*

Ψηφοφορία

ΣΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΔ268, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 11/10/2007 ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΜΠ Ή ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΕΠ;

ΣΤΕΜΠ
9 (18%)
ΕΤΕΠ
39 (78%)
ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
2 (4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 49

Αποστολέας Θέμα: Ψηφίζετε ΕΤΕΠ ή ΣΤΕΜΠ στο δικαστήριο? (Υπάρχει πρόβλημα ΚΑΙ για μερικά Α.Ε.Ι.?)  (Αναγνώστηκε 8585 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 17, 2007, 12:33:59 πμ »
zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.

Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών  Πληροφορικής.
"θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.
Πιστεύεις ότι οι απόφοιτοι των 11 σχολών &.. δεν είναι ικανοί να διδάξουν ούτε στα ολοήμερα, ούτε στα Γυμνάσια πχ ένα Μ. Office; ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια; Αυτό δεν έχω καταλάβει



Για την ώρα, ας αφήσουμε το τμήμα του διορισμού. Θέλω να αναπτύξω την εκπαιδευτική όψη του θέματος.

Σύμφωνοι, γνωρίζετε το Office. Πληροφορική, όμως, δεν είναι μόνο το office!! Εξάλλου, τα παιδιά σήμερα, είναι ενημερωμένα στην Πληροφορική και  ενδεχομένως να  σου θέσουν ερωτήματα πιο απαιτητικά. Δεν πρέπει να είναι κανείς ενημερωμένος και καταρτισμένος με το καλύτερο δυνατό τρόπο;

Φαντάσου κάποιον που έχει πάρει το proficiency και διδάσκει αγγλικά. Σίγουρα, ξέρει να εκφράζεται άριστα.  Είναι όμως όμοιος με έναν πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας που γνωρίζει το αντικείμενό του εφ΄ολης της ύλης;
Φυσικά δεν είναι μόνο το office!! (Αν πρόσεξες το ανέφερα σαν παράδειγμα).
Το θέμα είναι ότι στους φοιτητές ΑΤΕΙ Πληροφορικής του ΣΤΕΜΠ (δε θα αναφέρω κάθε φορά μία τις σχολές), σε σχέση με αυτών από τα τμήματα της ΕΤΕΠ τα περισσότερα βιβλία είναι τα ίδια!!
Τώρα θα μου πεις για τα υπόλοιπα μαθήματα.
Εγώ σου λέω ότι πάρχουν μαθήματα που δε διδάχθηκαν οι φοιτητές ΑΤΕΙ σε σχέση με αυτούς των ΑΕΙ.
Τί σημαίνει αυτό; ότι μόνο οι των ΑΕΙ μπορούν να διδάξουν;
Και στο κάτω κάτω ένας μαθητής μπορεί να έχει μια απορία σε ένα μάθημα που ο καθηγητής του (π.χ. απόφοιτος ΑΤΕΙ Πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη), να είχε περάσει το μάθημα "έτσι.."
Το θέμα δεν είναι πάντα τι τίτλο λέει το χαρτί επάνω!!!
Ξέρω άτομα που δεν πήγαν σε σχολή και είναι καλύτεροι από αυτούς στα ΑΕΙ.. Αυτοί πού θα έπρεπε να διδάσκουν;

Και για να σου απαντήσω στο θέμα του proficiency..
Θες να πεις ότι οι αναλογίες που κάνεις περίπου είναι οι εξής:
proficiency----Αγγλική φιλολογία
"ομάδα ΕΤΕΠ"----"ομάδα ΣΤΕΜΠ"    ????????
Τόσο κάτω πέφτουμε στα μάτια των υπολοίπων;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 17, 2007, 01:23:55 πμ »
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος zoitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 17, 2007, 08:59:21 πμ »
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).

Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)

Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2007, 09:17:52 πμ από zoitsa »

Αποσυνδεδεμένος penny

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 17, 2007, 10:31:57 πμ »
zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.

Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών  Πληροφορικής.
"θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.
Πιστεύεις ότι οι απόφοιτοι των 11 σχολών &.. δεν είναι ικανοί να διδάξουν ούτε στα ολοήμερα, ούτε στα Γυμνάσια πχ ένα Μ. Office; ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια; Αυτό δεν έχω καταλάβει



Για την ώρα, ας αφήσουμε το τμήμα του διορισμού. Θέλω να αναπτύξω την εκπαιδευτική όψη του θέματος.

