Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - loukia02

Σελίδες: 12
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 09:06:14 μμ »
Πριν από πολύ καιρό είχα δει στο αλφα βητα τη λιστα των μαθηματων που θα αλλάξουν!! Τα βιβλία της εκφρασης -έκθεσης , αν θυμάμαι καλά, δε θα αλλάξουν! Απλώς θα υπάρξουν κάποιες διορθώσεις!!

Σ'ευχαριστώ πολύ, το ελπίζω!  :)

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 03:18:09 μμ »
Μου είπαν ότι κάτι έχει βγει στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αλλά δεν μπορώ να το βρω...

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 01:37:35 μμ »
Χαίρετε, συνάδελφοι. Ελπίζω να μην αναφέρομαι σε κάτι που έχει ήδη ειπωθεί, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω με τη σειρά μου αν κάποιος γνωρίζει κάτι για αλλαγή των βιβλίων της Έκθεσης στο Λύκειο. Είχα ακούσει κάτι τέτοιο πριν από λίγο καιρό, αλλά δεν μπορώ να βρω τίποτα που να το επιβεβαιώνει και έχω αρχίσει να καταλήγω στο συμπέρασμα πως είτε πρόκειται για φήμη είτε θα μας το ανακοινώσουν τελευταία στιγμή. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, θα ήμουν ευγνώμων αν με ενημέρωνε.  :) :) :)

4
Όχι ότι και από το Πανεπιστήμιο Αθηνών βγαίνεις φιλόλογος έτοιμος να διδάξεις χωρίς προσωπική μελέτη, αλλά για παράδειγμα, για να αναφέρω ένα καθαρά φιλολογικό τμήμα, αν τελειώσεις το -εξαιρετικά αξιολόγο κατά τα άλλα- τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, έχοντας όμως πάρει κατεύθυνση Θεατρολογίας και Μουσικολογίας, τι σόι φιλόλογος θα βγεις;; Και με αυτό δε θέλω να θίξω όσους ακολούθησαν την κατεύθυνση του συγκεκριμένου τμήματος. Αφού τους προσφερόταν, καλά έκαναν... Με ποιο σκεπτικό ωστόσο δημιουργείς κατεύθυνση Θεατρολογίας και Μουσικολογίας σε ένα τμήμα φιλολογίας;;; Πάντα το είχα απορία...

5
Η μέση λύση είναι και εδώ η καλύτερη θεωρώ.Δηλαδή άρση της μονιμότητας και αξιοκρατικός έλεγχος με επιβράβευση των υπαλλήλων που αγαπούν πραγματικά το λειτούργημα και παράγουν έργο.

rublev, η άρση της μονιμότητας και η αξιολόγηση των καθηγητών ίσως και να ήταν σωτήρια, καθώς όχι μόνο τα παιδιά μας θα έκαναν μάθημα με σωστότερους δασκάλους και καθηγητές, αλλά και για εμάς ο διορισμός ίσως να γινόταν ευκολότερος. Αυτό το λέω γιατί ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που προσπαθούν να πετύχουν στον ΑΣΕΠ είναι αυτοί που γουστάρουν τις πολλές διακοπές το καλοκαίρι και την άνεση να πληρώνονται χωρίς να μοχθούν αφού έτσι κι αλλιώς και πιο τουρίστες από τους μαθητές να πηγαίνουν στην τάξη, κανείς δεν πρόκειται να τους διώξει... Και δυστυχώς συνήθως αυτοί είναι και που περνάνε γιατί έχουν το μπαμπά και τη μαμα που τους τα πληρώνει όλα+φροντιστήρια για να "βολευτούν"... Με αποτέλεσμα να γίνονται ντροπή για το εκπαιδευτικό σύστημα και να επισκιάζουν αυτούς που αγαπάνε τη διδασκαλία και προσπαθούν... Τελοσπάντων... η υπόθεση χωράει πολλή κουβέντα...

6
Οι διακοπές είναι απαραίτητες για την ψυχική ισορροπία του εκπαιδευτικού.

ρε παιδιά όχι και έτσι...ψυχική ισορροπία; αν θέλει ο εκπαιδευτικός 3 μήνες για την ψυχική του ισορροπία ο αστυνομικός π.χ πόσους μήνες θα ζητήσει; 103 ; ...ο χειρούργος που κάθε μέρα περνούν  δεκάδες ζωές απο τα χέρια του; 203; κανονικά το επάγγελμα του εκ[αιδευτικού έπρεπε να είναι ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ...τελεία και παύλα..

Ένα έχω να πω από προσωπική εμπειρία: φέτος μετά από κολασμένο μάθημα στο φροντιστήριο, φεύγω και στο δρόμο από την ταραχή μου τράκαρα και έφταιγα... Ενώ γενικά είμαι πολύ προσεκτική οδηγός. Ίσως να μην έχουν σκληρύνει ακόμα τα νεύρα μου και να είμαι υπερβολικά ευαίσθητη σε αυτά που γίνονται, αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι πολλές φορές γυρίζω σπίτι κουρέλι ψυχικά... Και ένα ακόμα παραδειγμα από διορισμένη φίλη μου: παίρνω τηλέφωνο κατά τις 3 το μεσημέρι που ξέρω ότι έχει γυρίσει και δεν το σηκώνει... Μου τηλεφωνεί λοιπόν το απόγευμα και μου ζητάει συγγνώμη που δεν το σήκωσε, αλλά γύρισε ράκος από το σχολείο και έκλαιγε από την απόγνωση... ίσως είναι και θέμα ψυχοσύνθεσης αλλά αυτό δεν το κάνει λιγότερο δύσκολο... όσο για τους αστυνομικούς, για τους λίγους που κάνουν σωστά τη δουλειά τους, ο μισθός όχι μόνο διπλάσιος έπρεπε να είναι αλλά και οι διακοπές σαφώς περισσότερες... για τους λίγους όμως... για αυτούς που πάνε και ξύνονται και κοιτάνε πώς να πιουν τζαμπα καφέ, απόλυση...

7
  ;D ;D ;D ωραίος...

8
Να συμπληρώσω φυσικά ότι συμφωνώ απόλυτα με την Beth...

9
Δεν "αγαπάει" το κράτος τους καθηγητές και τους βάζει να δουλεύουν λιγότερες ώρες... Πρώτον, απαιτείται και δουλειά εκτός σχολείου, την οποία ελάχιστοι υπολογίζουν, και η οποία είναι αρκετά χρονοβόρα για όσους θέλουν να είναι σωστοί στην τάξη (διορθώσεις, σχέδιο διδασκαλίας, ασκήσεις, σημειώσεις, διαγωνίσματα...). Δεύτερον, όποιος έχει διδάξει σε τάξη -φροντιστηριακή ή σχολική- γνωρίζει το πόσο ψυχοφθόρο είναι και δυστυχώς ελάχιστες είναι οι φορές που βγαίνεις από το μάθημα με την αίσθηση ότι κάτι κατάφερες σήμερα... Το πιο πιθανό είναι να βγεις με ψυχολογία κουρέλι και νεύρα στην τσίτα... Ξαναλέω δυστυχώς, και πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δεν είναι τυχαίο ότι σύμφωνα με έρευνα που διαβασα πέρυσι, η οποία έγινε σε μια περιφέρεια της Ελλάδας -δεν θυμάμαι ποια-, ότι 2 στους 10 καθηγητές μέσης εκπαίδευσης πάσχουν από σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα..

Οι διακοπές είναι απαραίτητες για την ψυχική ισορροπία του εκπαιδευτικού. Επίσης συνήθως δεν είναι ένα τρίμηνο το καλοκαίρι, όπως νομίζουν όλοι, γιατί υπάρχουν και τα γραφειοκρατικά που πρέπει να τακτοποιηθούν, οι μετεξεταστέοι, τα μηχανογραφικά κ.ά.

Σίγουρα η οικονομική κατάσταση της χώρας δεν είναι καλή. Ως αποτέλεσμα ορισμένοι δημόσιοι και κατ'εξοχήν οι περισσότεροι ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν αμείβονται όσο τους πρέπει. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαγορεύσουμε σε ορισμένους κλάδους να διεκδικούν αυτά που νομίζουν ή που όντως τους αξίζουν γιατί άλλοι αμείβονται λιγότερο... Επίσης, διεκδικώ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εισακούγομαι κιόλας...

