*

Αποστολέας Θέμα: Διδακτορικό (varia)  (Αναγνώστηκε 253624 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tzhna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 06 & TE16
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #546 στις: Απρίλιος 06, 2017, 03:45:49 μμ »
Το οριο υφισταται. Μην βιαζεσαι, θελει χρονο, Ολα θελουν πολυ υπομονη κ γερο στομάχι. Πράγματι, δεν ειναι ευκολο για τους περισσοτερους και οντως βοηθουν οι γνωριμιες. Τωρα αν συνδυάζονται κ με υψηλο επίπεδο,  δεν ξερω! Θα σου πρότεινα να μην βιαστείς να δεχτείς πχ οποιονδηποτε θα σου προτεινουν, σε περιπτωση που το θυμηθούν,  κι αν οχι, τακτικες αλλα οχι συχνες οχλησεις, για να μην σε ξεχνούν. Θα πρότεινα, επίσης, να προσπαθησεις για δημοσιευσεις κλπ. κ παραλληλα να ψάχνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:45:38 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #547 στις: Απρίλιος 06, 2017, 05:57:48 μμ »
Από τη στιγμή που υπάρχει όριο, δεν φταίνε οι καθηγητές. Με καλή διάθεση μπορούν να γίνουν διάφορες συνεννοήσεις: π.χ. να φαίνεται κάποιος άλλος ως πρώτος επιβλέπων και αυτός που θες να είναι απλά στην τριμελή αλλά επί της ουσίας να είναι ο βασικός επόπτης. Μπορεί επίσης κατόπιν συνεννόησης, αν πρόκειται να ολοκληρώσει τη διατριβή κάποιος από τους υπάρχοντες υποψηφίους τους, να ξεκινήσεις την έρευνά σου άτυπα και μόλις καταστεί εφικτό, να γίνει η εγγραφή στο διδακτορικό και η ανάθεση τριμελούς επιτροπής. Αυτά φυσικά εναπόκεινται στην προσωπική διάθεση των εμπλεκομένων, αφού δεν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκουν τέτοιες "πατέντες" - μπορεί κιόλας η θέση τους στο τμήμα και η σχέση με τους συναδέλφους τους να μην τους δίνει τέτοια περιθώρια.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, να τονίσω ότι ένας επιβλέπων που είναι όντως σοβαρός ερευνητής δεν θα εντυπωσιαστεί απαραίτητα από τα Άριστα, που καλώς ή κακώς, έχει δει (και έχει βάλει) πολλά. Από έναν ενδιαφερόμενο για διδακτορικό περιμένει να δει πρωτίστως πρωτότυπη σκέψη.

Αποσυνδεδεμένος @G

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • so and so ...
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #548 στις: Απρίλιος 06, 2017, 06:57:31 μμ »
Νομίζω ότι οι υψηλές σου επιδόσεις είναι αρκετές για να κεντρίσει το ενδιαφέρον κάποιου καθηγητή.
Το θέμα είναι να απευθυνθείς σε κάποιον που σου τραβάει και εσένα το ενδιαφέρον και ασχολείται πραγματικά με το θέμα που σε ενδιαφέρει. Γιατί έχει πολύ "σαβούρα" που ψάχνουν μόνο για αγγαρείες.
Καλή σου τύχη.
Ευχαριστώ πολύ  :)

