*

Αποστολέας Θέμα: Βάση διορισμού ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 38182 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 31, 2007, 11:45:51 μμ »
Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις του proslipsis NAI.
Μακάρι αύριο να τελειώσει η αγωνία μας
καλά αποτελέσματα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βάση διορισμού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:42:46 »

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #43 στις: Ιούνιος 01, 2007, 04:19:09 πμ »
Κοντός ψαλμός Αλληλούια!
Μιας και αύριο ίσως καθένας από μας γνωρίζει τι έχει κάνει είπα να γράψω λίγο... :D

Συμφωνώ και διαφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί...

Συμφωνώ ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να γνωρίζει καλά το αντικείμενο του, να είναι σε θέσει να λύσει τη οποιαδήποτε απορία και να γνωρίζει και πολύ περισσότερα και ανώτερα από αυτά που "χρειάζεται "για να διδάξει την ύλη ,όπως αυτή ορίζεται από το υπουργείο.
Έστω ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν, έστω ότι κάποιος ξεκινάει να εξηγήσει στα παιδιά με έναρξη το 1,239999999..=1,24(που τόοοσο πια έχει τονιστει)...θα είναι επιτυχής η προσπάθεια του?Σίγουρα?Ακόμα και αν κάνει αναφορές σε συναφή θέματα κι έννοιες είναι πάαααρα πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό επιτυχίας  αυτής της προσπάθειας του να εξηγήσει στα παιδιά.
Δεν είμαι σύμφωνη με το ότι 1,23999 =1,24 είναι το εφαλτήριο μιας επιτυχημένης προσπάθειας...γιατί χρειάζονται άλλα πιο ουσιώδη πράγματα για να ξεκινήσεις.
Το εφαλτήριο πρέπει να είναι  είναι να μπορείς να φέρεις τους μαθητές σε διάθεση για μάθηση και από 'κει και πέρα θα μπορέσεις να τους βοηθήσεις
Γιατί ακόμη και να μην ξέρεις την ισότητα των δύο αριθμών,τι πιο ωραίο από την ειλικρίνια...να πεις στα παιδιά ότι δεν το γνωρίζεις υποσχόμενος πως με την πρώτη ευκαιρία θα τους λύσεις την απορία.Η ειλικρίνια αυτή ακόμη και "της άγνοιας" εκτιμάται από τα παιδιά.
Τι νόημα έχει να είσαι μαθουσάλας και να μη μπορείς να εμπνεύσεις τα παιδιά έστω και λίγο να ενδιαφερθούν για το ΄μάθημα.
Μην το κάνουμε σαν ένα καθηγητή μου στον απειροστικό, ο οποίος σίγουρα θα γνώριζε τη σωστή απάντηση στο "φλέγον", αλλά όποτε είχαμε ανάγκη για υπόδειξη σε άσκηση, δεν είχε τα γυαλιά του....

1,239999=1,24 ναι ή όχι? Το γνωρίζαμε δεν το γνωρίζαμε? Να που δόθηκε η ευκαιρία να ανακαλύψουμε "γνωστική"αδυναμία μας και να ενδιαφερθούμε να το μάθουμε.
Αυτός είναι καλός εκπαιδευτικός και όχι ο "παντογνώστης".

Επίσης ειπώθηκε πως τα θέματα ήταν εύκολα...συμφωνώ.
Τι είναι όμως εύκολο και τι δύσκολο?
Εύκολο=το γνωρίζω καλά, μπορώ να το αντιμετωπίσω επαρκώς. Δύσκολο=φυσικά το αντίθετο+θέλει πιο πολύ χρόνο- κόπο να το κατακτήσω.
Ακόμα και να μας εξέταζαν σε απειροστικούς, γραμμικές κ.λπ πάλι οι ορισμοί  "εύκολο" "δύσκολο "θα ήταν ίδιοι.

