*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)  (Αναγνώστηκε 42106 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kwstas_pe03

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #70 στις: Αύγουστος 23, 2009, 06:30:51 μμ »
Χαιρετώ τις κυρίες (εκτός και αν υπάρχει και κάποιος κύριος) αγγλικούδες!
Εδώ, θα έπρεπε να δίνουμε συμβουλές που ζητήθηκαν από τον Πάνο!
Αντίθετα, εσείς έχετε ανοίξει ένα άλλο θέμα, περί της διδασκαλίας των Αγγλικών, και ποιος είναι ο κατάλληλος για τα διδάξει.
Καλό θα ήταν να ανοίξετε νέο topic και να συζητήσετε όλα αυτά που αφορούν μόνο εσάς.


Vera άσε καλύτερα δεν πρέπει να συζητάμε με ανθρώπους που εθελοτυφλούν. Ασε τους 2 παραπάνω μαθηματικούς να προσβάλουν και να λένε ότι τραγικά εύκολα τα αγγλικά. Και για μας τα μαθηματικά είναι τραγικά εύκολα, λοιπόν!!!

Επειδή μπλέχτηκα και εγώ όμως σε αυτή τη συζήτηση, έχω να πω ότι:
1)Δεν θεωρώ ότι τα Αγγλικά είναι τραγικά εύκολα και μπορεί να τα διδάξει ο καθένας, όπως ο μανάβης της γειτονιάς μου!!
2)Φυσικό, λογικό και επόμενο είναι κάποιος που έχει βγάλει την αγγλική φιλολογία να γνωρίζει και να κατέχει πολλά περισσότερα από κάποιον που δεν έχει.

Όμως, κάποιος που έχει Proficiency σημαίνει ότι αφού έχει το πτυχίο της άριστης γλώσσας της Αγγλικής, και επομένως πιστεύω ότι τουλάχιστον στις πρώτες τάξεις για αρχή να είναι ικανός να διδάξει! Λογικό είναι να μην κάνει πολύ καλή δουλειά στην αρχή, όπως και όλοι οι πτυχιούχοι που ξεκινούν τα μαθήματά τους, αλλά καλυτερεύει στην πορεία αν θέλει!

Τα βάζετε με τον Πάνο, ενώ θα έπρεπε να τα βάλετε με το Υπουργείο Παιδείας που δίνει την επάρκεια σε όσους έχουν Proficiency!!

Επίσης αυτό που με ενόχλησε με την Vera είναι
1)ότι επιτέθηκε στον άνθρωπο κατευθείαν λες και αυτός φταίει αν το Υπουργείο του δίνει την επάρκεια ή αν οι γονείς παίρνουν ανθρώπους μόνο με Proficiency για να κάνουν μάθημα στα παιδιά τους.
2)επειδή δεν δέχεται με τίποτα κάποιος να κάνει μάθημα για χρήματα!!
3)ότι είναι η μόνη που με απέρριψε πριν της κάνω πρόταση γάμου!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος PanosMath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #71 στις: Αύγουστος 23, 2009, 07:26:38 μμ »
ΤΕΜ χαλαρωσε λιγάκι , καζούρα κάνουμε...Η πολύ σοβαροφάνεια θα σας φάει...Έλεος!
Και μεταξύ μας ρώτα λίγο τί μέσο όρο αποφοίτησης έχουνε στο Μαθηματικό Ιωαννίνων ΟΣΟΙ την βγάζουνε ;)
Κ εγώ πτυχιούχος προ πολού θα ήμουνα αν περνούσα Αγγλική φιλολογία (να δω ποιος θα πρωτοτσιμπήσει)
"Errors are not in the art but in the artificers."

-Isaac Newton-

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #72 στις: Αύγουστος 23, 2009, 07:28:35 μμ »
Εσύ καζούρα κάνεις σε θέματα που αφορούν τη δουλειά σου?
Μου αρέσει που σε υπερασπίστηκα κιόλας.

