*

Αποστολέας Θέμα: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10  (Αναγνώστηκε 132902 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #686 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 01:27:58 πμ »

Υπάρχει δηλαδή περίπτωση οι πρώτοι να πάρουν ό,τι θέλουν κι εγώ να πάω σε 5 διαφορετικά σχολεία με χιλιομετρική απόσταση μιας ώρας στο καθένα;
Μήπως μερικά φιλετάκια δεν παρουσιστούν καθόλου;
Μήπως τα κρατήσουνε για τους επόμενους;

Να μην παρουσιαστεί καθόλου κάποιο σχολείο δεν μπορεί, γιατί όλα τα σχολεία με τις καταστάσεις των εκπαιδευτικών που θα κάνουν πρόσθετη αποστέλλονται στο υπουργείο.
Αν νομίζεις ότι κάποιο σχολείο καθυστερεί να δημιουργήσει τμήματα και να δώσει κενά, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους και να τους ρωτήσεις γιατί.

Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:57:54 »

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #687 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 11:15:26 πμ »
γνωριζουμε εαν εχουν καλεσει οι δευτερ. αττικης και εως που εχουν φτασει?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 11:58:57 πμ από zizoulis »

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #688 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 12:04:52 μμ »
γνωριζουμε εαν εχουν καλεσει οι δευτερ. αττικης και εως που εχουν φτασει?
Πηρα τηλ. στις δευτερ. της αττικης : η Δ θα καλεσει απο αυριο  -  η Δυτ. Αττικη απο δευτερα γιατι δεν της εχουν στειλει τα τμηματα  -  ο Πειραιας απο αυριο ή δευτερα γιατι εχουν στειλει ελαχιστα τμηματα  -  η Α εχει ηδη καλεσει 20 ( η υπαλληλος ηταν αγενεστατη κ μου ειπε οτι μπορει να μην καλεσουν κι αλλους - γεγονος που δεν πιστευω!)  -   η Γ εχει ηδη καλεσει 30, θα συνεχισει να καλει κ μου ειπε οτι θα καλεσει πολλους. (ΠΕ02)

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #689 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 01:50:23 μμ »
Αν μάθει κανείς κάτι και για Ανατ. Αττική, ας ενημερώσει.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:57:54 »

Αποσυνδεδεμένος El_Pikpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • ■Δόξα και τιμή σε αυτούς που χάθηκαν χωρίς ίχνη...
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #690 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 02:00:10 μμ »

... να πάρουν ό,τι θέλουν κι εγώ να πάω σε 5 διαφορετικά σχολεία με χιλιομετρική απόσταση μιας ώρας στο καθένα;
Μήπως μερικά φιλετάκια δεν παρουσιστούν καθόλου;
Μήπως τα κρατήσουνε για τους επόμενους;



Ρητορικά είναι όλα αυτά έτσι;

Μπορούν φυσικά να ανατραπούν, αλλά επειδή στις ΔΔΕ έχουν αφομοιώσει το σύστημα αυτό πολύ καλά, έχει μπει δια της μακρόχρονης εφαρμογής πολύ βαθιά μέσα στο κρανίο τους, αυτό σημαίνει οτι για να βγει θα χρειαστεί είτε αντίστοιχα μεγάλος χρόνος, είτε εφαρμογή μεγάλης δύναμης για συντομότερο χρόνο (δηλαδή, πρακτικά, ΠΟΛΥ ξύλο).
Nulla in mundo pax sincera... 

Αποσυνδεδεμένος sou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #691 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 02:12:12 μμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Αποσυνδεδεμένος argy1001

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #692 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 04:46:51 μμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Μιλησα με το υπουργειο γι' αυτο το θεμα.
Η απαντηση ηταν οτι οι πινακες θα ειναι ξεχωριστοι αλλα οι προσληψεις θα γινουν σαν να ειναι κοινος ο πινακας με βαση την ημερομηνια κτησης πτυχιου.
Δεν υπαρχει ποσοστωση.

Αποσυνδεδεμένος sou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #693 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 05:06:50 μμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Μιλησα με το υπουργειο γι' αυτο το θεμα.
Η απαντηση ηταν οτι οι πινακες θα ειναι ξεχωριστοι αλλα οι προσληψεις θα γινουν σαν να ειναι κοινος ο πινακας με βαση την ημερομηνια κτησης πτυχιου.
Δεν υπαρχει ποσοστωση.

Ευχαριστώ argy1001.

