0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτο με την ισομερεια στην αναπτυξη των σκελων των θεματων πως το τεκμηριωνετε? αναφετεται σε σχολικο εγχειριδειο Η' ειναι προταση στους διορθωτες..?Μπορει καποιος να γραψει για τις συστασεις που δινονται στους διορθωτες..αναλυτικα
ΔΗΛ.οι προφορικες παραινεσεις διαφερουν απο κεντρο σε κεντρο?
Εγώ έχω ξεκινήσει από τις αρχές Ιουλίου με δύο ώρες την εβδομάδα. Σκέφτομαι για πρώτη φορά φέτος να κάνω τρεις ώρες την εβδομάδα. Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικό . Ας μου απαντήσει κάποιος .Ευχαριστώ.
Την βοήθεια σας - άποψη παρακαλώ γιατί όταν φτάνω στο μάθημα των συλλογισμών με πιάνουν τα νεύρα μου! Παράγραφος για να βρούμε το είδος του συλλογισμού."Το νεοελληνικό φροντιστηριακό φαινόμενο έχει προφανώς συμβάλει στη μορφή που έχουν λάβει τα σχολικά μαθήματα τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τη διδακτική και τον τρόπο εξέτασης. Το φροντιστήριο έχει στη χώρα μας αποβεί συνδιαμορφωτής της εκπαίδευσης μαζί με το υπουργείο Παιδείας και τα σχολεία. Όσον αφορά όμως την Έκθεση Ιδεών δεν πρόκειται για συνδιαμόρφωση, αλλά για σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα γέννησή της στα φροντιστήρια." Απάντηση βοηθήματος : Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός γιατί ξεκινά από μια γενική αρχή και καταλήγει σε κάτι ειδικό. Ερώτηση : Ας θεωρήσω ότι έτσι είναι. Μου ανακύπτει η εξής απορία: Στον παραγωγικό συλλογισμό δεν χρειάζεται να καταλήξουμε σε ένα ειδικό ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Αρκεί μετά την γενική αρχή- 1η προκείμενη να έχουμε συγκεκριμένες περιπτώσεις που πιστοποιούν την γενική αρχή; Γιατί εγώ δεν βλέπω στην παραπάνω παράγραφο να καταλήγουμε σε κανένα ειδικό συμπέρασμα.