Αποσυνδεδεμένος PanosMath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #73 στις: Αύγουστος 23, 2009, 07:41:49 μμ »
Sounds like a job forrrrrr THE DRAMA LAMAH!Kαζούρα κάνω στο θέμα που έχει ανοίξει η Vera.Δε με ενδιαφέρει ούτε η υπεράσπιση σου ούτε η άποψή σου για μένα γιατί δε με ξέρεις.Σ'ευχαριστώ και πάλι για τις έμπειρες συμβουλές σου, δεν ψάχνω και δεν βρίσκω λόγω να παρεξηγηθούμε.Αν είσαι φιλόλογος και θίχτηκες από τα όσα είπα περί παπαγαλίας γιαυτό και μου επιτέθηκες τότε τί να πώ.Απότι βλέπω βάρυνε πολύ το κλίμα σας αφήνω να το συνεχίσετε μόνοι σας.
Και πάλι ευχαριστώ για τις προτάσεις σας.
"Errors are not in the art but in the artificers."

-Isaac Newton-

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #74 στις: Αύγουστος 23, 2009, 07:43:43 μμ »
Φυσικός είμαι.
Κατέβα λιγάκι από το καλάμι σου όμως,εντάξει?

Αποσυνδεδεμένος PanosMath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #75 στις: Αύγουστος 23, 2009, 07:45:59 μμ »
...
"Errors are not in the art but in the artificers."

-Isaac Newton-

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #76 στις: Αύγουστος 23, 2009, 08:04:35 μμ »
PanosMath για την παπαγαλία κτλ δεν μπαίνω καν στον κόπο να σου απαντήσω. Τα ανώτερα μαθηματικά μάλλον δεν σου μαθαίνουν αγγλική φιλολογία και τα μαθήματα που κάναμε στο πανεπιστήμιο. Τι να κάνουμε, η αλήθεια πονάει.
Kwstas_pe03 ήταν άδικη η αντιπαράθεσή σου με τη Βέρα, γιατί εκφράζει το αίτημα πολλών και εγώ επειδή είμαι από τους λίγους άρρενες του κλάδου την υπερασπίστηκα 8). Δεν είπε να καταργηθούν οι επάρκειες, αλλά να τεθούν κάποιες προϋποθέσεις. Και τώρα για να αποφορτίσω το κλίμα:

1)Δεν θεωρώ ότι τα Αγγλικά είναι τραγικά εύκολα και μπορεί να τα διδάξει ο καθένας, όπως ο μανάβης της γειτονιάς μου!!

Εμ, δεν απευθύνθηκες στον σωστό άνθρωπο. Για ρώτα τον μπακάλη, μπορεί να πήρε proficiency πριν 40 χρόνια. ;D ;D ;D ;D


Επίσης αυτό που με ενόχλησε με την Vera είναι
...
3)ότι είναι η μόνη που με απέρριψε πριν της κάνω πρόταση γάμου!

Λάθος προσέγγιση φίλε, τι να σε κάνω ;D ;D ;D ;D

Πλάκα σου κάνω, μην θιχτείς!!! ;) ;) ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2009, 08:09:26 μμ από drew »

