0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το θεωρώ δύσκολο να μπει ως βασικό κριτήριο το μεταπτυχιακό στην διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας γιατί λίγοι έχουν τέτοιο τίτλο... Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τα κριτήρια επιλογής πάντως, συνήθως το πτυχίο του φιλολόγου είναι αρκετό...
Αρα επειδή δε διαθέτουν πολλοί το μεταπτυχιακό αυτό που έχει άμεση σχέση με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ...να μη μπει τίποτα ως προαπαιτούμενο...Το πτυχίο αρκεί; E τότε γιατί να υπάρχουν τα μεταπτυχιακά-εξειδικεύσεις αφού τα πτυχία αρκούν; Με βάση ποιά έρευνα αρκούν τα πτυχία για το σχετικό θέμα; Πώς το δικαιολογείς επιστημονικά; Επειδή μήπως ζούμε στο Ελλαδιστάν που όλα μπαλώνονται να βολευτούν οι αραχτοί; Μεταπτυχιακά ως προαπαιτούμενο και μετά σεμινάρια πολυπολυτισμικότητας-διαπολιτισμικότητας κάτι αντίστοιχο με την ειδική αγωγή μέχρι να εξειδικευτούν περισσότερα άτομα στον τομέα. Βρε τί μου θυμίζει, τί μου θυμίζει; A το "να μην ισχύει η επάρκεια ενηλίκων ως προαπατούμενο μέχρι να να πιστοποιηθούν όλοι άσε που ο ΕΟΠΠΕΠ δεν είναι αξιόπιστος, αυτά είναι βλακείες, αμα διδάσκεις τα ξέρεις κτλ"- Ελλαδιστάν γαρ! Τώρα που το σκέφτομαι "τα μεταπτυχιακά τα αγοράζουν, είναι χαμηλής ποιότητας κτλ "(άμα δε διαθέτουμε εμείς...)-Ελλαδιστάν γαρ!errieta εννοείται να μην πάρεις προσωπικά όσα γράφω-τη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας που επιβραβεύεται καυτηριάζω, την έλλειψη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και την προχειρότητα σε όλα πάντα με στόχο να μη θιχτούν συμφέροντα και πάντα εις βάρος των εξειδικευμένων επιστημόνων.
Τι είναι όλα αυτά τα αρχικά? ΕΟΠΠΕΠ, ΕΚΕΠΙΣ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ? οεο!!
Όπως το είπες. Ελλαδιστάν. Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν η πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ πρώην ΕΚΕΠΙΣ). Τυχαίνει και να έχω διδάξει σε ενήλικες και να έχω επιμορφωθεί και, στη θεωρία τουλάχιστον, οι διαφορές μεταξύ διδασκαλίας σε ενήλικες και έφηβους/παιδιά μεγάλη. Μάλιστα στο τελευταίο- υποχρεωτικό για να διδάσκεις σε ΚΔΒΜ- σεμινάριο είχαν πει πως όποιος δεν το παρακολουθούσε δε θα είχε δικαίωμα να διδάξει. Ο καιρός πέρασε, διαμαρτυρηθήκαμε που μας είχαν ανασφάλιστους και τι έγινε; Απλά πλέον δεν μπορείς να διδάξεις, αν δεν είσαι εργαζόμενος με πλήρες ωράριο αλλού ή αν δεν έχεις μπλοκάκι-όλο αυτό ώστε να μην είναι εκτεθειμένοι ότι έχουν ανασφάλιστο προσωπικό. Και ρωτώ: από τους του ιδιωτικού τομέα ελάχιστοι θα βρεθούν με πλήρη απασχόληση αλλού πλην μονίμων. Ε πόσοι από τους μόνιμους έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ; Θα είναι άραγε υποχρεωτική στην επόμενη προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (εφόσον βγει βέβαια); Και το ίδιο ρωτώ και για εδώ. Επίσης άλλο "διδάσκω φιλολογικά μαθήματα σε Έλληνες" κι άλλο "διδάσκω τα ελληνικά ως ξένη γλώσσα". Η ξένη γλώσσα έχει δική της μεθοδολογία. Την έχουν διδαχθεί στις φιλολογικές σχολές ή δε μας νοιάζει; Οπότε, ναι, ταιριάζει η μοριοδότηση ενός μάστερ εξειδικευμένου για τους φιλολόγους, καθώς και η πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. Θα γίνει ή θα γίνει αυτό που λες για τους αραχτούς; Να προσθέσω πως ακόμη δε μάθαμε πώς μεταταγμένοι της βθμιας διδάσκουν στην αθμια. Μάλιστα παλιά, όταν εξήγγειλαν οργανικές για ξένη γλώσσα στην αθμια, είχαν πει ότι δικαίωμα μετάταξης θα είχαν όσοι δεν είχαν πάνω από 15 χρόνια υπηρεσίας στη βθμια για καθαρά παιδαγωγικούς λόγους- δε γίνεται να είσαι 20 χρόνια με εφήβους και ξαφνικά να πας με την ίδια μεθοδολογία στα παιδάκια του δημοτικού. Τηρήθηκε αυτό; Δεν το γνωρίζω αλλά το αμφισβητώ. Συνεπώς δεν είμαι αισιόδοξη. Τέλος πάντων κοντός ψαλμός...
Καλησπέρα!μέχρι και τον Αύγουστο του 2015 και από το 2007 νομίζω τα πανεπιστήμια πραγματοποιούσαν δράσεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση μέσω προγραμμάτων του ΕΣΠΑ...υπάρχουν από αυτά εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία...