Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άμα ο Ζουράρις δεν υπερψηφίσει τις Πρέσπες τότε βλέπω να το κάνει ο Θεοχαρόπουλος. Άρα θεωρώ και το ΚΙΝΑΛΛ θα 'χει θέμα. Το κλίμα πολώνεται πολύ.
Εδώ που έχει φτάσει το πράγμα, ουσιαστικα μιλάμε γι φηφο εμπιστοσύνης σε μια κυβέρνηση ειδικού σκοπού (Πρεσπες). Μετά επιβάλλεται να προκηρυχθούν εκλογές.
Πάντως το κλίμα στις διαδικτυακές συζητήσεις δασκάλων μετά τις δηλώσεις Μητσοτάκηέχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Πλέον συζητάνε για βελτίωση του νομοσχεδίου και όχι απόσυρση.
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/lainas_epilogi_kathigiton_de.pdf
Παράθεση από: L.a. στις Ιανουάριος 14, 2019, 11:31:41 μμΠάντως το κλίμα στις διαδικτυακές συζητήσεις δασκάλων μετά τις δηλώσεις Μητσοτάκηέχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Πλέον συζητάνε για βελτίωση του νομοσχεδίου και όχι απόσυρση.Ναι ελάχιστοι θέλουν γραπτό ΑΣΕΠ. Ωστόσο δεν έχει σημασία την επόμενη μέρα των εκλογών αν κερδίσει ο Κούλης μπορεί να τον επαναφέρει. Δηλαδή δεν είναι πραγματικό δίλημμα για κάποιον που θέλει να αντιδράσει αν το καλοσκεφτεί.
Καλό. Ο Μητσάκης αναδεικνύεται ο καλύτερος σύμμαχος του Γαβρόγλου. Πριν κάμποσα μηνύματα έγραψα πως τον Μητσοτάκη το συμφέρει πολύ να ψηφιστεί το νέο νομοσχέδιο άσχετα την ΄΄αντιπολίτευση΄΄ που θα κάνει γι αυτό κατά την ψήφισή του. Θα πορευτεί με αυτό ως μεταβατικό σύστημα μέχρι να εφαρμόσει το δικό του μετά από χρόνια. Άρα θα έχει ένα μπελά λιγότερο αφού θα ανοίξει μεγάλο μέτωπο με τους μόνιμους στο καυτό θέμα της αξιολόγησης και άλλα μέτρα δημοσιονομικής φύσης.ΥΓ: αν έχει επόμενη κυβέρνηση
O Mητσοτακης δεν εχει κανενα συστημα διορισμων...Στοχος του ειναι ο περιορισμος του Δημοσιου και η ελαφρυνση των φορων για την κομματικη βαση...τους ελευθερους επαγγελματιες...
Το λέω ξεκάθαρα: το νέο σύστημα θα μπορούσε να βελτιωθεί ώστε να δίνει πραγματικά ευκαιρίες στους περισσότερους. Αλλά αυτά είναι ευχολόγια. Αυτή τη στιγμή μιλάμε για ένα σύστημα σκληρά μεροληπτικό. Οι αλλαγές που ακούγονται (ενίσχυση του βασικού πτυχίου) απλά ενισχύουν τη μεροληψία του. Αν δεν αλλαξουν τα πράγματα, όλοι αυτοι που θα τους κλείσει την πόρτα στα μούτρα θα παρακαλάνε για γραπτό.
το νέο σύστημα δε μπορεί να βελτιωθεί για τον απλό λόγο ότι πάντα θα βελτιωθεί μόνο ως προς τη μια ομάδα στο σύνολο 4567 διαφορετικών εκπαιδευτικών ομάδων και συμφερόντων.Βελτιώνεται πάντα ως προς τη μια εις βάρος των υπόλοιπων ομάδωνγια αυτο λέμε γραπτό ΑΣΕΠ, επιστροφή στη κανονικότητα , αυτό υπήρχε ( άσχετα που το κατακρεούργησαν ) και αυτό θα πρέπει να είναι η συνέχεια.υ.γ. πολλοί ζητάν να πάρουν ένα στοιχείο απο μια προκήρυξη ΠΕ, ενα άλλο στοιχείο απο άλλη προκήρυξη για ΔΕ,ένα απο ΣΟΧ και ενα άλλο στοιχείο απο μια προκήρυξη με ΥΕ και να φτιάξουμε ένα σύστημα Φρανκενστάιν. η λογική ότι αυτές οι προκηρύξεις είναι συνταγματικές δε σημαίνει ότι και το Φρανκενστάιν είναι συνταγματικό .
Καταλαβαίνω τη λογική σου, ο γραπτός έχει σαφή και συγκεκριμένα πλεονεκτήματα. Απλά δεν πιστεύω ότι είναι ο μοναδικός τρόπος διορισμού. Και οι μοριοδοτικοι του υπολοίπου δημοσίου μια χαρα είναι.