Αποσυνδεδεμένος @G

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • so and so ...
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #549 στις: Απρίλιος 06, 2017, 07:07:55 μμ »
Το οριο υφισταται. Μην βιαζεσαι, θελει χρονο, Ολα θελουν πολυ υπομονη κ γερο στομάχι. Πράγματι, δεν ειναι ευκολο για τους περισσοτερους και οντως βοηθουν οι γνωριμιες. Τωρα αν συνδυάζονται κ με υψηλο επίπεδο,  δεν ξερω! Θα σου πρότεινα να μην βιαστείς να δεχτείς πχ οποιονδηποτε θα σου προτεινουν, σε περιπτωση που το θυμηθούν,  κι αν οχι, τακτικες αλλα οχι συχνες οχλησεις, για να μην σε ξεχνούν. Θα πρότεινα, επίσης, να προσπαθησεις για δημοσιευσεις κλπ. κ παραλληλα να ψάχνεις.
Εχεις δίκιο. Θέλει προσοχή. Οσο για τις δημοσιεύσεις το έχω ήδη ξεκινήσει και θα προσπαθήσω λίγο περισσότερο, κυρίως για έντυπα ξενόγλωσσα. Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:45:38 »

Αποσυνδεδεμένος @G

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • so and so ...
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #550 στις: Απρίλιος 06, 2017, 07:12:46 μμ »
Από τη στιγμή που υπάρχει όριο, δεν φταίνε οι καθηγητές. Με καλή διάθεση μπορούν να γίνουν διάφορες συνεννοήσεις: π.χ. να φαίνεται κάποιος άλλος ως πρώτος επιβλέπων και αυτός που θες να είναι απλά στην τριμελή αλλά επί της ουσίας να είναι ο βασικός επόπτης. Μπορεί επίσης κατόπιν συνεννόησης, αν πρόκειται να ολοκληρώσει τη διατριβή κάποιος από τους υπάρχοντες υποψηφίους τους, να ξεκινήσεις την έρευνά σου άτυπα και μόλις καταστεί εφικτό, να γίνει η εγγραφή στο διδακτορικό και η ανάθεση τριμελούς επιτροπής. Αυτά φυσικά εναπόκεινται στην προσωπική διάθεση των εμπλεκομένων, αφού δεν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκουν τέτοιες "πατέντες" - μπορεί κιόλας η θέση τους στο τμήμα και η σχέση με τους συναδέλφους τους να μην τους δίνει τέτοια περιθώρια.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, να τονίσω ότι ένας επιβλέπων που είναι όντως σοβαρός ερευνητής δεν θα εντυπωσιαστεί απαραίτητα από τα Άριστα, που καλώς ή κακώς, έχει δει (και έχει βάλει) πολλά. Από έναν ενδιαφερόμενο για διδακτορικό περιμένει να δει πρωτίστως πρωτότυπη σκέψη.
Συμφωνώ ... απλά το ένα δεν αναιρεί το άλλο, ούτε βέβαια το προϋποθέτει.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #551 στις: Απρίλιος 06, 2017, 07:27:31 μμ »
Από τη στιγμή που υπάρχει όριο, δεν φταίνε οι καθηγητές. Με καλή διάθεση μπορούν να γίνουν διάφορες συνεννοήσεις: π.χ. να φαίνεται κάποιος άλλος ως πρώτος επιβλέπων και αυτός που θες να είναι απλά στην τριμελή αλλά επί της ουσίας να είναι ο βασικός επόπτης. Μπορεί επίσης κατόπιν συνεννόησης, αν πρόκειται να ολοκληρώσει τη διατριβή κάποιος από τους υπάρχοντες υποψηφίους τους, να ξεκινήσεις την έρευνά σου άτυπα και μόλις καταστεί εφικτό, να γίνει η εγγραφή στο διδακτορικό και η ανάθεση τριμελούς επιτροπής. Αυτά φυσικά εναπόκεινται στην προσωπική διάθεση των εμπλεκομένων, αφού δεν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκουν τέτοιες "πατέντες" - μπορεί κιόλας η θέση τους στο τμήμα και η σχέση με τους συναδέλφους τους να μην τους δίνει τέτοια περιθώρια.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, να τονίσω ότι ένας επιβλέπων που είναι όντως σοβαρός ερευνητής δεν θα εντυπωσιαστεί απαραίτητα από τα Άριστα, που καλώς ή κακώς, έχει δει (και έχει βάλει) πολλά. Από έναν ενδιαφερόμενο για διδακτορικό περιμένει να δει πρωτίστως πρωτότυπη σκέψη.

