Σύνολο ψηφοφόρων: 67
Η ψηφοφορία έληξε: Ιούνιος 13, 2010, 08:56:21 πμ
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που πρέπει να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και πάρα πολλοί λόγοι που τα παιδιά δεν πρέπει να αντιγράφουν, σε οποιαδήποτε τάξη, γιατί μετά γίνεται κακή συνήθεια. Ο κυριότερος λόγος είναι η δικαιοσύνη.Δεν πρέπει να μας προβληματίζει πιστεύω.
Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσεις με τους συναδέρφους σου κι ας πειραχτούν. Δε φτάνει που με τους βαθμούς που βάζουμε δε μένει κανένας, κι ας μην έχει ανοίξει βιβλίο όλη τη χρονιά, αν τους αφήνουμε και ν' αντιγράφουν στις τελικές εξετάσεις τότε γιατί πάνε σχολείο; Ας το κλείσουμε το ρημάδι, να κάτσουν οι μαθητές σπίτι τους και όταν κλείσουν τα 18 να έρθουν να τους δώσουμε το απολυτήριο! Κι ο βαθμός να μπαίνει με κλήρωση! Γιατί αιωνίως θα πρέπει να αδικούνται αυτοί που στρώθηκαν και διάβασαν; Και δε μιλάω για τους καλούς μαθητές αλλά και για τους "κακούς" ή μέτριους που όμως προσπάθησαν....
Το θεμα ειναι: ΕΣΥ τι έκανες;;;; Εννοώ δεν του είπες τίποτα; Σίγουρα θα έπρεπε να του πεις ότι κατάλαβες πως δεν ήταν και τόσο σωστός στη δουλειά του! Για να μη σε περνάνε και ηλίθια...Παιδιά και συνάδελφος-επιτηρητής!!!
νομίζω ότι φαινόμενα σαν κι αυτά (μπάχαλο) έχουν απαξιώσει το δημόσιο σχολείο.
Παράθεση από: jak13 στις Ιούνιος 10, 2010, 10:26:04 πμΥπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που πρέπει να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και πάρα πολλοί λόγοι που τα παιδιά δεν πρέπει να αντιγράφουν, σε οποιαδήποτε τάξη, γιατί μετά γίνεται κακή συνήθεια. Ο κυριότερος λόγος είναι η δικαιοσύνη.Δεν πρέπει να μας προβληματίζει πιστεύω.Έθεσα το ερώτημα, γιατί, όπως είπα κ στο αρχικό μου μήνυμα, προβληματίστηκα.1ον, όπως κ η max, διόρθωνα γραπτά σε έκθεση κ κείμενα της Α κ -ω τι διαβασμένα μαθητούδια που έχω!- 4 διαδοχικοί μαθητές ανά 2 είχαν την ίδια απάντηση σε 2 ερωτήσεις κ κ οι 18 την ίδια, σωστή βεβαίως, σφυριγμένη από τους καλούς, απάντηση (ζητούσα μόνο το όνομα ενός ποιητή κ τίποτε παραπάνω).Στο άλλο τμήμα ήμουν εκτός από εισηγήτρια κ επιτηρήτρια. Όχι να ευλογήσω τα γένια μου, βρε συνάδελφοι, αλλά όντως ξεχώριζε ο διαβασμένος από τον μισοδιαβασμένο ή τον αδιάβαστο.Κάθε φορά, λοιπόν, που πήγαινα στο τμήμα των 18 για το οποίο μίλησα νωρίτερα, οι 2 επιτηρητές ήταν- μονίμως στην πόρτα- μονίμως με τσιγάρο στο χέρι- μονίμως συζητούσαν σχεδόν με κανονική φωνή- μονίμως βλέποντάς με με "διαβεβαίωναν" πως "εδώ δεν έχουμε κανένα πρόβλημα".