Μίλησες με το τμήμα ΠΔΣ του Υπουργείου ή με κάποιο άλλο τμήμα?

Αποσυνδεδεμένος argy1001

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #694 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 05:32:30 μμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Μιλησα με το υπουργειο γι' αυτο το θεμα.
Η απαντηση ηταν οτι οι πινακες θα ειναι ξεχωριστοι αλλα οι προσληψεις θα γινουν σαν να ειναι κοινος ο πινακας με βαση την ημερομηνια κτησης πτυχιου.
Δεν υπαρχει ποσοστωση.

Ευχαριστώ argy1001.

Μίλησες με το τμήμα ΠΔΣ του Υπουργείου ή με κάποιο άλλο τμήμα?
Με ΠΔΣ

Αποσυνδεδεμένος sou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #695 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 05:50:32 μμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Μιλησα με το υπουργειο γι' αυτο το θεμα.
Η απαντηση ηταν οτι οι πινακες θα ειναι ξεχωριστοι αλλα οι προσληψεις θα γινουν σαν να ειναι κοινος ο πινακας με βαση την ημερομηνια κτησης πτυχιου.
Δεν υπαρχει ποσοστωση.

Ευχαριστώ argy1001.

Μίλησες με το τμήμα ΠΔΣ του Υπουργείου ή με κάποιο άλλο τμήμα?
Με ΠΔΣ

thanks

Αποσυνδεδεμένος kosmos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #696 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 12:03:23 πμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Μιλησα με το υπουργειο γι' αυτο το θεμα.
Η απαντηση ηταν οτι οι πινακες θα ειναι ξεχωριστοι αλλα οι προσληψεις θα γινουν σαν να ειναι κοινος ο πινακας με βαση την ημερομηνια κτησης πτυχιου.
Δεν υπαρχει ποσοστωση.

Φίλε πήρες σίγουρα τηλέφωνο στο υπουργείο;  Όταν απάντησες σε μένα για το ίδιο θέμα, ήξερες ήδη την απάντηση. Τώρα γιατί πήρες τηλ.; Για
επιβεβαίωση; Eίσαι αποσπασμένος σε γραφείο και μας κάνεις τον άμεσα ενδιαφερόμενο;

Αποσυνδεδεμένος sou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #697 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 02:56:02 μμ »
Παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με χημικούς και χημικούς μηχανικούς?

Εξηγώ,

πήρα τηλέφωνο σε δευτεροβάθμια να ρωτήσω για ΠΔΣ  και μου είπαν ότι θα πάρουν 2 χημικούς και 1 χημικό μηχανικό.

Και όταν του είπα ότι ο χημικός μηχανικός έχει πρόσφατη ημερομηνία κτίσης πτυχίου, μου είπε ότι θα πάρουν

χημικούς-χημικούς μηχανικούς με κάποια ποσόστωση, κάτι σαν τους πληροφορικάριους(ΑΕΙ-ΤΕΙ)!!!!.

Μπορεί να γίνει αυτό?

Μιλησα με το υπουργειο γι' αυτο το θεμα.
Η απαντηση ηταν οτι οι πινακες θα ειναι ξεχωριστοι αλλα οι προσληψεις θα γινουν σαν να ειναι κοινος ο πινακας με βαση την ημερομηνια κτησης πτυχιου.
Δεν υπαρχει ποσοστωση.

Φίλε πήρες σίγουρα τηλέφωνο στο υπουργείο;  Όταν απάντησες σε μένα για το ίδιο θέμα, ήξερες ήδη την απάντηση. Τώρα γιατί πήρες τηλ.; Για
επιβεβαίωση; Eίσαι αποσπασμένος σε γραφείο και μας κάνεις τον άμεσα ενδιαφερόμενο;

Τελικά πήρα και εγώ και μου επιβεβαίωσαν ότι θα ισχύσει η παλαιότητα πτυχίου ανεξάρτητα ειδικότητας (σαν να ήταν κοινός ο πινάκας).

Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #698 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 11:24:31 μμ »

   Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ

 
Το  ΒΗΜΑ

30/10/2009
 

Η αξιοκρατία και η ενισχυτική διδασκαλία


Πώς θα έπρεπε να γίνουν οι προσλήψεις για το πρόγραμμα πρόσθετης διδακτικής στήριξης στα σχολεία


Οδυσσέας Τσαγκαράκης

Μία από τις θεμελιώδεις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι η αξιοκρατία, όπως τονίζει ο Θουκυδίδης (β. 2, κεφ. 37) στην ομιλία που εκφώνησε ο μεγάλος αθηναίος πολιτικός κατά τον ενταφιασμό των πρώτων νεκρών του Πελοποννησιακού Πολέμου το 431 π.Χ. Λέει ο ιστορικός, διά στόματος Περικλή, ότι για να αποδώσει καλύτερα και να συμβάλει αποδοτικότερα στο κοινωνικό σύνολο «έκαστος, ως ευδοκιμεί εν τω, προτιμάται ες τα κοινά ουκ από μέρους πλέον ή απ΄ αρετής». Με άλλα λόγια, ο κάθε πολίτης, που έχει μια ευδόκιμη παρουσία στον χώρο της ενασχόλησής του, επιλέγεται για τα δημόσια αξιώματα όχι επειδή ανήκει σε κάποια (προνομιούχα) τάξη, αλλά επειδή είναι ικανός. Η «αρετή» εδώ είναι η προσωπική αξία, η ικανότητα, κοντολογίς τα προσόντα. Τώρα, ποιος έχει τις ικανότητες (έμφυτες και επίκτητες), πώς αποκτώνται οι γνώσεις, τι ρόλο παίζει η οικογένεια, το σχολείο και η πολιτεία στην όλη διαδικασία, ήταν και είναι θέματα συζήτησης και προβληματισμού σε κάθε δημοκρατική κοινωνία από το 500 π.Χ., από τη γένεση δηλ. της δημοκρατίας στην αρχαία Αθήνα μέχρι σήμερα. Πώς επιλέγονται οι ικανοί για την πλήρωση δημοσίων αξιωμάτων και θέσεων είναι επίσης ένα άλλο μεγάλο θέμα. Οι απόψεις για τη θέσπιση κριτηρίων αξιολόγησης διίστανται.

Η ξεπερασμένη πια επετηρίδα (που καταργήθηκε πριν από χρόνια, αλλά κατά κάποιο τρόπο συνεχίζει φαίνεται να ζει κάτω από την πρωτεϊκή μορφή του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών ή Πίνακα Β) διοχέτευε κατά κανόνα τους μέτριους (που ήταν και είναι περισσότεροι) πτυχιούχους στη μέση εκπαίδευση και έτσι οι άριστοι (που ήταν και είναι λίγοι) χάνονταν μέσα στο πλήθος των συναδέλφων τους ή περίμεναν και εκείνοι χρόνια στην ουρά, μη μπορώντας έτσι να προσφέρουν στο σχολείο και στην κοινωνία.

Με το ΑΣΕΠ καθιερώθηκε επιτέλους μια αξιοκρατική επιλογή των πτυχιούχων, που αναμφισβήτητα συμβάλλει στην αναβάθμιση του επιπέδου διδασκαλίας. Με διαφανείς διαδικασίες το ΑΣΕΠ δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πτυχιούχους, ανεξάρτητα από την ημερομηνία λήψης του πτυχίου και του βαθμού του, να διαγωνίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Εκτός όμως από τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ, γίνονται και προσλήψεις για να καλυφθούν ορισμένες διδακτικές ανάγκες. Οι πτυχιούχοι καλούνται να προσφέρουν ενισχυτική διδασκαλία στα παιδιά που δυσκολεύονται και οι γονείς τους προφανώς αδυνατούν να τα βοηθήσουν οικονομικά για να κάνουν ιδιαίτερα ή να πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Είναι αυτονόητο ότι όσοι επιλέγονται για τον σκοπό αυτόν πρέπει να είναι όχι μόνο ικανοί αλλά ικανότα τοι. Με ποια κριτήρια λοιπόν πρέπει να επιλέγονται; Σύμφωνα με τη μέχρι πρόσφατα ισχύουσα διαδικασία, ο ενδιαφερόμενος έκανε αίτηση στο τοπικό γραφείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου γινόταν η αξιολόγηση των προσόντων του, με κριτήρια ενδεχομένως όχι πάντα διαφανή.