Όταν υπάρχει συνεργασία και καλή διάθεση μεταξύ των μελών της επιτροπής, σίγουρα μπορούν να λυθούν πολλά προβλήματα και να διευκολυνθεί ο ενδιαφερόμενος. Αν οι καθηγητές τρώγωνται  μεταξύ τους, βράστα.
Όσο για τους "σαβούρες", αυτοί είναι ο χειρότερος κίνδυνος, διότι χώνοντας κόσμο και κοσμάκη, σε αποπροσανατολίζουν από την έρευνά σου. Χάνεις πολύτιμο χρόνο, χωρίς να σου προσφέρουν κάποια ουσιαστική υποστήριξη. Για αυτό τον λόγο χριάζεται πολύ ψάξιμο σε βιογραφικά, ερευνητικό έργο κ.λ.π. Να μη διαλέγουν μόνο αυτοί, αλλά και εμείς. 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2017, 07:33:36 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #552 στις: Απρίλιος 06, 2017, 10:16:04 μμ »
Συμφωνώ ... απλά το ένα δεν αναιρεί το άλλο, ούτε βέβαια το προϋποθέτει.
Εννοειται αυτο! Και ζητω συγγνωμη που λογω της βιαστικης διατυπωσης ισως εδωσα την εντυπωση οτι απαξιωνω τους καλους βαθμους. Εννοουσα οτι οι πανεπιστημιακοι εχουν βαρεθει να βλεπουν αρθστουχους που πανε για δθδακτορικο με τη νοοτροπια του οτι ο καθηγητης θα τους παρει απο το χερι, θα τους πει το θεμα και θα τους λεει τι θα διαβαζουν και πως θα το γραφιυν, σαν να ειναι ενα ακομα πτυχιο. Θελουν ανθρωπους αποφασισμενους και με γνωση του τι θελουν να κανουν και απ' ο,τι καταλαβαινω εισαι τεροια περιπτωση, οποτε αυτο ειναι το βασικο που θα μετρησει!

Αποσυνδεδεμένος @G

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • so and so ...
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #553 στις: Απρίλιος 07, 2017, 12:48:49 πμ »
Εννοειται αυτο! Και ζητω συγγνωμη που λογω της βιαστικης διατυπωσης ισως εδωσα την εντυπωση οτι απαξιωνω τους καλους βαθμους. Εννοουσα οτι οι πανεπιστημιακοι εχουν βαρεθει να βλεπουν αρθστουχους που πανε για δθδακτορικο με τη νοοτροπια του οτι ο καθηγητης θα τους παρει απο το χερι, θα τους πει το θεμα και θα τους λεει τι θα διαβαζουν και πως θα το γραφιυν, σαν να ειναι ενα ακομα πτυχιο. Θελουν ανθρωπους αποφασισμενους και με γνωση του τι θελουν να κανουν και απ' ο,τι καταλαβαινω εισαι τεροια περιπτωση, οποτε αυτο ειναι το βασικο που θα μετρησει!
Δεν παρεξηγήθηκα... να σαι καλά για τις συμβουλές παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος maria_1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #554 στις: Απρίλιος 07, 2017, 04:50:21 μμ »
Μην βιάζεσαι, κάθε μέρα στα πανεπιστήμια βγαίνουν νέοι διδάκτορες. Θα αδειάσει κάποια θέση, θα έρθει και εσένα η σειρά σου. Άλλωστε καθώς σου είπαν να περιμένεις ένα μήνα, οφείλεις να περιμένεις. Εγώ στη θέση σου θα αξιοποιούσα τον χρόνο μου δημιουργικά διαβάζοντας και γράφοντας για το θέμα που με ενδιαφέρει με σκοπό να ετοιμάσω την ερευνητική πρόταση.

