*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 477549 φορές)

Lucinda και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2478 στις: Μάιος 06, 2024, 08:56:23 πμ »
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Που το ειδες γραμμενο αυτό???


Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας
Αν αναφερεσαι στην περιπτωση του πειραια  θα ασχοληθω σημερα με αυτο..ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ [ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ].
Το προβλημα ειναι μερικοι ανθρωποι ΚΑΙ θελουν να μας πεισουν για την αποψη τους ΚΑΙ θελουν να το Κανουν παντελως ακοπα δηλ χωρις να διαβασουν πετωντας απλά την αποψη τους για νομικο πλαισιο Ελα ντε ομως που η αποψη τους δεν κατατεθηκε ποτε στη βουλη για ψηφιση, ουτε υπογραφηκε απο καποιον υπουργο



). Κάποιες ΔΔΕ αν προκύψει κενό στην ενιαία αντιμετώπιση (-12 αθροιστικά δηλαδή) κι υπάρχει και -12 σε ειδικότητα το δίνουν στην ειδικότητα. Κάποιες άλλες ΔΔΕ το δίνουν στην ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες χωρίς να περιμένουν τη Γ' Φάση ακόμη κι αν δεν καλύπτεται το -12. Αυτά ισχύουν και μπαίνει τελεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 08:58:47 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:07:53 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2479 στις: Μάιος 06, 2024, 09:59:18 πμ »
Για τελευταία φορά. Στο πρώτο λινκ που έβαλες (ΔΔΕ Πειραιά) στην παράγραφο 5 (περί 04) στο παράδειγμα 1 φαίνεται ξεκάθαρα πως ενώ υπάρχουν -21 ώρες χημικού το κενό δεν το δίνουν (άρα μη ξέχωρη αντιμετώπιση) καθώς υπολογίζονται αθροιστικά (κι άρα ενιαία) οι ώρες και δε βγαίνουν -12 συνολικά. Έτσι γίνεται σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ. Όποιος ενδιαφερόμενος αναγνώστης το βλέπει μόνος του και κρίνει τελοσπάντων τι λες και τι σου λέω.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 10:11:49 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2480 στις: Μάιος 06, 2024, 11:22:51 πμ »
g.t. Στη ΔΔΕ Πειραιά στο λινκ που εσύ έβαλες στο παράδειγμα 1 για τους ΠΕ04 δείχνει ότι η ξεχωριστή ανά ειδικότητα αντιμετώπιση που λες στη Β' Φάση είναι λάθος. Προκύπτουν στο εν λόγω παράδειγμα -21 ώρες κενό χημικού και δε δίνεται καθώς αθροιστικά δεν υπάρχει τουλάχιστο -12. Άρα αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο (και πρωτύτερα) είναι εσφαλμένο. Η αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία. Μάλιστα και το ίδιο το έγγραφο το υπογραμμίζει στην υπ' αριθμόν 5 παράγραφο. Αλλιώς θα το 'διναν το κενό στο χημικό αν υπήρχε πράγματι (όπως διατείνεσαι) ξέχωρη αντιμετώπιση

απαντηση ΜΕΡΟΣ 2ο

Δυστυχως δεν καθησες να διαβασεις απο την αρχη τις υπηρεσιακες μεταβολες της διδε πειρ, παρα πηρες ετοιμο το pdf της δδε αυτης που ανεβασα και προσπαθησες να το ερμηνευσεις, πλην ομως το ερμηνευσες  λανθασμενα και εξηγουμαι:

Η διδε πειραια ξεκινησε τις φετινες της υπηρεσιακες μεταβολές με την παρακατω αναρτηση


https://dide-peiraia.att.sch.gr/index.php/menu-pysde/menu-pysde-announcements/11787-pysde-anak-080424-yperarithm
και στην οποια ειχε τις παρακατω οδηγιες
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/epexhghseis-ait-yper-2024.pdf

Στη σελ 3 του εγγραφου αυτου εχει τα πινακακια που ειδες στο εγγραφο που ανεβασα χθες και το οποιο χρησιμοποιησες για να μου απαντησεις. Αυτα τα πινακακια-παραδειγματα αναφερονται ως παραδειγματα ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 3 ΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ Β ΦΑΣΗ, ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΣ ΕΣΥ, αφου τα ιδια πινακακια τα εχει και στις επομενες αναρτησεις που αφορουν τη φαση των βελτιωσεων και των εναπομειναντων κενων.
Eιδικοτερα η συγκεκριμενη δδε δεν καταγραφει  το πλεονασμα ή το ελλειμμα σε ατομα, σε αντιθεση με την πλειοψηφια των υπολοιπων δδε οπως εδειξα στην χθεσινη αναρτηση, αλλα σε ωρες και θα πρεπει ουσιαστικά ο καθε ενδιαφερομενος εκπκος απο μονος του να ερμηνευσει αν υπαρχει πλεονασμα ή ελλειμμα, με βαση τα 3 παραδειγματα-πινακακια.
Συγκεκριμενα,
η δδε πειραια  στο παραπανω εγγραφο λεει -πριν απο  το παραδειγμα-πινακα 1 [σελ 3]- ότι
 
"Οργανικό κενό στην ειδικότητα υφίσταται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο του κλάδου".

