίνακα μηδενικής-ηλικίας-ασχετοσύνης περί διδακτικής.

Για το ότι δεν έχει δώσει ποτέ ΑΣΕΠ και είναι 53 ετών σαφώς εδώ συμφωνούμε ότι πιθανόν δεν την ενδιέφερε αρχικά η εκπαίδευση. Αλλά ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι όλοι οι Φυσικοί-Χημικοί-Γεωλόγοι που αποφοιτούν, αποφοιτούν με το όνειρο να γίνουν εκπαιδευτικοί; Επίσης εάν ο Θετικός Επιστήμονας ασχοληθεί με την έρευνα και μετά μπει σε τάξη να διδάξει αυτός έχει λιγότερα προσόντα από τον άλλον που το μόνο που έχει κάνει είναι μαύρα ιδιαίτερα ή εργασία σε φροντιστήριο;

Μη συγχέουμε τα πράγματα!

Το ίδιο και εγώ, σε κανένα σχολείο που ήμουν δεν είδα βιολόγο να κάνει φυσική. Είδα βιολόγο να κάνει χημεία, γεωλόγο να κάνει φυσική και χημεία, χημικό να κάνει βιολογία και φυσική. Μπορώ να αναφέρω και άλλους πιο extreme συνδυασμούς.  Φέτος μετά τα κατορθώματα του my school, πολλοί βιολόγοι και μάλιστα νέοι (με προσόντα , όρεξη κτλ) αναγκαστικά κάνουν και φυσική (που όπως είναι λογικό είναι μακριά από τα ενδιαφέροντά τους) και χημεία (που φυσικά τα καταφέρνουν καλύτερα). Αν λοιπόν σηκώσεις το τηλέφωνο και μιλήσεις με 10 συναδέλφους σου μας λες ποια είναι η πραγματικότητα.

Δεν είδες Βιολόγο να κάνει Φυσική γιατί είχαν ώρες Βιολογίας να κάνουν προφανώς ή διάφορα μονόωρα να καλύψουν.  Εγώ έχω δει Φυσικούς, Γεωλόγους και Χημικούς Μηχανικούς να κάνουν Βιολογία και μόλις είδαν Βιολόγο στο σχολείο άρχισαν να παθαίνουν άγχος.. Μήπως και εγώ κάνω στα παιδιά "δύσκολο" μάθημα και να μείνουμε στα βασικά (δύσκολο μάθημα στην Α΄ Γυμνασίου.. εδώ γελάμε).. Αφού είναι θεωρητικό μάθημα τί προτροπή είναι αυτό τώρα;

Επίσης, τα παιδιά Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου αναθεματίζανε την τύχη τους γιατί τους στείλανε Βιολόγο για να τους κάνει Βιολογία.. Γιατί προφανώς η ώρα της Βιολογίας ήταν η ώρα του παιδιού... και πρέπει να το περάσουνε το μάθημα και ας μην ξέρουνε ούτε ότι κάθε οργανισμός αποτελείται από κύτταρα..

Από την άλλη φτάνουν τα παιδιά Γ΄ Γυμνασίου και δεν ξέρουν να λύσουν άσκηση με την απλή μέθοδο των 3. Δεν έχουν ακούσει ποτέ στη ζωή τους για ανάλογα ποσά και αντιστρόφως ανάλογα ποσά!!! Τους λες για τη σημασία του νερού και αναφέρεσαι στην πυκνότητα (την οποία την έχουν διδαχθεί υποτίθεται) και σου λένε αυτά είναι φυσική κυρία τί σχέση έχουν με τη Βιολογία; Δηλ. για ποιο εκπαιδευτικό έργο μιλάμε, το οποίο θα διαλύσουν οι Βιολόγοι;

οι δικές μου πληροφορίες λένε πάντως ότι οι βιολόγοι προσπαθούν να αποφύγουν τη φυσική του λυκείου με νύχια και με δόντια και προσπαθούν να συμπληρώσουν με χημεία. Αν εσύ γνωρίζεις κάτι άλλο (με ικανό δείγμα) να το αναφέρεις.

Προφανώς και θέλουν να την αποφύγουν γιατί βρίσκουν πιο ενδιαφέρον να διδάξουν το αντικείμενο που ξέρουν καλύτερα!! Σε αντίθεση με άλλους που το θεωρούν ξεκούραση προφανώς να διδάξουν Βιολογία Γ΄ Λυκείου.. Παίρνεις ένα λυσάρι από το βιβλιοπωλείο και είσαι έτοιμος για να σου απονείμουν μεταπτυχιακό Μοριακής Βιολογίας- Γενετικής!!

Και προφανώς πέρσι αν ήξερα τί θα τραβήξω από θέμα διορθωμάτων που φορτώθηκα (μου φόρτωσαν, γιατί εμένα δεν με ρώτησε κανείς ) συνολικά 15 ώρες μονόωρα θα προτιμούσα να κάνω οτιδήποτε άλλο.

Αυτό που θέλω να πω εδώ είναι ότι το να αναγάγουμε ένα πρόβλημα στη θέληση του αναπληρωτή είναι τουλάχιστον αστείο!!

Πιστεύω ότι αντί να προσπαθούμε να βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου, να σκεφτείτε ότι οι πραγματικά ριγμένοι της υπόθεσης είναι οι Χημικοί! Θα έπρεπε κανένα μάθημα ΜΑΣ (των Θετικών Επιστημών) να μην επιτραπεί ΠΟΤΕ να είναι μονόωρο!! Η Χημεία θα έπρεπε να είναι δίωρη και στη Β΄και στη Γ΄Γυμνασίου και φυσικά να διδάσκεται και στην Β΄Λυκείου τουλάχιστον ως κατεύθυνσης όπως η Φυσική (δίωρο ή τρίωρο).. Η Φυσική δίωρη και στη Α΄Γυμνασίου και στη Β και στη Γ.

Και εάν νομίζετε ότι έχει πιο μεγάλη σημασία να διδάσκονται τα παιδιά άλλα γνωστικά αντικείμενα σε όλες τις τάξεις και όχι Βιολογία, η οποία αφορά τη ζωή τη δική μας και του πλανήτη, απλώς τί να πω.. Προφανώς μας έχουν καταλάβει οι εξωγήινοι και δεν το έχω καταλάβει ακόμη!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 12:35:15 μμ από p75 »

Αποσυνδεδεμένος Redessence

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #166 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 01:32:07 μμ »
P75 πολλά ++++ από μένα! Τα λες πολύ σωστά. Εγώ μακάρι να μη θύμωνα με αυτά που διάβαζα εδώ μέσα.
Keri 12 επίσης συμφωνώ στις παρατηρήσεις που μου έκανες.

1. Στη γ σκεφτόμουν την κατεύθυνση. Έχει γίνει τόσο συζήτηση για την κατακαημένη Βιολογία γενικής που ξέχασα να την αναφέρω ξανά και έδωσα λάθος συνολική εικόνα.

2. Λέω δεν θέλω να περιαυτολογήσω γιατί δε θέλω να αναφέρω τις εμπειρίες μου από το εξωτερικό. Σε πληροφορώ όμως ότι στο systems biology του Warwick υπήρχε υποχρεωτικό module φυσικής, χημείας, αλλά και μαθηματικών. Και αν από τη σχολή σου στο προπτυχιακό φαινόταν ότι είχες υπόβαθρο φυσικής χημειας και μαθηματικών, σε έβαζαν απ' ευθείας στα advanced modules, για τα παραπάνω disciplines. Όσον αφορά το από που προκύπτει ότι οι βιολόγοι τα κάνουν όλα στο πανεπιστήμιο, προκύπτει απλά από το ότι φυσική, μαθηματικά, στατιστική, γενική χημεία, οργανική χημεία, βιοχημεία, φυσικοχημεία κτλ είναι όλα υποχρεωτικά μαθήματα, άλλα ενός και άλλα δύο εξαμήνων και όλα εργαστηριακά. Τουλάχιστον έτσι ήταν παλιά. Τώρα τι μπορεί να έχει αλλάξει δεν παρακολουθώ. Στην πράξη όμως η φυσιολογία για παράδειγμα χρειάζεται φυσική. Η βιοχημεία χημεία κοκ... Δεν μπορείς να καταλάβεις Βιολογία αν δεν ξέρεις τις άλλες βασικές φυσικές επιστήμες. Αυτό δεν το λέω για να αποδείξω ότι οι Βιολόγοι τα ξέρουν όλα... Πολλοί μπορεί να μην ξέρουν ούτε Βιολογία, διότι κάποιοι μπορεί να τα έχουν παρατήσει. Αλλά όχι ότι οι Βιολόγοι είναι το ίδιο με τους φιλόλογους. Και το λέω αυτό γιατί κάποιοι εδώ κάνουν περίεργους παραλληλισμούς.