Αν μπορώ να σου δώσω μια συμβουλή, θα ήταν ακριβώς αυτή: ετοίμασε την ερευνητική σου πρόταση σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους και ξέχνα τους καλούς σου βαθμούς.

Αποσυνδεδεμένος Διαπλεκόμενος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #555 στις: Απρίλιος 07, 2017, 06:50:54 μμ »
Καλησπέρα σας
Με εκπλήσσει ιδιαίτερα και με απογοητεύει η δυσκολία εξεύρεσης επιβλέποντα για διδακτορική διατριβή. Πριν πολλά χρόνια αποφοίτησα με άριστα και με υποτροφία στο βασικό μου πτυχίο. Δεν έκανα τότε επιπλέον σπουδές, παρότι μου προτάθηκε, για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους. Πρόσφατα ολοκλήρωσα ένα μεταπτυχιακό, αποφοιτώντας ξανά πρώτη με 9,7 (διπλωματική: 10). Παρά την καλή μου ακαδημαϊκή επίδοση, αλλά και συνεργασία μου με το τμήμα και τον επιβλέποντα καθηγητή, αντιμετωπίζω σημαντική δυσκολία σχετικά με το διδακτορικό. Ο καθηγητής μου και άλλοι 2 που έχω απευθυνθεί, τυγχάνει να έχουν ήδη υπό την επίβλεψή τους το μέγιστο αριθμό διδακτορικών (5 νομίζω). Βέβαια μου είπαν να δώσω λίγο χρόνο -περίπου 1 μήνα- να δουν αν θα μπορούσαν να με προτείνουν σε κάποιον συνεργάτη τους που πιθανόν έχει κενή θέση. Εν αναμονή λοιπόν και λίγο απογοητευμένη, αναρωτιέμαι τι θα μπορούσα να κάνω προκειμένου να ενισχύσω την πιθανότητα θετικής έκβασης της προσπάθειάς μου. Είναι πράγματι τόσο δύσκολο ή έπεσα στην περίπτωση?  :(
8) Πράγματι είναι δύσκολο... εκτός αν είσαι "διαπλεκόμενος", δηλαδή αν είσαι σε κυκλώματα ή - σε μια πιο αθώα εκδοχή- αν απλά έχεις γνωριμίες. Τότε κάποια πόρτα ανοίγει. Αλλιώς έχω να σου πω ότι όχι μόνο είναι δύσκολο (αυτό είναι το λιγότερο), αλλά και επικίνδυνο! Μη σου φαίνεται παράξενο...  Κανένας δε θα σε αναλάβει, αν δεν έχει να πάρει κάτι από σένα!!!
Εξηγούμαι:Το πιο καλό σενάριο είναι να ετοιμάσεις μια καλή ερευνητική πρόταση, να τη δει θετικά και κατ' επέκταση να σε προτιμήσει. Από εκεί και πέρα υπάρχει εύρος στο πόσο θα σου βγάλει το λάδι στη δουλειά (ή εκμεταλλευόμενος τη δουλειά σου)...  και κατ' επέκταση ακολουθούν πολλά ενδεχόμενα για το κατά πόσο θα έχει "αίσιο" ή "άδοξο" τέλος το διδακτορικό σου. Και εδώ θα σου πω τα άσχημα σενάρια: Ξέρω καθηγητές/τριες που στέλνουν τους υποψήφιους διδάκτορές τους στο σούπερ μάρκετ να τους ψωνίσουν (εννοείται με τα λεφτά του άμοιρου φοιτητή). Ξέρω καθηγητές/τριες που δε δουλεύουν καθόλου! και ο άμοιρος φοιτητής δουλεύει 19 ώρες το24ωρο (ναι! κοιμάται μόνο 4 ώρες, +1 για τις βιολογικές του ανάγκες) για να βγάλει δουλειά δική τους και όχι δική του!. Ξέρω καθηγητές/τριες που ζητάνε χρήματα από τους φοιτητές τους (δανεικά και αγύριστα). Ξέρω καθηγητές/τριες που βάζουν τους φοιτητές να πληρώνουν τη συμμετοχή για δημοσίευσεις στα συνέδρια, αυτοί