Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lodo

Σελίδες: 12345 ... 14
29

….. «στο «ψιλό» πήραν τους «αξιολογητές» στην επαρχία!

ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ, Η ΤΑΞΙΤΖΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

ΠΗΓΗ: https://paidis.com/2023/04/28/%cf%84%ce%bf-%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%b9%ce%bf-%ce%b7-%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%b9%cf%84%ce%b6%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%b5%cf%83-%ce%bc%ce%b5%cf%81/

30
Όποιος θέλει να μην αξιολογηθεί, δικαίωμά του, ας συμμετέχει στην αποχή. Νοήμονα όντα είμαστε όλοι, διαβάζουμε, κατανοούμε πορευόμαστε.

Αχ, τι ωραία θα ήταν να συμμετείχαμε όλοι στην αξιολόγηση!

Τα "πετσωμένα" κανάλια θα είχαν ωραία ρεπορτάζ από την υποδοχή των αξιολογητών στις εισόδους των σχολείων με γλυκά και κεράσματα, η Κεραμέως θα θριαμβολογούσε ολημερίς "...εκάμαμεν επανάστασιν".

Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική.... και τα "πετσωμένα" κανάλια "μούγκα"! Τι να παίξεις στις "ειδήσεις" - καλύτερα μην το αναφέρεις καθόλου!

Καλό ξεκίνημα έκανε η "αξιολόγηση" στην Αττική:
"......Ύστερα  από έκτακτη ενημέρωση που είχαμε,  υπήρξε άμεση και δυναμική παρέμβαση τη   Δευτέρα 24  Απριλίου από τους  3 συλλόγους  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής (Δελμούζος, Κ. Σωτηρίου & Σωκράτης) , στην 1η συνάντηση των συμβούλων -Γενικής και Ειδικής Αγωγής Δημοτικών και Νηπιαγωγείων –  της περιοχής με τον διευθυντή εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής , στα γραφεία της διεύθυνσης παρουσία 20 μελών Δ.Σ και συναδέλφων ανάμεσά τους και νεοδιόριστων .
Αρχικά τοποθετήθηκαν οι πρόεδροι των συλλόγων όπου
•   γνωστοποίησαν στους/στις συμβούλους -αξιολογητές/τριες την ομόφωνη θέση του κλάδου εναντίον της ατομικής αξιολόγησης όπως αυτή περιγράφεται στον ν. 4823 του 2021
•   τους ενημέρωσαν για την συντριπτική συμμετοχή των συναδέλφων στην νόμιμη απεργία αποχή της ΔΟΕ
•   τους κάλεσαν να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία ατομικής αξιολόγησης.
•   κάλεσαν τους παρευρισκόμενους να επιλέξουν ρόλο του συμβούλου και όχι του αξιολογητή – επιθεωρητή  και να μην επιχειρήσουν τη διαδικασία αξιολόγησης
•   τόνισαν ότι μια διαδικασία αξιολόγησης απλά φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών όλα τα κακώς κείμενα των σχολείων όπως αυτά της υποστελέχωσης και υποχρηματοδότησης.

https://www.syllogosksotiriou.gr/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80/






31

".....Οι αξιολογητές σε νεοδιόριστους-ες στα σχολεία της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ δεν κατάφεραν να προχωρήσουν τις διαδικασίες της αξιολόγησης, με εξαίρεση μια εν κρυπτώ διαδικασία, και να μπουν στις τάξεις...."     https://3elmethess.blogspot.com/2023/04/blog-post_25.html


Από σημερινή ανακοίνωση της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης - Είπαμε ..... να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!


32
Μετά τους "αξιολογούμενους" έχουμε και κύμα φυγής από τους αξιολογητές, τους Συμβούλους Εκπαίδευσης.

Σε όλες τις Περιφέρειες Εκπαίδευσης υπάρχουν δεκάδες Σύμβουλοι Εκπαίδευσης που συμμετείχαν στις συνεντεύξεις για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, πήγαν καλά και πήραν και σχολείο.

Αν λοιπόν έχει μείνει κανένας νεοδιόριστος που θα ήθελε να αξιολογηθεί (.... λέμε τώρα) ας ρωτήσει πρώτα αν ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης του κλάδου του υπάρχει ακόμη ή "έγινε καπνός"!

33
..... και η Πρωτοβάθμια!

Αρ. Πρωτ. 450    Αθήνα  30/3/2023

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Θέμα: Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας


Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για το 1ο ή 2ο 3ωρο του προγράμματος των σχολικών μονάδων από τη Δευτέρα 3/4/2023 μέχρι και την Παρασκευή 28/4/2023 όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30), στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

 

34
.... και μην ξεχνιόμαστε!

