0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μάθημα αυτό καθεαυτό στην τάξη μου αρέσει αλλά (παρ'ότι είμαι λίγο καιρό στην αγορά εργασίας) θα ήθελα η δουλειά μου να μου δίνει περισσότερη σιγουριά για τον εαυτό μου και το έργο μου πάρα αβεβαιότητα για τα πάντα. Με άλλα λόγια το σημαντικότερο για μένα όσον αφορά την εργασία δεν είναι τα λεφτά/ένσημα/κτλ κτλ, αλλά το να αντλώ ικανοποίηση και σιγουριά ότι την κάνω καλά! Τι λέτε; Είναι αυτή η αβεβαιότητά και όλα αυτά τα ανοιχτά ερωτήματα που με απασχολούν.. κακός οιωνός; Πρέπει να συνεχίσω τη διδασκαλία ή όχι;
Παρ'όλο που ακούγεται λογικό συμπέρασμα, εμένα με κατακυριεύει η αβεβαιότητα.. όχι μόνο τώρα, αλλά καθ'όλη τη διαρκεια της σχολικής χρονιάς και αυτό με 'έριχνε' πάρα πολύ!Να φανταστείτε.. ακόμα και όταν οι γονείς μου λέγανε καλά λόγια, εγώ δεν ένιωθα τι-πο-τα, παρά μόνο αμηχανία (χαμογελούσα αμήχανα και το προσπερνούσα γρήγορα) και άγχος.. ότι έγιναν αυτόματα πιο υψηλές οι προσδοκίες και ότι μπορεί αμα δεν προσεξω να τα απογοητεύσω τα παιδιά-γονεις-εργοδότη..
Ακριβώς τα ίδια αναπάντητα ερωτήματα είχα κι εγώ όταν τελείωσα την πρώτη χρονιά μου.Και εγώ δεν έχω μεγάλη διδακτική εμπειρία είμαι στον 3ο χρόνο και συνεχίζω κάποια από αυτά να τα έχω ακόμα και σήμερα όταν κάνω τον απολογισμό της χρονιάς.Και αλίμονο αν δεν αναλογιζὀμουν αν ήταν ή όχι καλή η χρονιά! Πειραματισμούς, χρήση τεχνολογίας, νέες διδακτικές μεθόδους φυσικά και μπορείς να ενσωματώσεις στο μάθημα σου με την νέα χρονιά και η εφαρμογή θα σου δείξει τα αποτελέσματα, αρκεί να το τολμήσεις και να μην μείνεις σε υποθετικές σκέψεις για να σου φύγει η ανησυχία!Εγώ προσωπικά αυτό έκανα δοκιμαστικά ρώτησα αν τους άρεσε είδα τα αποτελέσματα, ότι το μάθημα δεν ήταν πλέον τυποποιημένο και παράλληλα ήταν και ευχάριστο. Όσον αφορά το αν δίδαξες τα παιδιά σου σε βάθος και αν περνούσαν καλά μην ξεχνάς ότι το μάθημα είναι πάντα διαδραστικό και έχει να κάνει και με τι μαθητές έχεις.Εγώ ξεπέρασα αυτή την ανασφάλεια λέγοντας στον εαυτό μου "Ένιωσες καλά με το μάθημα που έκανες;Έδωσες το 100%" και έτσι ξεαγχώθηκα! Η πρόσληψη από την μεριά του μαθητή έχει να κάνει με τον ίδιο το μαθητή.Το θέμα είναι αν στον εκάστοτε μαθητή μπόρεσες να δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου και να καταλάβεις ως που μπορεί να φτάσει για να μην στεναχωριέσαι. Εγώ νομίζω ότι φυσικά και πρέπει να συνεχίσεις την διδασκαλία.Ίσα ίσα αυτά τα ερωτήματα είναι που δεν πρέπει να σε σταματήσουν γιατί μέσα από αυτά θα εξελιχθείς και θα γίνεις καλύτερη!
Ακους καλά λόγια, αγχώνεσαι. Ακους "κακά" λόγια παλι αγχώνεσαι. Κάτσε, μπερδεύτηκα.
δεν ξερω....Εσυ τουλάχιστον εχεις αυτογνωσία, ενώ άλλοι πρέφα δεν εχουν πάρει για το τι ακριβως κανουν...