Επίσης: μεταπτυχιακά, διδακτορικά, διακρίσεις, δημοσιεύσεις κ.λ.π δεν έχουν καμία σχέση ούτε παίζουν κανένα ρόλο.
Οποιος τα έχει όλα αυτά είναι απλά πιο διαβασμένος, έχει αφιερώσει χρόνο στην επιστήμη του, έχει κοπιάσει και μπράβο του.
Δεν έχουν όμως καμία σχέση με το αν είναι καλός εκπαιδευτικός.

Πόσοι από σας έχουν καλή ανάμνηση από τους πανεπιστημιακούς τους καθηγητές ως προς τη διδασκαλία τους?
Φαντάζομαι ελάχιστοι....για ελάχιστους εξ αυτών .Και αυτόι είχαν και πολλές γνώσεις και τίτλους και διακρίσεις και πολλά "χαρτιά"....βιογραφικό γαμ...το αλλά η διδασκαλία τους έπιανε πάτο!!!!

Ούτε ο βαθμός μετράει.
Ένα ταμπελάκι είναι.....μία τιμή....σε καμία περίπτωση δε φανερώνει την αξία.Χρειάζεται απλά για να γίνεται μία ιεράρχηση και ταξινόμηση.
Όποιος αγαπάει τη δουλειά του και την κάνει με μεράκι ή έχει το ταλέντο του καλού εκπαιδευτικου δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω-εκτός από τις γνώσεις.
Καλύτερα να μας περνάγανε από ψυχοκοιωνιολογικό έλεγχο παρά από έναν διαγωνισμό εντελώς ανούσιο.Γιατί μην ξεχνάμε εκτός από γνώσεις μεταφέρουμε κι άλλα πράγματα στα παιδιά...διαπαιδαγωγούμε και διαμορφώνουμε προσωπικότητες μέχρι ένα βαθμό.

Αντί λοιπόν να φαγωνόμαστε και να λέμε τι έχει και τι δεν έχει ο καθένας και να κάνουμε έκθεση προσόντων να επικεντρωθούμε στην ουσία....
Μας δουλέυουν κανονικά , απλά μεταφέρουν την ευθύνη του  μη διορισμού σε εμάς και η ζωή συνεχίζεται...και όποιος έχει και κάποιον γνωστό θα κάνει ένα σάλτο και θα την περάσει τη χελώνα.....
Δεν μέμφομαι όσους έχουν βίσμα γιατί κάθε ένας από μας αν έβρισκε ένα παραθυράκι θα το εκμεταλλευόταν και δε θα αντιπαρατίθετο με τους συναδέλφους του...
Αν ξέραμε πως θα διοριζόμασταν όλοι, άμεσα, χωρίς ΑΣΕΠ τότε ούτε κάν θα θυμόμασταν και θα ασχολούμασταν με τον Αχιλλεα και τη χελώνα....
Καλά μετά θα λέγαμε άλλα....γιατί αυτός που έχει 1,2399999 μόρια πήγε Αθήνα κι εγώ με τα 1,24 μόρια πήγα Καστελλόριζο?Ο Έλληνας πάντα βρίσκει κάτι να παραπονιεται....

Η γνώμη μου είναι πως ήδη από το πανεπιστήμιο να υπάρχει κατεύθυνση για όσους θέλουν αποκλειστικά και μόνο να γίνουν εκπαιδευτικοί, έτσι ώστε μόνο όσοι αγαπούν την εκπαίδευση να την επιλέγουν...να καλείσαι να διδάξεις υπό την επίβλεψη κάποιου, να αξιολογείσαι και έπειτα να είναι ανοιχτός ο δρόμος προς την τάξη....χωρίς ασεποεμπόδια...και φυσικά η αξιολόγηση να είναι διαρκής και μετά το διορισμό σου...και έτσι όποιος είναι καλός θα παραμένει στη θέση του...κι ας έγραψε 1,239999<1, 24 ή 1,23999~1,24!!!!
Δώσαμε 28/29 Ιανουαρίου 4 μήνες μετά κι ακόμα αναμένουμε....θα τους βγαίνουν τίποτα βαθμοί με άπειρα δεκαδικά και δε θα ξέρουν τι να βάλουν!!
Ή" μαγειρέυουν" τα αποτελέσματα με τη Βεφα.