Αποσυνδεδεμένος Vera_Sp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #77 στις: Αύγουστος 23, 2009, 08:27:08 μμ »
Εγώ θεωρώ ότι τα αγγλικά είναι υπερβολικά δύσκολη γλώσσα. Είναι πολύ εύκολο να μάθεις να συννενοείσαι, αλλά για να φτάσεις σε υψηλό επίπεδο, είναι αδιανόητα δύσκολο. Πρώτον, γιατί είναι μια εξαιρετικά ιδιωματική γλώσσα (για όποιον έχει αμφιβολίες, ας θυμηθεί τα phrasal verbs ή τη σύνταξη των προθέσεων...) , δεύτερον, γιατί είναι η μητρική γλώσσα πολλών διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων, άρα υπάρχει μεγάλη πληθώρα διαλέκτων και προφορών, τρίτον, γιατί η ίδια λέξη μπορεί να είναι ταυτόχρονα ουσιαστικό, επίθετο, ρήμα και επίρρημα και τέταρτον, γιατί έχει καταπληκτική ικανότητα απορρόφησης νέων όρων και δημιουργίας νέων -ιδιωματικών συνήθως- εκφράσεων, με αποτέλεσμα να αλλάζει και να επεκτείνει το λεξιλόγιο της υπερβολικά γρήγορα. Βασικά, είναι μια υπέροχη γλώσσα με τεράστιες δυνατότητες, οι περισσότεροι έχουμε την τάση να την υποτιμούμε και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το γιατί...
Συμφωνώ με όλα όσα είπες, αλλά αυτό το τονίζω γιατί χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που αγαπάνε αυτήν τη γλώσσα όπως εγώ!  ;)

Αποσυνδεδεμένος kiki_sach

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #78 στις: Αύγουστος 30, 2010, 02:53:41 πμ »
Θέλεις δηλ. να μου πεις ότι οι επαρκειούχοι ξέρουν να προφέρουν σωστά τις λέξεις ή ότι μπορούν να πιάσουν ένα λεξικό και να διαβάσουν πως προφέρεται η λέξη; ;D ;D ;D ;D

Πω πω κόμπλεξ! Ηρεμήστε ρε παιδιά, μια σχολή βγάλατε, δεν γίνατε αστροναύτες. Αυτό το κόμπλεξ, την κακία και τη ζήλια μόνο από απόφοιτους αγγλικής φιλολογίας το έχω δεί. Το θυμάμαι από τότε που ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Οι "Αγγλικούδες" ήταν οι χειρότερες. Κι εγώ που είμαι νηπιαγωγός από Πανεπιστήμιο δεν μου αρέσει να βλέπω κοπέλες από ΙΕΚ, ΤΕΕ, ΤΕΙ να βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά από μένα, αλλά πάντα βοηθάω και δεν τις κατηγορώ. Κι αυτές κάπως πρέπει να ζήσουν. Και αφού το ίδιο το Υπουργείο δίνει άδειες διδασκαλίας σε αυτούς που έχουν proficiency, να κοιτάτε τη δουλειά σας και πώς να την κάνετε εσείς καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:01:56 πμ »
Αν και η συζήτηση έχει σταματήσει καίρο τώρα, απλά θα έλεγα στον κύριο συνάδελφο (λογικά θα έχει πάρει πτυχίο εκτός αν ακόμα παιδεύεται) ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι πρώτα λειτούργημα και -προφανώς- όσοι επιλέξαμε να το κάνουμε δεν έχουμε ως βασικό στόχο "να τα οικονομήσουμε" αλλά την πρόοδο των παιδιών που αναλαμβάνουμε. Καταρχήν ,λοιπόν, ξεκινάμε από αυτό. Αν , λοιπόν, ξεκινάς το επάγγελμα για να τα οικονομήσεις , είναι σαν να είσαι γιατρός και χειρουργείς αυτόν που σου δίνει τα περισσότερα(Για τον άλλο δε μας νοιάζει..

Όπως και νά ΄χει σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε ό,τι επιλέξεις να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος tapairnwstokranious!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 02:28:32 πμ »
Θέλεις δηλ. να μου πεις ότι οι επαρκειούχοι ξέρουν να προφέρουν σωστά τις λέξεις ή ότι μπορούν να πιάσουν ένα λεξικό και να διαβάσουν πως προφέρεται η λέξη; ;D ;D ;D ;D

Πω πω κόμπλεξ! Ηρεμήστε ρε παιδιά, μια σχολή βγάλατε, δεν γίνατε αστροναύτες. Αυτό το κόμπλεξ, την κακία και τη ζήλια μόνο από απόφοιτους αγγλικής φιλολογίας το έχω δεί. Το θυμάμαι από τότε που ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Οι "Αγγλικούδες" ήταν οι χειρότερες. Κι εγώ που είμαι νηπιαγωγός από Πανεπιστήμιο δεν μου αρέσει να βλέπω κοπέλες από ΙΕΚ, ΤΕΕ, ΤΕΙ να βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά από μένα, αλλά πάντα βοηθάω και δεν τις κατηγορώ. Κι αυτές κάπως πρέπει να ζήσουν. Και αφού το ίδιο το Υπουργείο δίνει άδειες διδασκαλίας σε αυτούς που έχουν proficiency, να κοιτάτε τη δουλειά σας και πώς να την κάνετε εσείς καλύτερα.

κομπλεξ???? μαλλον εσυ εχεις ..δν μπορεσες να μπεις αγγλικη? για αυτο το υποτιμητικο αγγλικουδες? εδω λεμε οτι δν εχουμε επαγγελματικα δικαιωματα..ο καθενας μπορει να μου παρει τη δουλεια,χωρις τ αναλογα προσοντα..τι κομπλεξ και κουραφεξαλα αραδιαζεις?και αυτο γινεται μονο στ αγγλικα.σε ολες τις υπολοιπες ξενες γλωσσες για παρεις επαρκεια πρεπει να διδαχτεις λογοτεχνια,να παρακολουθησεις μαθηματα στο αναλογο ινστιτουτο κτλ,κτλ .αχ μητερα τερεζα..με συγκινει αυτος σου ο αλτρουισμος για τις κοπελες των ιεκ,τεε,εγω παντως οταν βλεπω επαρκειουχους στο φροντιστηριο να μν μπορουν να διορθωσουν μια εκθεση,να με ρωτανε πραγματα που καλλιστα θα μπορουσαν να τα βρουν σ ενα ρημαδολεξικο,να κανουν τραγικα λαθη στο λεξιλογιο ή στην γραμματικη και να μν τα διορθωνουν κ απο πανω αλλα να πληρωνονται οσο ακριβως κ εγω, τα βλεπω κοκκινα,τα παιρνω στο κρανιο! η απολυτη ξεφτιλα στο επαγγελμα μας

μια κακια ζηλιαρα κομπλεξικη αγγλικου >:(

Αποσυνδεδεμένος kiki_sach

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 10:18:44 πμ »
Θέλεις δηλ. να μου πεις ότι οι επαρκειούχοι ξέρουν να προφέρουν σωστά τις λέξεις ή ότι μπορούν να πιάσουν ένα λεξικό και να διαβάσουν πως προφέρεται η λέξη; ;D ;D ;D ;D

Πω πω κόμπλεξ! Ηρεμήστε ρε παιδιά, μια σχολή βγάλατε, δεν γίνατε αστροναύτες. Αυτό το κόμπλεξ, την κακία και τη ζήλια μόνο από απόφοιτους αγγλικής φιλολογίας το έχω δεί. Το θυμάμαι από τότε που ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Οι "Αγγλικούδες" ήταν οι χειρότερες. Κι εγώ που είμαι νηπιαγωγός από Πανεπιστήμιο δεν μου αρέσει να βλέπω κοπέλες από ΙΕΚ, ΤΕΕ, ΤΕΙ να βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά από μένα, αλλά πάντα βοηθάω και δεν τις κατηγορώ. Κι αυτές κάπως πρέπει να ζήσουν. Και αφού το ίδιο το Υπουργείο δίνει άδειες διδασκαλίας σε αυτούς που έχουν proficiency, να κοιτάτε τη δουλειά σας και πώς να την κάνετε εσείς καλύτερα.