δεν πληρώνουν τη συμμετοχή τους, αλλά το όνομά τους μπαίνει πάντα πρώτο, άσχετα με το αν δεν έχουν γράψει ούτε μια πρόταση για να βγει αυτή η δημοσίευση. Μπορώ να σου πω πολλά, γιατί η υπόθεση διδακτορικό είναι κάτι για το οποίο μπορείς να μιλάς μέρες... Το χειρότερο απ' όλα όμως, αλλά δυστυχώς και το πιο σύνηθες: Ξέρω καθηγητές/τριες που μπορούν να σε κρατήσουν 10 χρόνια +++ για να τους βγάζεις δουλειά, ώστε να πάρουν αυτοί/ες βαθμίδα και εσύ:
α) είτε να πάρεις εν τέλει το διδακτορικό σου, αν κάνεις ιωβεια υπομονή και δεχτείς ωστόσο να παραμελήσεις τον εαυτό σου, να καθυστερήσεις να κάνεις οικογένεια (ή και να μην κάνεις καθόλου) ή αν έχεις ήδη κάνει να παραμελήσεις αυτή την οικογένεια ή άλλους δικούς σου ανθρώπους.
β) είτε να μην πάρεις τίποτα απολύτως!... όχι επειδή στο τέλος μπορεί να σε διώξει, αλλά γιατί η πανουργία τους είναι τέτοια που μπορούν να σε κάνουν εσένα να φύγεις! Γιατί όταν θα σε έχει κρατήσει τόσα χρόνια και.. εξακολουθεί να σου βρίσκει συνέχεια λάθη, ώστε να μην τελειώνεις ποτέ (αλλά παραδόξως δεν είσαι και τόσο ανίκανη, ώστε τη δική τους δουλειά να την προχωράς), θα καταλάβεις ότι έχασες τόσα χρόνια από τη ζωή σου άδικα (ισχύουν τα όσα έγραψα στην περίπτωση (α) και εδώ, παραμέληση του εαυτού σου κτλ.) και θα φύγεις εσύ!
Εννοείται φυσικά ότι οι διαπλεκόμενοι δεν τυγχάνουν τέτοιας μεταχείρισης! Αυτοί μπορούν να βρουν επιβλέποντα, να γραφτούν, να πάρουν πάσο, να μην έχουν ιδέα και... η τύχη τους δουλεύει! ή μάλλον κάποιοι άλλοι δουλεύουν γι' αυτούς!
Εσύ απ' ότι κατάλαβα δεν έχεις ετοιμάσει κάποια ερευνητική πρόταση και απλά προσπαθείς να "προωθηθείς" με το καλό βιογραφικό σου! Μπράβο για τους καλούς βαθμούς σου, αλλά πίστεψέ με δεν αρκούν για τη συγκεκριμένη θέση που ψάχνεις. Έχεις ερευνητικά ενδιαφέροντα; έχεις σκεφτεί τι θες να διερευνήσεις. Επίσης, έχεις μια βασική γνώση πάνω σε αυτό που θες να διερευνήσεις; Και κυρίως: ΓΙΑΤΙ θες να το κάνεις το διδακτορικό; Όλα αυτά πρέπει να τα απαντήσεις στον εαυτό σου.
Λυπάμαι πραγματικά αν φαίνονται απαισιόδοξα τα όσα γράφω, αλλά είναι αληθινά. Σίγουρα δεν αμφιβάλλω πως υπάρχουν και καλοί άνθρωποι, αλλά δυστυχώς κι αυτοί κάνουν εξυπηρετήσεις σε "διαπλεκόμενους", οπότε μάλλον έχουν συμπληρώσει και τις 5 θέσεις για διδάκτορες. Φτιάξε όμως μια ερευνητική πρόταση και ποτέ δεν ξέρεις...
Θα σου δώσω και 2 συμβουλές (για να μην πεις ότι μόνο σε απογοήτευσα). Αφού είσαι γυναίκα (αν κρίνω από το όνομά σου)
1. Μη συνεργαστείς με γυναίκα.
2. Βρες επιβλέποντα στη βαθμίδα του καθηγητή ή στη χειρότερη του αναπληρωτή καθηγητή. (Αν είσαι νέα και όμορφη ακόμα καλύτερα!!!)
Δε θα στα αναλύσω. Αλλωστε δε νομίζω ότι το καθένα θέλει και πολλή σκέψη. Αν θες τα λαμβάνεις υπόψη σου!
Καλή τύχη!