Νομίζω σας κούρασα.

Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι,
καλή επιτυχία
σε όλους όσους προσπάθησαν
με τόση αγωνία
για να πετύχουν σιγουριά
διορισμό και ασφάλεια
με κόπο πόνο και δουλειά
για του ΑΣΕΠ τα νάζια.

Φιλικά

 
 


Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #44 στις: Ιούνιος 01, 2007, 09:38:28 πμ »
Παιδιά Παιδιά!!! Έβγαλε ανακοίνωση το alfavita!!!
Από ώρα σε ώρα τα αποτελέσματα!!!!
Καλή επιτυχία!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #45 στις: Ιούνιος 01, 2007, 12:50:03 μμ »
Προσωπικά δε σκόπευα να κάνω διαφήμιση του εαυτού μου, ούτε να κοκορευτώ - απλά να συστηθώ με τον τρόπο που υπέθεσα ότι ήθελε ο συνάδελφος.
Ούτε εγώ πιστεύω ότι οι τίτλοι σε κάνουν καθηγητάρα.

Το να πεις στα παιδιά "δεν το ξέρω - θα σας πω αύριο" είναι μεν ειλικρινές, δεν είναι ωστόσο και το καλύτερο. Ειδικά σε φροντιστήριο (σε εξτριμ καταστάσεις) μπορεί να είναι και λόγος απόλυσης. Πάντως σίγουρα είναι κάτι το οποίο θα συζητηθεί από τους μαθητές. Έχω ακούσει τη γνώμη που έχουν για τον καθηγητή του σχολείου τους μετά από αντίστοιχα περιστατικά.

Τείνω να συμφωνήσω με τον Αλέξανδρο ότι πρέπει πρωταρχικά να είμαστε αετοί στο γνωστικό. Όχι πως αυτό από μόνο του εξασφαλίζει το αποτέλεσμα, αλλά δεν πρέπει να δίνεις δικαιώματα να αμφισβητούν τις γνώσεις σου.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βάση διορισμού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:42:46 »

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #46 στις: Ιούνιος 01, 2007, 01:41:18 μμ »
Πηγαίνετε στην σελιδα http://www.asep.gr/10P_2006/PROS/PE03/alfabitikh_pe03_pros.XLS

Έχουν βγει τα αποτελέσματα παρόλο που δεν τα έχουν βάλει σε κάποια σελίδα. Μάλλον τώρα την φτιάχνουν. :) Καλα αποτελέσματα

Αλέξανδρος!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #47 στις: Ιούνιος 01, 2007, 02:10:14 μμ »
Πέρασα από φέτος!

Καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους!!!
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 01, 2007, 02:17:20 μμ »
Κι εγω πέρασα του χρόνου.

Αλέξανδρος

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #49 στις: Ιούνιος 01, 2007, 02:43:04 μμ »
ΜΠΡΑΒΟ σε όσους πέρασαν και σε όσους προσπάθησαν :)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #50 στις: Ιούνιος 01, 2007, 03:08:28 μμ »
Παιδειά όποιος έγραψε υψηλή διδακτική να μας πει τι έγραψε στο 2ο θέμα ειδικής διδακτικής.

