*

Ψηφοφορία

Σε ποιο κλάδο εκπαίδευσης ανήκετε όσοι ξεκινήσατε το Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας;

Πρωτοβάθμια- Νηπιαγωγοί
Πρωτοβάθμια - Δάσκαλοι
Δευτεροβάθμια - Θετικές Επιστήμες
Δευτεροβάθμια - Θεωρητικές  Επιστήμες
Δευτεροβάθμια- Τεχνολογικές Επιστήμες

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)  (Αναγνώστηκε 3154337 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pavlitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πάντες ἄνθρωποι τοῦ εἰδέναι ὀρέγονται φύσει.
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6622 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 02:11:36 μμ »
Συνάδελφοι μόλις τώρα μίλησα με το Γραφείο Γενικής Αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα. Μου είπαν τα εξής:

1. Δεν έχει παρθεί ακόμη η υπουργική απόφαση και δε γνωρίζουν αν όντως παρθεί.
2. Σε περίπτωση που παρθεί η υπουργική απόφαση για την πρακτική άσκηση δε γνωρίζουν εάν θα απαιτείται αυτή να γίνεται στην χώρα διεξαγωγής του προγράμματος.
3. Εάν αποφασιστεί η πρακτική, δε θα ισχύσει αναδρομικά. Θα ισχύσει για όσους κάνουν αίτηση από την ημέρα που θα βγει η απόφαση.
4. Το Πανεπιστήμιο έχει προετοιμαστεί για αυτό  το ενδεχόμενο ώστε να καλύψει το πρόγραμμα την απαιτούμενη ισοτιμία των τίτλων σπουδών.
 
......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mariaag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6623 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 04:31:29 μμ »
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το μειλ για την αναγνώριση μαθημάτων από άλλες σπουδές..Γνωρίζετε τι αφορά συγκεκριμένα; όταν λέει σπουδές εννοεί και προπτυχιακές;

Αποσυνδεδεμένος Sokratis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 385
  • Φύλο: Άντρας
  • Oceanic Flight 815
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6624 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 06:22:36 μμ »
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το μειλ για την αναγνώριση μαθημάτων από άλλες σπουδές..Γνωρίζετε τι αφορά συγκεκριμένα; όταν λέει σπουδές εννοεί και προπτυχιακές;

εννοεί ότι στο μεταπτυχιακό που κάνεις τώρα, έχει ένα μάθημα "Α" το οποίο όμως το έχεις διδαχθεί στην Ελλάδα, και έχεις ζητήσει να μην το κάνεις στην Κύπρο, αλλά να αναγνωριστούν ο βαθμός του στο μεταπτυχιακό στην Κύπρο. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να ζητήσεις αναγνωρίσει του μαθήματος από τον αντίστοιχο δοαταπ στην Κύπρο....
Oceanic Flight 815 - P99

Αποσυνδεδεμένος stepar10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6625 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 07:22:22 μμ »
Καλησπέρα σε ολους! Πρωτο μου μηνυμα στο φορουμ μιας και μολις ξεκινησα το ΠΜΣ αυτό.

Υπάρχει καποια συμβουλη η κατι που θυμαστε και ισως βοηθησει για το μαθημα 510 (Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μεθόδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας)

Η αγορά του βιβλίου κρίνεται απαραίτητη;

Εχω ελαχιστη εμπειρια απο ερευνα οποτε ολα μοιαζουν πολύ δυσκολα για αρχη. Ευχαριστω προκαταβολικα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ria19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6626 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 07:43:44 μμ »
Καλησπέρα σε ολους! Πρωτο μου μηνυμα στο φορουμ μιας και μολις ξεκινησα το ΠΜΣ αυτό.

Υπάρχει καποια συμβουλη η κατι που θυμαστε και ισως βοηθησει για το μαθημα 510 (Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μεθόδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας)

Η αγορά του βιβλίου κρίνεται απαραίτητη;

Εχω ελαχιστη εμπειρια απο ερευνα οποτε ολα μοιαζουν πολύ δυσκολα για αρχη. Ευχαριστω προκαταβολικα.
Καλή αρχή λοιπόν!
Το βιβλίο καλό είναι να το αγοράσεις, καθώς πολλά από αυτά που γράφει θα σε βοηθήσουν στην εργασία και στις εξετάσεις.
Το θέμα που θα επιλέξεις για εργασία να είναι πρωτότυπο και να μην έχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με αυτό, για να πάρεις καλό βαθμό.