Η συγκεκρ προταση αναφερεται ολοφανερα  στο πινακακι 1 [ειναι ατοπο -αριθμητικά και λογικά- να αναφερεται στα πινακακια 2 και 3], και το οποιο παραπεμπει στη φαση της κρισης και αρσης υπεραριθμιων,  οπου υπαρχει κενο 21 ωρων στους χημικους και το οποιο δε θα δινονταν στην φαση των βελτιωσεων για καλυψη απο χημικο,  λογω του οτι στο συνολο του κλαδου καλύπτεται (βλ την νομοθεσια που επικαλειται η ιδια ΔΔΕ λιγο πιο πανω απο το πινακακι και η οποια αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση των πε04 στην Α φαση δηλ Ν.4186/2013, άρθρο 36, παρ.18 ) απο τις αλλες ειδικοτητες. Σα να σου λεει δηλ το πυσδε
 "μα αν δωσω το κενο και ερθει χημικος, τι θα απογινουν τα πλεονασματα φυσικων κ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο? θα χρειαστουν μετακινησεις εκπκων, γεγονος που προκαλει δυσλειτουργιες σχεδον σε ολους (+ στα ωρολογια των αλλων σχολειων)..Ας το αφησουμε ακαλυπτο και θα το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου..".

Επομενως το πινακακι αυτο ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ που σου παρεθεσα και τον οποιο αναφερει η νομοθεσια [και οχι εγω) στην 60818/δ2:
"οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις αρ. 45686/Δ2/14-4-2001 και 3508/Δ2/14-01-2010 εγκυκλίους για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων [ δηλ λεει κατα κλαδο και ειδικοτητα και δεν αναφερεται σε ενιαια αντιμετωπιση και αθροισματα ωρων στα οποια αναφερθηκες εσυ ] . Και συνεχιζει το εγγραφο:

"Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία [προφανεστατα αναφερεται στην Γ φαση των εναπομειναντων] θα
καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης."
Οπως βλεπεις λοιπον στην Γ φαση ΠΡΕΠΕΙ να γινεται η ενιαια και αθροιστικη αντιμετωπιση  και οχι απο τη β φαση.

Συμπερασμα:
Εσυ, αν δεν κανω λαθος, σα να μου λες
«gt, μου ειπες οτι στη φαση των βελτιωσεων υπαρχει ξεχωριστή ανά ειδικότητα αντιμετώπιση. Ομως με βαση τους αριθμους του  πινακα 1 της δδε πειραια, αν ηταν σωστη η αποψη σου περι ξεχωριστης αντιμετωπισης στη φαση των βελτιωσεων, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ η συγκεκριμενη ΔΔΕ να δωσει προς καλυψη το κενο του χημικου [ -21 ωρες], πλην ομως δεν το δωσε γιατι λειτουργησε ενιαια και αθροιστικα».
Και γω σου απαντησα αφενος παραθετοντας τη σχετικη νομοθεσια  που τεκμηριωνει την ορθοτητα της αποψης μου και αφετερου λεγοντας σου ουσιαστικα
« leon δε θα μπορουσε να το δωσει το κενο αυτο η δδε γιατι ετσι θα ακυρωνε τον εαυτο της και τη νομοθεσια της Α φασης δηλ την 111364/Ε2 και  τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 που οριζουν ξεκαθαρα οτι σην Α φαση θα γινει ενιαια δηλ αθροιστικη αντιμετωπιση του πε04.  Αν ομως δε δημιουργουνταν υπεραριθμια στην Α φαση, τοτε θα επρεπε να εφαρμοστει στη φαση των βελτιωσεων [ οπως σου εδειξα οτι κανει τουλαχιστον  η μιση ελλαδα παραθετοντας τα σχετικα αρχεια]  η  60818/δ2 και η 84582/δ2 δηλ τοποθετησεις κατα κλαδο και ειδικοτητα με βαση το ελαχιστο των  12 ωρων Α αναθεσης».
Και για  επιπλεον τεκμηριωση [κατι σαν το κερασακι στην τουρτα) δες το παρακατω [και στρωσου στο διαβασμα):