Αποσυνδεδεμένος kgeo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #51 στις: Ιούνιος 01, 2007, 03:46:57 μμ »
Mέ 72.16 ατύχησα λόγω της διδακτικής. Θα εκτιμούσα και εγώ πληροφορίες για το πώς χειρίστηκαν κάποιοι το 2 θέμα. Συγχαρητήρια σε όσους πέρασαν. Όσο για τους υπόλοιπους παιδιά... see you next year... δυστυχώς. Ευχαριστώ όλους για την παρέα κατά την διάρκεια της αναμονής.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #52 στις: Ιούνιος 01, 2007, 03:53:17 μμ »
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ
Επιτυχούσα -οχι διοριστέα για μια ακόμη φορά
Διδακτικά έγραψα 55 αλλά τα περισσότερα τα πήρα απο το πρώτο θέμα εκτιμώ.
Στο γνωστικό έχασα προφανώς τα μισά απαντημένα θέματα. και ένα που είχα σχεδόν τα 2/3
Κάποιος που να έχει δικαιωθεί απο ένσταση?
.Στεναχωρέθηκα γιατι περίμενα περισσότερο στο γνωστικό,  αλλά τουλάχιστον παίρνω μόρια στον πίνακα των αναπληρωτών.ΚΑΙ ο σύζυγος διορίζεται οποτε η χαρά πιο μεγάλη
Για τους αποτυχόντες μη το βάζετε κάτω.Μια μάχη χάθηκε οχι ο πόλεμος
  ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #53 στις: Ιούνιος 01, 2007, 04:45:59 μμ »
Είχα κάνει ένσταση στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, όπου μου είχαν βάλει 79 στο γνωστικό, ενώ έπρεπε 83 και πήρα ένα τυποποιημένο γράμμα ότι δε γίνεται αναβαθμολόγηση κλπ, δηλαδή τίποτα.

Διδακτική πήρα 75, αλλά με πολύ καλό σχέδιο μαθήματος. Δε νομίζω ότι θεωρείται κορυφαίος βαθμός, αλλά αν θέλετε σας λέω τι έγραψα. Κατά τα άλλα πήρα 68.75% παιδαγωγικά και 94.5% γνωστικό (επειδή 1 προς 2 εις την 3η κάνει 1/6 ως γνωστόν).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2007, 10:25:15 πμ από Siobaras »
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #54 στις: Ιούνιος 01, 2007, 07:41:10 μμ »
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!
Πέρασα και γω με διδακτική 62,5 (είχα ασχοληθεί πάρα πολύ, μόνο διδακτική διάβαζα),ξέρω είναι ένας μέτριος βαθμός ,αλλά χαλάλι του.
Είμαι στο μισό της δεύτερης φουρνιάς

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 01, 2007, 09:49:52 μμ »
Πάνω-κάτω έγραψα τα εξής:

Α) Τα γνωστικά προβλήματα που εντόπισα:

1) Δε γνωρίζουν και άρα δε μπορούν να αποδεικνύουν ότι οι αριθμοί είναι ίσοι

2) Δεν έχουν κατανοήσει τη βασική διαφορά μεταξύ αριθμησίμων συνόλων (όπως το ΙΝ) και των πραγματικών, δηλαδή του συνεχούς από το διακριτό.

3) Δε γνωρίζουν ότι ο αριθμός 1,23999... συμβολίζει το όριο της γνωστής ακολουθίας και άρα δεν έχουν κατανοήσει την έννοια του ορίου.

Β) Όρισα διδακτικούς στόχους για τη συγκεκριμένη διαδικασία με βάση τα προβλήματα που εντόπισα και εξήγησα με καθοδηγητικές ερωτήσεις, αρχικά τη συνέχεια του IR σα σύνολο, και μετά την έννοια του ορίου με το συγκεκριμένο παράδειγμα. Ολοκλήρωσα με την απόδειξη του Γυμνασίου (για να πειστούν ότι οι αριθμοί είναι πράγματι ίσοι), αν και νομίζω ότι απλά είπα ότι παρουσιάζω την απόδειξη χωρίς να την γράψω. Ίσως ήταν βλακεία που δεν έγραψα και την απόδειξη (αφού τη θυμόμουνα), δεν ξέρω αν μου κόψανε από αυτό.

Όλα αυτά σε σκάρτες 2 σελίδες (περίπου 1,5), που σημαίνει ότι δεν ήμουν αρκετά αναλυτικός στη διαδικασία, άρα μάλλον ήταν αρκετά εύστοχα αυτά που έγραψα. Υπολογίζω να πήρα 30/50 από το 2ο ερώτημα, που σημαίνει είτε ότι δεν είχα εξηγήσει αναλυτικά τα βήματα στο 2β ή ότι υπήρχαν και άλλα γνωστικά προβλήματα που μου διέφυγαν.

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.