κομπλεξ???? μαλλον εσυ εχεις ..δν μπορεσες να μπεις αγγλικη? για αυτο το υποτιμητικο αγγλικουδες? εδω λεμε οτι δν εχουμε επαγγελματικα δικαιωματα..ο καθενας μπορει να μου παρει τη δουλεια,χωρις τ αναλογα προσοντα..τι κομπλεξ και κουραφεξαλα αραδιαζεις?και αυτο γινεται μονο στ αγγλικα.σε ολες τις υπολοιπες ξενες γλωσσες για παρεις επαρκεια πρεπει να διδαχτεις λογοτεχνια,να παρακολουθησεις μαθηματα στο αναλογο ινστιτουτο κτλ,κτλ .αχ μητερα τερεζα..με συγκινει αυτος σου ο αλτρουισμος για τις κοπελες των ιεκ,τεε,εγω παντως οταν βλεπω επαρκειουχους στο φροντιστηριο να μν μπορουν να διορθωσουν μια εκθεση,να με ρωτανε πραγματα που καλλιστα θα μπορουσαν να τα βρουν σ ενα ρημαδολεξικο,να κανουν τραγικα λαθη στο λεξιλογιο ή στην γραμματικη και να μν τα διορθωνουν κ απο πανω αλλα να πληρωνονται οσο ακριβως κ εγω, τα βλεπω κοκκινα,τα παιρνω στο κρανιο! η απολυτη ξεφτιλα στο επαγγελμα μας

μια κακια ζηλιαρα κομπλεξικη αγγλικου >:(

Γι'αυτό δεν πάμε μπροστά... Λοιπόν άκουσε να δείς ΦΥΣΙΚΑ και βοηθάω τις συναδέλφους μου (και τις θεωρώ συναδέλφους μου, κι όχι κατώτερες όπως εσύ) και αν δώ ότι έχουν ελλιπείς γνώσεις θα προσπαθήσω να τους προτείνω εγώ πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν. Δεν κοιτάζω μόνο την πάρτη μου. Και αν λες ότι είσαι τόοοσο καλή στη δουλειά σου, θα έπρεπε να ξέρεις ότι παίζει βασικό ρόλο και η συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Μην κοιτάς μόνο την πάρτη σου. Εφόσον δεν μπορείς να αλλάξεις το γεγονός ότι υπαρχουν επακειούχοι που δουλεύουν όπως εσύ, προσπάθησε τουλάχιστον να τους βοηθάς για το καλό και των παιδιών. Αν έχεις τις γνώσεις να τους βοηθήσεις!

Αποσυνδεδεμένος Anastasia-ΠΕ07

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 10:28:23 πμ »
loipon koritsia....to problima den einai mono sta agglika, alla kai sta germanika.eimai apo perisi se ena frontistirio me plireis orario. fetos ferane mia kainouria i opoio den exei teleiosei pan/mio alla exei to analogo proficiency sta germanika. theoro kai ego adiko na pairnoun adeies ta atoma auta kai na didaskoun eno exoun mono kapoies basikes gnoseis.den mporei mia kopela i opoia exei teleiosei to sxoleio sti germania, exei parei to ptyxio apo to pan/mio na exei kanei paidagogika, didaktiki ktl na einai isa k omoia me kapoia pou apla exei parei ena proficiency. kai fysika as min sxoliasei tis elleipseis stin grammatiki sintaktiko profora ktl ktl ktl...!!!!!!!!!
Γιατί στα τέλη του μισθού μου περισσεύει ακόμα μήνας???οεο???Γιατι?????????

Αποσυνδεδεμένος tapairnwstokranious!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 11:50:14 πμ »
Θέλεις δηλ. να μου πεις ότι οι επαρκειούχοι ξέρουν να προφέρουν σωστά τις λέξεις ή ότι μπορούν να πιάσουν ένα λεξικό και να διαβάσουν πως προφέρεται η λέξη; ;D ;D ;D ;D

Πω πω κόμπλεξ! Ηρεμήστε ρε παιδιά, μια σχολή βγάλατε, δεν γίνατε αστροναύτες. Αυτό το κόμπλεξ, την κακία και τη ζήλια μόνο από απόφοιτους αγγλικής φιλολογίας το έχω δεί. Το θυμάμαι από τότε που ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Οι "Αγγλικούδες" ήταν οι χειρότερες. Κι εγώ που είμαι νηπιαγωγός από Πανεπιστήμιο δεν μου αρέσει να βλέπω κοπέλες από ΙΕΚ, ΤΕΕ, ΤΕΙ να βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά από μένα, αλλά πάντα βοηθάω και δεν τις κατηγορώ. Κι αυτές κάπως πρέπει να ζήσουν. Και αφού το ίδιο το Υπουργείο δίνει άδειες διδασκαλίας σε αυτούς που έχουν proficiency, να κοιτάτε τη δουλειά σας και πώς να την κάνετε εσείς καλύτερα.

