Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Faidra1978

Σελίδες: 1
1
Για το πώς θα αποδειχθεί η διαδικασία αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορώ να σου απαντήσω. Μπορώ μόνο να πω ότι για τα γραπτά χρησιμοποιήθηκαν τετράδια πανελληνίων με κάλυψη των στοιχείων υποψηφίου και ότι όντως οι μικροδιδασκαλίες στο σύνολό τους βιντεοσκοπήθηκαν από την αρχή έως το τέλος.
Θα συμφωνήσω πως αυτά από μόνα τους δεν αποδεικνύουν κάτι, οπότε όλα θα κριθούν εκ του αποτελέσματος, σωστά;
Στη μικροδιδασκαλία να προσέξετε να αποφύγετε την εκτεταμένη εισήγηση, να δώσετε βάρος στις ομάδες και στη συμμετοχή, να κινείστε στο χώρο, να προσεγγίζετε τις ομάδες.
Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Ήταν λιγότερο δύσκολο από ό,τι το περίμενα, αλλά σίγουρα πολύ κουραστικό και σωματικά και ψυχικά και ειδικά στην αρχή αρκετά αγχωτικό.
Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν αύριο και καλό κουράγιο! 

2
1) 50(A) Υποθέστε ότι ως εκπαιδευτής ενηλίκων σχεδιάζετε να κλείσετε την Εισήγησή σας (επίλογος) με τη διατύπωση συμπερασμάτων. Ποιες άλλες εναλλακτικές επιλογές θα είχατε για τον επίλογο της Εισήγησής σας;
Υλικό για την απάντηση θα βρείτε, ενδεικτικά, στο παρακάτω κείμενο:
Ο επίλογος της εισήγησης
Όσα αναφέρονται σε αυτή την υποενότητα ισχύουν, όπως είναι φανερό, και για τον επίλογο κάθε διδακτικής ενότητας, ανεξάρτητα από το ποια εκπαιδευτική τεχνική (ή τεχνικές) εφαρμόζεται στη διάρκειά της.
Προδιαγραφές του Επιλόγου
1. Ο εκπαιδευτής προβαίνει σε υπενθύμιση των στόχων και των βασικών σημείων της εισήγησης.
2. Διατυπώνει συμπεράσματα ή κάνει μια συνθετική ανακεφαλαίωση.
3. Αναφέρει τις πρακτικές εφαρμογές του αντικειμένου της εισήγησης.
4. Διασυνδέει όσα ειπώθηκαν με τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν στη συνέχεια του προγράμματος.

2) 32 (Β) Τι είναι η τεχνική «Προσομοίωση» και σε τι διαφέρει από το «Παιχνίδι Ρόλων»;
Υλικό για την απάντηση θα βρείτε, ενδεικτικά, στο παρακάτω κείμενο:
Η προσομοίωση είναι μια μεγάλη άσκηση, κατά την οποία οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν νοητά στην αναπαράσταση μιας κατάστασης που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Καλούνται να αντιληφθούν πώς θα σκέφτονταν και θα συμπεριφέρονταν ορισμένα πρόσωπα μέσα σε συγκεκριμένες συνθήκες (επιχειρηματίες, εργαζόμενοι, πελάτες, πολίτες, μηχανικοί κ.ά.) και να αντιδράσουν όπως αυτά, σαν να αντιμετώπιζαν τις ίδιες καταστάσεις. Με αυτή τη διείσδυση στη νοητή πραγματικότητα επιδιώκεται να γίνουν οι εκπαιδευόμενοι ικανοί να αντιλαμβάνονται βαθύτερα τις διάφορες πλευρές της και να μπορούν να συμπεριφέρονται αποτελεσματικά σε παρόμοιες περιστάσεις. Συνεπώς η προσομοίωση είναι μια εκπαιδευτική τεχνική που μοιάζει με το παιχνίδι ρόλων, με τη διαφορά ότι οι εκπαιδευόμενοι δεν καλούνται να δράσουν κατά θεατρικό τρόπο, αλλά να καταλάβουν πώς (πρέπει να) συμπεριφέρονται οι εμπλεκόμενοι σε αυτή την κατάσταση.

