*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 123 ... 10
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Τελευταίο μήνυμα από durin στις Σήμερα στις 03:09:07 μμ »
Για να τα λέμε μεταξύ μας, αν κάποιοι πάρουν εξαιρετικά και κάποιοι πολύ καλά, είτε υπάρχει κάποια πολύ χτυπητή διαφορα, είτε υπάρχει προσωπική συμπάθεια. Αυτά όμως είναι για να τα λέμε μεταξύ μας. Δυνητικά, αν αυτός δεν τα τεκμηριώσει σωστά, θα μπορούσε να έχει πρόβλημα αν τον ελεγξουν από πάνω (που δεν νομίζω όμως ότι έχουν διάθεση και χρόνο να το κάνουν). Ίσως όμως μια ένσταση τραβούσε την προσοχή πάνω του και τα κοιτούσαν όλα.

Ευχαριστώ. Πιστεύω ότι μάλλον παίζει θέμα συμπάθειας.
Και κάτι τελευταίο. Υπάρχει περίπτωση κάνοντας ένσταση να αλλάξει η βαθμολόγηση προς το χειρότερο;
2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από NoniSm στις Σήμερα στις 03:05:57 μμ »
Μίλησε στο Ραδιόφωνο σήμερα ο υπουργός...κουβεντα για διορισμούς...καμια αναφορά ....
3
Τοποθετήσεις / Απ: Οριστική τοποθέτηση και απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ
« Τελευταίο μήνυμα από g.t στις Σήμερα στις 02:53:04 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Μπορεί κάποιος που θα πιάσει μια οργανική, στη δευτεροβαθμια, να την "ξεχρεώσει" με 1 χρόνια υπηρετηση  σε άλλο σχολείο του ίδιου ΠΥΣΔΕ ( με τη διαδικασία αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ) ;

Έχει κάποιος να παραθέσει το σχετικό  χωρίο για την υπηρετηση οργανικης ;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον κόπο να απαντήσετε! 😊

Να προσθέσω πως αναφέρομαι στην " ξεχρεωση" οργανικης στα πλαίσια της βελτίωσης.
αν πηρες βελτιωση αυτη την εποχη και σκεφτεσαι να αιτηθεις αποσπαση εντος πυσδε το καλοκαιρι ετσι ωστε τον σεπτεμβρη να εισαι στο σχολειο αποσπασης, τοτε δε θα εχεις ξεχρεωσει την οργανικη
βλ εγκυκλιο μεταθ 23 σελ 8 στη μεση και σελ 9 διευκρινηση γ
4
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 02:28:51 μμ »
Αυτό που λειπει ως αναφορά είναι το κομμάτι της διαχείρισης της διαφορετικότητας καθ της συμπερίληψης. Κατά τ´ άλλα, με λίγο διαφορετική διατύπωση θα μπορούσε με τις ίδιες πληροφορίες κι εσένα να σταθεί ως εξαιρετικό, αν το ήθελε. Το θέμα είναι πώς τεκμηριώνεται ότι εσυ όλα αυτά που απαιτούνται για το καλό κλίμα τα εχεις σε έναν βουνό λιγότερο από τους άλλους, όπως λέει αυτός, ή ισάξια με τους άλλους, όπως θες να αποδείξεις εσυ. Δεν ξέρω ποσο εύκολα μπορεί να στηρίξει κάποιος ένσταση γιατί δεν πήρε εξαιρετικά. Το επιχείρημα ότι πήραν άλλοι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Για να τα λέμε μεταξύ μας, αν κάποιοι πάρουν εξαιρετικά και κάποιοι πολύ καλά, είτε υπάρχει κάποια πολύ χτυπητή διαφορα, είτε υπάρχει προσωπική συμπάθεια. Αυτά όμως είναι για να τα λέμε μεταξύ μας. Δυνητικά, αν αυτός δεν τα τεκμηριώσει σωστά, θα μπορούσε να έχει πρόβλημα αν τον ελεγξουν από πάνω (που δεν νομίζω όμως ότι έχουν διάθεση και χρόνο να το κάνουν). Ίσως όμως μια ένσταση τραβούσε την προσοχή πάνω του και τα κοιτούσαν όλα.
5
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Τελευταίο μήνυμα από durin στις Σήμερα στις 01:47:06 μμ »
Καλησπέρα.

Σύμφωνα με τις παρακάτω διευκρινίσεις, για το Α2 ισχύει ότι:

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/erotiseis-apantiseis-aksiol.pdf

αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας η συμβολή́του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́τους στη μαθησιακή́διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́της 2 διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.

Ο διεθυντής στο σχολείο όπου υπηρετώ έγραψε:

ΠΕΔΙΟ Α2: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ/ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πολύ καλός
ΠΕΔΙΟ Α2: ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ

Σύμφωνα με την αποτίμηση των δύο διδασκαλιών και την έκθεση παρατηρήσεων του αξιολογούμενου ο εκπαιδευτικός ..................... κατάφερε με τη στάση του στις διδασκαλίες να δημιουργήσει ένα πολύ καλό παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη με αλληλοσεβασμό ανάμεσα στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό και διαχειριστεί τα προβλήματα που πήγαν να δημιουργηθούν και να έχει την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών.


Συγκεκριμένα, στην πρώτη αποτίμηση:

Η πρώτη διδασκαλία αφορούσε το μάθημα .............. . Οι ΅αθητες καθόταν ήσυχα στα θρανία τους και περίμεναν τον καθηγητή τους. Αφού έγινε μια εισαγωγή απ τον εκπαιδευτικὁ και τεθηκαν οι οτόχοι και οι έννοιες του μαθήματος, ο εκπαιδευτικὀς άρχισε να ρωτά τους μαθητές και να κατευθύνει τις απαντήσεις τους. Αυτοί έδειξαν ενδιαφέρον για το ΅άθημα, παρακολουθούσαν ΅ε προσοχή το οπτικοακουστικό υλικό ενώ ση΅είωσαν και υπογρἁμμισαν σημαντικά στοιχεία στο σχολικό βιβλίο. Στη συνέχεια, συμ΅ετείχαν στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, και συνεργάστηκαν σε ομάδες για τη ΅ελέτη των σχετικών δραστηριοτήτων ενώ δε δίστασαν να εκφράσουν απορίες που τους δημιουργήθηκαν. Δεν παρατηρήθηκαν σημάδια κόπωσης των μαθητών. Ο εκπαιδευτικὀς είχε τον απόλυτο έλεγχο της τάξης και με τον τρόπο διδασκαλίας   , κρατούσε το ενδιαφέροντων μαθητὼν σε υψηλό επίπεδο. Από την έκθεση αυτοαξιολόγησης και τη συζήτηση που ακολούθησε διαπίστωσα το πολύ καλό επίπεδο του παιδαγωγικού του έργου και τις εύστοχες προτάσεις για τη βελτίωση του.

Στη δεύτερη:

Η  δεύτερη διδασκαλία πραγματοποιἡθηκε στην τάξη ........ στο μάθημα της  ........... Όπως και στην πρώτη διδασκαλία ο εκπαιδευτικός έκανε ΅ια σύνδεση με το προηγούμενο μάθημα. Μίλησε για τις έννοιες που Θα πρέπει οι μαθητές να κατανοήσουν και για τους στόχους του μαθή΅ατος. Αν και η διδασκαλία έγινε την 6η ώρα του ωρολογιου προγράμ΅ατος οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον, κατανοώντας τη ση΅αντικότητα του μαθήματος, ενεπλάκησαν ενεργά, συμ΅ετείχαν στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, συνεργάστηκαν σε ο΅άδες για τη μελέτη των σχετικών δραστηριοτήτων ενώ δε δίστασαν να εκφράσουν απορίες που τους δημιουργήθηκαν. Μέσα από τις συνεχείς ερωτήσεις τη χρήση video και γενικά τον τρόπο διδασκαλίας όλοι οι μαθητές έδειχναν το ενδιαφέρον τους. Η συ΅περιφορά τους όσο μεταξύ τους όσο και απέναντι στον καθηγητή ήταν πολύ καλή. Υπήρχε πνευ΅α αμοιβαίας ε΅πιστοσύνης και αλληλοσεβασ΅ού μεταξύ του συναδέλφου και των μαθητών δεν υπήρχαν προβλήματα συ΅περιφοράς. Στη συνάντηση που ακολούθησε ΅ε τον εκπαιδευτικό μέσα από τις εκθέσεις αυτοαξιολόγησης και από την όλη παρουσία του διέκρινα το πολύ καλό επίπεδο αναστοχασ΅ου και τη διατύπωση προτάσεων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.


Με τον διευθυντή έχω τυπικές σχέσεις, δεν ρώτησα τίποτα σχετικά με τον βαθμό "πολύ καλά" που μου έβαλε και γενικά φροντίζω να είμαι τυπικός σε όλες μου τις υποχρεώσεις.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τους υπόλοιπους νεοδιόριστους τους βαθμολόγησε με "εξαιρετικά".

Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να κάνω ένσταση; Αν δεν κάνω λάθος μπορώ να επιλέξω το σχετικό πεδίο στο gov.gr. Ποια η γνώμη σας συνάδελφοι; Εγώ καταλαβαίνω πως η βαθμολόγηση είναι τελείως υποκειμενική καθώς πέραν από τις αποτιμήσεις τις δικές μου και του διευθυντή, δεν εξετάζεται κάποιο άλλο κριτήριο.

Για τις ενστάσεις αναφέρεται πως:

Ο εκπαιδευτικός έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης ενώπιον τριμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία συγκροτείται στην έδρα κάθε μίας από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ένσταση ασκείται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δώδεκα (12) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης με απόδειξη της αξιολογικής έκθεσης στον αξιολογούμενο. Οι ενστάσεις ασκούνται μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής.


Ευχαριστώ.
6
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Τελευταίο μήνυμα από sofoulitsa στις Σήμερα στις 12:44:57 μμ »
Φαντάζομαι ότι αυτά τα θέματα δεν συμπεριλαμβάνονται στην κλήρωση.
8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από ChristosLoizos στις Μάιος 19, 2024, 09:54:32 μμ »
Οι πίνακες της ειδικής αγωγής θα λήξουν στις 31/8/2025. ’ρα φέτος (και σε τυχόν διορισμούς του χρόνου) οι διορισμοί στην ειδική θα γίνουν από τους ισχύοντες οριστικούς πίνακες των προκηρύξεων 1-5ΕΑ/2022.

Σωστά, θα καταρτιστούν νέοι πίνακες μέσα στο 2025 αλλά από εκεί θα αντλήσουν αναπληρωτές το σχολικό έτος 2025-2026. Οι διορισμοί από τους ισχύοντες πίνακες προφανώς...!
Το θέμα είναι εάν αλλάξει μέσα στο καλοκαίρι του 2024 το πλαίσιο στην Ειδική και εάν αλλάξει, ποιες οι αλλαγές αυτές...
9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από neossos στις Μάιος 19, 2024, 09:12:16 μμ »
Φέτος δεν είναι η τελευταία χρόνια ισχύος των πινάκων;Το 2025 δεν θα γίνουν άλλοι;

Οι πίνακες της ειδικής αγωγής θα λήξουν στις 31/8/2025. ’ρα φέτος (και σε τυχόν διορισμούς του χρόνου) οι διορισμοί στην ειδική θα γίνουν από τους ισχύοντες οριστικούς πίνακες των προκηρύξεων 1-5ΕΑ/2022.
10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από ChristosLoizos στις Μάιος 19, 2024, 09:06:19 μμ »
Φέτος δεν είναι η τελευταία χρόνια ισχύος των πινάκων;Το 2025 δεν θα γίνουν άλλοι;

Στην Ειδική, ναι! ΘΑ πρέπει να καταρτιστούν νέοι πίνακες μέχρι το καλοκαίρι του 2025!
Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160783
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.