Αποσυνδεδεμένος Charoula80

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #556 στις: Απρίλιος 07, 2017, 07:07:09 μμ »
Καλησπέρα κι από εμένα! Διαβάζω όσα γράφεται και πραγματικά έχω απελπιστεί! Θέλω να κάνω διδακτορικό εξ' αποστάσεως όσο αυτό είναι εφικτό. Σκεφτόμουν να απευθυνθώ σε ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου ή στο ΕΑΠ. Γνωρίζει κάποιος κάτι γι' αυτά τα πανεπιστήμια; Σκεφτόμουν το Leicester στην Αγγλία αλλά το κόστος είναι υψηλό και φοβάμαι μήπως δεν μπορέσω να ανταποκριθώ.
Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάνει μεταπτυχιακό MBA σε πανεπιστήμιο της Κύπρου θα με βοηθούσε πολύ καθώς η έρευνα μου θα είναι σε αντικείμενο της διοίκησης επιχειρήσεων.
Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Διαπλεκόμενος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #557 στις: Απρίλιος 07, 2017, 07:29:14 μμ »
Καλησπέρα κι από εμένα! Διαβάζω όσα γράφεται και πραγματικά έχω απελπιστεί! Θέλω να κάνω διδακτορικό εξ' αποστάσεως όσο αυτό είναι εφικτό. Σκεφτόμουν να απευθυνθώ σε ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου ή στο ΕΑΠ. Γνωρίζει κάποιος κάτι γι' αυτά τα πανεπιστήμια; Σκεφτόμουν το Leicester στην Αγγλία αλλά το κόστος είναι υψηλό και φοβάμαι μήπως δεν μπορέσω να ανταποκριθώ.
Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάνει μεταπτυχιακό MBA σε πανεπιστήμιο της Κύπρου θα με βοηθούσε πολύ καθώς η έρευνα μου θα είναι σε αντικείμενο της διοίκησης επιχειρήσεων.
Ευχαριστώ πολύ!
8) Γενικά τα εξ αποστάσεως διδακτορικά είναι προτιμότερα, γιατί δεν αναγκάζεσαι να κάνεις το "χαμάλι" του καθενός. Φαίνεται καλή η ιδέα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου ή για το ΕΑΠ, γιατί και στις δυο περιπτώσεις η σχέση που έχεις με τα πανεπιστήμια είναι πελατειακή, άρα και καλύτερο το αποτέλεσμα: Πληρώνεις με την ενότητα ή το εξάμηνο, στέλνεις τις εργασίες σου, τις διορθώνουν, σε βαθμολογούν, τέλος. Δε θέλουν να ρισκάρουν τη φήμη τους δυσκολεύοντας σου ιδιαίτερα τη ζωή...
Επίσης, τα πανεπιστήμια της Κύπρου διαθέτουν και γραφεία διασύνδεσης, δηλαδή κάθε πανεπιστήμιο συνδέει το αντικείμενό του με την αγορά εργασίας. Αν μπεις σε κυπριακό παν/μιο για διδακτορικό, μετά μάλλον μπορούν να σου βρουν και δουλειά στην Κύπρο στο αντικείμενό σου.