https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/organika-kena-pleonasmata-genikhs-paideias-22042024.xls
αυτο το link ειναι τα οργανικα κενα/πλεονασματα πριν την εναρξη των φετινων υπηρεσιακων μεταβολών.
Ενα ενδεικτικο παραδειγμα που τεκμηριωνει τα προαναφερομενα μου απεικονιζεται στο 7ο γελ  πειραια . Αφου  λοιπον ισχυριζεσαι οτι η συγκεκριμενη δδε τηρει ενιαια σταση και στη φαση των βελτιωσεων και γι αυτο δεν θα εδινε το κενο του χημικου στο παραδειγμα του πινακα 1 [ακριβως το ιδιο παραδειγμα με του πινακα 1 ισχυει στο ΓΣ Ραλλειου) μιας και στο συνολο του κλαδου υπαρχει πλεονασμα, μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δεν λειτουργει ομοιως ενιαια και αθροιστικα στη φαση των βελτιωσεων ΚΑΙ στην περιπτωση του 7ου γελ πειραια οπου παρολο οτι στο αθροισμα υπαρχει ενα -15 εντουτοις η  δδε αυτη δεν δινει το ενιαιο κενο διοτι ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ δεν υπαρχει το ατοφιο και αποκλειστικο 12ωρο, που οριζει η νομοθεσια,σε καποια απο τις ειδκοτητες του πε04 ?? δηλ στη μια περιπτωση εφαρμοζει ενιαια σταση και στην αλλη οχι?  Μα εσυ μας λες οτι ειθισται να τα δινουν απο τη φαση των βελτιωσεων τα ενιαια κενα των 12 ωρων..

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 11:25:03 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2481 στις: Μάιος 06, 2024, 11:53:16 πμ »
g.t. Στη ΔΔΕ Πειραιά στο λινκ που εσύ έβαλες στο παράδειγμα 1 για τους ΠΕ04 δείχνει ότι η ξεχωριστή ανά ειδικότητα αντιμετώπιση που λες στη Β' Φάση είναι λάθος. Προκύπτουν στο εν λόγω παράδειγμα -21 ώρες κενό χημικού και δε δίνεται καθώς αθροιστικά δεν υπάρχει τουλάχιστο -12. Άρα αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο (και πρωτύτερα) είναι εσφαλμένο. Η αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία. Μάλιστα και το ίδιο το έγγραφο το υπογραμμίζει στην υπ' αριθμόν 5 παράγραφο. Αλλιώς θα το 'διναν το κενό στο χημικό αν υπήρχε πράγματι (όπως διατείνεσαι) ξέχωρη αντιμετώπιση. Από κει και πέρα κι όπως φαίνεται στο παράδειγμα 2 αυτού που παράθεσες η ΔΔΕ Πειραιά περιμένει τη Γ' φάση για να το δώσει σε φυσικό με τις πιότερα ελλειμματικές ώρες. Άλλες ΔΔΕ δίνουν το κενό ήδη απ' τη Β' Φάση κι ας μην έχει -12 έλλειμμα ο φυσικός.
απαντηση μερος 3ο

Εφοσον γραφεις [στο κοκκινο υπογραμμισμενο) οτι αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία, τοτε για ποιο λογο ισχυριστηκες [στα επομενα κοκκινα) οτι στο παραδειγμα 2 περιμενει τη Γ φαση?? δηλ στο πινακακι 1 τηρει ενιαια σταση στις βελτιωσεις και στο πινακακι 2 ΔΕΝ τηρει αναμενοντας τη Γ φαση?? δηλ δυο μετρα και 2 σταθμα??
Σου ξαναλεω λοιπον:
Η νομοθεσια που υπαρχει και την οποια τηρει η πλειοψηφια των δδε επιτασσει το εξης σχημα:
Α φαση=ενιαια
Β φαση= διακριτη κατα κλαδο και ειδικοτητα αντιμετωπιση
Γ φαση=ενιαια
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 11:54:52 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:07:53 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2482 στις: Μάιος 06, 2024, 11:58:26 πμ »
Πάμε άλλη μια (τελευταία ναι τελευταία το εννοώ). Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ (όπως και στον Πειραιά) δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04. Για τούτο δε δίνεται στο εν λόγω παράδειγμα το κενό -21 ώρες χημικού. Διότι η αντιμετώπιση είναι ενιαία (ώρες συνολικές-αθροιστικές). Απ' τη στιγμή που ενιαία δε βγαίνει το -12 κενό δε δίνεται. Οπότε να το ένα λάθος σου. Από κει και πέρα άλλες ΔΔΕ κι απ' τη στιγμή που βγαίνει αθροιστικό (απ' την ενιαία αντιμετώπιση βλέπεις δεν ξεφεύγεις στους ΠΕ04) κενό -12 το δίνουν στον πιότερα ελλειμματικό απ' τη Β' φάση κι ας μην έχει -12 ο συγκεκριμένος ΠΕ04.0... κι άλλες (όπως ο Πειραιάς) δεν το δίνουν στη Β' φάση (εκτός κι αν έχει -12) μα στη Γ'.

ΥΓ: Απ' τη στιγμή όπου αθροίζονται οι ώρες για να βγει το κενό και στις τρεις φάσεις σημαίνει ένα πράγμα. Ενιαία αντιμετώπιση. Αλλιώς δε θ' αθροίζονταν οι ώρες κι ο καθένας θα 'χε τα δικά του όπως όλες οι ειδικότητες. Το ότι τ' αθροίζουν γιατί αλλιώς θα δημιουργηθεί πρόβλημα κτλ είναι, απλά, η δικαιολογία. Τ' αθροίζουν. Αυτό είναι το ζουμί. Άρα ενιαία αντιμετώπιση. Ξέχωρη αντιμετώπιση νοείται μόνον αυτή χ ω ρ ί ς άθροισμα για εμφάνιση κενού.