Σύμφωνοι, γνωρίζετε το Office. Πληροφορική, όμως, δεν είναι μόνο το office!! Εξάλλου, τα παιδιά σήμερα, είναι ενημερωμένα στην Πληροφορική και  ενδεχομένως να  σου θέσουν ερωτήματα πιο απαιτητικά. Δεν πρέπει να είναι κανείς ενημερωμένος και καταρτισμένος με το καλύτερο δυνατό τρόπο;

Φαντάσου κάποιον που έχει πάρει το proficiency και διδάσκει αγγλικά. Σίγουρα, ξέρει να εκφράζεται άριστα.  Είναι όμως όμοιος με έναν πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας που γνωρίζει το αντικείμενό του εφ΄ολης της ύλης;
ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΕΔΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ Office ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ JAVA K HTML ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 17, 2007, 11:45:13 πμ »
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).

Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)

Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.

Zoitsa , κορίτσι μου , αυτά που λες  , τα πιστεύεις? Δεν έχουμε ακριβώς ισάξια κατάρτιση με εσάς? Και βλέπω με πόσο χαρά περιμένεις τον Οκτώβριο για να βγούμε εκτός εκπαίδευσης! Μπράβο και εις ανώτερα! Συνάδελφισσα να σου πετύχει!
Όπως λες θέλει μεράκι , συχνά δεν αρκεί η παιδαγωγική κατάρτιση. Μήπως τελικά το μεράκι έχει εκλείψει και επικρατεί ο "θάνατός σου , η ζωή μου"?
Αλλά τι λέω... Έχεις μεράκι και έχετε μεράκι (ξέρεις σε ποιους αναφέρομαι) , μεράκι για να μας βγάλετε εκτός εκπαίδευσης! Ευτυχώς λες και μια αλήθεια!

"αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον "

Η προσφυγή δεν επικαλείται αυτό , αλλά ότι υποβαθμίστηκε η ποιότητα της εκπαίδευσης στην Πληροφορική. Τουλάχιστον εσύ το παραδέχεσαι ότι αρχίσατε να "ζορίζεστε"!
Θέλετε μονοπώλιο. Θέλετε αποκλειστικότητα! Δεν θα την έχετε!  Στο εγγυώμαι εγώ!

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 17, 2007, 12:21:19 μμ »
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).

Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)

Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.

ΜΕΡΑΚΙ ΕΧΩ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ.
Zoitsa, χαίρομαι. Ήξερα ότι δε θα κρατηθείς και θα το πετάξεις για τις θέσεις...
Άλωστε στο είχα γράψει κ όλας αλλά, τότε, δε μου σχολίασες το φόβο σου... :
Στην πρώτη σελίδα (Στην απάντηση #13 στις: Μαΐου 16, 2007, 02:28:42 pm), έγραψα
"ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια;"
Δυστυχώς θα πρέπει χέρι χέρι να περιμένουμε ΠΑΡΕΑ στη σειρά... Όσο και αν αυτό σας φοβίζει...
Οι σχολές μας συνδυάζουν Πληροφορική με άλλα αντικείμενα και είμαι σίγουρος ότι πολλά μαθήματα ήταν ΠΙΟ δύσκολα από τα δικά σας!!!
Τί θα γίνει αν ο μαθητής που αναφέρθηκε, ρωτήσει και κάτι, π.χ για συνδυασμό του προγράμματος του, με ένα οικονομικό, τηλεπικοινωνιακό, ..., ... θέμα?? ;D

Εγώ έδωσα σε ίδιο θρανείο στις πανελλαδικές εξετάσεις,
ήπια ποτάκια σε φοιτητικά πάρτυ που κάνουν τα ΑΤΕΙ,
διάβασα,
....ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΤΩΡΑ!!
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2007, 12:23:55 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος zoitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 17, 2007, 02:00:19 μμ »
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";

Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ"
>:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(

Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).

Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)

Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.

