0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
σωστα τα λες Syllas.ρε παιδια καλα ολα τα αλλα, εμενα αλλο με προβληματιζει, πώς να οργανωσω τις σημειωσεις μου, ενα μπαχαλο επικρατει.Εσεις πως τις εχετε οργανωσει? ριχτε καμια ιδεα
Εγώ έχω γράψει σημειώσεις από έκθεση-έκφραση,εισαγωγές σχολικών για αρχαία και νέα καθώς και ό,τι έχω διαβάσει από ιστορία.Πολύ χρονοβόρα διαδικασία, όμως εμένα με βοηθάει πολύ γιατί κρατάω τα ουσιώδη,μαθαίνω καθώς γράφω και έχω πολύ λιγότερες σελίδες να κάνω επανάληψη (αλλά βέβαια πιο"ζουμερές")Για κάθε θέμα που διαβάζω όταν τελειώσω ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι,αρχίζω ένα συγκριτικόδιάβασμα από άλλες πηγές που έχω στη διάθεσή μου για να συμπληρώσω το διάβασμά μου.Δηλσδή δεν τελειώνω κάτι και μετά αρχίζω να το ξαναδιαβάζω από αλλού και αλλού κ.ο.κ.
φαντασου να ξερεις και τα δυο και να εισαι την ωρα του διαγωνισμου.. και να λες τι ειναι τωρα... τι μου γινεται εδω.. μηπως τρελλαινομαι???
Και εγώ γράφω σε τετράδια τα σημαντικότερα αλλά από ότι έχω καταλάβει εξεταζόμαστε στις λεπτομέρειες και στην επανάληψη να διαβάσω από το τετράδιο η ξανά όλα από την αρχή?
Βεβαίως και τα βασικά είναι πολλά. Γι' αυτό και οι σημειώσεις μου πχ της ιστορίας είναι πολλαπλάσιες από των υπόλοιπων μαθημάτων.Αλλά θα πω το εξής: μπορεί και πάλι να είμαι απλώς επιτυχούσα του ασέπ,αλλά αρνούμαι να μπω σ' αυτό το τρυπάκι να μαθαίνω την κάθε ανούσια λεπτομέρεια.Αν κάτι έχουμε μάθει από τόσα και τόσα χρόνια πάνω από τα βιβλία είναι -αν μη τι άλλο- να ξεχωρίζουμετο ουσιώδες από το επουσιώδες που είναι και το ζητούμενο.Λοιπόν, για να πετύχω δεν είμαι διατεθειμένηνα στρεβλώσω τα κριτήρια που με τόσο κόπο έχω διαμορφώσει και που νομίζω ότι είναι σωστά.Ο τρόποςμε τον οποίο εξεταζόμαστε αντίκειται σε αυτά που αυτοί οι ίδιοι μας ζητούν να κατέχουμε στα παιδαγωγικάκαι στη διδακτική!Θα συνεχίσω το διάβασμά μου με τον τρόπο που ξέρω και θεωρώ εποικοδομητικό και θασυνεχίσω να ελπίζω ότι οι παιδαγωγικές αρχές είναι δυνατό να διέπουν και το δικό μας διαγωνισμό.