ΥΓ2: Διακριτή η Β' φάση δεν είναι αφού έχουμε εμφάνιση κενού με άθροισμα ωρών. Αν ήταν διακριτή ο χημικός με -21 θα το 'παιρνε. Συζήτησα στο ΥΓ1 για τη δικαιολογία που πρόβαλες η οποία απλά επιβεβαιώνει τη μη διακριτή εξέταση. Θεωρώ πως θα τα ξεδιάλυνες τώρα.

ΥΓ3: Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ που ανάφερες στο λινκ που παραθέτεις στο αποκάτω μήνυμα https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211058#msg1211058 κενό δε δίνεται σε καμμιά φάση αν αθροιστικά οι ώρες δε βγάζουν -12. Αυτό δεν εννοείς να καταλάβεις κι αυτό ακριβώς είναι που συνιστά την ενιαία αντιμετώπιση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 12:45:02 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2483 στις: Μάιος 06, 2024, 12:27:22 μμ »
Για τελευταία φορά. Στο πρώτο λινκ που έβαλες (ΔΔΕ Πειραιά) στην παράγραφο 5 (περί 04) στο παράδειγμα 1 φαίνεται ξεκάθαρα πως ενώ υπάρχουν -21 ώρες χημικού το κενό δεν το δίνουν (άρα μη ξέχωρη αντιμετώπιση) καθώς υπολογίζονται αθροιστικά (κι άρα ενιαία) οι ώρες και δε βγαίνουν -12 συνολικά. Έτσι γίνεται σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ. Όποιος ενδιαφερόμενος αναγνώστης το βλέπει μόνος του και κρίνει τελοσπάντων τι λες και τι σου λέω.
σου παραθετω
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211058#msg1211058

 τη κανει η μιση δευτεροβαθμια εκπαιδευση της ελλαδας [ 27 πυσδε αλλα δεν εχει νοημα να συνεχισω το ψαξιμο και σε αλλες δδε] και συ μου απαντας
"ετσι γινεται σε ολα τα πυσδε" [και συνεχισες να μου το λες και στην επομενη αναρτηση].
Σου παραθετω νομοθεσια και συ αντι αλλης νομοθεσιας-επιχειρηματολογιας σα να μου σιγοψιθυριζεις
"κατω στον πειραια στα καμινια φτωχεια καλη καρδια μα και γκρινια"
Εχει καποιο νοημα να συνεχισω τις παραθεσεις και τις αντιπαραθεσεις ?
Προφανως και δεν εχει.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 12:29:14 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 792
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2484 στις: Μάιος 06, 2024, 01:13:28 μμ »
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
αν εκπαιδευτικός ειδικής κατηγορίας πιάσει κενό 12 ωρών, τις υπόλοιπες ώρες του συμπληρώνει αλλού ή στο ίδιο σχολείο
?
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2485 στις: Μάιος 06, 2024, 02:31:48 μμ »
Σου παραθετω το
,
οπου στο κοκκινο υπογραμισμμενο  λεει οτι οι βελτιωσεις γινονται κατα κλαδο και ειδικοτητα και δεν αναφερει ενιαια αντιμετωση και στο πρασινο υπογραμμισμενο λεει οτι τυχον κενα μετα την παραπανω διαδικασια δηλ στη Γ φαση θα καλυφτουν κλπ κλπ δηλ ενιαια και συ συνεχιζεις να μου λες οτι
« κανεις λαθος gt αφου και στις βελτιωσεις ειναι ενιαια η αντιμετωπιση».
Σου ζηταω να μου παραθεσεις καποιο εγγραφο που να λεει αυτο που ισχυριζεσαι και δεν μου παραθετεις το οτιδηποτε, παρα μονο μου γραφεις τη δικη σου αποψη. Μα τι να την κανω τη δικη σου αποψη? Πιστευεις οτι την υπολογιζει κανεις??Μπας και νομιζεις οτι η αποψη σου εχει κιολας αρ πρωτοκ??

Και θα μπορουσες να μου πεις?
«και ποιος νομιζεις οτι χρησιμοποιει την 60818 που μου τσαμπουνας?»
Την χρησιμοποιουν στις περσινεςκαι φετινες υπηρεσιακες μεταβολες τους πχ το
Λασηθι οπου στο σχετικο αρχειο με τις βελτιωσεις αναφερει το



και επιπροσθετα αναφερει στο σχετικο αρχειο με τα εναπομειναντα [γ φαση]



ΔΗΛ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ.