Μάλιστα, ο ένας εκ των 2 αποφάσισε αυθαίρετα, πριν μπουν τα παιδιά να γράψουν, να αλλάξει την αίθουσα επιτήρησης κ να βρίσκεται με τον άλλο επιτηρητή στο τμήμα των 18 με την αιτιολόγηση "να είμαι με τον ..., να λέμε καμιά μ@λ@κία". 2ον, επιτηρούσα στην Γ κ μονίμως κοίταζα όλους τους μαθητές, για να μη μιλάνε μεταξύ τους, να μην αντιγράφουν, να είναι στο γραπτό τους κ μόνο. Κάθε φορά που έβλεπα οτιδήποτε, έκανα παρατήρηση, είτε φωναχτά είτε χαμηλόφωνα, είτε με λόγια είτε με πράξη (π.χ. την σπρωγμένη στην άκρη κόλλα αναφοράς για να βλέπει κ ο πισινός ( ) την έσπρωχνα μπροστά από το μαθητή. Η δε άλλη συνάδελφος που ήταν κ εισηγήτρια ήταν εντελώς χαλαρή κ ό,τι κ να τη ρωτούσαν τα παιδιά, σχετικό ή παντελώς άσχετο με το μάθημα στο οποίο εξετάζονταν, απαντούσε κ δημιουργούνταν αναστάτωση.Παράδειγμα;Μ (μαθητής 1): Κυρία, τι εννοείτε στην ερώτηση 2;Σ (συνάδελφος): Τι δεν καταλαβαίνεις, Γιώργο;Μ 2: Ναι, ρε, τι δεν καταλαβαίνεις;Σ: Σας είχαμε προειδοποιήσει για το τι περίπου θα έπεφτε, βρε Γιώργο!Μ 3: Ναι, ρε, αδιάβαστος ήρθες;Σ: Έλα, γράψτε.Μ 1: Γιατί, ρε εσύ ήρθες διαβασμένος;Μ 2: Ναι, ρε. Δεν έτρεχα στις καφετέριες χτες.Σ: Γιώργο, έπινες καφέ χτες αντί να διαβάζεις; κτλ κτλΣε αυτή την αναστάτωση κ το διάλογο εν ώρα γραπτών εξετάσεων με την συναίνεση κ της συναδέλφου προσπαθούσα να επιβάλλω την τάξη, γιατί υπήρχαν κ μαθητές που προσπαθούσαν να συγκεντρωθούν κ δεν τους ένοιαζε να μάθουν αν ο Γιώργος διάβασε ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.Κ επειδή υπηρετώ στο Λύκειο από όπου κ εγώ απολύθηκα, άρα είμαι δασκάλα παιδιών των οποίων τους γονείς γνωρίζω καλά κ εγώ κ η οικογένειά μου, μία μαθήτρια κ ένα πατέρας παραπονέθηκαν στον πατέρα μου πως "η κόρη σας είναι πολύ αυστηρή" κ "η κόρη σου μου είπε ο γιος μου ότι ήταν πολύ αυστηρή προχτές που έγραφαν κ δεν τους άφησε να αντιγράψουν" αντίστοιχα.Έρχομαι, λοιπόν, κ ρωτάω εσάς συνάδελφοι, εξ' ου κ το θέμα:1ον, πώς μπορώ να προλάβω περιστατικό σαν το 1ο χωρίς να θίξω το συνάδελφο; Η κλειστή κοινωνία κ ο τόπος όπου μεγάλωσα κ έζησα βλέπετε... 2ον, για την περίπτωση 2, "προσπαθώ να σώσω την Παιδεία", όταν άλλοι δεν το κάνουν, ή προχωρώ ακάθεκτη κάνοντας τη δουλειά μου όπως επιβάλλεται κ όπως όφειλαν όλοι να κάνουν; Εξάλλου, καλύτερα να με λένε στρίγγλα οι μαθητές κ ότι δεν τους άφησα καθόλου να κουνηθούν παρά ηλίθια κ ότι γινόταν στην τάξη της μουρλής. Ε;