3) 45 (Γ) ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ:
Ανατρέξτε σε ένα εκπαιδευτικό περιστατικό που συνέβη σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, στο οποίο συμμετείχατε ως εκπαιδεύτρια/-τής ή εκπαιδευόμενη/μενος. Περιγράψτε συνοπτικά το περιστατικό αυτό, ώστε να γίνει κατανοητή η ύπαρξη και τα χαρακτηριστικά της ομάδας των εκπαιδευομένων, καθώς και το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτούργησε. Στη συνέχεια απαντήστε στα ζητήματα που ακολουθούν:
1. Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι τα άτομα του προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων , που περιγράφετε, αποτελούσαν ομάδα;
2. Περιγράψτε έναν από τους ρόλους που αναδείχτηκαν ανάμεσα στα πρόσωπα της συγκεκριμένης ομάδας. Ποιος ήταν αυτός ο ρόλος; Τεκμηριώστε την άποψή σας.


Νομίζω θα συμφωνήσετε πως τα θέματα ήταν βατά.

3
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει υπογράψει κανείς σας σύμβαση;
Επίσης, στο δικό μας ΣΔΕ συνέβη το εξής: ενώ την Παρασκευή υπογράψαμε πρώτα το πρακτικό ανάληψης υπηρεσίας, μετά ο διευθυντής μας ενημέρωσε πως δε θα υπογράψουμε ακόμη συμβάσεις, αλλά θα περιμένουμε τις αποσπάσεις των μονίμων και αναλόγως του αριθμού και της ειδικότητας των τελικά αποσπασθέντων, θα καταλήξει ποιους από μας και για πόσες ώρες χρειάζεται. Πέρα από το παράδοξο και ανακόλουθο της ανάληψης υπηρεσίας χωρίς σύμβαση (κατά το διευθυντή ίσως κάποιοι από μας να μείνουν και με την ανάληψη στο χέρι!), μόλις πρόσεξα ότι το έγγραφο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ κάνει ξεκάθαρα λόγο για υπογραφή νέας σύμβασης χωρίς, όπως είναι φυσικό, να θέτει προϋποθέσεις. Αύριο θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με την Ομάδα Έργου, αλλά αν κάποιος έχει να προσθέσει κάτι, ευπρόσδεκτος...

4
η κάρτα ανεργίας είναι απαραίτητη για να κάνει κάποιος αίτηση;

Κι εγώ αυτό θα ήθελα να ρωτήσω. Είναι υποχρεωτικό να έχεις κάρτα ανεργίας;

5
Νομικά ιθαγένεια και υπηκοότητα είναι το ίδιο πράγμα.
Μπερδεύετε (δεν το λέω υποτιμητικά προς Θεού) την ιθαγένεια με την εθνικότητα.
Όπως είπε και η sophia_d, η εθνικότητα είναι η ιδιότητα κάποιου να ανήκει σε ορισμένο έθνος. Π.χ. οι Έλληνες της Β. Ηπείρου είναι Αλβανοί υπήκοοι (ή έχουν την αλβανική ιθαγένεια), αλλά είναι Έλληνες το έθνος.
Η ιθαγένεια είναι ο δεσμός ενός ατόμου προς την πολιτεία, στο λαό της οποίας ανήκει. Η ιθαγένεια προσδίδεται στο άτομο από το κράτος. Δηλαδή πληρώ τις προϋποθέσεις που το ίδιο το κράτος θέτει για την απόκτηση της ιθαγένειάς του;
Τώρα ως προς τα ερωτήματά σου: 
Το πρώτο παιδί έχει σίγουρα την ελληνική υπηκοότητα, ανεξάρτητα πού γεννήθηκε, από τη στιγμή που ένας από τους γονείς του είναι Έλληνας. Τώρα αν έχει και την ιταλική (πράγμα πολύ πιθανό), θα κριθεί από το ιταλικό δίκαιο της ιθαγένειας. ΤΔηλαδή κάποιο άτομο ταυτόχρονα μπορεί και έχει περισσότερες της μίας ιθαγένειες ή και καμία (απευκταίο για το διεθνές δίκαιο). Παράδειγμα, από Έλληνες γονείς γεννιέται παιδί στις Η.Π.Α. (όπου κάθε άτομοπου γεννιέται στο έδαφός τους, αποκτά την ιθαγένειά τους).
Το δεύτερο ενδέχεται να μπορεί να πολιτογραφηθεί Έλληνας, αν ισχύον σωρευτικά οι προϋποθέσεις του νόμου. Μετά το πρόσφατο νόμο (ν. 3838/2010) μάλιστα πολύ πιο εύκολα από ό,τι στο παρελθόν.

Ελπίχω να βοήθησα κάπως και συγγνώμη για το σεντόνι.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160237
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 830
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.