Επισης μία απο τα ιδια και η πρεβεζα



Kαι παρολες τις παραθεσεις συνεχιζεις να μου λες κατι τετοια οπως το παρακατω και για το οποιο θα σου μιλησω αργοτερα


ΥΓ3: Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ που ανάφερες στο λινκ που παραθέτεις στο αποκάτω μήνυμα https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211058#msg1211058 κενό δε δίνεται σε καμμιά φάση αν αθροιστικά οι ώρες δε βγάζουν -12. Αυτό δεν εννοείς να καταλάβεις κι αυτό ακριβώς είναι που συνιστά την ενιαία αντιμετώπιση.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2486 στις: Μάιος 06, 2024, 02:36:13 μμ »
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
αν εκπαιδευτικός ειδικής κατηγορίας πιάσει κενό 12 ωρών, τις υπόλοιπες ώρες του συμπληρώνει αλλού ή στο ίδιο σχολείο
?
στο ιδιο σχολειο εαν και εφοσον υπαρχουν ωρες β αναθεσης
βλ και δω
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211021#msg1211021

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2487 στις: Μάιος 06, 2024, 05:08:19 μμ »
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας).
 
Απο την χθεσινη παραθεση της συμπεριφορας των 27 πυσδε σε σχεση με το υπο αντιπαραθεση ζήτημα, σου παραθετω, σε μορφη εικονας που ειναι πιο ευκολοχωνευτη, ενδεικτικα το τι συμβαινει σε 3  απο αυτα γιατι δεν εχει νοημα να ξαναψαξω και τα 27 απ τη αρχη:
δδε α αθηνας:

https://ibb.co/rvK84pv

Αφου  λοιπον στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες κι άρα ενιαία,  κατι που το αρνιομουν κατηγορηματικα κανοντας λαθος και το οποιο θα πρεπει τωρα πια να παραδεχτω, γιατι στο 15ο γυμνασιο δε δινεται το κενο των -25 [!!} στη φαση των βελτιωσεων ??
Γιατι πολυ απλα δεν τηρειται η 84582 που μιλαει για τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης, γεγονος που δε συμβαινει στο γυμνασιο αυτο,  ενω αντιθετως δινεται λιγο παρακατω το ατοφιο κενό πε04.05 sto 9o γυμνασιο, αφου πληρειται η προυποθεση του 12ωρου Α αναθεσης.

Επισης όμοιο γεγονος συμβαινει στο 1ο ΓΕΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ οπου παρολο οτι υπαρχει -14 τελικα δε δινεται το κενο για βελτιωση, διοτι δεν πληρειται το ατοφιο 12ωρο της Α αναθεσης .



Επισης στην καρδιτσα
,
δε βλεπω να υπαρχουν ρητρες και αθροισματα, παρα μονο να πληρειται η προυποθεση των ατοφιων {τουλαχιστον] 12 ωρων για να δοθουν κενα για βελτιωση.

Επιπλεον το αθροισμα ωρων  γινεται για να  δει το πυσδε αν πληρειται πχ το -32 ωστε να   δωσουν 2 κενα,  αλλα αυτο ομως  δεν αναιρει τη διακριτη αντιμετωπιση κατα κλαδο και ειδικοτητα που επιτασσει η 60818.
Τελος ΚΑΜΙΑ νομοθεσια δεν επιτασσει  [αν εχεις κατι που διαψευδει αυτο που λεω τωρα ανεβασε το) την ρητρα του 12ωρου στο συνολο του κλαδου προκειμενου να  ενεργοποιηθει αυτο που λεει η 84582
«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα»

(κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας).
 
Μου ειπες λοιπον οτι δεν ειναι κακο να παραδεχομαστα τα λαθη μας, αλλα το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω που ειναι το λαθος μου.

Τελος μου ειπες ότι

Για τελευταία φορά. Στο πρώτο λινκ που έβαλες (ΔΔΕ Πειραιά) στην παράγραφο 5 (περί 04) στο παράδειγμα 1 φαίνεται ξεκάθαρα πως ενώ υπάρχουν -21 ώρες χημικού το κενό δεν το δίνουν (άρα μη ξέχωρη αντιμετώπιση) καθώς υπολογίζονται αθροιστικά (κι άρα ενιαία) οι ώρες και δε βγαίνουν -12 συνολικά. Έτσι γίνεται σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ.

 Σε 3 λοιπον απο αυτα δε γινεται αυτο που λες κι ορεξη να χεις να δεις τι γινεται  και στα υπολοιπα.
Οποτε μαλλον εσυ εισαι αυτος που θα πρεπει να αρχισει τις παραδοχες
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2024, 05:12:59 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2488 στις: Μάιος 06, 2024, 05:42:20 μμ »
g.t. η 2η συνθήκη (ύπαρξη ελλείμματος τουλάχιστον 12 ωρών στο σύνολο του ΠΕ04) που βάζει ο Πειραιάς τόσο για τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (https://freeimage.host/i/Jr1dmas) όσο και μετά τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (https://freeimage.host/i/Jr5cXpt) ξέρεις από ποια νομοθεσία προκύπτει;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2024, 01:19:19 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2947
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2489 στις: Μάιος 07, 2024, 03:19:59 μμ »
Σε 3 λοιπον απο αυτα δε γινεται αυτο που λες κι ορεξη να χεις να δεις τι γινεται  και στα υπολοιπα.
Οποτε μαλλον εσυ εισαι αυτος που θα πρεπει να αρχισει τις παραδοχες
Και στα τρία ΠΥΣΔΕ που παράθεσες κενό δε δίνεται αν δεν πληρείται η πρώτη ρήτρα της αθροιστικής παρουσίας -12 ωρών ενιαία στους ΠΕ04. Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2024, 03:22:09 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2490 στις: Μάιος 07, 2024, 03:44:57 μμ »
καλό μήνα!
ερώτηση: όταν εκπαιδευτικός ειδ. κατηγορίας τοποθετείται σε ένα σχολείο, τότε προηγείται όλων των άλλων (αρχαιότερων & μη) στη συμπλήρωση ωραρίου και στην προστασία από υπεραριθμία?

Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη ... Ξέρω τουλάχιστον δύο ΔΔΕ που δεν ισχύει αυτό που λές. Εχω πολύ προσφατα γεγονότα ( ΔΔΕ Μαγνησίας ) όπου ειδική κατηγορία μπήκε σε σχολείο ( παίρνοντας οργανική ) και χρειαζόνταν 7-8 ώρες για συμπλήρωση ... ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν έφυγε ο επί 10 χρόνια τελευταίος τοποθετηθής αλλά η ειδική κατηγορία πήγε και σε 2ο σχολείο.

Απλά και όμορφα ( και προφανή ).
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1802
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2491 στις: Μάιος 07, 2024, 08:33:42 μμ »
g.t. η 2η συνθήκη (ύπαρξη ελλείμματος τουλάχιστον 12 ωρών στο σύνολο του ΠΕ04) που βάζει ο Πειραιάς τόσο για τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (https://freeimage.host/i/Jr1dmas) όσο και μετά τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (https://freeimage.host/i/Jr5cXpt) ξέρεις από ποια νομοθεσία προκύπτει;

Αυτη η συνθηκη δεν προκυπτει απο καμία νομοθεσια και ειμαι 1000% βεβαιος.
Απλως ελλειψει ολοκληρωμενης αντιμετωπισης του ζητηματος των πε04 απο την υφιστάμενη νομοθεσια, το καθε πυσδε λειτουργει απο λιγο εως πολυ διασταλτικά προκειμενου να εξασφαλισει το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων αρμοδιότητάς του.
Πιο συγεκριμενα, μεταξυ της 111364/Ε2 [και  των  διατάξεων της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013], που αφορα την κριση των  υπεραριθμων ΠΕ04,  και των εγκυκλίων  84582 και 60818, που αναφερονται στη Β φαση των βελτιωσεων των πε04, υπαρχει ενα κενο και το οποιο καλυπτεται με βαση τη διαστολή της νομοθεσιας που θα αποφασισει να κανει το καθε πυσδε.
Ειδικότερα, ερχονται  οι  111364/Ε2 και ο ν. 4186 και λενε οτι οι πε04 θα κριθουν ενιαία υπεράριθμοι, οπως επισης ενιαια θα αρθεί/ρυθμιστει η υπεραριθμια τους.
Ως προς τη διαδικασια αυτη δηλ της κρισης υπεραριθμιων, το πυσδε πειραια αναφερει ενδεικτικα παραδειγματα:
https://freeimage.host/i/Jr1dmas
[απο την εικονα που παρεθεσες χθες]
Παραδειγμα 1
Εφαρμοζοντας την 111364/Ε2 κρινει [ορθως]  ενιαια το πε04 και βγαζει υπεραριθμια.
Επειδη ομως η 111364/Ε2 αναφερει οτι
«από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη ‘ρύθμιση΄ αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών»,
το συγκεκριμενο πυσδε [ και καλα κανει κατα τη γνωμη μου] αναφερει το παραδειγμα 3 και στο οποιο  παρολο οτι το -12  ειναι στους χημικους λεει οτι μπορει να το παρει και φυσικός, εαν και εφοσον εχει περισσοτερα μορια, κι ενω  στους φυσικους υπαρχει +5 . Και ειναι καλυμενο το πυσδε, απο πλευρας νομοθεσιας, ως προς αυτό  λογω του προαναφερομενου εδαφίου της 111364/Ε2.
Στο παραδειγμα 2, παλι σωστα κατα τη γνωμη μου, λεει οτι στη φαση Α και κατα τη ρυθμιση των υπεραριθμιων δεν υφισταται οργανικο κενο παρολο οτι το αθροισμα του πε04 βγαζει -13, διοτι  για να  δημιουργηθει οργανικό κενό  απαιτουνται 12 ωρες Α αναθεσης [ βλ 84582] κι οχι 12 ωρες Α+Β αναθεσης [αλλωστε αν εδινε προς  καλυψη το συγκεκριμενο κενο προφανως θα παρανομουσε διοτι θα καταστρατηγουσε τη Γ φαση των εναπομειναντων που προβλεπει η 60818].
Στο αλλο πινακακι του  πυσδε πειραια που παρεθεσες χθες και το οποιο αναφερεται στη φαση των βελτιωσεων, τα αριθμητικα παραδειγματα ειναι ιδια και απλα αλλαζει εν μερει ο σχολιασμός τους:
https://freeimage.host/i/stighmiotipo-othonis-958.Jr5cXpt