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ακύρωσε τις προσλήψεις για το 2009-2010 και εισήγαγε νέα μέθοδο αξιολόγησης με έμφαση στη διαφάνεια. Ετσι, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση για την «Οργάνωση και λειτουργία της πρόσθετης διδακτικής στήριξης σχολικού έτους 2009-2010», ως κυρίαρχο κριτήριο ορίζεται η παλαιότητα του πτυχίου, με τη διευκρίνιση ότι «σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας» η προτεραιότητα πρόσληψης καθορίζεται από τον βαθμό του πτυχίου. Διαφορετικά, ο βαθμός δεν μετράει. Ετσι όμως επανέρχεται έμμεσα η επετηρίδα (με ονομαστικό κατάλογο κατά σειρά αρχαιότητας), που η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ κατάργησε, και παράλληλα καταργείται στην ουσία (αφού παρακάμπτεται επιδεικτικά) το ΑΣΕΠ, που επίσης η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ, προς τιμήν της, θεσμοθέτησε. Θεωρώ ότι πρόκειται για ένα αναχρονιστικό, άδικο και τελικά επιζήμιο σύστημα αξιολόγησης που πρέπει να αναθεωρηθεί τάχιστα.

Γιατί, διερωτάται ο καλόπιστος πολίτης, πρέπει να αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής οι πτυχιούχοι που έδωσαν δείγμα γραφής της επάρκειάς τους με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και τη συνακόλουθη επιβράβευσή τους με μόρια; Είναι φανερό ότι με το κριτήριο της παλαιότητας παραγκωνίζεται και αδικείται κατάφωρα ο ικανός πτυχιούχος, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της διδακτικής στήριξης και γενικότερα της Παιδείας.

Από την άλλη μεριά, με την υιοθέτηση του κριτηρίου αυτού, δεν δίδονται στον μέτριο πτυχιούχο κίνητρα για να αναβαθμίσει και να εμπλουτίσει τα προσόντα του και να συμμετάσχει με αξιώσεις στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Γιατί να κοπιάσει, όπως άλλοι, αφού έτσι κι αλλιώς θα προσληφθεί, με βάση τη χρονολογία λήψης του πτυχίου του, και ενδεχομένως θα διοριστεί έπειτα από χρόνια; Μένει λοιπόν στάσιμος (και για αυτό φέρει βέβαια μεγάλο μερίδιο ευθύνης ο ίδιος). Τι γνώσεις θα μεταδώσει άραγε στον κακόμοιρο μαθητή;

Για να βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τις προεκλογικές εξαγγελίες και δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού (είναι άλλωστε πολύ νωπές στη μνήμη μας για να τις έχουμε ξεχάσει), η κυρία υπουργός όφειλε να καθορίσει τα κριτήρια με τρόπο που να μην επιδέχονται ερμηνείας. Η συνήθης και απαράδεκτη πρακτική είναι βέβαια να ερμηνεύονται, ή να επινοούνται και να εφαρμόζονται, επιλεκτικά και ελαστικά τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ευαγγελίζεται, inter alia, την καταπολέμηση της ευνοιοκρατίας και του νεποτισμού.

Ο κ. Οδ. Τσαγκαράκης είναι ομότιμος καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.



 

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικές προσλήψεις στην ΠΔΣ από 2009-10
« Απάντηση #699 στις: Οκτώβριος 31, 2009, 09:27:37 πμ »
αξιόλογος ο Κ Τσαγκαράκης κ όσα λέει...συμφωνώ ότι η ημερομ κτήσης πτυχίου δεν είναι το μοναδικό , ούτε το πιο αντικειμενικό κριτήριο που θα μπορούσε να τεθεί...ρωτάω όμως:
1) μήπως είναι αντικειμενικό κριτήριο ο βαθμός πτυχίου το οποιο αναφέρει;;;
2) μήπως είναι αντικειμενικό κριτήριο οι μεταπτυχιακές σπουδες;;;
3) μήπως είναι απολυτο ότι όποιος έχει πάρει πτυχίο εδώ κ κάποια χρόνια έχει κ απομακρυνθεί απο το αντικείμενο του κ δεν εξασκεί το
    επάγγελμα;;
έχουμε περάσει όλοι απο πανεπιστήμια κ πολύ καλά ξέρουμε τί γίνεται κ μέσα σ αυτα..και το πώς επιλέγονται φοιτητές για μεταπτυχιακά κ τις κλίκες που δημιουργούνται κ πολλά αλλα..και μια κ τον γνωρίζω και προσωπικά τον κ Τσαγκαράκη, υποκλίνομαι στις πανεπιστημιακές του γνώσεις κ στις καλές προθέσεις του, δεν υποκλίνομαι όμως καθόλου στο ρόλο του ως Δασκάλου, στην μεταδοτικότητά του, στην έμπνευση που θα πρεπε να δημιουργεί..κ κυρίως ξέρω καλά πως ουδεμία σχέση έχει με το πως λειτουργούν τα πράγματα στη δημόσια βθμια εκπαίδευση..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160967
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 534
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.