Αποσυνδεδεμένος ria19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6627 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 07:57:56 μμ »
Είχε πάρει κανείς το 510 Εκπαιδευτική έρευνα: αρχές και μέθοδοι ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας; Ήταν εύκολη η εξέτασή του; Το 80% του βαθμού είναι η τελική εξέταση αν κατάλαβα καλά; Επίσης σε σχέση με το 610 Μέτρηση και αξιολόγηση ποιό θα επιλέγατε;
Έχω πάρει και τα 2 μαθήματα.
Η εξέταση είναι το 60% του βαθμού εκτός και αν έχουν αλλάξει τώρα το ποσοστό και στα 2 μαθήματα.
Στο 510 οι εξετάσεις διεξάγονταν με κλειστά βιβλία και περιελάμβαναν 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που τις απαντούσες διαβάζοντας τις σημειώσεις της πλατφόρμας και 4 ανάπτυξης σύντομης απάντησης εύκολες.
Στο 610 οι εξετάσεις περιελάμβαναν 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αλλά μου φάνηκαν δύσκολες. Ήθελαν πολύ σκέψη παρόλο που διεξάγονταν με ανοιχτά βιβλία και σημειώσεις.

Αποσυνδεδεμένος Giannis_87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6628 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 08:25:14 μμ »
Συνάδελφοι μόλις τώρα μίλησα με το Γραφείο Γενικής Αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα. Μου είπαν τα εξής:

1. Δεν έχει παρθεί ακόμη η υπουργική απόφαση και δε γνωρίζουν αν όντως παρθεί.
2. Σε περίπτωση που παρθεί η υπουργική απόφαση για την πρακτική άσκηση δε γνωρίζουν εάν θα απαιτείται αυτή να γίνεται στην χώρα διεξαγωγής του προγράμματος.
3. Εάν αποφασιστεί η πρακτική, δε θα ισχύσει αναδρομικά. Θα ισχύσει για όσους κάνουν αίτηση από την ημέρα που θα βγει η απόφαση.
4. Το Πανεπιστήμιο έχει προετοιμαστεί για αυτό  το ενδεχόμενο ώστε να καλύψει το πρόγραμμα την απαιτούμενη ισοτιμία των τίτλων σπουδών.
 
......
http://www.doatap.gr/gr/news_extended.php?post_id=563
Πρακτική άσκηση η οποία ενσωματώνεται σε πρόγραμμα σπουδών ομοταγών εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και στην οποία αποδίδονται πιστωτικές μονάδες (ECTS) οι οποίες περιλαμβάνονται στις πιστωτικές μονάδες που απαιτούνται για τη χορήγηση του τίτλου σπουδών, πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στη χώρα στην οποία απονέμεται ο τίτλος.
Απόφαση ΔΟΑΤΑΠ (12/2/2016)

Αποσυνδεδεμένος oli_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6629 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 09:35:34 μμ »
http://www.doatap.gr/gr/news_extended.php?post_id=563
Πρακτική άσκηση η οποία ενσωματώνεται σε πρόγραμμα σπουδών ομοταγών εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και στην οποία αποδίδονται πιστωτικές μονάδες (ECTS) οι οποίες περιλαμβάνονται στις πιστωτικές μονάδες που απαιτούνται για τη χορήγηση του τίτλου σπουδών, πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στη χώρα στην οποία απονέμεται ο τίτλος.
Απόφαση ΔΟΑΤΑΠ (12/2/2016)
Αν έχω καταλάβει σωστά, το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Ειδικής εκπαίδευσης Λευκωσίας προσφέρει 90 ECTS και απονέμει μεταπτυχιακό τίτλο χωρίς τις ECTS της πρακτικής άσκησης και άρα η απόφαση αυτή δεν το αγγίζει.

Συνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6630 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 09:36:05 μμ »
Έχει κανείς το 529 να μου πει τί κατάλαβε από το παρακάτω θέμα της εργασίας; ''Υποστηρίζεται στο επιστημονικό φόρουμ ότι η νοητική υστέρηση με τα συμπτώματα έκφανσής της έχει προσωπικό-ατομικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα κοινωνικό-πολιτισμικό που συνυφαίνονται μεταξύ τους για να συνθέσουν το παζλ της ομόλογης διαταραχής''. Σε τί ακριβώς πρέπει να αναφερθούμε;

Αποσυνδεδεμένος Sokratis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 385
  • Φύλο: Άντρας
  • Oceanic Flight 815
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6631 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 09:44:27 μμ »
Έχει κανείς το 529 να μου πει τί κατάλαβε από το παρακάτω θέμα της εργασίας; ''Υποστηρίζεται στο επιστημονικό φόρουμ ότι η νοητική υστέρηση με τα συμπτώματα έκφανσής της έχει προσωπικό-ατομικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα κοινωνικό-πολιτισμικό που συνυφαίνονται μεταξύ τους για να συνθέσουν το παζλ της ομόλογης διαταραχής''. Σε τί ακριβώς πρέπει να αναφερθούμε;
1.νοητική υστέρηση
2.χαρακτηρίζεται / οφείλεται από
-προσωπικό χαρακτήρα
- από κοινωνικό - πολιτιστικό (δηλαδή έχουμε νοητική υστέρηση λόγο χαμηλού κοινωνικό - οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο ζει - μεγαλώνει το παιδι

όλα μαζί κάνουν την εργασία
Oceanic Flight 815 - P99

Συνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6632 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 09:50:00 μμ »
1.νοητική υστέρηση
2.χαρακτηρίζεται / οφείλεται από
-προσωπικό χαρακτήρα
- από κοινωνικό - πολιτιστικό (δηλαδή έχουμε νοητική υστέρηση λόγο χαμηλού κοινωνικό - οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο ζει - μεγαλώνει το παιδι

όλα μαζί κάνουν την εργασία

Ως προς το 2ο σκέλος το κατάλαβα. Αλλά ως προς τον προσωπικό χαρακτήρα εννοεί πως η κάθε περίπτωση παιδιού είναι διαφορετική και αυτή εξαρτάται από το κοινωνικό περιβάλλον κλπ;

Αποσυνδεδεμένος Sokratis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 385
  • Φύλο: Άντρας
  • Oceanic Flight 815
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6633 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 09:53:09 μμ »
Ως προς το 2ο σκέλος το κατάλαβα. Αλλά ως προς τον προσωπικό χαρακτήρα εννοεί πως η κάθε περίπτωση παιδιού είναι διαφορετική και αυτή εξαρτάται από το κοινωνικό περιβάλλον κλπ;
εννοεί ότι ένα παιδί που γεννιέται με νοητική υστέρηση έχει κάποια προσωπικά χαρακτηριστικά τα οποία έχουν διαμορφωθεί από αυτήν την κατάσταση στη οποία είναι

βέβαια τα παιδιά τα χωρίζουμε σε επίπεδα ανάλογα με το IQ, το αν είναι εκπαιδεύσιμα κλπ.... όπως κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα
Oceanic Flight 815 - P99

Συνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6634 στις: Φεβρουάριος 16, 2016, 10:01:23 μμ »
εννοεί ότι ένα παιδί που γεννιέται με νοητική υστέρηση έχει κάποια προσωπικά χαρακτηριστικά τα οποία έχουν διαμορφωθεί από αυτήν την κατάσταση στη οποία είναι

βέβαια τα παιδιά τα χωρίζουμε σε επίπεδα ανάλογα με το IQ, το αν είναι εκπαιδεύσιμα κλπ.... όπως κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα


Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου!! :)

Αποσυνδεδεμένος sotia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6635 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 10:31:04 πμ »
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ7Σ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ! ΕΒΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΟΑΤΑΠ. ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΑΣ.  ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160634
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 410
Σύνολο: 431

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.