Αθήνα, 21/04/2023

Α.Π.: 1958 - ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ 24/4 ΕΩΣ  ΚΑΙ 28/04

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε υλοποίηση της απόφασης της ΓΣ Προέδρων των ΕΛΜΕ (11-02-23), προκηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 24/4 έως και Παρασκευή 28/4 στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κ.λπ.).

35
« Πρόκειται για τις πιο αξιοκρατικές επιλογές στελεχών που έγιναν ποτέ. Αρκεί κανείς να ανατρέξει στους τελικούς πίνακες μετά τη συνέντευξη, για να διαπιστώσει τις πολύ μικρές αποκλίσεις ως προς το ποσοστό τροποποίησης των αρχικών πινάκων μοριοδότησης», από τη σημερινή ανακοίνωση του γραφείου τύπου του Υπουργείου Παιδείας για τις κρίσεις διευθυντών στην εκπαίδευση...

Φυσικά καμία συγκεκριμένη απάντηση στις καταγγελίες από ολόκληρη τη χώρα.

Τρέλα και κορδέλα .....

36
Καλέ τι έγινε στην Λέσβο με την ατομική αξιολόγηση των υποψήφιων διευθυντών;

Η Δυτική Θεσσαλονίκη μπροστά τους θυμίζει "παρθεναγωγείο"

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/413949_asylliptes-katastaseis-ayti-einai-i-ntropi-tis-diadikasias-epilogis-dieythynton

37
και έτσι για την ιστορία αυτοί που δεν ανήκουν κάπου τι βαθμό πήραν;

Πολύ ωραία απορία! Με παίδεψε λίγο η απάντηση, αλλά έβγαλα άκρη….
Ο μέσος όρος της βαθμολογίας στη συνέντευξη για το σύνολο των 247 υποψηφίων διευθυντών για τη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης ήταν 17,4 (με άριστα το 20).

Περίπου ο ένας στους δέκα (20 υποψήφιοι) καταγράφει μέσο όρο 19,95 και έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Ήταν υποψήφιοι της ΔΑΚΕ στις υπηρεσιακές εκλογές τον Νοέμβριο του 2022 για τα υπηρεσιακά συμβούλια και φυσικά ήταν όλοι/όλες άριστοι/ες, εκτός ενός που πήρε 19.

Οι υπόλοιποι 227 βαθμολογήθηκαν στη συνέντευξη ως εξής:
-10,75 έως 14,5: 39 υποψήφιοι      - 15 έως 17,75: 84 υποψήφιοι     - 18 έως 19,75: 54 υποψήφιοι   - 20: 50 υποψήφιοι

38
Στον τομέα της εκπαίδευσης μια μικρή Ανάσταση θα ήταν η κατάργηση όλων αυτών τα οποία συζητούνται εδώ: ΕΒΕ, αξιολόγηση και τοποθετήσεις διευθυντών με καθαρά κομματικά κριτήρια. Καλή Ανάσταση!

Έπεσε στα χέρια μου ένα αρχείο από την Μακεδονία (…. ελπίζω να φτάσει γρήγορα και στα χέρια του εισαγγελέα) που περιγράφει με «διευθύνσεις και ονόματα» τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης των υποψήφιων διευθυντών  από το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης:
«Η βαθμολογία των συνεντεύξεων (ανακοινώθηκε στις 7 Απριλίου 2023) εμφανίζεται με σχόλια σε δύο χρώματα: Με μπλε σήμανση όσων η συνέντευξη βαθμολογήθηκε με άριστα (20) και με κόκκινη σήμανση όσων η συνέντευξη βαθμολογήθηκε με βαθμό από 14 έως 19. Αν διατρέξει κανείς το αρχείο είναι εμφανές πως:

- Οι 20 υποψήφιοι της παράταξης "Δ.Α.Κ.Ε" στη συνέντευξη για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. από το βαθμολογήθηκαν με άριστα (20), εκτός από έναν που βαθμολογήθηκε με 19.

- Οι 11 υποψήφιοι της παράταξης "ΣΥΝΕΚ"  βαθμολογήθηκαν στη συνέντευξη για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. από το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης με βαθμολογία μεταξύ 14 και 18,3.
Μια διαφορά 6 μορίων στην συνέντευξη (σημ. η συνέντευξη είχε ως άριστα τα 20 μόρια) ισοδυναμεί με ένα διδακτορικό. Όταν ο ένας παίρνει 14 στην συνέντευξη και ο άλλος 20, είναι σαν να του έδωσαν ένα διδακτορικό που δεν το είχε»


Φανταστείτε: «Σπάει ο διάολος το ποδάρι του» και μας μένει η Κεραμέως στο Υπουργείο Παιδείας τι έχει να γίνει με την «ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»…..