Με το πινακακι του παραδειγματος 1 ουσιαστικα το πυσδε λεει οτι ναι μεν υπαρχει -21 στους χημικους, πλην ομως  δεν μπορει να δωσει το κενο για βελτιωση γιατι σκεπαζεται απο τα πλεονασματα των αλλων ειδικοτητων του πε04 . Λειτουργει δηλ σε συνεχεια της φασης Α, οταν δηλ εκρινε υπεραριθμους και εφαρμοζε την 111364/Ε2.
Και στο σημειο αυτό εμφανιζεται – κατα τη γνωμη μου- το κενο νομοθεσιας που ανεφερα νωρίτερα και εννοω το εξής:
Eστω οτι βλεπει ενας χημικος το -21 του παραδειγματος 1 σε καποιο σχολειο και απο την αλλη βλεπει το πυσδε να μην εχει αναρτησει κενό κατα τη φαση των βελτιωσεων.
Λογικο ειναι να υποβαλλει ενσταση ζητωντας απο το πυσδε να του εξηγησει για ποιο λογο κι ενω υπαρχει κενο 21 ωρων χημειας δε δοθηκε το κενο, τη στιγμη μαλιστα που υπαρχει η 84582/δ2 που οριζει οτι με 12 ωρες α αναθεσης τουλαχιστον δινεται κενο.
Δυστυχως το πυσδε, στην απαντηση που θα του δωσει, δεν θα εχει να επικαλεστει ΚΑΜΜΙΑ απολυτως διαταξη που να στηριζει τις ενέργειές του, μιας και το υπουργειο δεν εχει δωσει περαιτερω διευκρινησεις για το πως θα πρεπει τα διαφορα πυσδε να χειριστουν ολους τους πιθανους συνδυασμους ελλειμματων και πλεονασματων κατα τη φαση των βελτιωσεων [σε αντιθεση με την Α και Γ φαση για τις οποιες  εχει στειλει καποια σχετικη νομοθεσια), αναγκαζοντας τα πυσδε να αυθαιρετούν φτιαχνοντας δικα τους παραδειγματα-πινακακια..
Το μονο ισως που μπορει να πει ειναι οτι
«αν διναμε  το κενο και ερχονταν χημικος, τι θα γίνονταν τα πλεονασματα φυσικων+ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο?  Για το λογο αυτο δε δωσαμε το κενο των -21 ωστε  να  το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου.Και για την  ενεργεια μας αυτη στηριχτηκαμε  στην 111364/Ε2, που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση της Α φασης, δινοντας  διασταλτικη ερμηνεια στην ανωτερω εγκυκλιο και χρησιμοποιώντας την ΚΑΙ στη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας».

Ομως δικαιως ο χημικος μπορει να αντιτεινει οτι η εγκυκλιος αυτη ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων.

Στο παραδειγμα 2 πραττει απολύτως σωστα  το πυσδε πειραια [οπως και δδε Α αθηνας λασηθι κ.α) που δε δινει οργανικο κενο σε καμμία ειδικοτητα κι ενω υπαρχει το -13, γιατι δεν ικανοποιειται η συνθηκη που οριζει η 84582 για ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων μαθηματων Α αναθεσης.
Επισης πολυ σωστα πραττει και στο παραδειγμα 3 οπου το κενο των -15 το δινει μονο σε χημικο γιατι σε αυτους υπαρχει το ατόφιο 12 ωρο, οπως αλλωστε οριζει η 60818/δ2
«..2) ..οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των
νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον
κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα». Εφαρμοζει δηλ διακριτη [και οχι ενιαία] μεταχειριση μεταξυ των ειδικοτητων και το 12ωρο χημειας το δινει αποκλειστικα σε χημικο και οχι σε οποιαδηποτε αλλη ειδικοτητα οπως εκανε στην ενιαία Α φαση [και ορθα εκανε τοτε γιατι υπηρχε η 111364/Ε2].
Απ την αλλη ομως το πυσδε πειραια αναφερει και τη συνθηκη που προανεφερες και συ δηλ λεει οτι

«οργανικο κενο στην ειδικοτητα δινεται ΜΟΝΟ αν ταυτοχρονα υπαρχει κενο στο συνολο του κλαδου».