Θεωρώ ότι όλοι πρέπει να πασχίζουμε με κάθε τρόπο να αποκτήσουμε αυτά που μας αξίζουν και αν μη τι άλλο να μπορούμε να ζούμε με έναν αξιοπρεπή τρόπο. Αυτά από μια όχι διορισμένη εκπαιδευτικό, που τρέχει από φροντιστήριο σε ιδιαίτερο και από ιδιαίτερο σε φροντιστήριο για τα προς το ζην, όπως οι περισσότεροι από εμάς, και που δεν είναι καθόλου μα καθόλου ευτυχισμένη με την κατάστασή της, κάνοντας το διορισμό να φαντάζει όαση στα μάτια της...  :-\ :-\ :-\

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: αιτησεις για ωρομίσθιους
« στις: Ιούνιος 13, 2009, 10:38:14 μμ »
Για να δούμε... Όσο ζω ελπίζω!!!  :) :) :P (Μπορώ να κάνω κι αλλιώς;)  ;D  Συγχαρητήρια πάντως για την προσπάθειά σου. Είναι καλό να υπάρχουν παραδείγματα που να θυμίζουν ότι ο κόπος μερικές φορές ανταμείβεται...  :) :) :)

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: αιτησεις για ωρομίσθιους
« στις: Ιούνιος 13, 2009, 09:08:14 μμ »
αυτή την εντύπωση είχα κι εγώ... σ'ευχαριστώ, stave, για την απάντηση και την ειλικρίνεια... τι να κάνουμε κι εμείς οι "καταραμένοι" εκπαιδευτικοί του ιδιωτικού τομέα;; μήπως να κάτσουμε στ'αυγά μας;;; μία συνάδελφος με εξαιρετική αισιοδοξία -της το αναγνωρίζω αυτό- είπε να πάμε μήπως γίνει κανένα μπαμ από εκεί που δεν το περιμένουμε, όπως είχε γίνει με τους δασκάλους πριν από μερικά χρόνια... Και ερωτώ: η επαγγελματική μας αποκατάσταση θα έπρεπε να εξαρτάται από την προσδοκία θαυμάτων;;;

(ρητορικό ερώτημα θολωμένου φιλολογικού μυαλού ένα καλοκαιρινό βράδυ...)

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: αιτησεις για ωρομίσθιους
« στις: Ιούνιος 13, 2009, 07:09:53 μμ »
συνάδελφοι, θα κάνω κι εγώ την αφελή μου ερώτηση... Αν δεν έχεις μόρια από ΑΣΕΠ, ούτε προϋπηρεσία, και δηλώνεις για Αθήνα, υπάρχει περίπτωση να σε πάρουν για ωρομίσθιο ή τσάμπα θα τρέχω πάλι;;;

13
Παιδιά, για αρχαία ιστορία γνωρίζετε αν είναι καλά τα:
Αρχαία Ελληνική Ιστορία, Botsford & Robinson, εκδ. ΜΙΕΤ
και
Επίτομη Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας, Mosse & Schnapp-Gourbeillon, εκδ. Παπαδήμα??
Ευχαριστώ.

14
Στράτο, θέλω να ελπίζω ότι είναι όπως τα λες... Έχει λογική βάση αυτό που λες για την Ιστορία. Πάντως η φίλη μου το είχε τονίσει. Αν ήταν για ένα από τα 32 μόνο, δεν νομίζω ότι θα το έκανε θέμα. Εγώ έτσι κι αλλιώς, όπως θα είδες και στο προηγούμενο μήνυμα, δεν έχω σκοπό να πάω σε φροντιστήριο. Εκφράζω απλώς τις ανησυχίες μου καθώς πολλά ακούγονται. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μάλλον το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να παραμερίσουμε το άγχος μας και να στρωθούμε στο διάβασμα. Κι ο Θεός βοηθός!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160741
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 426
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.