39
Πασχαλινό δώρο …. ένα διδακτορικό πήραν οι υποψήφιοι διευθυντές των σχολείων της ΔΑΚΕ (βεβαίως… βεβαίως)!

«Μια διαφορά 6 μορίων (σημ. η συνέντευξη είχε ως άριστα τα 20 μόρια) στην συνέντευξη είναι ένα διδακτορικό. Όταν ο ένας παίρνει 14 στην συνέντευξη και ο άλλος 20, είναι σαν να του έδωσαν ένα διδακτορικό που δεν το είχε….»

Έχει δίκιο ο αιρετός από την Μακεδονία,

βλ. https://synekairetoi.blogspot.com/2023/04/normal-0-false-false-false-el-x-none-x.html

40
Η αξιολόγηση έχει καταργηθεί και στο παρελθόν από Σύριζα.Η κυβέρνηση Σαμαρά είχε ψηφίσει νομοσχέδιο αξιολόγησης αλλά καταργήθηκε με κυβέρνηση Σύριζα.

H κατάργηση της ατομικής αξιολόγησης από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αφορούσε το Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ.) 152 του 2013 που φέρει την υπογραφή του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της εποχής εκείνης Κυριάκου Μητσοτάκη.

Το ΠΔ 152 στο άρθρ. 16, παρ. 4 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας.»!!

Στην επόμενη παρ. 5 του ιδίου άρθρου το ΠΔ συνδέεται με την παράγραφο 4 του άρθρου 8 του ν. 4024/2011, που αναφέρει ότι «…οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται σε πίνακα μη προακτέων στερούνται του δικαιώματος για προαγωγή για τα επόμενα δύο έτη».

Όμως δεν αρκούσε κάποιος να αξιολογηθεί ικανός για να προαχθεί στον επόμενο βαθμό γιατί η αξιολόγηση έχει προκαθοριστεί: από όσους εκπαιδευτικούς «αξιολογηθούν» θετικά μόνο ένα ποσοστό θα περνούσε στον επόμενο βαθμό (το 100% από τον ΣΤ΄ στον Ε΄ βαθμό, το 90% από τον Ε΄ στον Δ΄, το 80% από τον Δ΄ στον Γ΄, το 70% από τον Γ΄ στον Β΄, το 30% από τον Β΄ στον Α΄, νόμος 4024/11, άρθρο 7 παρ. 6).

Άρα θα έπρεπε να είναι «περισσότερο ικανός» από τον συνάδελφο του.

Μάλιστα στο άρθρο 7 παρ. 6 του ίδιου νόμου αναφερόταν ότι «Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται μετά από εκτίμηση τόσο των υπηρεσιακών αναγκών όσο και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων τουλάχιστον ανά διετία, τα προαναφερόμενα ποσοστά μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα…».

Δηλαδή, αν τα δημοσιονομικά της χώρας δεν πήγαιναν καλά, που δεν πήγαιναν, τότε λιγότεροι εκπαιδευτικοί θα προβιβάζονταν στον επόμενο βαθμό και άρα περισσότεροι θα καθηλώνονταν μισθολογικά!

Επομένως, το ΠΔ 152/13 ήταν ένα μέρος του νομοθετικού πλαισίου, μέσω του οποίου και με βάση την ατομική αξιολόγηση ο εκπαιδευτικός θα οδηγούνταν σε μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση, υποβιβασμό και απόλυση.



41
Θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι η αξιολόγηση, η ΕΒΕ, η τράπεζα θεμάτων…τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Δεν έφεραν αυτά την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Τα γνωρίζουμε όλοι ποια είναι! Τα ζούμε καθημερινά στα σχολεία μας…


Η ΕΒΕ και η τράπεζα θεμάτων ήταν απλά το "δωράκι" στα κολλέγια.... Το ζούμε καθημερινά στα Λύκεια!

42
Κυκλοφορεί η φήμη ότι με ένα νόμο και ένα άρθρο θα καταργηθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Δγιαδώστε! ;)

Δεν είναι φήμη φυσικά....

Σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε 20 προγραμματικές  δεσμεύσεις για την παιδεία. Η 3η δέσμευση αναφέρει:
3. Επαναφορά του κλίματος δημοκρατίας και συνεργασίας στα σχολεία. Κατάργηση του συστήματος της ατομικής αξιολόγησης (4823/2021) και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων (4692/2020) και επαναφορά του ν. 4547/2018 περί αποτίμησης και προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου.  https://left.gr/news/i-epanasygkrotisi-tis-dimosias-dorean-kai-symperiliptikis-ekpaideysis-vasikos-stohos-toy-syriza

Να διαβάζουμε και λίγο.... Εκπαιδευτικοί είμαστε!

Σελίδες: 12345 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 702
Σύνολο: 702

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.