ΜΕΡΑΚΙ ΕΧΩ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ.
Zoitsa, χαίρομαι. Ήξερα ότι δε θα κρατηθείς και θα το πετάξεις για τις θέσεις...
Άλωστε στο είχα γράψει κ όλας αλλά, τότε, δε μου σχολίασες το φόβο σου... :
Στην πρώτη σελίδα (Στην απάντηση #13 στις: Μαΐου 16, 2007, 02:28:42 pm), έγραψα
"ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια;"
Δυστυχώς θα πρέπει χέρι χέρι να περιμένουμε ΠΑΡΕΑ στη σειρά... Όσο και αν αυτό σας φοβίζει...
Οι σχολές μας συνδυάζουν Πληροφορική με άλλα αντικείμενα και είμαι σίγουρος ότι πολλά μαθήματα ήταν ΠΙΟ δύσκολα από τα δικά σας!!!
Τί θα γίνει αν ο μαθητής που αναφέρθηκε, ρωτήσει και κάτι, π.χ για συνδυασμό του προγράμματος του, με ένα οικονομικό, τηλεπικοινωνιακό, ..., ... θέμα?? ;D

Εγώ έδωσα σε ίδιο θρανείο στις πανελλαδικές εξετάσεις,
ήπια ποτάκια σε φοιτητικά πάρτυ που κάνουν τα ΑΤΕΙ,
διάβασα,
....ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΤΩΡΑ!!
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!

Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν απλά μάχομαι για τα δικαιώματά μου. Δε διαφώνησα πως γνωρίζετε  καλή Πληροφορική (το θέμα του office εσείς το εκθέσατε αρχικά). Αυτό που είπα είναι πως δεν είστε αμιγώς Πληροφορικοί.

Επίσης, δεν ειρωνέυτηκα οπότε θα παρακαλούσα να μη με ειρωνεύεστε ούτε εμένα. Ούτε να παίρνουμε συναισθηματικά το ζήτημα λέγοντας φράσεις του τύπου "....ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΤΩΡΑ". Ας καταθέτουμε μόνο καθαρά στοιχεία.

Σημείωση: Δεν καταλαβαίνω γιατί μου μειώνεται το λεγόμενο "karma" στο forum από τη στιγμή που δεν έδειξα απροσάρμοστη συμπεριφορά αλλά είπα μόνο τη γνώμη μου.

Αποσυνδεδεμένος returnaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 17, 2007, 09:36:54 μμ »
Σημείωση: Δεν καταλαβαίνω γιατί μου μειώνεται το λεγόμενο "karma" στο forum από τη στιγμή που δεν έδειξα απροσάρμοστη συμπεριφορά αλλά είπα μόνο τη γνώμη μου.

Γεια σου ρε Ζωίτσα! Αυτό ακριβώς εννοούσα μόλις πριν λίγο σε άλλο τόπικ, ότι εδώ μέσα κυριαρχεί η λογική της συντεχνίας... το κάρμα ουδεμία σχέση έχει στην πράξη με αυτά που διάβασα στους κανόνες: βασικά εκφράζει το "ανήκεις, δεν ανήκεις" στη λογική μας, ανεξάρτητα αν γράφεις ευγενικά και όπως αρμόζει σε μια πολιτισμένη συζήτηση...
Και με την ευκαιρία, τι ακριβώς είναι ο ΕΤΕΠ; Για το ΣΤΕΜΠ έχω ακούσει, αλλά ΕΤΕΠ πρώτη φορά βλέπω... έχει σχέση με την κόντρα σχολών ΤΕΙ πληροφορικής/ΑΕΙ; (και ποια είναι αυτά τα έρμα τα ΑΕΙ που παλεύει ο ΣΤΕΜΠ να βγάλει εκτός;)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΕ20. ΣΤΕΜΠ - ΕΤΕΠ
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 17, 2007, 10:01:57 μμ »
zoitsa, ζητώ δημόσια συγνώμη, αν σου μίλησα έντονα αλλά το μόνο που θέλω είναι να μη μας υποτιμάς, ούτε εσύ, ούτε ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος. Συνεχίζουμε τη συζήτηση αλλού. (δες παρακάτω)
Το θέμα αυτό το συζητάμε σε άλλο topic (ΕΔΩ ΑΠΛΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ)
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΛΕΟΝ ΕΔΩ.  Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ:[/color]
Κλικ εδώ:>>>> http://www.pde.gr/index.php?topic=299.0
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2007, 04:12:33 μμ από psych@ra »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159971
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.