0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε λέω ότι ντε και καλά ο κάτοχος μεταπτυχιακού είναι και καλύτερος εκπαιδευτικός, αλλά η εμβάθυνση πάνω στο αντικείμενο των σπουδών και η αρτιότερη επιστημονική κατάρτισή μας σίγουρα βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση.
ΥΓ: Όπως στείρος είναι φυσικά και ο ΑΣΕΠ και γι αυτό μια και δεν ελέγχει αποτελεσματικά τις ικανότητες που ανέφερα και πολλές άλλες παρεμφερείς που μπορούν να προσθέσουν κι άλλοι συνάδελφοι...για μένα δεν εξασφαλίζει με τίποτα τα σωστά άτομα για την εκπαίδευση,απλά τυχαίνει μέσα στους επιτυχόντες να είναι και κάποιοι που έχουν αυτές τις ικανότητες, οπότε χαλάλι τους εαν διορίστηκαν έστω και μέσω αυτού του στείρου ή έστω ημιτελούς διαγωνισμού αξιολόγησης!
Απλά προσωπικά θεωρώ σωστό όταν κρίνουμε ένα σύστημα πρόσληψης ως καλό ή κακό, να το συγκρίνουμε με τις άλλες υπάρχουσες επιλογές. Και πιστεύω ότι η αξιολόγηση έστω και μέσω ενός στείρου διαγωνισμού (ΑΣΕΠ) είναι προτιμότερη από την απουσία αξιολόγησης.