3. Αυτό που είπα για τους χημικούς το είπα ως παράδειγμα. Φυσικά και όλοι οι χημικοί ξέρουν και φυσική, αλλά και καλά μαθηματικά και βιολογία, ειδικά όσοι την επέλεξαν στο πανεπιστήμιο, αλλά και όσοι ασχολήθηκαν ερευνητικά με τη βιολογία. Εδώ πια τα Νόμπελ χημείας και βιολογίας δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 01:37:48 μμ από Redessence »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #167 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 01:39:05 μμ »
οι περισσότεροι χημικοί που γράφουν εδώ και τυγχάνει να ξέρω , είναι χρόνια μάχιμοι στην εκπαίδευση. και δοσμένοι σε ότι κάνουν. Άρα λοιπόν έχουν γνώμη της κατάστασης σε ικανοποιητικότατο βαθμό. ο kery12 είναι ένας από αυτούς. έγραψε πολύ κατανοητά νομίζω, δεν παρεκτράπηκε και ήταν απόλυτα σαφής και κατανοητός στο να αναδείξει το μέγεθος του προβλήματος στον ΠΕΟ4 κλάδο. Υπάρχει ένα απόλυτα δικαιολογημένο κλίμα δυσαρέσκειας κατά των βιολόγων σε αυτήν την χρονική στιγμή πως να το κάνουμε. Αναγνωρίστε το και εσείς , δειτε τις δυσμενεις προεκτάσεις του στο τι και πως και από ποιους διδάσκονται τα παιδια. Ο τυφλός φανατισμός και οι εμμονές ορισμένων τόσο καιρό προβλημα μονο δημιουργει. Είναι απόλυτα ξεκάθαρο , ότι η πλαστιγγα της μοιρασιάς των θετικών μαθηματων στα αναλυτικα προγράμματα γυμασιου και λυκειου , γέρνει μονοπαντα υπερ των βιολογων. ξεκαθαρο και επιτελους παραδεχτειτε το αυτονοητο για να αρχισουμε να μιλάμε σοβαρά. Η λοιπον προστιθενται ωρες στους αλλους η αν δεν γινεται αυτό να γινει ανακατανομη της πίτας. ξεκαθαρο και αυτό.κανεις δεν ορισε βασιλομητωρ των θετικων επιστημων την βιολογια. και αυτό δεν σημαινει πως την υποτιμαμε. αλλα δεν την υπερτιμάμε ομως. οπως εκανε και κανει το παιδαγωγικο με την πρωτοφανη παρεμβαση ολα αυτά τα χρονια εκλεκτων κατα τα άλλα επιστημόνων βιολογων. ετσι ειναι. η χρονικη συγκυρια του ποιος ειναι και ποτε σε εναν χώρο εκει οδηγησε. Αλλα δεν σταματαει κιολας . Αντίθετα συνεχιζει αμειωτα. ε δεν θα πεινασουμε οι άλλοι για να ζησετε εσεις. ουτε θα ανεχτουμε την αλαζονια που δικαιολογημενα γεννα αυτη η κατάσταση να συνεχιζεται. ουτε θα ανεχτουμε άλλο η πλειονοτητα των ωρών του ΠΕΟ4 να γινεται από βιολογους. που πολλοι βγηκαν κατευθειαν από την ναφθαλινη γιατι μυριστικαν δουλεια και καλα εκαναν. Δηλαδη πως να δεχτώ εγώ ότι το myschool εδινε μονοψηφια κενα στην β φάση σε όλο -ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟ- το ΠΕΟ4 εκτος των βιολογων που εδινε εκατονταδες;;; Να το δεχτώ ως φυσιολογικο;;; ότι τιποτα δεν επηρεασε κανεναν;;; τι;;; τελος παντων, φιλε kery12 εγώ τουλαχιστον σε ευχαριστώ για την σπουδαια σου τοποθετηση. συντασσομαι οπως και αλλοι πολλοι πλεον - και το ξερεις- και ευχομαι να επικρατησει τελικα το σωστο και δικαιο και ισονομο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 02:13:33 μμ από thrileontas »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160631
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 353
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.