 Και στο σημειο αυτο αρχιζει η διαστολη της νομοθεσιας, λογω της ελλειψης σχετικων διαταξεων,  απο το πυσδε πειραια ΔΗΛ αν για παραδειγμα σε ενα σχολειο υπαρχει +6 φυσικη, + 8 χημεια και -22 βιολογια και  στο συνολο του πε04= -8, τοτε το πυσδε δε δινει το οργανικο κενο στον βιολογο γιατι το -22 σκεπαζεται εν μερει απο το +14 φυσικης και χημειας κι ετσι δεν υφισταται  το -12 στο συνολο του κλαδου. Ομως δεν προβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη αυτη η τακτικη του πυσδε πειραια, αλλα γι αυτο  δεν φερει την ευθυνη το συγκεκριμενο πυσδε .Η ευθυνη βαραινει αποκλειστικα το υπουργειο που, οπως ειπα και πριν, δεν εχει στειλει διευκρινιστικη οδηγια για τη διαχειριση αυτων των περιπτωσεων κατα τη φαση των βελτιωσεων, με αποτελεσμα το καθε πυσδε να κανει τα δικά του.
 Δηλ σα να λεει στην περιπτωση αυτη ο πειραιας
«μα αν δωσω το -22 σε βιολογο και ερθει στο σχολειο, τοτε  θα κριθει –ως νεοτερος στο σχολειο- λειτουργικα υπεραριθμος μιας και αντι για -22 θα βρει πραγματικά -8
[τις υπολοιπες 14 ωρες θα τις κανει ο φυσικος και ο χημικος,  αφου δε θα εχουν κριθει αυτοι ως λειτουργικα υπεραριθμοι), με αποτελεσμα να χρειαστει συμπληρωση σε αλλο σχολειο.

Παρατηρησεις:
1.  για την Α φαση, οπου γινεται ενιαια κριση υπεραριθμιων, υπαρχει επαρκης νομοθεσια δηλ η 111364/Ε2
2.  το ιδιο συμβαινει για την Γ φαση οπου και κει υπαρχει επαρκης νομοθεσια και η οποια  οριζει ενιαια αντιμετωπιση του πε04 στα εναπομειναντα κενα
[ βλ 60818/δ2
«..Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.»]

3.  για τη φαση των βελτιωσεων υπαρχει η 60818 που οριζει διακριτη αντιμετωπιση.
Και διακριτη μεταχειριση σημαινει ότι  στην περιπτωση που σε ενα σχολειο εχουμε μονο ελλειμματα πχ -4 χημειας -6 βιολογιας και -12 φυσικης, τοτε το κενο θα δοθει αποκλειστικα σε φυσικο γιατι ετσι επιτάσσει η προαναφερομενη εγκυκλιος .

Εντουτοις, οπως ανεφερα και προηγουμενως, υπαρχει   κενο νομοθεσιας στο παραδειγμα του βιολογου δηλ στην περιπτωση που υπαρχουν στο ιδιο σχολειο ταυτοχρονα πλεονασματα σε καποια ειδικότητα του πε04 και ελλειμματα σε καποια αλλη.
Στην περιπτωση αυτη καποια  πυσδε, μη έχοντας καποια σχετικη διαταξη ως μπουσουλα, λειτουργουν αυθαιρετα προσθαφαιρωντας ελλειμματα+πλεονασματα [ γεγονος που δεν προβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη], και δινουν  τελικα κενο ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΟ -12 στον κλαδο και οχι πχ στο -8 του παραδειγματος που προανεφερα.
Οταν ομως θα υποβαλλει ενσταση ο βιολογος λεγοντας προς το πυσδε
«για ποιο λογο δε δινετε το οργανικο κενο απο τη στιγμη που υπαρχει το -22 ?  και γιατι αθροισατε  τα πλεονασματα+ελλειμμτα του πε04 βγαζοντας ενιαια  στον κλαδο -8 ? αυτο δεν προβλεπεται απο καμια απολυτως διαταξη κυριοι του πυσδε» , τοτε, απο οσα γνωριζω, δε θα υπαρχει δυνατοτητα τεκμηριωμενης απαντησης απο το πυσδε αυτο.

Τι να κανε ομως το  έρμο το πυσδε ?να φερνε εναν ακομα πεοε4 στο σχολειο αυτο οδηγωντας τον με μαθηματικη ακριβεια στην οργανικη και λειτουργικη υπεραριθμια και κατ επεκταση στη συμπληρωση σε αλλο σχολειο??
Απ την αλλη ο βιολογος του παραδειγματος που προανεφερα ισως να ειχε να αντιτεινει οτι θα επιθυμουσε να παει στο σχολειο αυτο οργανικα εστω και για 8 ωρες μονο. Επιπελον ισως να μπορουσε με Γ αναθεση ή και τυχον β ειδικοτητα να συμπληρωσει εξ ολοκληρου στο σχολειο αυτο, πλην ομως το πυσδε του αφαιρεσε αυτη τη δυνατοτητα διοτι ειχε μονο -8 το συγκεκρ σχολειο και οχι το -12 που ομως επαναλαμβανω δε προβλεπεται απο καμια διαταξη και ειναι απλα μια διασταλτικη ερμηνεια του πυσδε αυτου [και αυθαιρετη εφοσον υπηρχαν -22 ωρες α αναθεσης βιολογιας].

4.  Τα πυσδε κατα  τη φαση των βελτιωσεων σε οσα σχολεια εχουν ταυτοχρονα πλεονασματα σε καποια ειδικοτητα του πε04 και ελλειμματα σε καποια αλλη, προβαινουν σε προσθαφαιρεση αυτων των ελλειμματων και των πλεονασματων για να δουν αν υπαρχει το -20 [1 κενο], -32 [2 κενα] κ.ο.κ




« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2024, 08:42:15 μμ από g.t »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160725
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.