Σύνολο ψηφοφόρων: 67
Η ψηφοφορία έληξε: Ιούνιος 13, 2010, 08:56:21 πμ
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προς bikiniΒρισκόμενη ως αναπληρώτρια σε σχολείο της επαρχίας για πρώτη φορά ,διαπίστωσα ότι συνάδελφοι ντόπιοι ή με κάποια χρόνια υπηρεσίας στο συγκεκριμένο σχολείο ήταν αρκετά επιεικείς κατά τη διάρκεια της επιτήρησης κυρίως λόγω της πολύ καλής γνωριμίας τους με τους μαθητές. Το θέμα λοιπόν είναι τι κάνει κάποιος που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του : Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσει να την κάνει σωστά και όπως αυτός κρίνει σύμφωνα με τη συνείδησή του- απλώς την επόμενη χρονιά οι μαθητές θα ξέρουν ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής στις επιτηρήσεις του είναι αυστηρός και επομένως θα πρέπει να φυλάγονται από σκονάκια και κτλ. Δεν θεωρώ δηλαδή ότι η αυστηρότητά του στις επιτηρήσεις θα έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στην κονωνική του ζωή μέσα σε μια κλειστή κοινωνία.
Όσον αφορά το θέμα των επιεικών συναδέλφων το μόνο που παίρνει είναι η συζήτηση μαζί τους και η προσπάθεια να τους πείσεις ότι στο δικό σου μάθημα η επιτήρηση δεν θα ήθελες να είναι χαλαρή. Δύσκολο βέβαια.
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αποφύγεις αντιγραφές είναι να είσαι επιτηρήτρια εκεί που έχεις εισήγηση ή να είναι επιτηρητές συνάδελφοι που έχουν την ίδια στάση/άποψη με σένα .
έπρεπε να του απαντησεις "γιατί, υπάρχει κάποια δάταξη που λέει ότι η Γ λυκείου στο τελευταίο μάθημα μπορεί να το κάνει μπάχαλο;"αμάν πια με τους "συναδέλφους" που απαξιώνουν το συνάδελφο και το μάθημά του...έλεος...στην τελική, άμα θέλουμε να βοηθήσουμε, ξέρουμε και μόνοι μας - δε χρειαζόμαστε τους αυτόφωτους μαθητοπατέρες.
επιστρέφω με νέα. ο συνάδελφος με το που με είδε το πρωί με ρώτησε πώς ήταν τα γραπτά..όταν του απάντησα ότι επρόκειτο για το βασίλειο της αντιγραφής μου είπε: " τι να έκαν; τρίτη λυκείου, τελευταίο μάθημα..."
Παράθεση από: max στις Ιούνιος 11, 2010, 04:58:41 μμεπιστρέφω με νέα. ο συνάδελφος με το που με είδε το πρωί με ρώτησε πώς ήταν τα γραπτά..όταν του απάντησα ότι επρόκειτο για το βασίλειο της αντιγραφής μου είπε: " τι να έκαν; τρίτη λυκείου, τελευταίο μάθημα..."Και γιατί δεν μηδενίστηκαν γραπτά;;;