0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν συνεχίζω την αντιπαράθεση, όλα αυτά είναι επιμέρους τεχνικά ζητήματα.Μίλησα για την ευρύτερη εικόνα και όχι για την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας.Δεν υπάρχει δόλος κανένας απλά μιλάμε με επιχειρήματα.Ο αριθμός των φιλολόγων που αποχώρησαν είναι μεγαλύτερος από αυτό των δασκάλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ορισμένοι υποδεικνύουν πόσους πρέπει να διορίσει φιλολόγους ή πόσους δασκάλους με ιδιοτελή κριτήρια υπερασπιζόμενοι το οικόπεδο τους- την ειδικότητα τους...
Επανυπολογισμός οργανικών, ίδρυση όπου απαιτείται και κάλυψη τους στο ίδιο ποσοστό για όλους.Ανακοίνωση κατανομών επί του συνόλου.Αίτηση διορισμού και για τους 10500 σε μία φάση άσχετα με τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας. Για να μην υπάρξει υποψία συμμετοχής σε αυτούς από τους ήδη διορισθέντες στην ειδική.Τα υπόλοιπα είναι επιχειρήματα για την εύνοια κάποιων κλάδων και τον ενταφιασμό των υπολοίπων.
Όταν θα βγει στην κατανομη 300-400 φιλολογοι,να δούμε τι θα λένε μετά οι φιλόλογοι...Λιγος καιρος έμεινε και θα μάθουμε..
Μακαρι συνάδελφε και στην ειδικη ετσι ελεγαν φυσικά και οι ΠΕ02 ήταν κατι παραπάνω απο το 1/3 ολης της βθμιας..
Δεν ήταν παραπάνω από τα οργανικά κενά που αντισοιχούσαν σττις ώρες
Μπορει να εχεις δικιο αλλα απο οτι καταλαβα Γιαννης πίνει Γιαννης κερναει στην εκπαίδευση!
Οι διορισμοί στην 3ΕΑ: ΠΕ02 554/885 62,60% ΠΕ03 358/794 45,09% ΠΕ04.01 73/78 91,13% ΠΕ04.02 30/30 100.00% ΠΕ04.04 21/23 91,30% ΠΕ04.05 6/5 120.00%Όπως βλέπουμε ούτε εδώ είχαμε το ίδιο ποσοστό κάλυψης των οργανικών κενών.(Με προβληματίζει έστω ο ένας παραπάνω γεωλόγος επειδή φαίνεται διορισμός χωρίς οργανικό κενό, ένας είναι βέβαια αλλά δημιουργεί μεγάλη αναστάτωση στο μοντέλο).
Εδώ μπορείς να δεις τα κενά της ειδικής για τις μεταθέσεις του 2020.Πιο συγκεκριμένα, χωρίς να έχω υπολογίσει αυτά των ΚΕΣΥ, είναι : 733 ΠΕ02, 612 ΠΕ03, 87 ΠΕ04.01, 35 ΠΕ04.02, 28 ΠΕ04.04 και 10 ΠΕ04.05.Από αυτές τις θέσεις θα πρέπει να αφαιρέσεις τους πρόσφατους διορισμούς της 3ΕΑ (554 ΠΕ02, 358 ΠΕ03, 73 ΠΕ04.01, 31 ΠΕ04.02, 21 ΠΕ04.04 και 06 ΠΕ04.05 ) για να πάρεις μια ιδέα στο τι μένει από οργανικά κενά (στα οποία γίνονται διορισμοί).