Αποσυνδεδεμένος Charoula80

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #558 στις: Απρίλιος 07, 2017, 08:34:53 μμ »
8) Γενικά τα εξ αποστάσεως διδακτορικά είναι προτιμότερα, γιατί δεν αναγκάζεσαι να κάνεις το "χαμάλι" του καθενός. Φαίνεται καλή η ιδέα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου ή για το ΕΑΠ, γιατί και στις δυο περιπτώσεις η σχέση που έχεις με τα πανεπιστήμια είναι πελατειακή, άρα και καλύτερο το αποτέλεσμα: Πληρώνεις με την ενότητα ή το εξάμηνο, στέλνεις τις εργασίες σου, τις διορθώνουν, σε βαθμολογούν, τέλος. Δε θέλουν να ρισκάρουν τη φήμη τους δυσκολεύοντας σου ιδιαίτερα τη ζωή...
Επίσης, τα πανεπιστήμια της Κύπρου διαθέτουν και γραφεία διασύνδεσης, δηλαδή κάθε πανεπιστήμιο συνδέει το αντικείμενό του με την αγορά εργασίας. Αν μπεις σε κυπριακό παν/μιο για διδακτορικό, μετά μάλλον μπορούν να σου βρουν και δουλειά στην Κύπρο στο αντικείμενό σου.

Οι απόψεις σου είναι από προσωπική εμπειρία ή προσωπική εκτίμηση; Δεν πιστεύω ότι κι εκεί δεν υπάρχουν καθηγητές που κωλυσιεργούν και δεν διορθώνουν τα γραπτά ή που προσπαθείς να τους βρεις και έχουν εξαφανιστεί. Έχω πολύ άσχημη εμπειρία από την καθηγήτρια της διπλωματικής μου, την οποία έψαχνα όλο το καλοκαίρι απεγνωσμένα κι όταν την ξαναβρήκα στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου μου έδωσε το οκ να την καταθέσω αλλά ξέχασε να δώσει τον βαθμό στην γραμματεία για να μπορέσω να ορκιστώ. Η κυρία έφυγε από τη σχολή μου καθότι ήταν 407 και δεν μπορούσε να τη βρει κανείς!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2017, 08:36:29 μμ από Charoula80 »

Αποσυνδεδεμένος Διαπλεκόμενος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #559 στις: Απρίλιος 07, 2017, 09:22:06 μμ »
Οι απόψεις σου είναι από προσωπική εμπειρία ή προσωπική εκτίμηση; Δεν πιστεύω ότι κι εκεί δεν υπάρχουν καθηγητές που κωλυσιεργούν και δεν διορθώνουν τα γραπτά ή που προσπαθείς να τους βρεις και έχουν εξαφανιστεί. Έχω πολύ άσχημη εμπειρία από την καθηγήτρια της διπλωματικής μου, την οποία έψαχνα όλο το καλοκαίρι απεγνωσμένα κι όταν την ξαναβρήκα στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου μου έδωσε το οκ να την καταθέσω αλλά ξέχασε να δώσει τον βαθμό στην γραμματεία για να μπορέσω να ορκιστώ. Η κυρία έφυγε από τη σχολή μου καθότι ήταν 407 και δεν μπορούσε να τη βρει κανείς!
8) Ασφαλώς και υπάρχουν κι εκεί καθηγητές που καθυστερούν, αδιαφορούν... γενικώς υπάρχουν πολλά φρούτα... Αλλά όχι να σε εκμεταλλεύονται. Τουλάχιστον όχι στον βαθμό που γίνεται εδώ στα δημόσια πανεπιστήμια. Αυτό εννοούσα με την πελατιακή σχέση: Πληρώνεις και αργά ή γρήγορα τελειώνεις.
Και ναι, μιλάω από προσωπικές εμπειρίες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 933
Σύνολο: 941

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.