κομπλεξ???? μαλλον εσυ εχεις ..δν μπορεσες να μπεις αγγλικη? για αυτο το υποτιμητικο αγγλικουδες? εδω λεμε οτι δν εχουμε επαγγελματικα δικαιωματα..ο καθενας μπορει να μου παρει τη δουλεια,χωρις τ αναλογα προσοντα..τι κομπλεξ και κουραφεξαλα αραδιαζεις?και αυτο γινεται μονο στ αγγλικα.σε ολες τις υπολοιπες ξενες γλωσσες για παρεις επαρκεια πρεπει να διδαχτεις λογοτεχνια,να παρακολουθησεις μαθηματα στο αναλογο ινστιτουτο κτλ,κτλ .αχ μητερα τερεζα..με συγκινει αυτος σου ο αλτρουισμος για τις κοπελες των ιεκ,τεε,εγω παντως οταν βλεπω επαρκειουχους στο φροντιστηριο να μν μπορουν να διορθωσουν μια εκθεση,να με ρωτανε πραγματα που καλλιστα θα μπορουσαν να τα βρουν σ ενα ρημαδολεξικο,να κανουν τραγικα λαθη στο λεξιλογιο ή στην γραμματικη και να μν τα διορθωνουν κ απο πανω αλλα να πληρωνονται οσο ακριβως κ εγω, τα βλεπω κοκκινα,τα παιρνω στο κρανιο! η απολυτη ξεφτιλα στο επαγγελμα μας

μια κακια ζηλιαρα κομπλεξικη αγγλικου >:(

Γι'αυτό δεν πάμε μπροστά... Λοιπόν άκουσε να δείς ΦΥΣΙΚΑ και βοηθάω τις συναδέλφους μου (και τις θεωρώ συναδέλφους μου, κι όχι κατώτερες όπως εσύ) και αν δώ ότι έχουν ελλιπείς γνώσεις θα προσπαθήσω να τους προτείνω εγώ πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν. Δεν κοιτάζω μόνο την πάρτη μου. Και αν λες ότι είσαι τόοοσο καλή στη δουλειά σου, θα έπρεπε να ξέρεις ότι παίζει βασικό ρόλο και η συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Μην κοιτάς μόνο την πάρτη σου. Εφόσον δεν μπορείς να αλλάξεις το γεγονός ότι υπαρχουν επακειούχοι που δουλεύουν όπως εσύ, προσπάθησε τουλάχιστον να τους βοηθάς για το καλό και των παιδιών. Αν έχεις τις γνώσεις να τους βοηθήσεις!


ποτε δν ειπα οτι ειμαι τοοοοοσο καλη στη δουλεια μου. ποτε δν ειπα οτι δν βοηθησα οσο μπορουσα αλλα για 7,5 ευρω την ωρα δν μπορω να το παιζω ψυχολογος ,αστυνομικος ,βοηθος συναδελφων κτλ,κτλ.και γιατι αμεσως "ορμας" ετσι? τι ειπα? οτι εκνευριζομαι αφανταστα με αυτην την κατασταση? ναι τα παιρνω !!!!κι αν τις 8εωρεις συναδελφους σου κακο του κεφαλιου σου( με εξαιρεση τα ατομα που ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ στα τει).αφου δν μπορεις να δεις την αδικια που υπαρχει...τι να πω...καλα μας κανουν

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 750
Σύνολο: 772

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.